Se afstemningsresultater: Skal Jess Thorup fyres?

Stemmeafgivere
402. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Ja

    283 70.40%
  • Nej

    119 29.60%
Side 41 af 47 FørsteFørste ... 3138394041424344 ... SidsteSidste
Viser resultater 601 til 615 af 704

Emner: Skal Jess Thorup fyres?

  1. #601
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Lettere overrasket over JT stadig ikke er fyret, men måske er han ikke den eneste som ikke har en plan B.

    Det nye FCK - klubben uden en plan B


  2. #602
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Lettere overrasket over JT stadig ikke er fyret, men måske er han ikke den eneste som ikke har en plan B.

    Det nye FCK - klubben uden en plan B
    Måske er man bare lidt mere tålmodig end sine fans.

    PC udtalte i går, at man ville se på præstationen. Den var i orden mod både FCM og Sevilla og i begge kampe en helt anden end i Odense, Farum osv, så ud fra den betragtning, så er jeg ikke overrasket.

    Nå men det kan jo stadig ske. Med landsholdspausen kan man måske godt trække den et par dage, hvis man arbejder på noget, som lige skal falde på plads.

  3. #603
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Måske er man bare lidt mere tålmodig end sine fans.

    PC udtalte i går, at man ville se på præstationen. Den var i orden mod både FCM og Sevilla og i begge kampe en helt anden end i Odense, Farum osv, så ud fra den betragtning, så er jeg ikke overrasket.

    Nå men det kan jo stadig ske. Med landsholdspausen kan man måske godt trække den et par dage, hvis man arbejder på noget, som lige skal falde på plads.
    Det er med nuancer - Sevilla kampen var vi underlegne på alle måder, og det blev en forsvarskamp, hvor vi koncentrerede os om det der foregik på egen halvdel. Det var en stærk defensiv indsats; stort set uden offensive elementer.

    Kampen i går var tjubang, udover stepperne. Offensivt var den virkelig underholdende, men defensivt sejlede det fuldstændig med masser af individuelle fejl. Vi kunne have scoret 5 mål og der kunne være gået 5 mål ind.

    Så hvis vi alene vurderer kampene på det, vi lykkes med, så er jeg enig, men vi har endnu til gode at skabe en kamp, hvor vi hænger sammen både offensivt og defensivt og i 90 minutter. Det var hverken Sevilla eller FCM kampen.
    Goldbæks Højrefod

  4. De følgende 12 brugere er enige:

  5. #604
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Det er med nuancer - Sevilla kampen var vi underlegne på alle måder, og det blev en forsvarskamp, hvor vi koncentrerede os om det der foregik på egen halvdel. Det var en stærk defensiv indsats; stort set uden offensive elementer.

    Kampen i går var tjubang, udover stepperne. Offensivt var den virkelig underholdende, men defensivt sejlede det fuldstændig med masser af individuelle fejl. Vi kunne have scoret 5 mål og der kunne være gået 5 mål ind.

    Så hvis vi alene vurderer kampene på det, vi lykkes med, så er jeg enig, men vi har endnu til gode at skabe en kamp, hvor vi hænger sammen både offensivt og defensivt og i 90 minutter. Det var hverken Sevilla eller FCM kampen.
    Ja bestemt ikke perfekte kampe, men mht indstilling, fight og at overholde aftaler, så tror jeg, at man er mere end tilfreds med udviklingen siden Odense og Farum. Resultatet i går er man selvfølgelig næppe tilfreds med, men her havde man med lidt held og dygtighed sagtens kunne få mindst 1 point. Jeg tror også, at man har kigget på, om spillerne er bag Thorup, og det tror jeg at de (måske med enkelte undtagelser) stadig er. Det synes jeg de to kampe vidner om - det var ikke kampe, hvor man har slået op i banen, fordi man egentlig bare vil af med træneren.

    Når det er sagt, så kan man selvfølgelig stadig fyre træneren, når vi alligevel taber. Den fyring kan også stadig komme de kommende dage. Personligt tror jeg dog ikke, at det sker.

  6. #605
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja bestemt ikke perfekte kampe, men mht indstilling, fight og at overholde aftaler, så tror jeg, at man er mere end tilfreds med udviklingen siden Odense og Farum. Resultatet i går er man selvfølgelig næppe tilfreds med, men her havde man med lidt held og dygtighed sagtens kunne få mindst 1 point. Jeg tror også, at man har kigget på, om spillerne er bag Thorup, og det tror jeg at de (måske med enkelte undtagelser) stadig er. Det synes jeg de to kampe vidner om - det var ikke kampe, hvor man har slået op i banen, fordi man egentlig bare vil af med træneren.

    Når det er sagt, så kan man selvfølgelig stadig fyre træneren, når vi alligevel taber. Den fyring kan også stadig komme de kommende dage. Personligt tror jeg dog ikke, at det sker.
    Min pointe er, at vi ikke er i stand til at spille en gennemført kamp. Skal vi være tilfredse med indsatsen mod Sevilla og FCM, så bliver vi alt for hurtigt tilfredse.

    Om de fyrer JT eller ikke - jeg er ligeglad. Det hele sejler og vi er på katastrofe kurs. Vi er langt forbi det punkt, hvor en trænerfyring, er nok.

    Det er nok en nødvendig proces, så vores fald fra tinderne er måske vigtigere i perspektivet af, hvordan vi på et tidspunkt igen skal rejse os.

    Om jeg begriber, hvad der initierede alt det her og hvad det er, der holder det i gang.
    Goldbæks Højrefod

  7. De følgende 6 brugere er enige:

  8. #606
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Min pointe er, at vi ikke er i stand til at spille en gennemført kamp. Skal vi være tilfredse med indsatsen mod Sevilla og FCM, så bliver vi alt for hurtigt tilfredse.

    Om de fyrer JT eller ikke - jeg er ligeglad. Det hele sejler og vi er på katastrofe kurs. Vi er langt forbi det punkt, hvor en trænerfyring, er nok.

    Det er nok en nødvendig proces, så vores fald fra tinderne er måske vigtigere i perspektivet af, hvordan vi på et tidspunkt igen skal rejse os.

    Om jeg begriber, hvad der initierede alt det her og hvad det er, der holder det i gang.
    Det er ingen hemmelighed, at jeg slet ikke ser så sort på tingenes tilstand som dig. Dermed ikke forstået, at jeg er tilfreds med spil og resultater i Superligaen.
    Jeg håber da virkelig, at jeg har mest ret, for ellers kan vi jo nærmest bare dreje nøglen rundt og lukke biksen :-)

  9. #607
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja bestemt ikke perfekte kampe, men mht indstilling, fight og at overholde aftaler, så tror jeg, at man er mere end tilfreds med udviklingen siden Odense og Farum. Resultatet i går er man selvfølgelig næppe tilfreds med, men her havde man med lidt held og dygtighed sagtens kunne få mindst 1 point. Jeg tror også, at man har kigget på, om spillerne er bag Thorup, og det tror jeg at de (måske med enkelte undtagelser) stadig er. Det synes jeg de to kampe vidner om - det var ikke kampe, hvor man har slået op i banen, fordi man egentlig bare vil af med træneren.

    Når det er sagt, så kan man selvfølgelig stadig fyre træneren, når vi alligevel taber. Den fyring kan også stadig komme de kommende dage. Personligt tror jeg dog ikke, at det sker.
    En ting et at være tilfreds med udviklingen siden Odense og Farum.
    Men må jeg henlede din opmærksomhed på at JT havde været træner i to år da vi spillede de to kampe. Vi burde da aldrig have været så elendige i det kampe som tilfældet var…


  10. #608
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    En ting et at være tilfreds med udviklingen siden Odense og Farum.
    Men må jeg henlede din opmærksomhed på at JT havde været træner i to år da vi spillede de to kampe. Vi burde da aldrig have været så elendige i det kampe som tilfældet var…
    Nej og det er der jo ingen (heller ikke jeg) som er uenig i. Jeg prøver egentlig også bare at give en forklaring på, hvorfor fyringen ikke er kommet.
    Fyringen kan stadig komme i dag eller de kommende dage. Personligt tror jeg bare ikke, at det sker.

  11. #609
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    356

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Fyring kan stadigvæk komme og håber det for det som Thorup har skabt i 2 år er ikke godt nok. Vi burde være på toppen med de mange spillere som fortsatte fra sidste år. I stedet for at det lykkedes Thorup at få ødelagt det stabile forsvar vi har og gjort sig uvenner med en stor del af spillertruppen. Det kan ikke fortsætte. Der er ikke nogen fremgang som skulle tyde på at vi kommer igennem et ekstremt svært oktober måned med mange point på konto'en. Der er brug for ny ledelse som kan få fjernet de personlige fejl og få lukket de kæmpe huller, der er defensivt. FCM kampen var frygtelig defensiv og primært fordi holdet ikke ønsker at forsvarer. Der er flere omstillinger, hvor man ser flere midtbane spillere komme luntende tilbage for at hjælpe med at få lukket af.

    Med Thorup i spidsen vil vi bare se en mere og mere slidt spillertrup og afstanden til top 6 vil enten være den samme eller vi vil være længere væk fra top 6. Hvor forestiller vi os at vi skulle få point i oktober:

    - AGF hjemme
    - FCN hjemme
    - Brøndby ude
    - FCM hjemme
    - Randers ude

    (Dertil kommer 2 kampe imod City, 1 imod sevillia og 1 imod Hobro). Et sindsygt oktober program. Med nuværende pointsnit, så vil vi ender med 6 point i oktober....

    Vinduet til at skifte træner og få en ny ind er nu. Man kan godt fyre Thorup undervejs i okotober måned, men en ny træner vil ingen muligheder have for at ændre på noget. Det er kamp, hvile og fridage der står på programmet i oktober.
    - Torben

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #610
    Tilmeldingsdato
    Apr 2006
    Indlæg
    119

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    syntes det er skræmmende man kan blive ved at satse på an træner der tydeligt ikke har en fast taktik og spillestil , det hele sejler rundt fordi man giver modstanderen bolden , og det har vi set tidligere er virkelig skidt for så det få individer der skal tage det hårde arbejde , og de dage de ikke kan det , så vi på spanden , og den spand er fyldt ...
    dog er det ikke kun JT , men også PC med hans flop indkøb , kantspillere der bare ikke har evner, og spillere der bare ikke formår at lave en aflevering til en medspiller , og nu kompenserer man ved at smide talenterne af ( som rent faktisk kunne udvikles) og købe ældre spillere ...
    det er en glidebane ... og den ender ved en klippe kant ...
    D9N
    LOVE-PEACE-HARMONY

  14. #611
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    227

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Tak for alt, Jess. Det var desværre ikke et match.

  15. De følgende 7 brugere er enige:

  16. #612
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Så mangler vi bare PC


  17. #613
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Fedt. Men hvad ved vi om Nees som cheftræner? Nogle der fulgte med da han var i Viborg?

  18. #614
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Jeg har svært ved at mønstre den store glade. Ja, det var på tide, og grundlæggende var Thorup nok aldrig det rigtige match, men det er også et udtryk for en klub, der har det svært på mere end et område. Derudover er Jess en sympatisk mand, så det er da lidt trist.

  19. De følgende 10 brugere er enige:

  20. #615
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Det er sgu' mærkeligt. Jeg har det blandet med det. Ikke fordi, jeg ikke har været træt af det hele, men nok fordi jeg godt kan lide Jess som menneske. Han er jo sympatisk. Så det er nok mennesket i mig, der påvirkes.

    Dæleme spændende, om Neestrup vender det hele. Han har jo konstant siddet i struben på Jess under kampene, og det har for mig været svært at vurdere, om han blot forstyrrede Jess, eller om han igen og igen forsøgte at forklare Jess, at der skulle ske noget andet på banen end aftalt.

    Damn.

  21. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Skal Ståle Solbakken fyres?
    By Casper the ghost in forum De korte linier
    Svar: 101
    Sidste Meddelelse: 20.09.09, 09:28
  2. Var det klogt af EfB at sælge Jess Thorup?
    By TurboGnu in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 25.09.05, 22:15
  3. skal backe fyres nu?
    By faxepikhår in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 02.12.03, 14:19
  4. Skal Backe fyres?
    By Bill Ward in forum De korte linier
    Svar: 28
    Sidste Meddelelse: 02.06.03, 11:28

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •