Se afstemningsresultater: Hvem går videre?

Stemmeafgivere
59. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK videre efter ordinær spilletid

    27 45.76%
  • FCK videre efter forlænget/straffespark

    4 6.78%
  • FCN videre efter ordinær spilletid

    23 38.98%
  • FCN videre efter forlænget/straffespark

    5 8.47%
Side 2 af 6 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 89

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    Tjah ... Man kunne vil give ham de sidste tre minutter, hvis vi ikke har brugt alle udskiftninger?
    Men hvorfor? Det der med "gratis" afskedskampe eller -minutter for en spiller hører da kun sande stjerner eller legender til - eksempelvis William Kvist og måske spillere som Zeca i fremtiden.

    Stephan har været en fin målmand for os, men i det store og lange billede også bare endnu en spiller i rækken og uden nogen særlig tilknytning til klubben derudover. Hvis først han skal have særlige afskedsgaver i form af kampe eller minutter på banen, så kan vi jo i princippet give det til langt de fleste spillere, når de stopper i klubben.

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

    Fristelsen i pokalen er jo, at Midtjylland allerede er ude, og at OB/AGF og BIF/Sønderjyske også ryger ud. Vejen til finalen er derfor ret overkommelig.

    Det er en svær balancegang, for ligaen har naturligvis førsteprioritet. Men hvis vi ender med en andenplads i ligaen, ville en pokaltitel trods alt opveje en lille smule af skuffelsen.

  3. De følgende 4 brugere er enige:

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

    Tænk, at tråden alligevel fik lov at eksistere mere end otte timer inden første forslag om at stille uden en eneste førsteholdsspiller. Det er lidt sløvt. Nattesøvn eller ej.

  5. De følgende 6 brugere er enige:

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

    Det vigtigste i den kamp er at Zeca spares. Han kan umuligt holde det intensitetsniveau hvis han ikke spares i ny og næ. Han er for vigtig til ikke at være på 100 % i de vigtigste kampe. NDoye spiller selvfølgelig heller ikke.

    Derudover kunne jeg godt tænke mig en Daramy og Biel få spilletid imod et ungt, offensivt og mindre fysisk hold. Jeg tror det kunne give dem noget mere plads og forhåbentlig selvtillid.

  7. De følgende 6 brugere er enige:

  8. #20
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Det vigtigste i den kamp er at Zeca spares. Han kan umuligt holde det intensitetsniveau hvis han ikke spares i ny og næ. Han er for vigtig til ikke at være på 100 % i de vigtigste kampe. NDoye spiller selvfølgelig heller ikke.

    Derudover kunne jeg godt tænke mig en Daramy og Biel få spilletid imod et ungt, offensivt og mindre fysisk hold. Jeg tror det kunne give dem noget mere plads og forhåbentlig selvtillid.
    Zeca, Damen og Fischer skal helt sikkert spares. Så må 4 af Thomsen, Falk, Daramy, Stage og Biel klare midten. Angrebet giver sig selv med Bendtner og Pieros. Oviedo tager en back og det gør Bartolec også. Så er spørgsmålet bare om Bjelland klar til kamp.

  9. #21
    KK er offline Topstyret stemmekvæg
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    420

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Så må 4 af Thomsen, Falk, Daramy, Stage og Biel klare midten.
    Falk har karantæne efter det røde kort mod Hillerød, så medmindre vi virkeligt ikke gider flere runder af pokalen, så skal han nok ikke spille.

  10. De følgende 11 brugere er enige:

  11. #22
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af KK Se meddelelser
    Falk har karantæne efter det røde kort mod Hillerød, så medmindre vi virkeligt ikke gider flere runder af pokalen, så skal han nok ikke spille.
    Well, så må de 4 andre spille. Og du har naturligvis ret.

  12. #23
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

    Daghim er skadet

  13. #24
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

    Målet for denne kamp må være at spare så mange spillere som muligt, men samtidig stille et hold, som på en god dag kan slå FCN. Førsteprioriteten for mit vedkommende er, at både Zeca og Nelsson får en pause, forudsat at Bjelland er blevet klar. Med Falk i i karantæne og Holse og Mudrazija skadet, har vi heller ikke det store råderum at gøre godt med på midtbanen. Jeg håber derfor, at vi stiller sådan op:

    Grytebust

    Bartolec - Papa - Bjelland - Oviedo

    Biel - Thomsen - Stage - Daramy

    Bendtner - Pieros

    Dermed velfortjente pauser til Kalle, Nelsson, Pierre, Zeca, Fischer, Santos (og N'Doye)
    Vil altid elske Ståle

  14. De følgende 6 brugere er enige:

  15. #25
    Tilmeldingsdato
    Apr 2015
    Indlæg
    64

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx13 Se meddelelser
    Målet for denne kamp må være at spare så mange spillere som muligt, men samtidig stille et hold, som på en god dag kan slå FCN. Førsteprioriteten for mit vedkommende er, at både Zeca og Nelsson får en pause, forudsat at Bjelland er blevet klar. Med Falk i i karantæne og Holse og Mudrazija skadet, har vi heller ikke det store råderum at gøre godt med på midtbanen. Jeg håber derfor, at vi stiller sådan op:

    Grytebust

    Bartolec - Papa - Bjelland - Oviedo

    Biel - Thomsen - Stage - Daramy

    Bendtner - Pieros

    Dermed velfortjente pauser til Kalle, Nelsson, Pierre, Zeca, Fischer, Santos (og N'Doye)
    Truppen er blevet udtaget, og selvom jeg var enig i ovenstående, er Bjelland fortsat skadet:

    https://www.fck.dk/nyhed/truppen-mod...rdsjaelland-49

    Dermed tænker jeg at vi nok får Nelsson at se i startopstillingen, med en eventuel indskiftning af Haahr senere i kampen.
    "Er vi ikke enige om at vi har været nordeuropærisk mester i at lave store udmeldinger de sidste 10 år, hvor vi ikke har kunne følge med [...] "
    - Thomas Frank (Onside, 08-11-2015)

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #26
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    101

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

    Hvor er det irriterende at Bjelland er skadet konstant.

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #27
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

    Bare rolig. Bjelland har stadig 32 måneder tilbage af sin guldrandede kontrakt, så der skulle være gode chancer for, at han når at blive klar til at få en hyldestkamp mod OB i foråret 2022 :-)
    HIC SUNT LEONES


  20. #28
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

    Suppens dyreste - ligner en udsøgt dårlig deal - men det er som bekendt nemt at være bagklog!!

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #29
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af peterandreasen Se meddelelser
    Suppens dyreste - ligner en udsøgt dårlig deal - men det er som bekendt nemt at være bagklog!!
    Jeg går du fra, at vi snakker Bjelland?

    I så fald er jeg nu ret sikker på, at han har været alle pengene værd (og mere til), idet han ifølge de fleste kom ind og stabiliserede vores meget dårlige forsvar sidste sæson (som endte med et DM) og (igen ifølge mange) var en meget vigtig årsag til Vavros kæmpe udvikling, som økonomisk gav et ualmindelig godt udbytte.

    Så ja det er skide irriterende, at han er så meget skadet denne sæson (det var han ikke så meget sidste sæson) også set i lyset af hans løn, men at kalde ham en dårlig deal er imo skudt ret meget forbi.


  23. #30
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - FC Nordsjælland (pokalturneringen) 31/10 2019 kl. 17:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg går du fra, at vi snakker Bjelland?

    I så fald er jeg nu ret sikker på, at han har været alle pengene værd (og mere til), idet han ifølge de fleste kom ind og stabiliserede vores meget dårlige forsvar sidste sæson (som endte med et DM) og (igen ifølge mange) var en meget vigtig årsag til Vavros kæmpe udvikling, som økonomisk gav et ualmindelig godt udbytte.

    Så ja det er skide irriterende, at han er så meget skadet denne sæson (det var han ikke så meget sidste sæson) også set i lyset af hans løn, men at kalde ham en dårlig deal er imo skudt ret meget forbi.
    Tjaa man kendte jo til Bjellands skades historik da man købte ham. Men jeg kan tydeligt huske, hvor usikkert vores forsvar var inden Bjelland kom. Ret skal være ret så havde han en stor indflydelse i sidste sæson, men jeg tror desværre det bliver down hill herfra.

    I længden er det bare ikke holdbart med bjellands småskader og så skal han "spilles" i form med for så kort tid efter at rende ind i en ny skade. De få kampe han har fået i denne sæson har han ikke set alt for god ud som jo er naturligt da han mangler kamp rytme.

  24. De følgende 2 brugere er enige:

Side 2 af 6 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 02.09.19, 22:16
  2. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 27.08.19, 14:25
  3. Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 23.07.19, 14:54
  4. Svar: 44
    Sidste Meddelelse: 08.06.19, 13:25
  5. Svar: 38
    Sidste Meddelelse: 23.04.19, 15:50

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •