Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
56. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    44 78.57%
  • Uafgjort

    6 10.71%
  • OB vinder

    6 10.71%
Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 60

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/12-2020 kl. 18:00)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    170

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/12-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af -runge Se meddelelser
    OK - det var et forsøg på at nuancere dit påstulat om, at han er en marginalspiller, der aldrig har bidraget med noget i FCK. Men det lykkedes så ikke rigtig ....
    Oviedo var god i sin første periode i FCK. Siden han kom til i 2019, har han virkelig ikke gjort meget godt for klubben. Oviedo og hele det store backslængs lave niveauer er en af hovedårsagerne til vores nuværende krise (Ankersen undtaget).

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/12-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Hemme Se meddelelser
    Oviedo var god i sin første periode i FCK. Siden han kom til i 2019, har han virkelig ikke gjort meget godt for klubben. Oviedo og hele det store backslængs lave niveauer er en af hovedårsagerne til vores nuværende krise (Ankersen undtaget).
    Det er sjovt som man ser fodboldkampe forskelligt.. Jeg synes Oviedo var en klasse eller to bedre end Ankersen i dag.. Han sejlede da godt nok rundt ovre på den højreback.. Udover den fejl Oviedo laver, der desværre koster et mål, synes jeg han spiller rigtig fornuftigt...

    Men ok, får vi muligheden for at hente Højer, så mener jeg alligevel vi skal slå til..

  3. De følgende 5 brugere er enige:

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    149

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/12-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Hemme Se meddelelser
    Oviedo var god i sin første periode i FCK. Siden han kom til i 2019, har han virkelig ikke gjort meget godt for klubben. Oviedo og hele det store backslængs lave niveauer er en af hovedårsagerne til vores nuværende krise (Ankersen undtaget).
    Så skriv det i stedet for at "han aldrig har bidraget med noget". Enig i, at hans retur ikke har været godt - indtil for 4 kampe siden. Der er han vokset med opgaven og har som nævnt været vores bedste assist-spiller (målt på xA, hvor er han er foran Falk).

    Enig i, at han var fælt impliceret i OBs scoring i dag, men ser jeg hans sidste fire kampe samlet, synes jeg din kritik rammer ved siden af.


  5. #34
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    170

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/12-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Palle plankeværk Se meddelelser
    Jeg er selv meget frustreret efter kampen idag og 1-1 er ikke godt nok mod OB i parken. Men når det er sagt så synes jeg man skal se tingene i perspektiv. For 4 kampe siden talte vi herinde om hvorvidt FCK ku komme i top 6. Jeg tror de fleste herinde er frustreret fordi en sejr idag havde fastholdt troen henover vinter pausen på muligheden for mesterskab.

    Men pilen peger i den grad op ad, FCK spiller bedre end længe omend der er en del spillere som helt klart skal ud i løbet af vinteren, så har vi faktisk været vidende til en større spillemæssig forandring end hvad jeg tror mange havde turde håbe på. Så lad os se i løbet af foråret før vi går helt i sort.
    Samtidig synes jeg en Rasmus Højlund gør det sindssygt godt, ok han sku have scoret midnat et mål men han er kun 17 det er sku godkendt det han har leveret.

    Jeg tror man gør sit nerevesystem en tjeneste hvis man indser at uanset hvad så kræver et mesterskab til FCK i denne sæson virkelig en del held. Derfor må barren ligge lidt lavere for det nuværende og så skal næste sæson være den sæson hvor Jess og det nuværende setup vurderes.
    Jeg er ikke helt enig. Der er stadig alt for mange, der ikke spiller op til hverken løn, forventninger eller prisskilt.

    Husk nu på, at hvis du ser på hvem vi netop har slået, så ligger de alle helt i bund i formbarometret i superligaen. Desuden røg vi ud af Cuppen meget tidligt på hjemmebane, og vores målscore er negativ i vores seneste fem superligakampe samlet.

    Vi ønsker alle at tingene skal blive bedre. Men vi skal passe på med ikke at falde i "Arsenal" hullet, hvor man ønsker noget så stærkt, at man bilder sig selv ind, der er bedring på vej i alle mulige former for små nuancer, selv om resultaterne stadig ikke er til stede.

    Når man har flere stjernedyre angribere, der stadig ikke kan score; 17 backs, men kun en, der spiller konsistent godt; ens normale profiler midt på banen fremkalder usikkerhed, og ens unge talenter ikke gør noget særlig væsen af sig, så har man altså store problemer hvis man er nationens største og dyrest udstyrede klub.

    Højlund. Jeg ved ikke, hvad du ser i ham. Nu har jeg set ham i fem kampe. Han kan tage imod bolden med ryggen mod målet. Så er det vist også det. Har ikke umiddelbart opdaget andre reelle kompetencer hos ham.
    Og så er jeg dybt uenig med dig i, at det er "godt nok for en 17 årig". Man bliver bedømt på ens kvalitet, ikke ens alder. Hvis dette er Højlunds niveau som 17 årig, så skal vi ikke bringe sådanne 17 årige i spil. Vi er ikke en talentklub; vi er en resultatorientet klub.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #35
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/12-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Palle plankeværk Se meddelelser
    Jeg er selv meget frustreret efter kampen idag og 1-1 er ikke godt nok mod OB i parken. Men når det er sagt så synes jeg man skal se tingene i perspektiv. For 4 kampe siden talte vi herinde om hvorvidt FCK ku komme i top 6. Jeg tror de fleste herinde er frustreret fordi en sejr idag havde fastholdt troen henover vinter pausen på muligheden for mesterskab.

    Men pilen peger i den grad op ad, FCK spiller bedre end længe omend der er en del spillere som helt klart skal ud i løbet af vinteren, så har vi faktisk været vidende til en større spillemæssig forandring end hvad jeg tror mange havde turde håbe på. Så lad os se i løbet af foråret før vi går helt i sort.
    Samtidig synes jeg en Rasmus Højlund gør det sindssygt godt, ok han sku have scoret midnat et mål men han er kun 17 det er sku godkendt det han har leveret.

    Jeg tror man gør sit nerevesystem en tjeneste hvis man indser at uanset hvad så kræver et mesterskab til FCK i denne sæson virkelig en del held. Derfor må barren ligge lidt lavere for det nuværende og så skal næste sæson være den sæson hvor Jess og det nuværende setup vurderes.
    Enig. Jeg forventer hellere ikke på nogen måder et DM guld denne sæson. Mange ting skal gå op i en højere enhed, hvis det skulle ske. Det er selvfølgelig ikke ensbetydende man ikke skal give 100 % og gå efter det, men efter både hvad holdet og fans har været i gennem i 2020 så tror jeg altså ikke det er noget man som vanligt bare skal "Forvente" :)

    Men så længe jeg trods alt kan se tegning og fremgang hist og pist, så vælger jeg da at se optimistisk på fremtiden og især frem med den anden halvdel af sæsonen.

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #36
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/12-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Synes det langt hen ad vejen var ok. Vi lider især under, at angriberne ikke er bedre, men over hele kampen var vi dog klart bedst. At gassen går af ballonen til sidst, er vel ikke så underligt.
    Ved ikke om det er underligt.

    Men en hjemmekamp imod OB skal vindes - midtugekamp eller ej - i hvert fald hvis vi gerne vil hente FCM og BIF.

    Længere er den vel ikke.

    Zan

  10. De følgende 6 brugere er enige:

  11. #37
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    204

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/12-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Hemme Se meddelelser
    Jeg er ikke helt enig. Der er stadig alt for mange, der ikke spiller op til hverken løn, forventninger eller prisskilt.

    Husk nu på, at hvis du ser på hvem vi netop har slået, så ligger de alle helt i bund i formbarometret i superligaen. Desuden røg vi ud af Cuppen meget tidligt på hjemmebane, og vores målscore er negativ i vores seneste fem superligakampe samlet.

    Vi ønsker alle at tingene skal blive bedre. Men vi skal passe på med ikke at falde i "Arsenal" hullet, hvor man ønsker noget så stærkt, at man bilder sig selv ind, der er bedring på vej i alle mulige former for små nuancer, selv om resultaterne stadig ikke er til stede.

    Når man har flere stjernedyre angribere, der stadig ikke kan score; 17 backs, men kun en, der spiller konsistent godt; ens normale profiler midt på banen fremkalder usikkerhed, og ens unge talenter ikke gør noget særlig væsen af sig, så har man altså store problemer hvis man er nationens største og dyrest udstyrede klub.

    Højlund. Jeg ved ikke, hvad du ser i ham. Nu har jeg set ham i fem kampe. Han kan tage imod bolden med ryggen mod målet. Så er det vist også det. Har ikke umiddelbart opdaget andre reelle kompetencer hos ham.
    Og så er jeg dybt uenig med dig i, at det er "godt nok for en 17 årig". Man bliver bedømt på ens kvalitet, ikke ens alder. Hvis dette er Højlunds niveau som 17 årig, så skal vi ikke bringe sådanne 17 årige i spil. Vi er ikke en talentklub; vi er en resultatorientet klub.
    Mange af de ting du nævner kan først ændres i er transfer vindue, det synes jeg PC og Jess skal have mindst to af før jeg går i panik.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #38
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/12-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Men en hjemmekamp imod OB skal vindes - midtugekamp eller ej - i hvert fald hvis vi gerne vil hente FCM og BIF.
    Vi har tabt 5 kampe denne sæson - 3 af dem hjemme. Før i dag havde vi spillet 1 uafgjort - mod Vejle. Vi bliver ikke pludselig mesterskabskandidater af at have vundet tre i træk. Glæd dig over, at pilen peger opad.

  14. De følgende 11 brugere er enige:

  15. #39
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/12-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Vi har tabt 5 kampe denne sæson - 3 af dem hjemme. Før i dag havde vi spillet 1 uafgjort - mod Vejle. Vi bliver ikke pludselig mesterskabskandidater af at have vundet tre i træk. Glæd dig over, at pilen peger opad.
    Alt taget i betragtning, så SKAL en hjemmekamp mod det her OB hold vindes... Og så lad os da ikke gøre os dårligere end vi er, bare fordi vi sejlede rundt i starten af sæsonen.. Vores spillermateriale er med længder det næstbedste i ligaen, og på mange positioner har vi også de bedste i hele ligaen.. Derfor skal det selvfølgelig være skuffende kun at få 1-1 hjemme mod Odense..

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #40
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    314

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/12-2020 kl. 18:00)

    Når hverken Zeca eller Falk rammer den, så er det svært i begge ender.

    Og Zanka - to gange umotiveret frispark på hjørnespark. Det giver ingen mening.

    Dårlig kamp men trods alt point.

  18. #41
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/12-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Vi har tabt 5 kampe denne sæson - 3 af dem hjemme. Før i dag havde vi spillet 1 uafgjort - mod Vejle. Vi bliver ikke pludselig mesterskabskandidater af at have vundet tre i træk. Glæd dig over, at pilen peger opad.
    Før idag lå vi 6 point efter nummer 1, med 3 sejre i streg, og en hjemmekamp imod OB.

    Hvorfor er det man ikke må sætte næsen op efter en sejr?

    Hvorfor skulle en række elendige hjemmebane-resultater pludselig være en undskyldning for det bliver ved?

    Jeg er helt med på vi kommer fra lort, og tingene ser en del bedre ud.

    Men ligefrem at glæde mig? No way.

    Zan

  19. De følgende 7 brugere er enige:

  20. #42
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/12-2020 kl. 18:00)

    Virkelig irriterende slutning på et rædselsfuldt år.
    Det kommer til at kræve er fantastisk forår, hvis vi skal undgå endnu en sæson uden europæiske kampe. Men matematisk kan det selvfølgelig stadig nås, så håbet er lysegrønt, indtil det modsatte er bevist.
    God jul og godt nytår til alle.
    Vi ses til februar ��

  21. #43
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/12-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Hemme Se meddelelser
    Jeg er ikke helt enig. Der er stadig alt for mange, der ikke spiller op til hverken løn, forventninger eller prisskilt.

    Husk nu på, at hvis du ser på hvem vi netop har slået, så ligger de alle helt i bund i formbarometret i superligaen. Desuden røg vi ud af Cuppen meget tidligt på hjemmebane, og vores målscore er negativ i vores seneste fem superligakampe samlet.

    Vi ønsker alle at tingene skal blive bedre. Men vi skal passe på med ikke at falde i "Arsenal" hullet, hvor man ønsker noget så stærkt, at man bilder sig selv ind, der er bedring på vej i alle mulige former for små nuancer, selv om resultaterne stadig ikke er til stede.

    Når man har flere stjernedyre angribere, der stadig ikke kan score; 17 backs, men kun en, der spiller konsistent godt; ens normale profiler midt på banen fremkalder usikkerhed, og ens unge talenter ikke gør noget særlig væsen af sig, så har man altså store problemer hvis man er nationens største og dyrest udstyrede klub.

    Højlund. Jeg ved ikke, hvad du ser i ham. Nu har jeg set ham i fem kampe. Han kan tage imod bolden med ryggen mod målet. Så er det vist også det. Har ikke umiddelbart opdaget andre reelle kompetencer hos ham.
    Og så er jeg dybt uenig med dig i, at det er "godt nok for en 17 årig". Man bliver bedømt på ens kvalitet, ikke ens alder. Hvis dette er Højlunds niveau som 17 årig, så skal vi ikke bringe sådanne 17 årige i spil. Vi er ikke en talentklub; vi er en resultatorientet klub.
    Hold da op, hvor ser vi tingene forskelligt. Jeg synes du griber alle dine pointer ud af kontekst. Hvis man ser på hver enkel ting helt uden at skele til de bagvedliggende årsager kan du måske have en pointe.

    Vi kommer dog med et helt uhyrligt år til halvandet med elendige resultater og spillemæssigt formdyk. Ja, mange lever ikke op til deres prisskilt, men der er godt nok mange og forskellige årsager hertil - de forsvinder ikke lige pludselig bare fordi man siger at de ikke lever op til deres prisskilt.

    Exiten fra pokalen kommer til SL'ens stærkeste mandskab der for få uger siden rundbarberede os 4-0. Vi så markant stærkere ud denne gang og havde endda også mulighed for at gå videre. Det var de små ting der gjorde forskellen.

    Hvad angår talenterne, så synes jeg pt de gør ligeså godt eller bedre end dem der ikke lever op til deres prisskilt, så derfor bør de få chancen. Desuden så tror jeg ikke på at vi får ret mange talenter igennem nåleøjet, hvis der ikke er plads til at de må kunne udvikle sig på førsteholdet, men skal være køreklare til at levere etableret topniveau i SL. Det er klart at vi ikke kan rende rundt og lege FCN, men de drenge der får chancen for tiden er mindst lige så berettigede som #9, Thomsen, Bartolec eller Mudrazia, som ikke leverer for fem flade 25-ører.

  22. De følgende 5 brugere er enige:

  23. #44
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/12-2020 kl. 18:00)

    Kampen i dag beviser sjovt nok, at idéen omkring at fylde yderpositionerne i truppen op med talenter og i stedet fokuserer en større del af budgettet på de første 16, kan fungere rigtig godt. Hvad bidrager Thomsen fx med, som Stamenic ikke kunne byde ind med? Hvad skulle bengtsson komme ind med, som unge Viktor Kristiansen ikke kan? Er Kaufmann til +20 mio. kr. bedre som backup end Højlund? Og hvorfor skulle Valdemar Lund ikke agere 4. stopper i stedet for Ragnar, Bjelland eller Oikonomo?

    Det er i min optik den største iagttagelse i dagens kamp, hvor vi helt åbenlyst er det bedste hold på banen, men hvor kræfterne slipper op efter torsdagens 120 min. samt at bænken igen igen er aaaalt for tynd. Få så startet processen med at få ryddet op i den trup, så vi kan tilføje 2 navne til toppen i hierakiet. Listen af mulige afgange er jo lang, men kunne Bengtsson, Thomsen og Mudrazija starte med at pakke kufferterne, kunne det da i hvert fald nok frigøre økonomi til den første signing. Vigtigst af alt på midtbanen, næstvigtigst i angrebet. Her må der vel også ryge en ud, hvis der skal én ind? Wind, Fischer, Kamil, Daramy, Kaufmann OG en ny er vel for meget at forlange?

    Fischer har jeg ikke helt afskrevet endnu. Han gik fra elendig til at se god ud mod Sønderjyske, som var første kamp i Thorups system, hvor det hele klikkede. Han rammer så ind i en Corona karantæne. I dag kommer han ind fra bænken på et tidspunkt, hvor spillet er låst og kræfterne fra medspillerne er ved at være brugt op. Han brænder en kæmpe chance, mens deres keeper må parere den næste chance på stolpen/overliggeren. At komme frem til de to chancer er altså trods alt mere, end hvad Kamil, Kaufmann og Højlund kommer frem til - til sammen (næsten).


  24. #45
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/12-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af -runge Se meddelelser
    OK - det var et forsøg på at nuancere dit påstulat om, at han er en marginalspiller, der aldrig har bidraget med noget i FCK. Men det lykkedes så ikke rigtig ....
    Man kunne også pege på hans første periode i klubben, hvis man ikke syntes han bidrog dengang, har man vist ikke set kampene ...
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 143
    Sidste Meddelelse: 15.09.20, 07:05
  2. Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 18.12.19, 12:35
  3. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 11.05.19, 10:46
  4. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.04.19, 08:29
  5. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 06.08.18, 14:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •