Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
79. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    41 51.90%
  • Uafgjort

    16 20.25%
  • FCM vinder

    22 27.85%
Side 6 af 10 FørsteFørste ... 3456789 ... SidsteSidste
Viser resultater 76 til 90 af 150

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kaff Se meddelelser
    Fra interviewet med Jess Thorup

    https://streamable.com/4a4pmn
    Hvordan kom de ind på bif i et interview om FCK mod fcm?

  2. #77
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Fede Se meddelelser
    Jeg er ligeglad med vores spil de sidste mange kampe.
    Jess Thorup skal ikke være træner i den her klub.
    Man skulle næsten tro alle Jess-hadernes disciple håbede på dette nederlag, så de kunne frem fra buskene igen. Hvor meget anderledes kunne der spilles i dag med den smalle trup samt skade til vores bedste og vigtigeste spiller? Hvem skal sættes ind eller sættes i spil i vores trup?

    Vi har én sejr over FCM i de seneste 11 kampe (*host* tsunami *host*) og når vi samtidig ikke laver de transfers som truppen har brug for, så kommer vi jo til kort i dag.

    Til gengæld tog vores DM chancer et ordentlig knæk i aften. Vi har 3 sejre i Herning siden 2010 (2014, 2016 og 2016), så deres 1 points forspring lige nu, kan vi konservativt nok godt fremskrive med minimum 4 point.
    Sidst redigeret af Kong jensen : 19.09.21 kl. 20:49
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  3. #78
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Læg dertil, at vi måske netop nu har sendt FCM på en endnu bedre kurs i henhold til de fremtidige kampe som kommer. Det her kommer til at løfte dem endnu mere.

    Dette var bare kampen vi ikke skulle tabe.
    Det var nemlig lige præcis kampen der ikke skulle tabes.

    Og med fare for at lyde lige lovlig dramatisk, er det sådan nogle steal-a-victory kampe, der kan vinde mesterskaber når regnestykket skal gøres op. Både i reelle point samt det boost det kan give dem.

    Zan

  4. De følgende 10 brugere er enige:

  5. #79
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    454

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Slap dog af, det har været glimrende i lang tid, det måtte jo få en ende. Lad dog JS og PC være i fred, i glemmer helt at vi taber denne kamp fordi; 1. Zeca laver en fejl, derefter undlader han at tage et gult kort for holdet. 0-1. Bum. 2. Alle spiller ikke 80% son en nævner her, 60% er nok tættere på, ingen som i ingen kan jo ramme en medspiller på 5 meters afstand og vores 2 backer kan ikke slå et indlæg idag. 3: Vi mangler Falk og Singh, vi har ikke én der kan sætte en mand. 4: Vi kommer igen.

  6. De følgende 9 brugere er enige:

  7. #80
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Mjen Se meddelelser
    Slap dog af, det har været glimrende i lang tid, det måtte jo få en ende. Lad dog JS og PC være i fred, i glemmer helt at vi taber denne kamp fordi; 1. Zeca laver en fejl, derefter undlader han at tage et gult kort for holdet. 0-1. Bum. 2. Alle spiller ikke 80% son en nævner her, 60% er nok tættere på, ingen som i ingen kan jo ramme en medspiller på 5 meters afstand og vores 2 backer kan ikke slå et indlæg idag. 3: Vi mangler Falk og Singh, vi har ikke én der kan sætte en mand. 4: Vi kommer igen.
    Du har jo ret. Selvfølgelig tabes der kampe, og vi skal nok komme igen. Det var bare måden vi tabte på i dag, der chokere mange, inklusiv mig selv :(

  8. De følgende 6 brugere er enige:

  9. #81
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    132

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kong jensen Se meddelelser
    Man skulle næsten tro alle Jess-hadernes disciple håbede på dette nederlag, så de kunne frem fra buskene igen. Hvor meget anderledes kunne der spilles i dag med den smalle trup samt skade til vores bedste og vigtigeste spiller? Hvem skal sættes ind eller sættes i spil i vores trup?

    Vi har én sejr over FCM i de seneste 11 kampe (*host* tsunami *host*) og når vi samtidig ikke laver de transfers som truppen har brug for, så kommer vi jo til kort i dag.

    Til gengæld tog vores DM chancer et ordentlig knæk i aften. Vi har 3 sejre i Herning siden 2010 (2014, 2016 og 2016), så deres 1 points forspring lige nu, kan vi konservativt nok godt fremskrive med minimum 4 point.
    Uh ja. Jeg tog da hele vejen til Parken fra Fyn fordi jeg håbede på at vi tabte 4-0 til Midtjylland, så Thorup kunne fyres. Må jeg være fri.

    Kig på hans udtalelser i dag. Sektor 12, spillerne blev kyste af vigtigheden og stemningen, samt hans enormt pinlige forsøg på at flytte fokus til bøf.
    Ingen hvil til nøglespillere, kunne måske have været en idé at starte ud med.
    Du kunne jo sætte Isak ind, som har lidt mere Falk i sig, i stedet for Lerager som har været enormt ringe .
    60-70 minutter med en mand i overtal uden at skabe en skid.

    Så kan man med rette kritisere PC for manglende indkøb på kanten, og det er fint.

    Men Thorup bør, i min optik, ikke have det her job mere. I dag var svendeprøven, og han dumpede med et BRAG.

    Edit: Sprogfejl
    Det kan ikke være tilfældigt at Danmarkshistoriens to pinligste katastrofer fandt sted med præcis 100 års mellemrum; i 1864 og 1964.

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #82
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Fede Se meddelelser
    Uh ja. Jeg tog da hele vejen til Parken fra Fyn fordi jeg håbede på at vi tabte 4-0 til Midtjylland, så Thorup kunne fyres. Må jeg være fri.

    Kig på hans udtalelser i dag. Sektor 12, spillerne blev kyste af vigtigheden og stemningen, samt hans enormt pinlige forsøg på at flytte fokus til bøf.
    Ingen hvil til nøglespillere, kunne måske have været en idé at starte ud med.
    Du kunne jo sætte Isak ind, som har lidt mere Falk i sig, i stedet for Lerager som har været enormt ringe .
    60-70 minutter med en mand i overtal uden at skabe en skid.

    Så kan man med rette kritisere PC for manglende indkøb på kanten, og det er fint.

    Men Thorup bør, i min optik, ikke have det her job mere. I dag var svendeprøven, og han dumpede med et BRAG.

    Edit: Sprogfejl
    Jeg forstår skuffelsen. Og du rejser nogle gode pointer. Især Interviewet var helt på månen.

    Men ligefrem at kræve en JT fyring ovenpå en god spille/resultatmæssig periode (pånær) i dag er jo totalt useriøst. Så planen er nu at vi fyrer JT og det samme med PC på baggrund af en tabt svendeprøve kamp?. Kom nu lige :)


  12. #83
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kong jensen Se meddelelser
    Man skulle næsten tro alle Jess-hadernes disciple håbede på dette nederlag, så de kunne frem fra buskene igen. Hvor meget anderledes kunne der spilles i dag med den smalle trup samt skade til vores bedste og vigtigeste spiller? Hvem skal sættes ind eller sættes i spil i vores trup?

    Vi har én sejr over FCM i de seneste 11 kampe (*host* tsunami *host*) og når vi samtidig ikke laver de transfers som truppen har brug for, så kommer vi jo til kort i dag.

    Til gengæld tog vores DM chancer et ordentlig knæk i aften. Vi har 3 sejre i Herning siden 2010 (2014, 2016 og 2016), så deres 1 points forspring lige nu, kan vi konservativt nok godt fremskrive med minimum 4 point.
    Du kunne ikke tage mere fejl. Jeg håber aldrig på nederlag - men jeg er bekymret omkring JT og hans manglende rotation og dagens kamp understreger hvorfor

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #84
    Tilmeldingsdato
    Dec 2010
    Indlæg
    33

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Som andre skriver: alle var mere eller mindre ringe i dag. Men er du vimmer et bundniveau Kevin Diks viste. Han kunne ikke ramme en medspiller på 5 m. afstand og bragte ingenting offensivt.

  15. #85
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Du kunne ikke tage mere fejl. Jeg håber aldrig på nederlag - men jeg er bekymret omkring JT og hans manglende rotation og dagens kamp understreger hvorfor
    Jeg er bare ikke sikker på den manglende rotation er årsagen til det total mangel på niveau i dag. Jeg syntes mere kreativiteten i dag var problemet og det hav af fejlafleveringer og dårlige indlæg.

    Lad os sige vi sparede 2 spillere i Torsdags, men det forklare bare ikke niveauet hos alle de andre spillere i dag. Det var jo chokerende så mange spillere på engang kan være så ringe i så vigtig en kamp i så god en kulisse.

    Ambitionen er jo at spille både Europa og Superliga, med et forholdsvis slagkraftigt hold. Så skal vi altså præstere langt bedre i dag over hele linjen. Jeg køber sgu ikke præmissen i dag at det er pga. træthed. Jeg har svært ved at udpege en man of the Match i dag på vores hold.

  16. De følgende 10 brugere er enige:

  17. #86
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kong jensen Se meddelelser
    Man skulle næsten tro alle Jess-hadernes disciple håbede på dette nederlag, så de kunne frem fra buskene igen. Hvor meget anderledes kunne der spilles i dag med den smalle trup samt skade til vores bedste og vigtigeste spiller? Hvem skal sættes ind eller sættes i spil i vores trup?

    Vi har én sejr over FCM i de seneste 11 kampe (*host* tsunami *host*) og når vi samtidig ikke laver de transfers som truppen har brug for, så kommer vi jo til kort i dag.

    Til gengæld tog vores DM chancer et ordentlig knæk i aften. Vi har 3 sejre i Herning siden 2010 (2014, 2016 og 2016), så deres 1 points forspring lige nu, kan vi konservativt nok godt fremskrive med minimum 4 point.
    Jeg skal ikke kunne sige, om der er Jess-hadere, der har håbet på det her. Men det virker som en mærkelig spekulation. Uanset hvad man mener om Jess Thorup, var det her skandaløst ringe.

    Ja, vi mangler Falk (hvilket vi i øvrigt også har gjort i de seneste tre kampe), men FCM mangler fire nøglespillere. Vi får en yderligere gave tidligt i kampen i det røde kort - som så oven i købet får FCM til at skifte Sisto ud, så vi står over for et hold, der mangler en meget stor del af deres offensive kræfter i 2/3-dele af kampen.

    Alligevel spiller vi i sneglefart og totalt uden bevægelse og blottet for inspiration. Ja, der er mange, der spiller langt under niveau og som bør skamme sig over deres indsats: Diks, Boilesen, Lerager, Stage, Biel. Men når et hold i overtal i en yderst gunstig situation kan komme op fra et omklædningsrum efter pausen og gudhjælpemig, KRAFTEDEME spille endnu ringere, end før de gik derned, så peger pilen på træneren.

    Og nogle konkrete nedslagspunkter:

    - Hvorfor sad Singh end ikke på bænken? Det er jo helt absurd at sætte en bænk med tre centrale midtbanespillere og to target-center forwards, og så udelade den eneste mulighed for at sætte en spiller med fart og teknik ind. Og mht. hans form, så har han altså spillet både OL og A-landskampe i løbet af de seneste måneder og både trænet og spillet kampe for os, så han er ikke totalt ude af form.

    - Ankersen må være fortid nu. Hans indhop var direkte fornærmende. (Og hvorfor sættes han i øvrigt op foran Diks fremfor ned på backen?) Det er tydeligt, at Ankersen ikke skærpes af konkurrence men det modsatte, så lad os hurtigst muligt forære ham til Esbjerg og finde et ungt backtalent, der kan gardere for Diks.

    - PC har dumpet transfervinduet. Fint ikke at ville panikindkøbe til kanterne, når de planlagte forstærkninger røg, men vi står altså tilbage med en trup bestående af to wings og otte centrale midtbanespillere. Det kan gå an i andre kampe, hvor vi kan skifte ud, når vi fører komfortabelt og skal spare spillere, men det er katastrofalt i en kamp mod FCM, hvor vi i jagten på et resultat gudhjælpemig skifter Ankersen ind som wing.

    - Post-kamp-interviewet med Thorup, hvor han på pinlig vis prøver at rette opmærksomheden mod Brøndby, mindede mig meget om Ståles pinlige interview fra sidste år, hvor han i krisen begyndte at tale om FC Mindreværdskompleks. Thorup, tag ansvaret for dine fadæser, tak!
    Sidst redigeret af Garneren : 19.09.21 kl. 22:43
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  18. De følgende 13 brugere er enige:

  19. #87
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    132

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg forstår skuffelsen. Og du rejser nogle gode pointer. Især Interviewet var helt på månen.

    Men ligefrem at kræve en JT fyring ovenpå en god spille/resultatmæssig periode (pånær) i dag er jo totalt useriøst. Så planen er nu at vi fyrer JT og det samme med PC på baggrund af en tabt svendeprøve kamp?. Kom nu lige :)
    Jeg ved ikke hvad der skal gøres. Han skulle nok aldrig have haft jobbet til at starte med. Min tiltro er bare brugt op. Det var eklatant ringe det her, og hans goodwill oven på "den gode periode" var så lille hos mig så det er nærmest ubetydeligt, med sidste sæson in mente.
    Jeg kan ikke give svaret, fordi jeg synes vi har sat os i en vanvittigt penibel situation.
    Det kan ikke være tilfældigt at Danmarkshistoriens to pinligste katastrofer fandt sted med præcis 100 års mellemrum; i 1864 og 1964.

  20. #88
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Kampen i dag vil være en skamplet på sæsonen, da jeg stadig mener at vi fik den foræret og alligevel pissede den væk. Jeg var ret optimistisk før kampen, hvilket jeg tror en del var og det gør selvfølgelig bare skuffelsen endnu større. Det mest foruroligende for mig var, at vi så de samme tendenser som i sidste sæson. Det vidner om, at fundamentet fortsat ikke er helt på plads og om at spillerne er nemme at ryste mentalt. Hvis fundamentet er, at vi skal ned og stå dybt hver gang der sker det mindste, så frygter jeg for fremtiden, men det synes jeg nu heller ikke der er tegn til. Jeg tror selv mest det handler om usikkerhed, men vi må se.

    Jeg synes nu ellers vi var på rette vej og viste at vi både kunne underholde når det gik godt og samtidig forsvare effektivt og være kliniske offensivt, når spillet gik knap så godt. Denne kamp var et kæmpe setback, men trods alt ikke dommedag og mesterskabet er ikke afgjort endnu, selvom vi bestemt har gjort det sværere for os selv.

    Jeg var ikke den store fortaler for Thorup og den måde han har håndteret nederlaget på må skabe tvivl hos de fleste, men uanset hvad man har af indvendinger (både før og efter denne kamp), så er vi et bedre sted sportsligt i dag end for et år siden. Det ændrer en elendig kamp ikke på. Jeg tvivler også stærkt på, at vi kan grave penge frem til at fyre endnu en træner på så kort tid og hvis det er kutymen, så får vi aldrig en træner, der kan bygge noget nyt op. Så kan vi blive ved og ved med at rive ned. Taber vi 4-0 i marts og FCM er 10+ point foran, så tror jeg dog der begynder at rulle hoveder.

    Derudover må man også erkende, at PC ikke har forbedret Thorups arbejdsbetingelser synderligt. Kanterne var tyndt besat sidste sæson, hvor særligt kvaliteten haltede og nu har vi knap nogle at sætte ind. Når Falk mangler og Wind i høj grad lukkes ned centralt, så må det være kanternes opgave at få åbnet op for modstanderens forsvar – den del lykkedes bare ikke i dag og skal man klandre nogen for den del, så skal PC i lige så høj grad klandres.

    Trods alt det er jeg stadig let optimistisk og mener klart at vi er favoritter til at vinde mesterskabet.

  21. De følgende 7 brugere er enige:

  22. #89
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Det der gør mest ondt, er at vi igen taber til fcm hvor udtrykket på banen er at vi spiller i undertal selvom vi er 11-11 og ser ud som om vi er lige mange når vi reelt er 10-11. Gårsdagens nederlag kom efter præcis sammen opskrift som de sidste jeg ved ikke hvor mange, nederlag, mod midtjylland. Det gør ondt at konstatere at de er ovenpå og har været det længe.

    I går for de så hjælp af en dommer der reelt på banen dømmer deres vej i de afgørende situationer. Kun takket være VAR ender det ikke helt forfærdeligt.

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #90
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (19/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kong jensen Se meddelelser
    Man skulle næsten tro alle Jess-hadernes disciple håbede på dette nederlag, så de kunne frem fra buskene igen. Hvor meget anderledes kunne der spilles i dag med den smalle trup samt skade til vores bedste og vigtigeste spiller? Hvem skal sættes ind eller sættes i spil i vores trup?

    Vi har én sejr over FCM i de seneste 11 kampe (*host* tsunami *host*) og når vi samtidig ikke laver de transfers som truppen har brug for, så kommer vi jo til kort i dag.

    Til gengæld tog vores DM chancer et ordentlig knæk i aften. Vi har 3 sejre i Herning siden 2010 (2014, 2016 og 2016), så deres 1 points forspring lige nu, kan vi konservativt nok godt fremskrive med minimum 4 point.
    Nu kan jeg kun tale for mig selv og mine kammerater, men mon ikke flere har det på samme måde.

    Vi er ekstremt skuffede efter kampen. Fyldt stadion og en fantastisk stime med flot spil satte mine forventninger højt inden kampen. Vi spiller så forfærdeligt og kan slet ikke finde løsninger, men den slags kampe skal vi jo nok komme ud for flere gange. Sådan er fodbold. Kunne Jess vinde 4-0 hver gang, så var han ikke i FCK. Så jeg var selvfølgelig skuffet over spillet på banen, men det er sgu også svært, når så bærende en spiller som Zeca dummer sig så gevaldigt, som ved deres mål. Og det var jo hele holdet, der spillede dårligt.

    Det er selvfølgelig Jess' ansvar, det er vi alle enige i, og der fejlede han i dag.

    Men det jeg er mest skuffet over er PC. Det er jo tydeligt, at når Falk er ude og Biel ikke rammer dagen (han blev lukket ned fysisk i dag), så har vi ikke rigtig noget. Vi har ikke N'doye eller Cornelius, der nok skal heade den ind, hvis vi smider 20 indlæg ind. Vi har ikke en Skov-type, der kan banke den ind ude fra, når modstanderen stiller sig vildt lavt. Vi har ikke en Daramy eller Fischer fra første år, der kan sætte en mand eller to og åbne op.

    Vi har én sølle kantspiller i hele truppen. Og han er så ovenikøbet ankommet lidt småfed og har ikke styr på noget så banalt som sit pas. Jeg har kunne se fra start af, at Bøving ikke er klar til en plads i startopstillingen, så det kan sgu ikke være rigtigt, at de ikke har kunne se det. Jeg er altså en lallende amatør. Respekt til Stage for hans måde at spille kant på, men i dag ser vi jo helt tydeligt, at han kun fungerer, hvis der sker en masse andre steder på banen, som kræver fokus.

    Jeg mistænker også, at Jess får dummet sig så voldsomt i det interview efter kampen, fordi han er frustreret over, at han reelt set ikke har nogle muligheder for at skidte ind og ændre noget i dag. Men den må stå for egen regning, men alt i alt er jeg selvfølgelig skuffet over spillerne og trænerteamet, som alle fejler i dag. Hver og én. Men mest af alt er jeg skuffet over vores trup, og der peger pilen sgu på PC og vel også Kvist.

  25. De følgende 5 brugere er enige:

Side 6 af 10 FørsteFørste ... 3456789 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 16.08.21, 14:14
  2. Svar: 93
    Sidste Meddelelse: 20.05.21, 18:53
  3. Svar: 162
    Sidste Meddelelse: 25.04.21, 18:52
  4. Svar: 142
    Sidste Meddelelse: 18.03.21, 17:09
  5. Svar: 124
    Sidste Meddelelse: 02.03.21, 23:56

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •