Side 72 af 158 FørsteFørste ... 22626970717273747582122 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,066 til 1,080 af 2366

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

  1. #1066
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Indlæg
    87

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    At man lovligt kan købe kopier er store møbelklassikere fra engelske webshops. Jeg er egentlig ligeglad med rettighedshaverne, som ofte er store kapitalfonde, men det er sgu lidt at pisse på den forbruger, som giver kassen for stolt at kunne fremvise den ægte varer.

    Det er heldigvis snart et overstået kapitel
    http://www.business.dk/industri/snar...e-moebelkopier

  2. Den følgende bruger er enig i dette:
    MCN

  3. #1067
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Gulddrengen Se meddelelser
    At man lovligt kan købe kopier er store møbelklassikere fra engelske webshops. Jeg er egentlig ligeglad med rettighedshaverne, som ofte er store kapitalfonde, men det er sgu lidt at pisse på den forbruger, som giver kassen for stolt at kunne fremvise den ægte varer.

    Det er heldigvis snart et overstået kapitel
    http://www.business.dk/industri/snar...e-moebelkopier
    Enig, dog med den tilføjelse, at det der i den forbindelse pisser mig mest af er, at man totalt negligerer det håndværk, der oprindeligt lå og ligger til grund for den originale og så pisser det mig af, at der er købere til kopierne.

    mcn

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #1068
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,497

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Den omsiggribende tendens til at tagge alt og alle i opslag på blandt andet Facebook pisser mig efterhånden af. Specielt opslag fra diverse medier bliver ofte omdannet til et underligt cirkusagtigt sprog. Nogen gange nåsåer-engelsk. Specielt Tipsbladet er slem. Et par eksempler:

    "Vi var ret så imponerede over Azzurri-stopperen Leonardo Bonucci i kampen mod Die Mannschaft."

    "Det hele skal ikke handle om Iceland national football team, England Football Team og UEFA EURO 2016. Der er også et transfervindue, der bliver hektisk i Premier League. Her er dagens rygter."

    "Romelu Lukaku kan skifte England, Premier League og Everton Football Club ud med Italien, Serie A TIM og A.C. Milan. Hans landsmand Radja Nainggolan kan tage den anden vej, men også Neven Subotic og Alexandre Lacazette Officiel er på vej til England. Arsenal og Liverpool FC er begge hovedaktører i dagens rygtebørs."

    "Det tyske målmaskineri har virket en smule rusten ved UEFA EURO 2016, men søndag så det ud til, at det var blevet banket af, da Germany Football Team - Die Mannschaft bankede Slovakiet."

    "Det var ikke den afsked, Zlatan Ibrahimovic havde drømt om, da Svenska Fotbollslandslagen her til aften tabte UEFA EURO 2016-opgøret med 1-0 til Belgian Red Devils."

    Og til sidst lige et par stykker hvor det stikker helt af...

    "Undrede du dig også over, hvorfor Hrvatski nogometni savez-fansene kastede romerlys og kanonslag i dagens UEFA EURO-kamp mod Česká fotbalová reprezentace? Her er svaret."

    Kombetarja Shqiptare e Futbollit var godt med mod Schweizerischer Fussballverband - Association Suisse de Football, men Jan Sommer var helten for Schweiz i UEFA EUROs anden kamp. Cadeau til de larmende albanske fans også.

    Skru nu lige lidt ned for det.


  6. #1069
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    _90346951_portugal_hero-epa_edit.jpg

    At EM og det nye format har været en fucking katastrofe. Røvkedelige kampe. Portugal vinder med én sejr i ordinær tid i syv forsøg (efter tre uafgjorte i gruppen).

    Min svigerfamilie bliver fuldstændig ulidelige at høre. Det tog dem tolv år at lære at spille som Grækenland. Tillykke!

    Aaargh, serenity now! :-/
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar


  7. #1070
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Og den måde Ronaldo løb rundt og skabte sig i sit egotrip på sidelinien, som om han var landstræner i sidste halvdel af kampen, var ulidelig.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  8. De følgende 6 brugere er enige:

  9. #1071
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig af at have spildt en måned på EM, og det giver mig brækfornemmelser at Europacuppen begynder i overmorgen.

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #1072
    Tilmeldingsdato
    Apr 2014
    Indlæg
    221

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    At man ikke kan blokkere denne Cunt på Facebook, som hele tiden spammer ens væg, uden at man har liket idioten

    https://m.facebook.com/benjamin.grand.129

  12. #1073
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    232

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Erobran Se meddelelser
    At man ikke kan blokkere denne Cunt på Facebook, som hele tiden spammer ens væg, uden at man har liket idioten

    https://m.facebook.com/benjamin.grand.129
    Er det ikke bare "Skjul alt fra denne person"? Tror det var det jeg gjorde for et par måneder siden, og har ikke set noget siden.

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #1074
    Tilmeldingsdato
    Apr 2014
    Indlæg
    221

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Larsen Se meddelelser
    Er det ikke bare "Skjul alt fra denne person"? Tror det var det jeg gjorde for et par måneder siden, og har ikke set noget siden.
    ingengang dette hjælper, jeg har desværre prøvet...
    for ellers slår nogle af mine venner hans lort op, så jeg fortsat ser på det...

  15. #1075
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    170

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Citat Oprindeligt indsendt af Erobran Se meddelelser
    ingengang dette hjælper, jeg har desværre prøvet...
    for ellers slår nogle af mine venner hans lort op, så jeg fortsat ser på det...
    Få dig nogle nye venner!

  16. De følgende 7 brugere er enige:

  17. #1076
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Alternativt, start en ny ærlig kultur på facebook. Skriv til pågældende venner, at du nu har blokeret dem, fordi de har delt lort man ikke gider se på.

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #1077
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Trivago reklamen som lige nu kører konstant i tv irriterer mig grænseløst.....

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #1078
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    At jeg har modtaget 11 (elleve) sms'er fra mine bøf-kollegaer, der takker mig for Europa. Fåck.

  22. De følgende 5 brugere er enige:

  23. #1079
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    Det pisser mig af at høre Lars Jacobsen kommentere Brøndbys kamp i aften.

    Jeg ved, at det er en del af spillet at man er på det danske holds side, men én ting er at høre Zak Egholm sige "desværre" om hver eneste lille boldtab, som om det ikke allerede er åbenlyst at han holder med Brøndby.

    En anden ting er dæleme at høre en eks-København-anfører sidde og tale for alle om hvor godt det er, og sukke og stønne på Brøndbys vegne. Småligt? Måske. Men jeg mistede meget for ham der.


  24. #1080
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    681

    Re: Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 18

    250kr. for en billet til Nedre C mod APOEL pisser mig af. Sådan får man ikke folk i Parken, til en vigtig kamp om CL. Stram op kære klub.


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •