Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 838

Emner: Til- og afgange: Vinter 2015/16

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Noget helt andet :) har jeg forstået det rigtigt når jeg siger at vi over 3 år skal opruste yderligere ? Altså vi også vil bruge mange penge på truppen de næste år,hvor planen er at Købe et par profiler der går ret i start 11 ?

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Noget helt andet :) har jeg forstået det rigtigt når jeg siger at vi over 3 år skal opruste yderligere ? Altså vi også vil bruge mange penge på truppen de næste år,hvor planen er at Købe et par profiler der går ret i start 11 ?
    Hvis du ser bort fra, at vi angiveligt har et hul på formentlig 30-40 millioner kr. som følge af mislykket EL-kval. Tror du skal være glad, hvis vi ikke er svækket, når transfervinduet til vinter er overstået.

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Det er jeg enig i , er ret sikker på Amartey forsvinder ,og en sådan ny spiller får vi nok ikke :) men en rigtig god forsvars makker til Zanka og f.eks Jens Jønsson ville være ok erstatning plus så der er penge til at dække lidt af det hul .

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Det er jeg enig i , er ret sikker på Amartey forsvinder ,og en sådan ny spiller får vi nok ikke :) men en rigtig god forsvars makker til Zanka og f.eks Jens Jønsson ville være ok erstatning plus så der er penge til at dække lidt af det hul .
    Den dag Jens Jønsson bliver en forstærkning for FCK spiller vi aldrig EL /CL gruppespil igen ......


  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsEmil Se meddelelser
    Den dag Jens Jønsson bliver en forstærkning for FCK spiller vi aldrig EL /CL gruppespil igen ......
    Han skulle også Være back up for Delaney og Kvist ,men er ret sikker på han pt er på samme niveau som Delaney var da han var på hans alder,1 år eller 1.5 kan virkelig flytte en spiller ! Og med tanke på kontrakt udløb til sommer syntes jeg det vil give ok mening !

  7. #6
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Ifølge FotbollDirekt gør flere klubber klar til at byde på Linus Wahlqvist, som FC København tidligere har været sat i forbindelse med.
    Om vi er med melder artiklen ikke noget om, men kapløbet begynder i hvert fald nu ;)

    Flere udenlandske klubber er klar til at afgive et bud i størrelsesordenen 7,5 millioner kroner for Wahlqvist. Historien melder ikke noget om, hvorvidt FCK er på vej med en fax til IFK Norrköping, men løverne har altså været kædet sammen med stortalentet.
    Kilde: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...d-paa-svensker

  8. #7
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,198

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Det er vist ikke nævnt før, men vi arbejder på at forlænge et år med Tom: http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/s...-forlaengelse/

    Det giver ganske fin mening med ham som backup på venstre back om som 1./2. valg på højre back. Det giver især god mening, hvis man henter en spiller som Wahlqvist der trods alt stadig er lidt grøn.
    Jeg håber det lykkes.

  9. De følgende 11 brugere er enige:

  10. #8
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det er vist ikke nævnt før, men vi arbejder på at forlænge et år med Tom: http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/s...-forlaengelse/

    Det giver ganske fin mening med ham som backup på venstre back om som 1./2. valg på højre back. Det giver især god mening, hvis man henter en spiller som Wahlqvist der trods alt stadig er lidt grøn.
    Jeg håber det lykkes.
    Det er vel også for tidligt at dømme Peter Ankersen ude .... Hans kurve er stigende ...

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #9
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Så skal vi bare af med Remmer (såfremt PA holder niveau), og købe Wahlqvist til sommer, men selvfølgelig gøre som med Ludwig og sikre ham til vinter.

  13. #10
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Jeg ville f.. gerne se Oscar Wendt i FCK igen...især hvis der sælges...

  14. #11
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,875

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Killer Se meddelelser
    Jeg ville f.. gerne se Oscar Wendt i FCK igen...især hvis der sælges...
    Jeg ved ikke hvor realistisk det er, sådan lige foreløbigt. Han spiller pt fast, for et tophold, i én af verdens stærkeste ligaer.

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #12
    Tilmeldingsdato
    May 2010
    Indlæg
    185

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Citat Oprindeligt indsendt af Killer Se meddelelser
    Jeg ville f.. gerne se Oscar Wendt i FCK igen...især hvis der sælges...
    Det er ikke mere end 3 måneder siden, at Oscar forlængede med Gladbach til sommeren '18.

    - Oscar har de seneste år udviklet sig til at være en af vores nøglespillere. Vi er meget glade for, at han nu har bundet sig i yderligere to år til os, siger sportsdirektør Max Eberl.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #13
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Singh er gratis til januar, han kunne også være en ok back up for Kvist-Delaney om Amartey bliver solgt

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #14
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    66

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Har 3 interessante spillere. Tror ikke på mange transfers i vintervinduet, de fleste klubber vil holde på deres mulige EM deltagende profiler, og sælge dyrere til sommer. Vi sælger muligvis Amartey men vi har ikke travlt.

    CB : Vegard Forren fra Molde, han er venstrebenet med nogle rigtig gode afleveringer når han fører bolden frem og ikke helt skidt på hovedet. Bekymringen er om han er en Magne Hoseth type tryghedsnarkoman.

    VB: Bryan Oviedo, med alle skaderne kan det være en mulighed at hente Bryan tilbage til Kbh.

    H.Ang/OM/kant: Rasmus Falk Jensen

  21. #15
    8000 Slettet

    Re: Til- og afgange: Vinter 2015/16

    Jeg har også tænkt på Vegard Forren... Derudover ærgrer det mig, at Malmo og ikke os løb med Rasmus Bengtsson.

    Alexander Milosevic blev nævnt længere oppe et sted, og derudover sidder Pontus Jansson en del på bænken i Torino.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •