Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
71. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    59 83.10%
  • Uafgjort

    2 2.82%
  • Lincoln Red Imps vinder

    10 14.08%
Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 45

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lincoln Red Imps (30/09-2021 kl. 21:00)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lincoln Red Imps (30/09-2021 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Chahboun Se meddelelser
    ja den kamp. Bengtsson er skyld i to mål, og jeg synes ikke man kan klandre Gabrielsen for et kollektivt sammenbrud i hans debut kamp. Så når jeg tænker tilbage på kampen, mindes jeg ikke at han lavede hovedløse og personlige fejl. Det er jo heller ikke hans skyld at midtbanen, angrebet og backsne ikke kunne skabe mål.

    Så ja, jeg synes han bør få chancen før vi mister boile i 2-3 måneder grundet overbelastning.
    Enig. Om det bliver ham eller Marius betyder egentlig mindre for mig, jeg er ikke falder på halen over nogle af dem, men for at være klar når vi får brug for dem pga skader/karantæner, så skal de simpelthen have spilletid fra tid til anden.

    Det samme gælder Kalle og vores backer i øvrigt. Vi bør kunne skifte 2 uden det skaber problemer og egentlig 3, hvis en af dem er Ankersen.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lincoln Red Imps (30/09-2021 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Chahboun Se meddelelser
    ja den kamp. Bengtsson er skyld i to mål, og jeg synes ikke man kan klandre Gabrielsen for et kollektivt sammenbrud i hans debut kamp. Så når jeg tænker tilbage på kampen, mindes jeg ikke at han lavede hovedløse og personlige fejl. Det er jo heller ikke hans skyld at midtbanen, angrebet og backsne ikke kunne skabe mål.

    Så ja, jeg synes han bør få chancen før vi mister boile i 2-3 måneder grundet overbelastning.
    Jeg synes også klart han skal have chancen. Helt enig.

    Og han skal bestemt ikke - ene mand - stå til ansvar for fadæsen i Nykøbing. Også enig her.

    MEN, han var en del af et hold der fik en oplagt mulighed for at vise sig frem, og han faldt med resten af holdet.
    Og det springer bare ikke særlig positivt i øjnene for en CB, at der lukkes 3 mål ind imod et hold som Nykøbing. (Uagtet at resten af holdet også spillede som en pose pis).

    Jeg håber han snart får en succesoplevelse, og han selv er med til at sætte sit præg på den.

    Zan

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lincoln Red Imps (30/09-2021 kl. 21:00)

    Jeg synes så til gengæld, det skal være Khocholava, som skal spares i aften. Af den simple årsag at jeg gerne vil have Gabrielsen og Boile til at kunne danne relationer på forhånd, så de kan fungere sammen, i tilfælde af at Khocholava skulle få gult kort mod SønderjyskE i den første kamp efter landsholdspausen, og dermed ville gå glip af derbyet på udebane ugen efter.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lincoln Red Imps (30/09-2021 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Jeg synes så til gengæld, det skal være Khocholava, som skal spares i aften. Af den simple årsag at jeg gerne vil have Gabrielsen og Boile til at kunne danne relationer på forhånd, så de kan fungere sammen, i tilfælde af at Khocholava skulle få gult kort mod SønderjyskE i den første kamp efter landsholdspausen, og dermed ville gå glip af derbyet på udebane ugen efter.
    Ellers skal han bare rage et til sig imod Viborg på søndag... ;-)

    Zan

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #20
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lincoln Red Imps (30/09-2021 kl. 21:00)

    Netop Zan - det er vel præcis det proffer gør!

  9. #21
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lincoln Red Imps (30/09-2021 kl. 21:00)

    Men der tror jeg så bare at Zeca har kaldt "dibs" på den kamp.. Og vi skal helst ikke undvære begge samtidigt. Og slet ikke imod BØF.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  10. #22
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    2,450

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lincoln Red Imps (30/09-2021 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Jeg synes også klart han skal have chancen. Helt enig.

    Og han skal bestemt ikke - ene mand - stå til ansvar for fadæsen i Nykøbing. Også enig her.

    MEN, han var en del af et hold der fik en oplagt mulighed for at vise sig frem, og han faldt med resten af holdet.
    Og det springer bare ikke særlig positivt i øjnene for en CB, at der lukkes 3 mål ind imod et hold som Nykøbing. (Uagtet at resten af holdet også spillede som en pose pis).

    Jeg håber han snart får en succesoplevelse, og han selv er med til at sætte sit præg på den.

    Zan
    Ift. Gabrielsen kunne man også tilføje, at en desperat JT jo havde sendt op som targetman i slutfasen i Nykøbing, så 3-0-målet kan han i hvert fald på ingen måde klandres.

    Synes under alle omstændigheder også han bør starte i aften. Boile er nok den mest oplagte mand at spare, selvom Gabrielsen ville være et mere 1:1-bytte med Davit K. Det tænker jeg til gengæld - lex NFC - bør være eneste udskiftning i bagkæden.

    Generelt regner jeg heller ikke med, at Jess roterer mere end én mand pr. kæde, så et start-XI-bud kunne hedde

    Kalle
    Diks-Gabrielsen-Davit K-VK
    Stage-Zeca-Lerager-Singh
    Wind-Pep

    duckman
    Tom, Tom, Tom, Tom, Tom, Tom Høgli!

    "I have a degree from Harvard, whenever I´m wrong, the world makes a little less sense."
    duckman's Avatar

  11. #23
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    356

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lincoln Red Imps (30/09-2021 kl. 21:00)

    Forventer kun 1-2 udskiftning fra i søndags. Og jeg tror det bliver på central midt, hvor Isak kommer ind og erstatter enten Lerager eller Zeca. Og en i forsvarskæde, hvor enten Gabrielsen eller Ankersen kan starte ind.

    Singh er bedre at sætte ind når de er trætte efter 60 minutter.
    - Torben

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #24
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lincoln Red Imps (30/09-2021 kl. 21:00)

    Det blev så JT favoritter - jeg er mildest talt ret uenig.

    Han tør simpelthen ikke - det er ikke min træner

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #25
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lincoln Red Imps (30/09-2021 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Det blev så JT favoritter - jeg er mildest talt ret uenig.

    Han tør simpelthen ikke - det er ikke min træner
    Altså, sidst han turde, blev han big time svigtet, må man sige ;-)

    Men ja, mærkeligt han ikke skifter på 2-3 pladser.

    Zan

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #26
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    485

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lincoln Red Imps (30/09-2021 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Altså, sidst han turde, blev han big time svigtet, må man sige ;-)

    Men ja, mærkeligt han ikke skifter på 2-3 pladser.

    Zan
    ja han brændte sig sidste gang, men det er sku da under alt kritik ikke at sparre nogen i den på papiret nemmeste kamp indenfor de næste par uger. Hvad skal vi overhovedet med en bænk hvis ingen af dem får spilletid? Jeg er så spændt på at se hvad der sker når karentæner og skader begyndter at vælte ned over os... jeg frygter det...

  18. #27
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lincoln Red Imps (30/09-2021 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Chahboun Se meddelelser
    ja han brændte sig sidste gang, men det er sku da under alt kritik ikke at sparre nogen i den på papiret nemmeste kamp indenfor de næste par uger. Hvad skal vi overhovedet med en bænk hvis ingen af dem får spilletid? Jeg er så spændt på at se hvad der sker når karentæner og skader begyndter at vælte ned over os... jeg frygter det...
    Mon ikke han bare vil dræbe kampen og så skifte, i pausen.

  19. #28
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    485

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lincoln Red Imps (30/09-2021 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    Mon ikke han bare vil dræbe kampen og så skifte, i pausen.
    Kan du huske fcn kampen :P

    jeg tror der går 70min før han skifter ud, og 80min hvis vi kun fører med to mål.

  20. #29
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lincoln Red Imps (30/09-2021 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    Mon ikke han bare vil dræbe kampen og så skifte, i pausen.
    Jo - tydeligvis!!!

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #30
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lincoln Red Imps (30/09-2021 kl. 21:00)

    Det virker som om, alle forventer en tocifret sejr. Jeg har ikke styr på PAOKs niveau, men de kommer i min optik til at kæmpe med om gruppesejren, og de slog (så vidt jeg husker) Gibbon 2-0. Når det er sagt, så virker relationerne i dag ikke mere fasttømrede end i Nykøbing FC-kampen.

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 16.08.21, 14:14
  2. Svar: 161
    Sidste Meddelelse: 21.07.21, 14:56
  3. Svar: 166
    Sidste Meddelelse: 05.05.21, 16:47
  4. Svar: 137
    Sidste Meddelelse: 28.04.21, 19:08
  5. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 05.02.21, 12:34

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •