Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
87. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    32 36.78%
  • Uafgjort

    25 28.74%
  • FCM vinder

    30 34.48%
Side 4 af 8 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 106

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (22/09-2019 kl. 18:00)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (22/09-2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser

    5) Skaderne af Damen og Wind skabte panik. Det ER voldsomt at miste hele angrebet på en uge, og Santos-handlen var resolut og planlagt. Så langt så godt og fornuftigt. Men Bendtner-transferen er sportsligt helt utroligt dum i forhold til at skaffe en, der ville kunne forstærke holdet fra dag 1 (eller dag 20 for den sags skyld). Der MÅ have været en mere formstærk angriber derude, der ville være klar til at blive lejet i 6-12 måneder, og vis nuværende niveau end ikke er godt nok til norsk fodbold.
    Det argument forstår jeg slet ikke. Jeg tvivler stærkt på, at vi kan hente en formstærk angriber, der vil hertil i blot seks måneder. Hvorfor i alverden skulle en formstærk angriber dog gøre det, når vedkommende jo netop er formstærk i sin nuværende klub? Og hvilken klub ville nogensinde acceptere at udleje deres formstærke angriber ud i seks måneder?
    Bendtner havde i øvrigt et fint indhop med flere vellykkede aktioner og sat på spidsen udrettede Bendtner vel det samme på 20 minutter som Pieros og Santos tilsammen gjorde i den tid de var på banen. Hvis Bendtners niveau ikke er godt nok til norsk fodbold, hvad er Pieros’ og Santos’ så?

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    - at Ståle vil opprioritere at have en solid grundstamme på holdet i stedet for at acceptere massive udskiftninger. Det har kostet os før, og nu koster det os igen. Så må vi sgu til at gå efter spillere, der er mere indstillet på at tage tre sæsoner end halvanden.
    Det ville i hvert fald være at foretrække, men når hold fra de store ligaer banker på døren og beløbene bliver høje, så kan vi næppe sige nej. Derudover har vi jo også en solid grundstamme, hvis ikke det havde været for skaderne og de er trods alt svære at forudse. Uden skader havde vi kun skulle spille med en ny målmand, højre back og højre kant. Med til den historie hører også, at Varela blev købt allerede i vinters (så teknisk set ikke helt ny) og Stephan blev skadet i slutningen af sidste sæson (så uden skader er det kun en ny højre kant). Det vil jeg mene at vi skal kunne håndtere og når vi så samtidig har fået over 200 millioner for de solgte spillere, vil jeg nu sige at der er prioriteret ganske fint.


  2. #47
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (22/09-2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Nu så jeg Ståles interview efter kampen, hvor han giver hans version af FCKs indkøbs politik.

    Og javel han kan selvfølgelig have en pointe, men så skal Ståle og ledelsen jo nærmest accepter at vi hver anden sæson får en lorte / halv god sæson som nr 2, 3 eller 4 i suppen. Det er konsekvensen er den strategi, hvor man skal bruge 6-9 måneder på at bygge spillere med potentiale med tanke på videresalg.

    Nuvel, nu er FCM ikke ramt af skader på vigtige positioner, men at de har nemmere end os ved at integrerer spillere i truppen kan sgu undre, samt ser ud til hurtigt at vende sig til nye spil systemer.
    Rolig nu. Deres spillere bliver sjovt nok ikke integreret i europæiske kampe. Jeg nåede lige at se Ståle interview inden kampen i går, og her fortæller han blandt andet, at de jo slet ikke har haft tid til fx at bygge Biel op fysisk med alle kampene.

    Vidste han det, da han købte ham? Formentlig, men det ændrer ikke på, at vi har MANGE hårde og vigtige kampe modsat Midtjylland, og så hjælper det selvfølgelig ikke at vi har været så uheldige med skader.

    Jeg er optimistisk, men jeg må også tage hatten af for Midtjylland, de spiller sørme flot, og vi må altså bare acceptere, at vi har solgt profiler mens resten er skadet eller i elendig form, så vi kommer til virkelig at kæmpe i denne sæson. Sådan er det altså nogle gange og heldigvis, for hvor ville det bare være kedeligt, hvis vi vandt hvert år uden kamp.

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #48
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (22/09-2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Rolig nu. Deres spillere bliver sjovt nok ikke integreret i europæiske kampe. Jeg nåede lige at se Ståle interview inden kampen i går, og her fortæller han blandt andet, at de jo slet ikke har haft tid til fx at bygge Biel op fysisk med alle kampene.

    Vidste han det, da han købte ham? Formentlig, men det ændrer ikke på, at vi har MANGE hårde og vigtige kampe modsat Midtjylland, og så hjælper det selvfølgelig ikke at vi har været så uheldige med skader.

    Jeg er optimistisk, men jeg må også tage hatten af for Midtjylland, de spiller sørme flot, og vi må altså bare acceptere, at vi har solgt profiler mens resten er skadet eller i elendig form, så vi kommer til virkelig at kæmpe i denne sæson. Sådan er det altså nogle gange og heldigvis, for hvor ville det bare være kedeligt, hvis vi vandt hvert år uden kamp.
    Når man ser på Midtjyllands erstatning for Lange Poul, Sory Kaba, så må man bare konstatere, at de - modsat os - har formået at erstatte en nøglespiller med én, der er mindst lige så god, og som oveni købet ikke er ude af form. Han bliver vild for dem.

    Måske vi skulle gentænke setuppet og ansætte en sportsdirektør, hvis eneste opgave var at hente offensive spillerne, der ikke skal bruge halve og hele sæsoner på at komme i form?
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #49
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (22/09-2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Men det er klart, at der er noget, der er gået helt galt, når 0-0 hjemme mod det hold, som vi SKAL overmatche, er "ok", og at vi p.t. er et hold, det ikke er farligt at spille offensivt imod.
    Jeg synes, at det er at overvurdere vores styrke og undervurdere FCM. Jeg har svært ved at se "noget helt galt" i at uafgjort ikke er en katastrofe i vores situation med stor udskiftning, mange skader til nøglespillere, europæisk spil torsdag og en virkelig god modstander fra Ikast. Det sker af og til, at vi rammer sådan en periode og at et modstanderhold har fået så mange point. Som jeg har nævnt før, så er situationen stort set kun kritisk, fordi FCM har taget så absurd mange point. De har været gode før, men er ofte kommet lidt skidt fra land. I år har de været pisse heldige med en masse sejre, da de var i krise og har nu desværre fundet formen.

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    1) Blot tre førstevalg havde vi på banen i dag fra sidste sæson. Det er voldsomt. Fair nok - noget skyldes frygteligt uheldige skader af nøglespillere. Men udskiftningen har været for voldsom og ikke gearet til, at nøglespillere måtte blive skadet. Her har Ståles masterplan ikke slået til.
    Det kommer vel an på, hvad hans masterplan var. Allerhelst ville han nok gerne have holdt på så mange profiler som muligt, men det var ikke en mulighed at holde alle. Men når det kommer til de forventede og planlagte salg, så har Ståles masterplan imo lykkedes meget godt. Vi er (bortset fra venstre kant) kommet igennem de planlagte udskiftninger usandsynligt smertefrit. At vi mister vores nøgleangribere indenfor et døgn (endda lige efter Røde stjerne skuffelsen) kan man ikke gardere sig imod, og det vil ryste alle hold.

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    2) Apropos plan havde Ståle ikke en ordentlig plan A klar for det særdeles forventede salg af Skov. Man satsede på en anden Skov, der stod i samme situation som vores Skov, og det viste sig langt fra at være klogt.
    Måske et forventet salg før transfervinduet, men da vi kom så langt ind i vinduet, tror jeg at Ståle forventede, at han ville blive. Det har i hvert fad stået i et utal af medier, hvor sur han har været over timingen af salget. Endvidere havde vi en plan, men først Skov Olsen (den blev afvist tidligt) og så Lucas Andersen ville ikke, og så gik man med Biel. Det har åbenlyst ikke givet afkast på den korte bane (det gjorde Skov stort set heller ikke), men kan stadig blive rigtig godt på lang sigt. Endvidere var det ikke sådan, at vi ikke havde andre til pladsen. Vi havde Holse (som var stærk i Efb), Daramy og Falk. Og Biel blev købt inden skaderne til Wind og NDoye, så man gik nok ud fra, at man kunne tillade sig at satse lidt mere på den lange bane, da vi stadig havde alle de andre offensive profiler til rådighed.

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    3) De få tilbageværende nøglespillere har ikke helt leveret. Zeca er som sædvanligt forrygende og ubetinget den bedste spiller, FCK har købt siden...Poulsen i version 1?! Men selv om Fischer ER blevet bedre, har han altså ikke scoret i en måned, og Falk løber dæleme meget forgæves for tiden.
    Profilerne Wind og NDoye har jo leveret, men det er klart, at det bliver problematisk at de begge går ud indenfor et døgn, når Fischer ikke er ovenpå endnu og Falk ikke helt har holdt konstant niveau. At vi også mister vores vigtige venstre back og vores vigtige forsvarsstyrmand gør ikke tingene bedre. Men de to er trods alt blevet fornuftigt afløst efter et par kampe.

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    4) Vi begyndte en sæson uden en reel tredjeangriber. Sotiriou kommer aldrig til at levere de mål, han skal. Det har Ståle været alt for lang tid om at erkende - og han har reelt end ikke indrømmet det endnu.
    Det er muligt, men reelt ved vi jo ikke, om der er arbejdet på at sælge ham (det har en anden nævnt, at man har). Og med alle de andre indkøb som vi har skulle lave, så henter man ikke en angriber mere uden først at sælge Pieros.
    Endvidere har planen været, at Daramy skulle have kampe, og at Fischer evt. kunne aflaste. Så nødvendigheden har måske ikke ligefrem været aller størst lige på den plads.

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    5) Skaderne af Damen og Wind skabte panik. Det ER voldsomt at miste hele angrebet på en uge, og Santos-handlen var resolut og planlagt. Så langt så godt og fornuftigt. Men Bendtner-transferen er sportsligt helt utroligt dum i forhold til at skaffe en, der ville kunne forstærke holdet fra dag 1 (eller dag 20 for den sags skyld). Der MÅ have været en mere formstærk angriber derude, der ville være klar til at blive lejet i 6-12 måneder, og vis nuværende niveau end ikke er godt nok til norsk fodbold.
    Som andre nævner, så vil en formstærk angriber være ret svær at finde på leje. Når det er sagt, så var 1. prioritet Thelin som rent faktisk er i spilleform, men den fuckede Anderlecht op til sidst. At man henter Bendtner (som allerede i går viste, at han kan gøre en forskel selvom han ikke er i form) er imo flot. Alternativet var nok ikke at hente noget. Ståle nævnte vist også, at man arbejde på andre ting udover Thelin, men som heller ikke lykkedes. Sådan er fodboldverdenen af og til.

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    P.t. har vi scoret otte mål i de seneste syv kampe - heraf blot to i de seneste fem(!) kampe. Jeg kan personligt ikke huske en mere ufarlig angrebskonstellation i nyere tid.
    Nej og det er et problem. Men problemet bunder også i, at midtbane og især vores kanter pt. ikke leverer ret meget offensivt i form af mål eller gode oplæg. Så med spillere ude af form og spilletyper i angrebet som kræver en lidt anden spillestil, så er det trods alt ikke vildt underligt, at det kniber med målene. I går var spillet sådanset fornuftigt, men vi får igen ikke scoret. Og har var synderne på den konto primært Fischer, Stage, Falk og Daramy til sidst.

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    - Ståle satser på Daramy fra start. Ja, det var en fæl afbrænder, han lavede i dag. Og nej, hans spil har ikke været fuldstændigt forrygende. Men FCK bliver bare langt farligere og mere sprudlende med Daramy på banen, og han formåede trods alt også at trække et rødt kort OG komme til en kæmpechance. Og så har han altså sådan cirka 100 gange mere potentiale i sig end Sotiriou og Bendtner tilsammen.
    Det kunne da være spændende, men jeg har svært ved at se det ske på den meget korte bane. Daramy ser dog ud til at komme tættere på pt. Jeg går ud fra, at han starter onsdag, og så må han vise sig frem. Indtil videre har vi set gode indhop i kampe, hvor modstanderne har været trætte og der har været plads, men han har været skidt i de kampe han har fået fra start (primært sidste forår). Han skal forbedre sig, hvis han skal starte, for han leverer næsten intet i presspil og er tynd defensivt på en kant. Og så har du ret i, at hans talent er kæmpe, men især i vores situation har vi også bare brug for det andet.

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    - at Ståle vil opprioritere at have en solid grundstamme på holdet i stedet for at acceptere massive udskiftninger. Det har kostet os før, og nu koster det os igen. Så må vi sgu til at gå efter spillere, der er mere indstillet på at tage tre sæsoner end halvanden.
    1) Det er næppe Ståles beslutning alene. Han har forøvrigt lige været ude og nævne, at vi må til at acceptere underskud i enkelte sæsoner for netop at holde mere på spillerne, så han er jo ikke uenig med dig.

    2) Vavro er blevet stort set uproblematisk udskiftet. Skov scorede mange mål, men jeg vil ikke kalde ham en nøglespiller som sådan. De mange mål er selvfølgelig svære at erstatte, men for holdet overordnet var han til at udskifte. Dermed er stammen sådan set været stort set på plads, men problemet har igen været skaderne.
    Sidst redigeret af k@sper : 23.09.19 kl. 07:53

  7. De følgende 5 brugere er enige:

  8. #50
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (22/09-2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    Når man ser på Midtjyllands erstatning for Lange Poul, Sory Kaba, så må man bare konstatere, at de - modsat os - har formået at erstatte en nøglespiller med én, der er mindst lige så god, og som oveni købet ikke er ude af form. Han bliver vild for dem.

    Måske vi skulle gentænke setuppet og ansætte en sportsdirektør, hvis eneste opgave var at hente offensive spillerne, der ikke skal bruge halve og hele sæsoner på at komme i form?
    Ja og vi har hentet Nelsson som har været en tæt på fuldgod erstatning for Vavro. Han bliver vild for os.

    Jeg er enig i, at Kaba ser rigtig god ud. Det ligner et scoop, men han har også været dyr. Og inden vi gør FCM til transferkonger, så har de jo også hentet spillere i dette vindue (f.eks. flere brasilianere) som (i stil med Biel og Santos) også først skal spilles ind og tilvænnes dansk spillestil og som bortset fra Evander (som blev hentet sidste år) slet ikke har slået til endnu. Og kig på deres massevis af indkøb sidste sæson, hvor alle nærmest stadig eller igen er udlejet. (Okuson, Reese, james, George, Skytte og sikkert flere)

    Langt hen af vejen ligner FCM's vindue vores. De har hentet flere spillere, hvor et par (især Kaba) har slået til med det sammen, mens andre tager tid. De er dog været forskånet for skader til nøglespillerne modsat os. Fjern Kaba, en anden angriber, Dal Hende og Sviatchenko og lad dem spille 2 gange hver uge, så ville de sikkert også hænge lidt i tovene som os.

    Man kan sagtens diskutere vores indkøbsstrategi, men udelukkende at bruge Kaba som argument (for at vores setup er skidt) er lidt nemt købt. Så kan vi jo også pege på Bif og sige, se hvor dygtige de er, når de henter Hedlund, Rosted, Maxsø for ingen penge.
    Sidst redigeret af k@sper : 23.09.19 kl. 07:51

  9. De følgende 13 brugere er enige:

  10. #51
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (22/09-2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    Når man ser på Midtjyllands erstatning for Lange Poul, Sory Kaba, så må man bare konstatere, at de - modsat os - har formået at erstatte en nøglespiller med én, der er mindst lige så god, og som oveni købet ikke er ude af form. Han bliver vild for dem.

    Måske vi skulle gentænke setuppet og ansætte en sportsdirektør, hvis eneste opgave var at hente offensive spillerne, der ikke skal bruge halve og hele sæsoner på at komme i form?
    Enig og det er præcis det jeg "prøvede" at pointere :)

    At FCM formår at erstatte netop Lange Poul med en som præstere fra dag 1. Måske har FCM bare været heldige, men jeg syntes altid at vi skal bruge 6-9 måneder på at integrer spillere. Og når den tid er gået har vi allerede tabt DM guldet. Men igen så er der ikke langt fra success til Fiasko. Og ja skader på nøgle positioner spiller selvfølgelig en rolle, og det gør selvfølgelig også, at vi kæmper i øjeblikket.

    FCM er jo stort set forskånet for skader og bliver hellere ikke belastet af Europa league, så på den baggrund er det måske ikke så overraskende at de p.t. har bukserne på.
    Sidst redigeret af EraZ : 23.09.19 kl. 07:53

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #52
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (22/09-2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Enig og det er præcis det jeg "prøvede" at pointere :)

    At FCM formår at erstatte netop Lange Poul med en som præstere fra dag 1. Måske har FCM bare været heldige, men jeg syntes altid at vi skal bruge 6-9 måneder på at integrer spillere.
    Samtidig i Ikast:
    At FCK formår at erstatte Vavro med en som præsterer fra dag 1. Måske FCK bare har været heldige, men jeg synes altid at vi skal bruge 6-9 måneder på at integrere spillere (imens de tænker på James, Reese og Paulinho (venstreback) ..... :-)

    Nøjes vi med at kigge på enkelte spillere, så bliver konklusionen nok lidt skæv. Som nævnt så kan man sagtens sidde med den fornemmelse (med at vi altid henter spillere som skal bruge tid), men i år har det inden skaderne kun handlet om Biel. Santos, Bendtner og Oviedo er alle hentet af nød.
    I 17/18 var vi nok i den situation du omtaler med Luftner og Vavro, som ikke kunne løfte tingene sammen. Men vi har inden for de sidste år bestemt også hentet spillere, som har præsteret fra dag 1 f.eks. Nelsson, NDoye, Zeca, Fischer....
    Og så har vi selvfølgelig også hentet nogle fejlkøb (Kodro, Luftner, Pavlovic, Matic mfl), men det har FCM da også om nogen.

    Skaderne er uden tvivl den helt store forskel lige nu. Mon ikke en spiller som f.eks. Santos (der godt nok også lige skal i form) ville se væsentlig bedre ud sammen med NDoye.
    Sidst redigeret af k@sper : 23.09.19 kl. 09:34

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #53
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (22/09-2019 kl. 18:00)

    Der er ingen tvivl om, at skader, kampprogram og indkøbspolitik spiller ind på styrkeforholdet mellem os og dem p.t., og de ting medvirker til, at FCM med en noget ringere trup matcher os. Grunden til, at de i går dominerede os og ret beset havde fortjent sejren, synes jeg dog, skal findes i det mentale aspekt. Troen på egne evner. Snakken fra Ståle handler konstant om, hvor hårdt det er at have solgt spillere og at skulle spille vildt mange kampe. Vi rykker banderne, når mægtige Midtjylland kommer forbi, og der slås knude på holdet for at dæmme op for FCM's forcer. Hvad med vores egne? Hvis man budgetterer med at spille i Europa, indretter man også sin trup efter det. Får vi nogle skader, bliver vi selvfølgelig sat tilbage, men så er det heldigt, at vi i modsætning til alle andre klubber i ligaen har reserver til 20 mio. kr. stykket.

    Omvendt stiller Priske op med en offensiv med Kaba, Mabil, Anderson, Marcondes og Evander samt Onyeka, der heller ikke er uden evner frem ad banen SAMT to backer, hvor især Dal Hende er meget målsøgende. Vel at mærke på udebane mod ligaens stærkeste hold. Ståle (og en del brugere herinde) ville jo skide i bukserne, hvis vi nogensinde stillede så offensivt op, om det så var mod fucking Silkeborg. "Uh, jamen hvad med balancen på holdet? Hvad hvis de andre får en målchance?"

    Og spar mig venligst for al den snak om, at den her "safety first"-tankegang er den, der har givet os europæisk succes og sikret mesterskaber osv. For det første har succesen heller ikke været vildere, de vidt forskellige forudsætninger for klubberne taget i betragtning, og for det andet er der vel mulighed for at justere taktikken og optimere chancerne - og ikke kun på altid at spille mere og mere defensivt i krisetider, så vi står med fem forsvarsspillere på banen, når der pludselig åbner sig en mulighed for at jagte alle tre point. To mål i fem kampe er bare fænomenalt ringe, og desværre er det lige nu svært at se, hvor scoringerne pludselig skal komme fra, hvis ikke N'Doye meget snart er klar.

    Tro nu lidt på det, Ståle & co.!
    HIC SUNT LEONES


  15. #54
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (22/09-2019 kl. 18:00)

    Ift. Ståle og interviewet om transferstrategien, så er jeg ved at være lidt træt af hele den her forklaring med 'internationalt potentiale', som jeg synes, at medier og især fans overfortolker og bruger som en undskyldning for fejlkøb og spillere, der kommer langsomt i gang. Det giver jo super fin mening, at vi går efter spillere, der kan begå sig internationalt, men forudsætningen for at kunne begå sig internationalt må være at dominere Superligaen. Stort set alle vores, især udenlandske, køb gør aldrig dette i starten af deres FCK karriere, selvom de alle er indkøbt som nogle af de dyreste i ligaen. Og det er jo ikke sådan, du nede i transfer-supermarkedet kun kan vælge mellem hylden med det store potentiale, hvor du så også får dårlig form, eller hylden med god form, men til gengæld kun nationalt potentiale.

    Nej, i min optik hænger den langsomme start, flere spillere får, sammen med et ekstremt kompliceret spilsystem samt et højt pres fra omverdenen om at vinde hver gang. Og ikke andet. Det er i øvrigt ikke en generel kritik af måden, FCK spiller fodbold på.
    Sidst redigeret af Lokomotiv Luxus : 23.09.19 kl. 09:05

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #55
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    615

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (22/09-2019 kl. 18:00)

    uanset vores strategi kan man da aldrig forhindre andre i at forsøge at gøre det lige så godt eller bedre?
    FCM har et virkelig godt hold. som får lov til at træne og restituere 6 dage om ugen. hvor vi vel nærmest har spillet kamp hver 3 dag siden sæson start, lige med undtagelse af landsholds pausen.
    der til skal man lægge alle rejse dagene til europa osv. hvilket ret beset betyder vi i mange uger har haft 2 træninger på 7 dage!!!

    det er altså ikke lang tid til at bygge nye spillere op, lærer dem systemerne osv. Samtidig med rejser og europa slidder mentalt.

    SAmtidig så har DBU det med at lægge de store kampe lige efter en europa dato. FCM efter lugano, Brøndby efter Malmø (AGF efter Dynamo Kiev), FCM efter kiev, brøndby efter lugano, (ob efter malmø)
    man kan mistænke DBU for at forsøge at hjælpe de andre hold.

    men at vi 3 dage efter en europæisk kamp, med så mange nye og skader kan lever sådan et brag af en kamp synes jeg er fantastisk for klubben og for ligaen.
    som sagt vi kan jo ikke forhindre de andre i at være gode og FCM spillede måske deres bedste kamp i siden de blev mestre!
    written by Zeez

  18. De følgende 8 brugere er enige:

  19. #56
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (22/09-2019 kl. 18:00)

    Vi var 10 mod 6 og alligevel kom Kaba højest. Æv.

    https://twitter.com/LarsRonbog/statu...589184/photo/1

    (Jeg kan åbenbart ikke finde ud af at sætte fotos ind?).


  20. #57
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    530

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (22/09-2019 kl. 18:00)

    Håber kamplægningen kan få modsatte effekt... altså ikke at skulle stå i Jylland efter en brandkamp i europa.. men at vi netop er nødt til at spille med de bedste og give 100% - så må vi glæde os til at Doye og de andre kommer tilbage fra skader, så vi både får et boost i kvalitet og taktiske muligheder! Vi præstere imo ret ok ift vores situation som er beskrevet passende ovenover...!!!

  21. #58
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    530

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (22/09-2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Vi var 10 mod 6 og alligevel kom Kaba højest. Æv.

    https://twitter.com/LarsRonbog/statu...589184/photo/1

    (Jeg kan åbenbart ikke finde ud af at sætte fotos ind?).


    Og en målmand - utroligt!

  22. #59
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    119

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (22/09-2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Og spar mig venligst for al den snak om, at den her "safety first"-tankegang er den, der har givet os europæisk succes og sikret mesterskaber osv.!
    Ved godt du ville spares for det, men altså: nordsjællands CL kampagne, bif og fcm kvalifikationerne de sidste mange år taler nu deres tydelige sprog lige i forhold til det her :-)

  23. De følgende 6 brugere er enige:

  24. #60
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (22/09-2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Vi var 10 mod 6 og alligevel kom Kaba højest. Æv.

    https://twitter.com/LarsRonbog/statu...589184/photo/1

    (Jeg kan åbenbart ikke finde ud af at sætte fotos ind?).

    Ja det er ca. der, at n'Doye og tidligere Santander og Corner plejer at heade alt væk :-)

  25. De følgende 2 brugere er enige:

Side 4 af 8 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 02.09.19, 22:16
  2. Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 23.07.19, 14:54
  3. Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 13.05.19, 20:40
  4. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 12.03.19, 20:13
  5. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 22.02.19, 11:56

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •