Side 1 af 8 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 115

Emner: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    19

    Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Som alle nok ved og alle har haft på læberne i dag, så er Niklas Bendtner skiftet tilbage til Danmark, og er nu i den hvide trøje. Nogle mener det er et desperat transfer, mens andre mener det er fantastisk. Hvad synes i om transferen?

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    244

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Jeg synes det er sjovt.

    Det overrasker mig da han ifl. rygter blev frosset ud af truppen i rbk, så jeg troede ikke Ståle turde satse på ham, og jeg håber han bliver lønnet meget efter præstationer.
    Er han god nok spiller i dag, det er jeg på ingen måde sikker på han er og hælder nok til at han ikke bliver en sportslig succes, på den anden side er ingen vel i tvivl om han har (stadig?) potentiale til at blive en stor sportslig succes.

    MEN nu bliver det da formentligt ikke kedeligt og det kan jeg lide, så jeg er glad for han kommer.
    Måske jeg skulle have smidt mønten for platin i år, for en ny spillertrøje overvejer jeg kraftigt nu.
    D ku vær Værre!!

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    101

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Jeg er ligeglad hvad navnet er på spilleren. Men en spiller som ikke har spillet i 4måneder og som har fået en 4måneders kontrakt. Det er bare ikke optimalt.
    Tvivler på han kommer til at præstere bedre end Pyrus eller Pusic gjorde.

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Feb 2017
    Indlæg
    75

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Citat Oprindeligt indsendt af mssg Se meddelelser
    Tvivler på han kommer til at præstere bedre end Pyrus
    Arh, mon dog. Hvad kræver det - 2-3 succesfulde afleveringer på 90 minutter, eller måske en tæmning med brystet, uden at ramme den med armene? Det kunne selv jeg vist præstere

  5. De følgende 6 brugere er enige:

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    https://www.youtube.com/watch?v=COL0bDQEYrM

    Alle sammen, tjek den her video ud. Det viser altså meget godt, hvad Bendtner kan som angriber, når han er god - resolutte afslutninger, god på låget og søger direkte mod målet. Præcis den type, vi mangler.
    Han er selvfølgelig i form i ovenstående video, but still.

  7. De følgende 9 brugere er enige:

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    101

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    https://www.youtube.com/watch?v=9WPum-D0hsI

    Alle sammen, tjek den her video ud. Det viser altså meget godt, hvad Pieros Sotiriou kan som angriber, når han er god - resolutte afslutninger, god på låget og søger direkte mod målet. Præcis den type, vi mangler.
    Han er selvfølgelig i form i ovenstående video, but still.
    Smiler:)

    https://www.fck.dk/nyhed/pieros-soti...r-en-svaer-tid

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Citat Oprindeligt indsendt af Bøf Se meddelelser
    Som alle nok ved og alle har haft på læberne i dag, så er Niklas Bendtner skiftet tilbage til Danmark, og er nu i den hvide trøje. Nogle mener det er et desperat transfer, mens andre mener det er fantastisk. Hvad synes i om transferen?
    Det er vel lidt af begge dele. Desperat fordi vi grundet Anderlechts fuck up pludselig stod med Thelin i KBH, som ikke kunne skrive under alligevel. Fantastisk fordi vi får en spiller ind med stor potentiel upside (sportsligt og økonomisk mht trøjer, billetsalg mm) og grundet kontraktlængden lille risiko. Selvfølgelig er der en vis sandsynlighed for, at dette ikke bliver fantastisk sportsligt, men alternativet var vel ikke at få en spiller ind sådan som forløbet var.

    Og så er jeg uanset alle dumhederne personligt glad for, at han får chancen her. Han er sportsligt det største som er kommet ud af FCK's talentafdeling, og det ville imo være en skam, hvis han ikke fik en eneste kamp for den klub han åbenlyst holder af og med.


  10. #8
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    439

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Citat Oprindeligt indsendt af mssg Se meddelelser
    https://www.youtube.com/watch?v=9WPum-D0hsI

    Alle sammen, tjek den her video ud. Det viser altså meget godt, hvad Pieros Sotiriou kan som angriber, når han er god - resolutte afslutninger, god på låget og søger direkte mod målet. Præcis den type, vi mangler.
    Han er selvfølgelig i form i ovenstående video, but still. Smiler:)

    https://www.fck.dk/nyhed/pieros-soti...r-en-svaer-tid
    Nice try, men det er tydeligt at se på de to videoer, at der er langt flere mål i Bendtners lilletå, end der er i begge Pieros støvler.

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #9
    Tilmeldingsdato
    Aug 2019
    Indlæg
    19

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Den kan jo gå hen og blive den helt store historie, om den fortabte søn og fodboldspiller, der vendte hjem og indfriede forventninger. Det kan også bare ende i tristesse.
    Men gud, hvor jeg håber. Det ville være en fremragende fortælling.

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #10
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Citat Oprindeligt indsendt af Stenum Se meddelelser
    Nice try, men det er tydeligt at se på de to videoer, at der er langt flere mål i Bendtners lilletå, end der er i begge Pieros støvler.
    Alene Bendtners mål mod Molde ville Pieros ikke kunne lave, om han så fik 10 muligheder i hver af karrierens resterende kampe til det.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Citat Oprindeligt indsendt af Bøf Se meddelelser
    Som alle nok ved og alle har haft på læberne i dag, så er Niklas Bendtner skiftet tilbage til Danmark, og er nu i den hvide trøje. Nogle mener det er et desperat transfer, mens andre mener det er fantastisk. Hvad synes i om transferen?
    Dybest set er det jo kun op til én person om det bliver en succes eller ej – spilleren selv.

    Hvis han kommer i kampform, og holder den. Hvis han undgår mislyde når andre er foran i køen til spilletid. Hvis han bliver en velfungerende del af gruppen. Hvis han scorer mål. Hvis kan ikke kvajer sig stiv i byen. Hvis han ikke kommer i nærkamp med taxichauffører (eller taxier). Hvis han ikke begår hærværk. Hvis han ikke kører spritkørsel. Hvis han ikke begår vold.

    Ja, så er det fantastisk.

    Men ikke mindst fordi det vil være så enormt overraskende ...


  17. #12
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    567

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Tjoo, Bendtner kan vel dårligt gøre det værre end Pieros og han er helt sikkert ikke ligeså kedelig.
    Imod moderne stemningsdiktatur

  18. #13
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Det kan anbefales at læse kommentarerne til Rosenborgs opslag på face. 99% af kommentarerne er i stil med disse:

    "Som RBK-er er jeg flau over måten Bendtner har blitt håndtert på, spesielt nå i år. Rosenborg er store på mange områder, men når det gjelder personalpolitikk er de beint fram talentløse. Bendtner fortjener stor takk for innsatsen, og jeg ønsker ham lykke til i FCK, som jeg regner med har vett på å ta ordentlig vare på ham."

    "Lykke til Nicklas. Takk for det du gjorde for klubben. Trist at det er noen i Rosenborg som ikke har peiling på hverken fotball og personalpolitikk."

    "Tusen takk, Nicklas. Du fortjente bedre enn RBK anno 2019. Rævva håndtert av RBK. Æ skjæmmes."

    "Lykke te videre 😁 håpe ikke du bli behandla slik i flere klubber du dka spille i.totalt respektløst av rbk desverre. Beste spiller som ha vært i rosenborg,men desverre offer for janteloven. 😥"
    Danmark til Valby Bakke

  19. De følgende 11 brugere er enige:

  20. #14
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    266

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Citat Oprindeligt indsendt af Bøf Se meddelelser
    Hvad synes i om transferen?
    Meget bedre end sidst vi lavede en nødløsning til angrebet kort før vinduet lukkede, og selvom Bendtner måtte være i dårligere form end Pusic, så har han gode chancer for at blive en større succes. Og hvis alternativet til Bendtner var Thelin, så er jeg også fint tilfreds med, at "en ven af huset" får chancen.

  21. De følgende 10 brugere er enige:

  22. #15
    Tilmeldingsdato
    Sep 2013
    Indlæg
    247

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Hvis det er en "fri transfer", hvad tror I så, han får i løn/sign-on? Han ville angiveligt have fået 7 mil i loyalitetsbonus i Rosenborg til december, som han nu går glip af.

Side 1 af 8 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Nicklas Bendtner-video - Gammel KB-dreng folder sig ud i England
    By KB-stodderen in forum De korte linier
    Svar: 15
    Sidste Meddelelse: 27.05.06, 12:26
  2. Nicklas Bendtner
    By DaddySallE in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 11.10.05, 21:27
  3. Hvad synes i om Røgbomber
    By FCKNET - Alex in forum De korte linier
    Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 10.11.04, 11:45
  4. Hvad synes du om NLP?
    By tricolor in forum Diverse
    Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 28.09.04, 10:23
  5. hvad synes du ?!
    By theblacklion in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 26.10.03, 13:25

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •