Viser resultater 1 til 15 af 2571

Emner: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    438

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Ikke det der ligner. Hvad folk vælger at gøre og hvordan de opdrager deres børn er mig fuldstændig ligegyldigt. Men derfor kan jeg jo sagtens undre mig da JEG synes det er et forkert signal at sende til poderne....

    Det undrer mig i øvrigt også at du tør cykle i København uden hjem....
    Godt så. Så er du heller ikke en af dem, som får en bemærkning smidt tilbage i nakken;-)

    Mht at cykle i København, så har jeg gjort det i snart 30 år uden hjelm. Jeg har endog været cykelbud i de tidlige 90ere, og dengang var der sgu ikke mange, som bar hjelm. Jeg har brækket et kraveben og fået en hjernerystelse efter styrt - begge gange i fuldskab. Jeg bilder mig ind, at jeg er meget årvågen og har derudover ikke været involveret i ulykker. Og cykelstierne er blevet langt sikrere de seneste år, så det må være noget i tiden, som gør at folk er så bange for at blive slået til lirekassemænd. Personligt er jeg mere utryg ved at bevæge mig rundt på gåben i indre by, end at cykle i morgentrafikken.
    Men faktisk overvejer jeg kraftigt at anskaffe mig en hjelm. Det er dog mest fordi jeg i en fremskreden alder stadig insisterer på at cykle med en kæp i øret. Så umoden er jeg....

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    136

    Re: Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. V

    Citat Oprindeligt indsendt af ryet Se meddelelser
    Godt så. Så er du heller ikke en af dem, som får en bemærkning smidt tilbage i nakken;-)

    Mht at cykle i København, så har jeg gjort det i snart 30 år uden hjelm. Jeg har endog været cykelbud i de tidlige 90ere, og dengang var der sgu ikke mange, som bar hjelm. Jeg har brækket et kraveben og fået en hjernerystelse efter styrt - begge gange i fuldskab. Jeg bilder mig ind, at jeg er meget årvågen og har derudover ikke været involveret i ulykker. Og cykelstierne er blevet langt sikrere de seneste år, så det må være noget i tiden, som gør at folk er så bange for at blive slået til lirekassemænd. Personligt er jeg mere utryg ved at bevæge mig rundt på gåben i indre by, end at cykle i morgentrafikken.
    Men faktisk overvejer jeg kraftigt at anskaffe mig en hjelm. Det er dog mest fordi jeg i en fremskreden alder stadig insisterer på at cykle med en kæp i øret. Så umoden er jeg....
    Hvor er det bare en god historie. Tusind tak fordi du deler den i her tråd! :-)

  4. Den følgende bruger er enig i dette:


Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det undrer mig tråd", volume to
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 604
    Sidste Meddelelse: 24.09.11, 20:40
  2. Svar: 553
    Sidste Meddelelse: 15.09.10, 22:38
  3. Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 621
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 10:10
  4. Den store "Det undrer mig" tråd III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 107
    Sidste Meddelelse: 02.08.08, 15:38

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •