Side 11 af 64 FørsteFørste ... 8910111213142161 ... SidsteSidste
Viser resultater 151 til 165 af 952

Emner: Til- og afgange: Vinter 18/19

  1. #151
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Mon ikke man mener, at Joronen er ligaens bedste målmand? Ellers vil jeg tro, at man havde købt Grytebust i stedet.
    Han kommer næppe her, så vi skal nok blot håbe på, at han heller ikke ender hos de nærmeste konkurrenter.
    Joronen kan udvikle sig til det, men lige nu er han ikke den bedste. Vores egen reserve samt Grytebust, synes jeg er en smule bedre. Joronen mangler frem for alt noget stabilitet i hans målmandsspil. Han virker vanvittigt ukoncentreret til tider, som bare koster. Jeg ved ikke om det er presset i Kbh., som han endnu ikke har vænnet sig til.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #152
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Mgt09 Se meddelelser
    Ja, for vi som klub er jo ikke kendt for at have to ret så kompetente målmand som presser hinanden........ eller hov, vent.
    Ja og vi har da vist to allerede. Ideen er sådan set fin, men jeg kan ikke rigtig se, hvorfor han skulle være interesseret i FCK og en stor risiko for bænken.

  4. #153
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Joronen kan udvikle sig til det, men lige nu er han ikke den bedste. Vores egen reserve samt Grytebust, synes jeg er en smule bedre. Joronen mangler frem for alt noget stabilitet i hans målmandsspil. Han virker vanvittigt ukoncentreret til tider, som bare koster. Jeg ved ikke om det er presset i Kbh., som han endnu ikke har vænnet sig til.
    Jeg er ikke sikker på, at Ståle og Co er enig i din betragtning. Jeg er heller ikke sikker på, at Grytebust som type er noget man går efter.
    Men nu må vi se. Du kan få ret.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #154
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja og vi har da vist to allerede. Ideen er sådan set fin, men jeg kan ikke rigtig se, hvorfor han skulle være interesseret i FCK og en stor risiko for bænken.
    Der kan jeg gå med til at han måske skulle trække sig. Jeg tilhører også de som mener at Grytebust på nuværende tidspunkt er bedre, man kan dog mene at Joronen har et højere potentiale, og netop det er en streng Ståle spiller meget på når han køber spillere.

  7. #155
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Grytebust ligger vel lige til højrebenet for BIF. Han passer perfekt ind i deres spillestil, og så har de jo lige nu to latterligt dårlige målmænd, så det må antages at være deres førsteprioritet at hente en keeper. Jeg håber ikke, de får ham, for han er rigtig god.

    Jeg tror til gengæld slet ikke på, at han kommer til FC. Han passer ikke specielt godt ind som type, og så er Joronen altså stadig meget ung. Med mindre der lige pludselig kommer et kæmpebud fra en rådvild italiensk klub...

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #156
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Grytebust ligger vel lige til højrebenet for BIF. Han passer perfekt ind i deres spillestil, og så har de jo lige nu to latterligt dårlige målmænd, så det må antages at være deres førsteprioritet at hente en keeper. Jeg håber ikke, de får ham, for han er rigtig god.

    Jeg tror til gengæld slet ikke på, at han kommer til FC. Han passer ikke specielt godt ind som type, og så er Joronen altså stadig meget ung. Med mindre der lige pludselig kommer et kæmpebud fra en rådvild italiensk klub...
    Skulle faktisk lige til at skrive at han ligner den oplagte erstatning for Marvin Sæbe.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #157
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    885

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Med mindre tingene ændrer sig radikalt kommer Grutebust ikke til os:

    1) Han ligner ikke den rigtige type

    2) Hvem skulle forlade klubben for at give plads til ham? Joronen og Ibsen er to nylige signinger, så skulle det lige være fordi Stefan Andersen pludselig blev tilbudt en 1. holdsplads på et andet superligahold.

    Selvfølgelig kan der pludselig komme et bud på Joronen, man skal aldrig sige aldrig, men vi signer ikke en ny målmand før en sådan situation foreligger
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  12. #158
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Skulle det ske, at Stephan får muligheden for at lave en Wiland og få et par år som førstemålmand et sted i Skandinavien, så tror jeg ikke Grytebust er den spiller Ståle vi gå efter. Han er ikke den rigtige type som FCK målmand.
    Jeg ville hente Jeppe Højbjerg i EFB som reserve i den situation. Han er transferfri til sommer og høj som en lygtepæl.

  13. #159
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    og så er Joronen altså stadig meget ung.
    Meget ung ligefrem? Han er 25½ :-) Det placerer ham meget tæt på den aktuelle gennemsnitsalder for førstemålmænd i superligaen.
    Ja ja, det er en detalje, men jeg undrer mig over, at folk af og til taler vores spillere ned til nærmest at være spritnye i seniorfodbold. Ligesom det skete med Pavlovic, der som 23-årig i nogles øjne også bare lige skulle have lidt tid til at vænne sig til alt det med voksenfodbold og så ellers folde sit enorme potentiale ud.
    Vi må kunne blive enige om en slags opdeling: Meget ung = 16-19. Ung = 20-22. Människa: 23+.
    HIC SUNT LEONES


  14. #160
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Lige et par spørgsmål ang. Grytebust, som ikke skal opfattes polemiske, men blot som udtryk for, at jeg ikke følger OB så tæt: Hvad er han for en type, og hvorfor passer den ikke til FCK?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  15. #161
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Lige et par spørgsmål ang. Grytebust, som ikke skal opfattes polemiske, men blot som udtryk for, at jeg ikke følger OB så tæt: Hvad er han for en type, og hvorfor passer den ikke til FCK?
    Jeg synes han er en klassisk shopstopper med rigtig gode reflekser. Han fræser rundt på stregen og er god 1-1. Han er ikke super i feltet ved indlæg, og han virker ikke til at være typen der dirigerer rundt med forsvaret. Han kunne sikkert godt være os en god målmand, men sådan meget karikeret er han mere Niemi end Olsen.
    Og jeg kan godt lide Olsen målmænd i FCK. Internationalt er vi rigtig gode til at tillade skud fra mellemdistancen og give plads til indlæg - og vi er fremragende til at begrænse mængden af muligheder for udækkede afslutninger fra danger zone. Det er på de sidste hvor Sten i flere sæsoner har lavet en masse mirakler. Jeg vil hellere en der kan nå ud i krogene på afslutninger længere fra, er god på indlæg og er god til at dirigere et forsvar.

  16. De følgende 9 brugere er enige:

  17. #162
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Lige et par spørgsmål ang. Grytebust, som ikke skal opfattes polemiske, men blot som udtryk for, at jeg ikke følger OB så tæt: Hvad er han for en type, og hvorfor passer den ikke til FCK?
    Uden i øvrigt at forholde mig til hans niveau og om han passer ind:
    Sten Grytebusts primære force er hans evner som shotstopper - altså evnen til at lave redninger på stregen. Der kan man finde flere eksempler på meget spektakulære redninger fra de seneste sæsoner. Derimod er hans evner til igangsættelse af spillet og evnerne ude i feltet måske ikke hans store styrker. Han er ifølge forskellige internetkilder 1,87 høj, så der burde i teorien ikke være nogle problemer for ham i at gå ud i feltet. Jeg kan huske at Mads Davidsen tidligere har luftet på twitter at han er god i Superligaen, men at hans teknik ikke er super skolet. Det ved jeg ikke noget om og den slags kan vel i en vis udstrækning trænes, men det er da værd at notere sig.

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #163
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Grytebust har i sommeren 2019 været i Danmark 3 år, hvorfor han ikke kan fortsætte på sin forskerordning. Jeg tror han kigger sig om efter en klub i udlandet.

  20. #164
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Grytebust har i sommeren 2019 været i Danmark 3 år, hvorfor han ikke kan fortsætte på sin forskerordning. Jeg tror han kigger sig om efter en klub i udlandet.
    Forskerordningen løber 5 år, så vidt jeg har forstået.

  21. #165
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Meget ung ligefrem? Han er 25½ :-) Det placerer ham meget tæt på den aktuelle gennemsnitsalder for førstemålmænd i superligaen.
    Ja ja, det er en detalje, men jeg undrer mig over, at folk af og til taler vores spillere ned til nærmest at være spritnye i seniorfodbold. Ligesom det skete med Pavlovic, der som 23-årig i nogles øjne også bare lige skulle have lidt tid til at vænne sig til alt det med voksenfodbold og så ellers folde sit enorme potentiale ud.
    Vi må kunne blive enige om en slags opdeling: Meget ung = 16-19. Ung = 20-22. Människa: 23+.
    Altså nu har jeg aldrig set en 16-årig keeper i seniorfodbold (udover Donnarumma). Så din opdeling er enten hypotetisk eller gælder ikke for målmænd. Selvfølgelig er aldersfordelingen anderledes på målmandsposten.

    25 er da ganske ungt for en keeper, det kan vi vel alle blive enige om? Jeg æder gerne mit "meget ung", men mener stadig Joronen er "ung". Også forstået på den måde, at han først for nyligt har brudt igennem på seniorplan, og derfor må antages at have en del uudnyttet potentiale.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  2. Til- og afgange: Vinter 2015/16
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 837
    Sidste Meddelelse: 23.09.17, 20:14
  3. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  4. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •