Viser resultater 1 til 15 af 78

Emner: Kamptråd: FCN - FCK 7.APRIL 2024 kl 16.00

  1. #44
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,769

    Re: Kamptråd: FCN - FCK 7.APRIL 2024 kl 16.00

    Citat Oprindeligt indsendt af Ezen Se meddelelser
    Jeg køber ikke den med at holdet er så godt og at Nees bare skal forbedre spillet. Det skal han selvfølgelig men jeg tror desværre en del af sandheden er at flere af spillerne bare ikke har klassen.
    Man kunne jo selv prøve at vælge et hold af spillerne i top6 slutspillet, hvor mange FCK'ere ville man helt ærligt ende op med?
    Interessant øvelse. Jeg havde faktisk samme tanke i derbyet og der synes jeg faktisk pilen peger på Neestrup - for det er nærmest ingen spillere jeg ville bytte. Vallys er nok bedste bud - men ville jeg bytte ham for Moi? Egentlig ikke. Så har de 3 9'ere i Omoijuanfo, Kvistgaarden og Suzuki. Generelt sukker jeg bare efter en 9'er i FCK, så her er nok største ønske om byt.

    Så kan vi kigge mod Midtjylland. Jeg kunne godt tænke mig en Sørensen type, men et eller andet sted er han jo bare en ung Lerager - de kan meget af de samme ting. Resten af deres start 11'er synes jeg virkelig heller ikke har særlig stor kvalitet og der er ikke én eneste jeg ville bytte fra vores start 11'er.

    Jeg sukker klart mest efter spillerne i FCN, men det er vel egentlig også fordi det er den type fodbold de spiller som vi også selv gerne vil praktisere? De har bare spillerne der er skræddersyet til den spillestil. Jeg ville nok gerne bytte alle deres 3 forreste i Schjelderup, Ingvartsen og Osman med vores, og faktisk også gerne deres bagerste 4 med Frese, Nagalo, Hansen og Villadsen (den er tæt med Jelert).

    Så jeg mener klart konklusionen er taktik/holdmentalitet osv. Pilen peger ud mod trænerbænken og ikke truppen. Vi havde en elendig trup under Thorup, men den undskyldning kan simpelthen ikke bruges længere.

    Grabara
    Jelert - Vavro - Mckenna - CS/Ankersen/Diks/Meling
    Lerager - Falk - Matsson/Diogo
    Moi - Claesson/Ori - Achouri

    Den startopstilling skal simpelthen vinde 9 ud af 10 fodboldkampe i Superligaen. Der er ingen undskyldninger.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  2. De følgende 3 brugere er enige:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 05.04.24, 20:53
  2. Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 11.03.24, 21:15
  3. Svar: 71
    Sidste Meddelelse: 04.03.24, 11:54
  4. Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 27.02.24, 16:25
  5. Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 20.02.24, 22:46

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •