Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    566

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    .....Manne derimod
    Waldorf: Why do we always come here
    Statler: I guess we'll never know
    Waldorf: It's like a kind of torture
    both: To have to watch the show

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,246

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af bad boy Se meddelelser
    .....Manne derimod
    Men han er næppe interesseret, for han skal jo være statsminister....

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,566

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Men han er næppe interesseret, for han skal jo være statsminister....
    Nej nej nej. Statsmanister (praler ofte over at være ophavsmand til det banner)

    Note: Og det skulle så have været "statsmannister"
    Sidst redigeret af ougar : 19.03.17 kl. 13:58
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,886

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Nej nej nej. Statsmanister (praler ofte over at være ophavsmand til det banner)
    Et lille selvmål, når man retter en fejl og laver selv samme. Du mangler et n i din egen opfindelse 😂😉

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,566

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Et lille selvmål, når man retter en fejl og laver selv samme. Du mangler et n i din egen opfindelse 😂😉
    Doh :-(
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #6
    Whitetrash er offline Klub=FCK&Klubfølelse=True
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    626

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Men han er næppe interesseret, for han skal jo være statsminister....
    Lidt OT, men alligevel. Før Ajax-kampen passerede Manne gennem køen foran B-tribunen. Undertegnede var den eneste der lagde mærke til ham, så han får næppe mange stemmer fra Kbhs unge vælgere :-( *græder for historieløsheden*

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #7
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,086

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Håber vi er blandt de interesserede
    http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...e-for-lobotka/

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #8
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,246

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Håber vi er blandt de interesserede
    http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...e-for-lobotka/
    De har sagt nej til "ny transferrekord flere steder". Lyder for dyrt til at vi er interesseret. Så meget har han trods alt ikke brændt superligaen af. Endvidere passer han vel ikke vildt godt ind i en stram 442?

  15. #9
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,086

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    De har sagt nej til "ny transferrekord flere steder". Lyder for dyrt til at vi er interesseret. Så meget har han trods alt ikke brændt superligaen af. Endvidere passer han vel ikke vildt godt ind i en stram 442?
    CV snakker prisen op... Synes han har noget af det vi manglede mod Ajax. Kreativitet og boldsikker. Tror sagtens manden kan spille centralt hos hos. Ret beset spiller de jo også med 4 på midten i FCN omend bare i en 343/433

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #10
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,886

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    CV snakker prisen op... Synes han har noget af det vi manglede mod Ajax. Kreativitet og boldsikker. Tror sagtens manden kan spille centralt hos hos. Ret beset spiller de jo også med 4 på midten i FCN omend bare i en 343/433
    Jeg ville bestemt ikke have noget imod at hente Lobotka ind, og så få sendt Gregus videre i systemet igen. Jeg synes Lobotka virker meget mere boldsikker, og har til trods for sine beskedne 170 cm., en god fysik. Jeg ville på ingen måde være urolig over at lade ham spille centralt hos os.
    Det eneste jeg vil tillade mig at være urolig over, er prisen. Jeg tror Farum forlanger ALT for mange penge, målt op imod hans evner til at lave mål og assists. Han har på et temmelig offensivt indstillet Farum-hold, i mere end 50 Superligakampe, endnu ikke formået at score, og han har altså carte-blanche til at stryge med frem. Men kan vi strikke en fin aftale sammen, er jeg bestemt ikke afvisende. Plus at vi vil svække et hold, som hvis de formår at holde sammen på det, godt kan blive en grim sten i skoen på lidt længere sigt. De spiller altså en fornuftig omgang bold.
    Det som jeg dog tror at Farum venter på er, at Lobotka shiner til U21-slutrunden til sommer, hvor han er en vigtig brik på det slovakiske hold, som også deltager. Og herved kan score en god mønt på ham.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #11
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Jeg ville bestemt ikke have noget imod at hente Lobotka ind, og så få sendt Gregus videre i systemet igen. Jeg synes Lobotka virker meget mere boldsikker, og har til trods for sine beskedne 170 cm., en god fysik. Jeg ville på ingen måde være urolig over at lade ham spille centralt hos os.
    Det eneste jeg vil tillade mig at være urolig over, er prisen. Jeg tror Farum forlanger ALT for mange penge, målt op imod hans evner til at lave mål og assists. Han har på et temmelig offensivt indstillet Farum-hold, i mere end 50 Superligakampe, endnu ikke formået at score, og han har altså carte-blanche til at stryge med frem. Men kan vi strikke en fin aftale sammen, er jeg bestemt ikke afvisende. Plus at vi vil svække et hold, som hvis de formår at holde sammen på det, godt kan blive en grim sten i skoen på lidt længere sigt. De spiller altså en fornuftig omgang bold.
    Det som jeg dog tror at Farum venter på er, at Lobotka shiner til U21-slutrunden til sommer, hvor han er en vigtig brik på det slovakiske hold, som også deltager. Og herved kan score en god mønt på ham.
    Jeg synes Gregus spiller en fantastisk kamp i dag, og viser præcist hvad vi har brug for når vi møder hold som pakker sig.
    Både Kvist og Matic er dygtige spillere, Kvist er bund solid, og er med bolden, god til at fordele spillet. Endvidere er han begyndt at finde frimærkerne til Corner/Santander (særligt efter Delaneys afgang). Matic kæmper for at vise sig frem, og gør det defensivt fremragende, og det imponere selvfølgelig endnu mere når man tager hans tid i klubben i betragtning. Men hverken Kvist eller Matic er synderlig hurtige til at sende bolden rundt, og så bliver det simpelthen for nemt at dæmme op for vores offensiv. Med Gregus inde i dag (vs. SIF) var det helt tydeligt at tempoet over midten blev sat 200% op, og jeg vil glædeligt dedikere sejren til ham. Desværre er han ikke helt så stabil når vi skal forsvare, og han har klart sine styrker offensivt, og centralt (Ståle... centralt....!). Jeg synes det ville være perfekt at have ham som alternativ til de to solide drenge, særligt når man tænker på hvor ofte vi spiller mod hold der pakker sig. Så kan han agere back up til Europa, og billiere i suppen.

    Om Lobotka kommer eller ej vil jeg ikke stille mig til dommer for, men jeg mener bestemt at Gregus har en plads på holdet - han skal bare ikke genopfindes på højrekanten.


  20. #12
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,584

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Jeg ville bestemt ikke have noget imod at hente Lobotka ind, og så få sendt Gregus videre i systemet igen. Jeg synes Lobotka virker meget mere boldsikker, og har til trods for sine beskedne 170 cm., en god fysik. Jeg ville på ingen måde være urolig over at lade ham spille centralt hos os.
    Det eneste jeg vil tillade mig at være urolig over, er prisen. Jeg tror Farum forlanger ALT for mange penge, målt op imod hans evner til at lave mål og assists. Han har på et temmelig offensivt indstillet Farum-hold, i mere end 50 Superligakampe, endnu ikke formået at score, og han har altså carte-blanche til at stryge med frem. Men kan vi strikke en fin aftale sammen, er jeg bestemt ikke afvisende. Plus at vi vil svække et hold, som hvis de formår at holde sammen på det, godt kan blive en grim sten i skoen på lidt længere sigt. De spiller altså en fornuftig omgang bold.
    Det som jeg dog tror at Farum venter på er, at Lobotka shiner til U21-slutrunden til sommer, hvor han er en vigtig brik på det slovakiske hold, som også deltager. Og herved kan score en god mønt på ham.
    Jeg ville elske at se Lobotka hos os. Han har præcis de evner med bolden som vi mangler i den nuværende konstellation med Matic og Kvist.. Jeg tror dog ikke på det er realistisk med CV ved roret. Desværre.

  21. #13
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,886

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Keita på vej til Halmstad på leje resten af sæsonen.

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/a...a-til-sverige/

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #14
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    622

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017


  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #15
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    692

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Fantastisk nyhed!! To af vores største talent får chancen for at vise at de kan begå sig på højeste niveau, inden at vi skal ud og vurderer til sommer hvad det skal købes ind.


Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •