Se afstemningsresultater: Hvem holder du IKKE med?

Stemmeafgivere
164. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Rusland

    106 64.63%
  • Saudiarabien

    49 29.88%
  • Ægypten

    3 1.83%
  • Uruguay

    4 2.44%
  • Marokko

    0 0%
  • Iran

    12 7.32%
  • Portugal

    55 33.54%
  • Spanien

    15 9.15%
  • Frankrig

    13 7.93%
  • Australien

    3 1.83%
  • Peru

    5 3.05%
  • Danmark

    5 3.05%
  • Argentina

    15 9.15%
  • Island

    6 3.66%
  • Kroatien

    4 2.44%
  • Nigeria

    0 0%
  • Costa Rica

    0 0%
  • Serbien

    5 3.05%
  • Brasilien

    22 13.41%
  • Schweiz

    5 3.05%
  • Tyskland

    17 10.37%
  • Mexico

    0 0%
  • Sverige

    18 10.98%
  • Sydkorea

    5 3.05%
  • Belgien

    5 3.05%
  • Panama

    1 0.61%
  • Tunesien

    2 1.22%
  • England

    29 17.68%
  • Polen

    3 1.83%
  • Senegal

    0 0%
  • Colombia

    0 0%
  • Japan

    3 1.83%
Multiple Choice Poll.
Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 16 til 28 af 28

Emner: Hvem holder du IKKE med i VM 2018?

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Indlæg
    108

    Re: Hvem holder du IKKE med i VM 2018?

    Mangler flere end 3 muligheder!


    Ruski og Saudi, obviously.

    Spanien. Til siden, til siden, tilbage, til siden, tilbage, til siden, til... zzzzz. Tilsæt nogle af sportens mest usympatisk spillere i Ramos og Busqets og du har et topvammelt fodboldhold.

    England. Til stadighed dybt overbetalte og overvurderede, individuelt og særligt kollektivt, hvor de kun er marginalt bedre end et tandløst dansk hold. Spillere som Sterling og Kane, der opfører sig som små børn, når de ikke får deres vilje. Armen jeg kunne blive ved.

    Brasil. Neymar har alle dage været utålelig at se på. Og så er de ikke så gode som alle, og specielt dem selv, mener. Desværre kan de vist ikke møde tyskerne før finalen?

    Belgien. Det irriterer mig grænseløst at se så stort potentiale skyllet ud i toilettet. Hazard, De bruyne, Courtois, Lukaku etc. etc. Deres trup har i årevis bestået næsten udelukkende af verdensstjerner, og de har i årevis fået nul og en skiderik ud af det. Det virker bare så utaknemmeligt, somehow.

    Portugal. Blev de europamestre på at spille 0-0? Sådan husker jeg det. Blargh.

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Hvem holder du IKKE med i VM 2018?

    Uh, den er svær. Der er mange muligheder. Så jeg tror simpelthen, jeg lister holdene op i de enkelte grupper, alt efter hvor meget antipati jeg har for det enkelte hold. Mindst antipati øverst.

    Gruppe A:
    1) Uruguay. At et hold med Luis Suarez kan have mindst antipati i en VM-gruppe er imponerende. Suarez er en cunt, men resten af holdet er som sådan okay.
    2) Saudi Arabien. Landet ledes af en flok religiøse og korrupte slyngler, og det der med ikke at gide et minuts stilhed i en kval-kamp mod Australien er et fucking no-go.
    3) Egypten. Et bæ-hold, som har en historik med at forgifte modstandere fra samme verdensdel, samt fyre fyrværkeri af uden for deres spillerhotel for at modstanderholdet ikke er udhvilet til kamp. Og er ens store stjerne fra Liverpool, hjælper det ikke synderligt på det.
    4) Rusland. Doping, korruption, hooligans og Putin. Nuff' said.

    Gruppe B:
    1) Marokko. Er ikke bekendt med at de skulle have nogen røvhuller på holdet, sådan for alvor.
    2) Portugal. De kan være ret nedladende når de vinder, og fløde-Ronaldo er ikke super-sympatisk i modgang.
    3) Iran. Røvkedelig fodboldstil.
    4) Spanien. Bryder mig ikke om det der med at omklamre dommeren, bare den mindste kendelse mod dem falder. Og så har de Diego Costa. Fy for helvede.

    Gruppe C:
    1) Danmark. For mange BØF-svin på holdet, men Kaptajn København trækker det op.
    2) Australien. En nation af forbrydere, og så bor en strigle af en eks-kæreste der. Plus den trans-tasmanske rivalisering trækker ned.
    3) Frankrig. Arrogante skiderikker.
    4) Peru. Narkobefængte snydepelse. Slog New Zealand ud ved at chikanere holdet med fyrværkeri, massive omveje på +50 km. til og fra træning og kamp, og så har de dopingdømte Guerrero på holdet. Må deres panfløjter brænde op i helvede.

    Gruppe D:
    1) Island. Det er ikke charmerende fodbold, men de er et virkeligt flinkt folkefærd.
    2) Argentina. Ikke altid fine i kanten, men kan noget med fodbolden, når det kører for dem.
    3) Kroatien. Siden Suker-Prosinecki-Jarni-dagene i 90'erne, har jeg ikke kunnet lide dem.
    4) Nigeria. En anelse for arrogant efter min smag.

    Gruppe E:
    1) Schweiz. Jamen, de er jo røvkedelige?! Ja. Men de gør sig heller ikke særligt negativt bemærket.
    2) Serbien. Er ikke de samme bøller som tidligere.
    3) Brasilien. Magter ikke Neymar, som er lidt af en cunt. At han er frontfigur for Brasilien er synd.
    4) Costa Rica. Det kan godt være, at Bolaños og Oviedo er en del af truppen. Men hold kæft, hvor er det noget destruktiv fodbold, de spiller. Og at have en tidligere BØF-spiller i truppen hjælper ikke.

    Gruppe F:
    1) Tyskland. De unge tyskere har ikke samme klasse og personlighed som i gamle dage, men deres fodbold er stadig seværdig.
    2) Sverige. Det trækker ned at spille i blåt og gult. Men Ludde og Robin på holdet, og smukke Mackan i trænerteamet, det kan noget.
    3) Mexico. Magter ikke deres åndssvage fans, med deres "PUTO!" og "No era penal!" igen. Centralamerikas svar på BØFs twitterhær.
    4) Sydkorea. Matchfixingen på hjemmebane er en af de største skandaler de seneste 20 år. Utroligt, det ikke fik konsekvenser. Må de brænde i helvede.

    Gruppe G:
    1) Belgien. Spændende hold, som skal til at bevise noget. Det er nu eller aldrig.
    2) Tunesien. Et kedeligt hold.
    3) England. Sterling i truppen, og den horrible britiske arrogance, krydret med hooligans.
    4) Panama. Dumme og overtændte tosser. Gad vide, hvad oddsene er på en udvisning pr. kamp?

    Gruppe H:
    1) Japan. Har tilgivet dem for at slå Danmark ud i 2010.
    2) Polen. Kan ikke lide deres hold. Bortset fra Lewandowski.
    3) Senegal. Diouf-sporene er der stadig. Både El-Hadj, og så Pape Pate. Ikke godt.
    4) Colombia. Synes ikke, de spiller så køn fodbold, plus de spiller i gult og blåt. Føj.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  3. De følgende 5 brugere er enige:

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Hvem holder du IKKE med i VM 2018?

    Citat Oprindeligt indsendt af Søren Q Se meddelelser
    Undersøgelsen kan aldrig blive troværdig med disse begrænsninger. Jeg boykotter!

    Vedhæftet fil 6185
    Beklager. Men sommetider er det sundt at fokusere på hvad der er foragt, og hvad der bare er mild irritation. Jeg ville selv med glæde have fundet plads til Rusland, Spanien, Danmark, Frankrig, Serbien, Sverige og ikke mindst Sydkorea, men ... tid til hårde beslutninger.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #19
    UnaX er offline Nil Satis Nisi Optimum!
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    283

    Re: Hvem holder du IKKE med i VM 2018?

    Jeg hader Brasilien!

    Jeg hader at de føler sig som guds gaver til fodbold og deres "jogo bonito" pis.
    Jeg hader deres følelsesladede bullshit, som da ved sidste VM havde en Neymar trøje med til semifinalen fordi han var blevet skadet.
    Jeg hader at europæiske klubber henter middelmådige brasilianske spillere bare fordi de er fra Brasilien, fremfor at bruge lokale spillere der er mindst ligeså gode.
    Jeg hader at en spiller som Neymar, der i stedet for at være på stadion for at se hans klub blive mestre spiller online poker hjemme i Brasilien, kan være kaptajn for noget som helst.

    Jeg har aldrig moret mig så godt til landsholdsfodbold, som da Tyskland rundsmadrede dem 7-1 på hjemmebane, i en semifinale.

    Jeg hader Brasilien!
    'Don't forget boys, one Evertonian is worth twenty Liverpudlians.' - Brian Labone
    UnaX's Avatar

  7. De følgende 11 brugere er enige:

  8. #20
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Hvem holder du IKKE med i VM 2018?

    Jeg vil meget gerne ændre min stemme til Spanien.

    Formoder, at jeg selv må oprette endnu en afstemning, så :-(

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #21
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Hvem holder du IKKE med i VM 2018?

    Citat Oprindeligt indsendt af UnaX Se meddelelser
    Jeg hader Brasilien!

    Jeg hader at de føler sig som guds gaver til fodbold og deres "jogo bonito" pis.
    Jeg hader deres følelsesladede bullshit, som da ved sidste VM havde en Neymar trøje med til semifinalen fordi han var blevet skadet.
    Jeg hader at europæiske klubber henter middelmådige brasilianske spillere bare fordi de er fra Brasilien, fremfor at bruge lokale spillere der er mindst ligeså gode.
    Jeg hader at en spiller som Neymar, der i stedet for at være på stadion for at se hans klub blive mestre spiller online poker hjemme i Brasilien, kan være kaptajn for noget som helst.

    Jeg har aldrig moret mig så godt til landsholdsfodbold, som da Tyskland rundsmadrede dem 7-1 på hjemmebane, i en semifinale.

    Jeg hader Brasilien!
    Jeg vil ønske, du får 18.000 thumb-ups for den kommentar - jeg hader de blå/gule møgsvin næsten lige så meget som de andre blå/gule møgsvin.
    Dernæst vi-har-opfundet-fodbold-og-derfor-tror-vi-vi-er-selvskrevet-til-at-vinde-titler-idioterne fra England.
    Og så endelig Kroatien - mest på grund af deres fascistoide barmavede fans og deres usympatiske 90'er hold

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #22
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Hvem holder du IKKE med i VM 2018?

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Egentlig har jeg ikke noget mod holdet. Især ikke en enkelt af dem, Ragnar. Men alt det udenom er til at få spat af. Kommentatoren der hyler som en stukken gris, og kun hylede dobbelt så højt, da han indså at nu var han blevet mediestjerne. Fansene og deres ulidelige vikingeklap.
    Vikinger er altså nice. Spørg bare Aron Gunnarsson

    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #23
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Hvem holder du IKKE med i VM 2018?

    Frankrig, og det har intet at gøre med at vi skal møde dem lige om lidt. Det handler om franskmænds latterlige gestikuleren, deres klamme sproge, arrogante attitude og at der for hver velfungerende franskmænd er mindst halvtreds kæmpeidioter.

  15. #24
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Hvem holder du IKKE med i VM 2018?

    Efter at have set Brasillien-Costa Rica igår, må jeg bare konstatere, at jeg ikke holder med: Neymar

    Det er virkeligt sjældent at en fodboldspiller alene kan få mit pis i kog, men jeg har da sjældent set et mere usympatisk menneske spille en fodboldkamp. Hans konstante brok, tuderi og ‘hele verden er imod mig og se, hvad jeg kæmper med’ attitude er i en klasse for sig selv. Og så synes jeg i øvrigt heller ikke, at han er en særlig dygtig fodboldspiller.

    MCN


  16. #25
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    493

    Re: Hvem holder du IKKE med i VM 2018?

    Citat Oprindeligt indsendt af MCN Se meddelelser
    Efter at have set Brasillien-Costa Rica igår, må jeg bare konstatere, at jeg ikke holder med: Neymar

    Det er virkeligt sjældent at en fodboldspiller alene kan få mit pis i kog, men jeg har da sjældent set et mere usympatisk menneske spille en fodboldkamp. Hans konstante brok, tuderi og ‘hele verden er imod mig og se, hvad jeg kæmper med’ attitude er i en klasse for sig selv. Og så synes jeg i øvrigt heller ikke, at han er en særlig dygtig fodboldspiller.

    MCN
    Og det er så første gang, at VAR kom til sin ret. Hvor var det fryd, at hans skuespil blev afsløret :) Han burde også have haft et gult kort.

    Mvh Bjørn A


  17. #26
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Hvem holder du IKKE med i VM 2018?

    Jeg hader England. Ikke holdet som sådan, men foragten over den fremfarende, rødhårede, blege, fish&chips-spisende befolkning kanaliseres direkte i deres landshold og kommer bedst til udtryk ved, at de altid mener, at de bør være favoritter på trods af at deres eneste VM-titel skyldes et fejlkendt mål.

    Udsigten til nedsmeltningen af Brexit-forhandlingerne gør kun mit smil bredere på en virkelig god sommer!

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #27
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Hvem holder du IKKE med i VM 2018?

    Citat Oprindeligt indsendt af Kong jensen Se meddelelser
    Jeg hader England. Ikke holdet som sådan, men foragten over den fremfarende, rødhårede, blege, fish&chips-spisende befolkning kanaliseres direkte i deres landshold og kommer bedst til udtryk ved, at de altid mener, at de bør være favoritter på trods af at deres eneste VM-titel skyldes et fejlkendt mål.

    Udsigten til nedsmeltningen af Brexit-forhandlingerne gør kun mit smil bredere på en virkelig god sommer!
    Da de skulle spille med svensken må jeg indrømme at jeg holdt med England. Mest for at skulle undgå at hører på min svenske kollega med Bøf sympatier (what a combo). Men nu er der ved at gå "Via-bøf" i den med England. Og det magter jeg ikke, så ud med dem.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #28
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Hvem holder du IKKE med i VM 2018?

    Citat Oprindeligt indsendt af shs Se meddelelser
    Og så endelig Kroatien - mest på grund af deres fascistoide barmavede fans og deres usympatiske 90'er hold
    Okay dette tager jeg i mig igen. Kroatien anno 2018 er et charmerende hold og deres fans virker hverken iøjnefaldende bar-mavede eller fascistiske. Tak til Kroatien for et positivt indslag til VM 18 - og tak for at slå England ud, som jeg stadig hader....

  22. De følgende 11 brugere er enige:

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Hvem holder du IKKE med?
    By Pipetown in forum De korte linier
    Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 30.06.08, 00:03
  2. Vi er ikke de eneste som holder Ophørsudsalg
    By ApuNazz in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 29.06.05, 13:56
  3. Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 15.02.04, 22:33
  4. Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 12.02.04, 14:59

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •