Side 31 af 32 FørsteFørste ... 212829303132 SidsteSidste
Viser resultater 451 til 465 af 480

Emner: Til- og afgange: Vinter 2016/17

  1. #451
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Fantastisk nyhed.

    Især hvis han har fået med i forhandlingerne, at der skal flere penge på bordet til truppen, så vi kan komme endnu nærmere den europæiske subtop økonomisk.

  2. De følgende 11 brugere er enige:

  3. #452
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Det har han formentlig. Ståle er ikke tilfreds med stilstand. Der skal være fremgang og det koster.

  4. De følgende 7 brugere er enige:

  5. #453
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Fantastisk nyhed at modtage på sådan en Fredag her, ikke mindre!!

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #454
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Gregus om sin situation i FCK - no drama: http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/g...topstillingen/

    Når Gregus ikke vil, så vil jeg da gerne øffe lidt over den situation han står over for. Jeg kan godt lide ham som type, og selvom jeg ikke rigtig kunne se ham som en direkte afløser for Delaney, synes jeg han har nogle andre spændende egenskaber. Og så hentede vi Matic, som ser ud til at træde direkte ind i startopstillingen foran Gregus og Keita..

    Jeg har ikke været superimponeret af Matic indtilvidere, og han skal selvfølgelig have nogle flere kampe sammen med holdkammeraterne for at få Verdens Mest Komplicerede 4-4-2 ind under huden. Jeg kan dog godt se at hans spillestil og styrker ligger tættere på Delaney end Gregus gør. Med det taktiske in mente, tror jeg sgu, jeg ville starte med Gregus/Kvist i morgen mod Ludogrets..
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #455
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    74

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Hehe i bagklogskabens lys er jeg glad for du ikke fik din vilje
    ;)

    /Christian

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #456
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Matic spillede en god kamp, bestemt. Men Gregus har nu også gjort det godt, når han har spillet centralt. Det er når han har været smidt ud på fløjen, at han har spillet med hovedet under armen. Dermed ikke sagt at han ikke kunne have fundet på at tjatte til bolden, hvis han havde spillet centralt. Umådeligt dumt uanset. Især med tanke på at modstanderen lå og vred sig i græsset og spillet derfor ikke lå til at blive sat i gang super hurtigt.

  12. #457
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Nu hvor sidelinien stort set har solgt Gregus til sommer så jeg gerne at vi købte ham her http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...idtbanespiller

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #458
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    32

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af Falkengulle Se meddelelser
    Jeg kan ikke helt finde ud af, om jeg føler mig som en superspion, eller en creepy fodboldstalker, men men men. Jeg vil mene at det er ret interessant det jeg har fundet ud af.

    For det første, for overhovedet at kunne forsvare at skrive dette i transfertråden, så virker det til at vi er ved at lave "en Aboubakar Keita", med 17-årige Michael Baidoo. Han har trænet med i klubben af adskillige omgange efterhånden, og har derudover også været til prøvetræning i blandt andet FC Twente.

    Det fandt jeg ud af, efter at have læst denne artikel ( http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ghanesisk-klub ), hvorefter at jeg læste rundt på klubbens hjemmeside, faldt over et par artikler over Michael Baidoo, og søgte derefter på ham på google. Dette resulterede i billeder af knægten i en FCK-trøje.

    Jeg blev nysgerrig, fandt hans instagram-profil, og så således billeder af ham sammen med det tidligere dansk/ghanesiske FCK-talent Freebody Appiah i Kastrup lufthavn. Der er billeder af Amartey (fra december), hvor at han deler bolde, støvler mm. ud til spillerne fra FC Vision, sammen med Adidas. Der er desuden billeder af knægten med Aboubakar Keita, samt et billede med en Amankwaa(ghanesiske rødder!)-trøje, og lykønskninger hertil, på sidstnævntes fødselsdag.

    Måske jeg overreagerer?
    Men, jeg synes i hvert fald at det er vildt hvor organiseret det her er, og hvor fedt at det er at klubben ikke går og råber højt om disse ting, så fans med for meget fritid også kan få lov at føle sig aktive, og finde frem til det :D
    https://www.instagram.com/p/BQxSHb5j...aidoo_official
    Nu hos FCM .. hmm

  15. #459
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Vi mangler i den grad en angriber med mål i støvlerne..

    Så jeg har igennem længere tid kigget på en ganske særlig angriber!

    Idriss Saadi !!!

    Han er 25 år, 1.82 cm og spiller i den belgiske klub Kortrijk (udlejet fra Cardiff)
    - Her ligger han nr.4 på topscorerlisten med 12 mål

    Han er en kraftfuld herre, stærk og han er virkelig dygtig i boksen, han er ikke "Corner" god i hovedspillet, men minder mig lidt om en Thomas Muller. Han er ikke en med de vilde spidskompetencer, men han positionere så godt at han altid kommer frem til chancer og han laver bare mange mål.

    Jeg er kæmpe fan af I.Saadi!

    Kortrijk er forresten den klub som vores gamle 2. målmand Thomas Kaminski, skiftede til efter han var her, og her har han desværre mistet pladsen efter at have stået ganske fint i efteråret.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #460
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Det er måske for meget OFF topic, men jeg har altid været stor fortaler for Casper Sloth og jeg har åbenlyst taget fejl. Heldigt han ikke er kommet til FCK, det ligner i den grad en spiller, der ikke kigger indad. "Jeg er blevet lovet spilletid" udtalelser er simpelthen det værste at hører på! Du er enten god nok eller du starter ikke inde og er det sidste tilfældet, så bevis dig selv!

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...jeg-kom-hertil
    Sidst redigeret af superestrella : 02.03.17 kl. 14:57


  18. #461
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Er jeg den eneste der tænker, at Viktor Fischer kunne være en mulighed til sommer? Han er nu uden spilletid i en del kampe hos Middlesborough, med blot 4 kampe fra start hele sæsonen, og i blot to af dem fik han 90 minutter. Han er nu også røget af landsholdet. Han tjener sikkert en del mere end FCK er vant til at ofre, men hvis Cornelius kan få omkring 6 mio., kan Fischer vel også få 6-7 mio., især hvis Ståle har udsigt til et øget lønbudget. Fischer kunne IMO give den europæiske x-factor, som Grønkjær gav, og som man ser i glimt fra Falk og Toutouh. Middlesborough købte ham for omkring 35 mio. kr og ligger pt. til nedrykning, hvorfor man må formode, at de står foran en større oprydning i truppen. Kan man smide 19 mio. efter Matic, kan man vel også lægge 30 for Fischer.

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #462
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Synes ikke Fischer har vist noget som helst, der berettiger at smide et rekordbeløb efter ham.

  21. #463
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Er jeg den eneste der tænker, at Viktor Fischer kunne være en mulighed til sommer? Han er nu uden spilletid i en del kampe hos Middlesborough, med blot 4 kampe fra start hele sæsonen, og i blot to af dem fik han 90 minutter. Han er nu også røget af landsholdet. Han tjener sikkert en del mere end FCK er vant til at ofre, men hvis Cornelius kan få omkring 6 mio., kan Fischer vel også få 6-7 mio., især hvis Ståle har udsigt til et øget lønbudget. Fischer kunne IMO give den europæiske x-factor, som Grønkjær gav, og som man ser i glimt fra Falk og Toutouh. Middlesborough købte ham for omkring 35 mio. kr og ligger pt. til nedrykning, hvorfor man må formode, at de står foran en større oprydning i truppen. Kan man smide 19 mio. efter Matic, kan man vel også lægge 30 for Fischer.
    Har altid gerne ville se Fischer i FCK, så synes bestemt vi skal gå efter ham hvis det er muligt.

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #464
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Synes ikke Fischer har vist noget som helst, der berettiger at smide et rekordbeløb efter ham.
    Heller ikke i Ajax? Han er en målfarlig, hurtig og aggressiv kant, der sparker lige godt med begge ben, og som kan sætte både en og to mand af med sine driblinger. Okay, han har ikke set specielt god ud i Middlesborough, men han er vel heller ikke en PL-type.

  24. #465
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange: Vinter 2016/17

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Heller ikke i Ajax? Han er en målfarlig, hurtig og aggressiv kant, der sparker lige godt med begge ben, og som kan sætte både en og to mand af med sine driblinger. Okay, han har ikke set specielt god ud i Middlesborough, men han er vel heller ikke en PL-type.
    Han er dårligere end Kusk defensivt, ikke specielt hurtig og kan intet med hovedet. Svært at se, hvor han skulle gøre gavn i Ståleland.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2015/16
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 837
    Sidste Meddelelse: 23.09.17, 20:14
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •