Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
66. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    48 72.73%
  • Uafgjort

    5 7.58%
  • Silkeborg vinder

    13 19.70%
Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 110

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    550

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Mener du virkelig det? Relationerne er vel set dårligere, men Biel lykkedes jo stort set ikke med noget. Det er muligt, at han har fin teknik og blik for spillet, men fysisk er han totalt overmatchet. Jeg er alvorligt bange for, at han er et eklatant fejlkøb. Jeg tror ikke, at han rent fysisk kan komme efter det, og vi spiller ikke på en måde, så han kan undgå de fysiske konfrontationer.
    Har fundet noget data på Biel med flere til sammenligning af fysikken:
    Biel: 167 cm, 64 kg
    Raheem Sterling: 170 cm
    Xherdan*Shaqiri: 169 cm
    alle disse er højre/venstre winger.
    Rasmus Falk: 177 cm, 65 kg.Midt/wing.

    Pep er netop blevet 23 år og al sammenligning ophører selvf. her.
    Pep har teknikken i orden så ekstra fysik kan han træne sig til og blive meget bedre til at bruge på banen.
    Derudover skal han vel "bare" have mere selvtillid hvilket vel kommer når fysikken forbedres og han klarer sig bedre i dueller.
    Falk er over det hele men fysisk falder han jo ofte meget let hvilket i internationale kampe kan være et probl. han får vel flere frispark end han fortjener fordi det ser dramatisk ud. Anyways..Biel har vel potentialet til at blive meget bedre på fløjen eller måske endda mere centralt hvis vi skulle få brug for det..men det kræver altså hårdt arbejde..men at dømme ham ude som kæmpe fejlkøb synes jeg under alle omstændigheder slet ikke er rimeligt.

    Til samme ligning ser jeg Santos med meget selvtillid..fræk som en slagterhund...hvor Biel mere udstråler en stor knægt langt væk hjemmefra og her er det altså primært Ståles opgave og ansvar at udvikle ham til succes.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,551

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ezen Se meddelelser
    Har fundet noget data på Biel med flere til sammenligning af fysikken:
    Biel: 167 cm, 64 kg
    Raheem Sterling: 170 cm
    Xherdan*Shaqiri: 169 cm
    alle disse er højre/venstre winger.
    Rasmus Falk: 177 cm, 65 kg.Midt/wing.
    Fysik handler jo ikke bare om cm og kg. Nogle spillere er naturligt kropstærke, nogle har lavt tyngdepunkt, nogle har hurtige fødder og stor forudseenhed - nogle har det hele og nogle har ingen af delene.

    Citat Oprindeligt indsendt af Ezen Se meddelelser
    Pep er netop blevet 23 år og al sammenligning ophører selvf. her.
    Pep har teknikken i orden så ekstra fysik kan han træne sig til og blive meget bedre til at bruge på banen.
    Kan han det? Altså jeg er med på, at han kan træne sig til nogle ekstra kilo, men det er jo langt fra en garanti for succes. I og med at han er 23 år, så tænker jeg umiddelbart, at udviklingspotentialet er begrænset.

    Citat Oprindeligt indsendt af Ezen Se meddelelser
    Falk er over det hele men fysisk falder han jo ofte meget let hvilket i internationale kampe kan være et probl. han får vel flere frispark end han fortjener fordi det ser dramatisk ud.
    Falk har hurtige fødder, rejser sig hurtigt og leverer i øvrigt en meget større arbejdsindsats end Pep Biel. Kan Biel tillægge sig nogle af disse kvaliteter? Måske. Men det er jo langt fra givet. Se f.eks. spillere som Kusk og Thomsen. De blev aldrig til FCK-spillere.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Jeg var til gengæld glad for Holse på midten - han var en fornøjelse ��

  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,250

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Ståle om skaderne på bold.dk:

    Fischer - skal scannes i morgen. Ståle tvivler stærkt på hans deltagelse mod Malmø og BIF.
    Stage - havde Ståle ikke snakket med, men "det så ikke godt ud."
    NDoye - regner Ståle ikke med at have til rådighed i de to kampe.

    Hold nu kæft det stinker. De fans der tager ud til de to kampe må lige tage støvler med, så vi kan stille med fuld bænk. :-(

  8. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  9. #5
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,129

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    NDoye - regner Ståle ikke med at have til rådighed i de to kampe.
    Det der håber jeg godt nok bare er Ståles forsøg på at lave en PerPer. N'Doye var tilbage fra skade og spillede så en halv time længere end beregnet forleden, hvorfor han fik helt fri i dag. Men det bør vel ikke gøre ham ukampdygtig i hele næste uge, hvor vi har to livsvigtige kampe? Så lugter det i hvert fald af et tilbagefald.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,250

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det der håber jeg godt nok bare er Ståles forsøg på at lave en PerPer. N'Doye var tilbage fra skade og spillede så en halv time længere end beregnet forleden, hvorfor han fik helt fri i dag. Men det bør vel ikke gøre ham ukampdygtig i hele næste uge, hvor vi har to livsvigtige kampe? Så lugter det i hvert fald af et tilbagefald.
    Knæet har ikke reageret så godt som håbet på kampen i Hillerød, hvor han spillede længere tid end planlagt. Han er nu ude et par uger og forventes klar efter næste landsholdspause.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #7
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,087

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Synes som andre også skriver at det er for tidligt at dømme Pep ude. Det er tydeligt at se at han ikke er vant til at spille i så fysisk en liga som den danske. Han falder pt for let i duellerne men han bliver ved med at udfordre og prøve de hurtige afleveringer. Tror han bliver en succes når han får systemet, klubben, ligaen, landet, byen, sproget og holdkammeraterne ind under huden. Ved godt det er mange parametre han skal have styr på men synes ikke man kan kalde ham en fiasko endnu. Kusk jo, Thomsen bliver aldrig en (stor) København spiller. Han er for tit skadet og tror han bliver solgt til sommer evt i bytte for Lukas Andersen.

    Bendtner han er stadig rusten men han mangler lige de sidste 10 - 15 % for at ligne en Superligaspiller.

    PS9 synes jeg var god i dag. Kommer frem til chancer, sparker sikkert straffet i mål og deltager godt i spillet samt han arbejder som altid stenhårdt for holdet.

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #8
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,129

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    PS9 synes jeg var god i dag. Kommer frem til chancer, sparker sikkert straffet i mål og deltager godt i spillet samt han arbejder som altid stenhårdt for holdet.
    Men Sotirious afslutninger var lige så horrible som altid. Han sparker et gigantisk hul i luften umiddelbart inden Santos' scoring og er blot svineheldig, at han kommer til at afslutte med sit støtteben. Og jeg mindes et spark fra kanten af feltet, som var røget ud over sidelinjen(!), hvis ikke det havde ramt en modstander. Det kan i min verden ikke opvejes af et højt løbepensum og et sikkert straffespark, når vi snakker om en angriber.
    Sidst redigeret af Garneren : 29.09.19 kl. 09:42
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #9
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Men Sotirious afslutninger var lige så horrible som altid. Han sparker et gigantisk hul i luften umiddelbart inden Santos' scoring og er blot svineheldig, at han kommer til at afslutte med sit støtteben. Og jeg mindes et spark fra kanten af feltet, som var røget ud over sidelinjen(!), hvis ikke det havde ramt en modstander. Det kan i min verden ikke opveje et højt løbepensum og et sikkert straffespark, når vi snakker om en angriber.
    Det er simpelthen utroligt, hvor store problemer han har med at kontrollere bolden, når den ikke ligger stille på straffepletten. Og fint med hans ihærdige løb, men kunne nogen ikke prøve at forklare ham offsidereglen?

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #10
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,646

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Det er simpelthen utroligt, hvor store problemer han har med at kontrollere bolden, når den ikke ligger stille på straffepletten. Og fint med hans ihærdige løb, men kunne nogen ikke prøve at forklare ham offsidereglen?
    Enig :)

    Ståle roste jo Pieros efter kampen, for hans ihærdige løbe arbejde. Men det er også det eneste Ståle kan rose ham for. Jo og så er han en sikker straffesparks skytte. Meeen jeez han har mange mangler i sit spil.

    Anyway med vores skades situation så må vi vel klare os med, hvad vi har.

  19. #11
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,192

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Jeg er helt enig i alle betragtninger ang. Pieros, men lige præcis i den nuværende situation, vil jeg gerne have ham i startopstillingen pga. netop presspillet. Synes tydeligt vi så i Hillerød, at presspillet er helt væk med spillere som Daramy, Bendtner og Biel. Anden halvleg igår er også et tydeligt eksempel på, at presspillet er en essentiel del af forudsætningen for overhovedet at kunne være boldbesiddende og udnytte de offensive kræfter. I de næste to kampe bliver vi matchet og måske endda overmatchet fysisk og med stage ude også nu, så har vi behov for Pieros på banen for at kunne stå lidt imod.

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #12
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,250

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Det er simpelthen utroligt, hvor store problemer han har med at kontrollere bolden, når den ikke ligger stille på straffepletten. Og fint med hans ihærdige løb, men kunne nogen ikke prøve at forklare ham offsidereglen?
    Ja det skal i hvert ikke være Santos, som forklarer ham den. For han er da om muligt endnu oftere offside.

    Jeg finder det forøvrigt spøjst, at Pieros efter denne kamp igen skal diskuteres. Man kan mene meget om ham, men der er desværre ikke nogle ret gode alternativer pt.. I går var han den bedste af de tre angribere og er involveret i to mål, samt scorer et selv på straffe. Derudover forsvinder en hvert form for presspil i det sekund han skiftes ud. Det er en mere end godkendt indsats, især hvis han holdes op imod resten af holdets offensive spillere.


  22. #13
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser

    Jeg finder det forøvrigt spøjst, at Pieros efter denne kamp igen skal diskuteres.
    Det står dig jo helt frit at lade være...

  23. #14
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,250

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Det står dig jo helt frit at lade være...
    Det er meget storsindet af dig......

    Jeg går også ud fra, at det står mig helt frit for at undres over, at det er Pieros som er interessant på baggrund af kampen i går?

  24. De følgende 3 brugere er enige:

  25. #15
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,646

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja det skal i hvert ikke være Santos, som forklarer ham den. For han er da om muligt endnu oftere offside.

    Jeg finder det forøvrigt spøjst, at Pieros efter denne kamp igen skal diskuteres. Man kan mene meget om ham, men der er desværre ikke nogle ret gode alternativer pt.. I går var han den bedste af de tre angribere og er involveret i to mål, samt scorer et selv på straffe. Derudover forsvinder en hvert form for presspil i det sekund han skiftes ud. Det er en mere end godkendt indsats, især hvis han holdes op imod resten af holdets offensive spillere.
    Jeg finder det nu ikke spøjst at Pieros diskuteres. Netop i vores situation forventes det at en spiller af hans "kaliber" stepper op og begynder at vise mere end at være en hårdt arbejdende. Pieros har trods alt været i klubben i mange år og retmæssigt forventer folk altså et langt større niveau af en angriber i FCK end bare, at have en spiller som er god i pres spillet.

    Jeg er helt med på at i vores situation p.t. så er der ingen andre alternativer en Pieros. Men helt ærligt så skal vi forvente mere af en FCK angriber.

    Igen jeg tror ingen der forklejner at Pieros ikke arbejder hårdt. Det er bare alle de andre ting :)

  26. De følgende 2 brugere er enige:

Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste

Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 02.09.19, 22:16
  2. Svar: 58
    Sidste Meddelelse: 24.07.19, 14:51
  3. Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 23.07.19, 14:54
  4. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 12.03.19, 20:13
  5. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 22.02.19, 11:56

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •