Se afstemningsresultater: Kampens resultat

Stemmeafgivere
125. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    77 61.60%
  • FCK vinder med 3 mål eller derover

    36 28.80%
  • Uafgjort

    4 3.20%
  • Helsingør vinder

    8 6.40%
Side 7 af 10 FørsteFørste ... 45678910 SidsteSidste
Viser resultater 91 til 105 af 142

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Helsingør (12/03-2018 kl. 19:00)

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: 4 billetter til mandagskampen bortgives

    Den manglende rutine, de manglende lederevner og den manglende selvtillid som vores centrale forsvar har - det er virkelig en ringe kombination med en ny og rusten målmand. Det er naturligvis et drop til 1-1 og ellers har han 2 rigtig gode redninger, så lad os se om han ikke kan få lidt mer fodfæste, hvis han får mere spilletid.

    Til dem som mener Ståle spiller kedeligt, så må der vel være lidt glæde over vores fuldstændig mangel på balance. Fremragende offentlige spillermateriale og tvivlsomt forsvar. Santander er rigtig god, Fischer er rigtig vild og Pieros er jo på vej (hans fodboldkvaliteter har set fornuftige ud, hans selvtillid har været langt langt langt væk).

    Kom nu FCK, kom nu fans - vi har været helt nede i den københavnske kulkælder og det kan vende nu, men selvfølgelig kommer der tilbageslag i processen

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #92
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    613

    Re: 4 billetter til mandagskampen bortgives

    Citat Oprindeligt indsendt af mceppe Se meddelelser
    Jeg kan simpelthen ikke gennemskue om det er sarkastisk.
    Mon dog ikke?! Sidder lige i skabet.

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #93
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: 4 billetter til mandagskampen bortgives

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle til BT
    Han kom ind onsdag/torsdag, i dag er det mandag. Jeg udtager holdet, så jeg tager ansvaret, men jeg står jo et andet sted til træningen og spurgte vores målmandstræner, om han var klar til at spille. Jeg sagde, at det er dit valg til vores målmandstræner, og hvis han sagde, han var klar, ville han spille. Ellers står Kim Christensen. Så får vi at se.
    Det er ved at være en Ståle-specialitet at sige, man har ansvaret - for så i samme åndedrag at fralægge sig det. Det er ikke særligt sympatisk at tørre Köteles' debut af på målmandstræneren: https://www.bt.dk/superligaen/benhaa...-var-ikke-klar

    Udover det må man jo bare sige, at hvis der er en kamp i sæsonen, hvor vi burde kunne tåle at sætte en usikker debutant på kassen, var det vel hjemmekampen mod Helsingør. At det blev en pinlig affære var langtfra kun Köteles' skyld.
    Sidst redigeret af Garneren : 13.03.18 kl. 08:54
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  6. #94
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: 4 billetter til mandagskampen bortgives

    Jeg så ikke lige helt, hvad der startede det, men meget sympatisk af Sektionen med opbakningen til Lászlo Köteles efter kampen. Set i bakspejlet var jeg nok for dårlig til at bakke op fra nedre c - det fortryder jeg lidt. Så stor ros til Sektionen for forhåbentlig at have givet ham lidt opbakning i går efter kampen, uanset jeg ikke tror, at han kommer til at stå igen.

  7. De følgende 7 brugere er enige:

  8. #95
    Tilmeldingsdato
    Nov 2013
    Indlæg
    74

    Re: 4 billetter til mandagskampen bortgives

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Jeg så ikke lige helt, hvad der startede det, men meget sympatisk af Sektionen med opbakningen til Lászlo Köteles efter kampen. Set i bakspejlet var jeg nok for dårlig til at bakke op fra nedre c - det fortryder jeg lidt. Så stor ros til Sektionen for forhåbentlig at have givet ham lidt opbakning i går efter kampen, uanset jeg ikke tror, at han kommer til at stå igen.

    Tror mest af alt at det skal tilskrives vores kære fankoordinator Daniell.
    Det var ham der var nede på banen og hente Lászlo Köteles frem.

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #96
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: 4 billetter til mandagskampen bortgives

    Citat Oprindeligt indsendt af dondjon89 Se meddelelser
    Tror mest af alt at det skal tilskrives vores kære fankoordinator Daniell.
    Det var ham der var nede på banen og hente Lászlo Köteles frem.
    Sejt! Stort skulderklap herfra!


  11. #97
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: 4 billetter til mandagskampen bortgives

    Citat Oprindeligt indsendt af tobynator Se meddelelser
    Tilnærmelsesvis naiv?

    Jeg tvivler lidt på om vi når den 3.-plads. Men hvem er det du regner med skal stjæle pokalen fra Brøndby/Midtjylland? Hvem er det du regner med skal stjæle 4.-pladsen fra os? Jeg siger ikke de ting ikke kan ske, men der er da bedre end "naive" muligheder for at vi kan spille europæisk fodbold efter sommerferien.
    Måske underspiller jeg chancen, fordi jeg er bange for at blive skuffet. Men jeg ser det nu ikke som vanvittigt sikkert, at FCM eller BIF henter pokalen. Hvis de har en hård tvekamp om guldet, så kan pokalen blive nedprioriteret. Jeg tror f.eks. godt, at BIF kan dumme sig i næste runde ude mod SønderjyskE. Og FCM ser jeg slet slet ikke som værende så stærk, at det er givet de kommer i finalen eller for den sags skyld vinder den, hvis de gør.

    Selv hvis FCM/BIF vinder pokalen, så skal vi altså også lige blive nr 4 (selvom det ser godt ud, er den trods alt ikke stensikker) OG vinde den afgørende kamp om den europæiske plads. En kamp, hvor der vil være et absurd stort pres på vores hold.

    Der er selvfølgelig også en lille chance for at hente FCN.....

    Jeg vil tro vores chance for europæisk spil næste år er under 50%. Ståle/klubben/du sætter tydeligvis chancen som værende væsentlig højere. Jeg håber virkelig, at I har ret.

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #98
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: 4 billetter til mandagskampen bortgives

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Den manglende rutine, de manglende lederevner og den manglende selvtillid som vores centrale forsvar har - det er virkelig en ringe kombination med en ny og rusten målmand. Det er naturligvis et drop til 1-1 og ellers har han 2 rigtig gode redninger, så lad os se om han ikke kan få lidt mer fodfæste, hvis han får mere spilletid.

    Til dem som mener Ståle spiller kedeligt, så må der vel være lidt glæde over vores fuldstændig mangel på balance. Fremragende offentlige spillermateriale og tvivlsomt forsvar. Santander er rigtig god, Fischer er rigtig vild og Pieros er jo på vej (hans fodboldkvaliteter har set fornuftige ud, hans selvtillid har været langt langt langt væk).

    Kom nu FCK, kom nu fans - vi har været helt nede i den københavnske kulkælder og det kan vende nu, men selvfølgelig kommer der tilbageslag i processen
    Santander spillede da rædselsfuldt?

    Nå, jeg synes den kamp var enormt bekymrende. Ikke pga målmanden, det er hvad det er. Heller ikke pga det lidt usikre centerforsvar, det vidste vi jo godt de stadig var. Eller, jeg havde i hvert fald ikke forventet bedre.
    Det jeg synes er latterligt bekymrende er, at de 4 vokse, Ankersen, Boilesen, Gregus og Zeca slet ikke formår at vende det. Det er simpelthen pinligt at fire så rutinerede spillere ikke kan se, noget er galt og så reagere på det. De lod fuldstænding al styring glide ud af hænderne på dem og og overlod 2 centerforsvarere til at håndtere en tydeligt rystet målmand.
    Fortsætter de med at være så nemme at ryste, hvad fanden sker der så når vi kommer bagud ude i betonen, eller i hviderusland i EL kval næste år, eller i slutspillet næste år ude mod FCN. 3 af de 4 spillere er blandt dem, vi håber på kan bære os næste år. Dette forsøg på at tackle modgang gik ikke super.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #99
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    630

    Re: 4 billetter til mandagskampen bortgives

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser

    Det jeg synes er latterligt bekymrende er, at de 4 vokse, Ankersen, Boilesen, Gregus og Zeca slet ikke formår at vende det. Det er simpelthen pinligt at fire så rutinerede spillere ikke kan se, noget er galt og så reagere på det. De lod fuldstænding al styring glide ud af hænderne på dem og og overlod 2 centerforsvarere til at håndtere en tydeligt rystet målmand.
    Det vi manglede i den her kamp var en spillertype som kunne tage styringen, og lægge sig foran forsvaret da det begyndte at sejle. En spillertype som måske ikke ville skabe meget offensivt, men som ikke ville have ladet vores forsvar i stikken som vores midtbane gjorde i dag.

    Ja, William Kvist var stærkt savnet i dag imo
    FCK er en slags Terminator-udgave af Ham-Kam.

    Nick Horup:"Hvem skal med i fodboldens Hall Of Fame?"
    Morten:"Michael Gravgaard, FC København"


  16. #100
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: 4 billetter til mandagskampen bortgives

    For lige at svare mig selv mht chancen for Europæisk spil næste år, så kan man jo godt regne lidt på procenterne.

    Skal jeg sætte procenter på, så er mit bud dette:

    Chance for at blive nr 4: 90 %
    Chance for at BIF/FCM vinder pokal: 70%
    Chance for at vi vinder playoff kampen på hjemmebane om europæisk spil: 75%

    Det giver i alt følgende: 0,90*0,70-0,75 = 0,4525, dvs 45,25% sandsynlighed for europæisk spil.

    Derudover er der så en lille chance (måske 5%) for at vi bliver nr 3, som giver en direkte plads hvis FCM/BIF vinder pokalen og ellers en playoff.
    Ud fra mine procenter giver det vist en yderligere sandsynglighed for Europæisk spil på
    0.05*( 0.70 + 0.30*0.75) = 0,04525 = 4,525%

    Alt i alt giver mine estimater (som er hevet ud af røven) 45,25+4,623 = 49,875% chance.

    Men min folkeskoleregning kan selvfølgelig være forkert :-D
    Det blev skrevet lidt hurtigt.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #101
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: 4 billetter til mandagskampen bortgives

    Citat Oprindeligt indsendt af Kim-N Se meddelelser
    Det vi manglede i den her kamp var en spillertype som kunne tage styringen, og lægge sig foran forsvaret da det begyndte at sejle. En spillertype som måske ikke ville skabe meget offensivt, men som ikke ville have ladet vores forsvar i stikken som vores midtbane gjorde i dag.

    Ja, William Kvist var stærkt savnet i dag imo
    Bare vent, i næste kamp kvæler han kreativiteten og er roden til at alt ondt :o)

  19. #102
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: 4 billetter til mandagskampen bortgives

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Santander spillede da rædselsfuldt?

    Nå, jeg synes den kamp var enormt bekymrende. Ikke pga målmanden, det er hvad det er. Heller ikke pga det lidt usikre centerforsvar, det vidste vi jo godt de stadig var. Eller, jeg havde i hvert fald ikke forventet bedre.
    Det jeg synes er latterligt bekymrende er, at de 4 vokse, Ankersen, Boilesen, Gregus og Zeca slet ikke formår at vende det. Det er simpelthen pinligt at fire så rutinerede spillere ikke kan se, noget er galt og så reagere på det. De lod fuldstænding al styring glide ud af hænderne på dem og og overlod 2 centerforsvarere til at håndtere en tydeligt rystet målmand.
    Fortsætter de med at være så nemme at ryste, hvad fanden sker der så når vi kommer bagud ude i betonen, eller i hviderusland i EL kval næste år, eller i slutspillet næste år ude mod FCN. 3 af de 4 spillere er blandt dem, vi håber på kan bære os næste år. Dette forsøg på at tackle modgang gik ikke super.
    Nu har jeg aldrig spillet fodbold på seniorniveau, så jeg ved ikke om mekanismerne er de samme. Men jeg har spillet andet boldspil på pænt niveau, og jeg kender ganske udmærket fra mig selv, at hvis man er så overlegen som vi var i første halvleg og man så går ned i kadence, så kan det være ufatteligt svært (tæt på umuligt) at komme op i gear igen.
    Som jeg så det, så var det præcis det der skete i går. Vi var så overlegne, at spillerne troede den var hjemme ved pausen. Så kom man aldrig op i gear igen og blev rystet af Helsingørs to hurtige mål samt det usikre målmandsspil. Ved 3-2 og 3-3 blev vi nærmest paniske og spillede ikke som et hold, fordi man var bange for hvad målmanden kunne lave af fejl. Det vil ikke ske "normalt".

    Det er selvfølgelig helt utilgiveligt at gå på banen i 2. halvleg med den attitude, men det gør at jeg ikke er ekstremt bekymret. Nu må vi selvfølgelig se, hvordan det ser ud i næste kamp. Men umiddelbart kan jeg ikke se sådan et lignende sammenbrud ske i andre kampe. Måske kan vi blive spillet ud af brættet, men som det skete i går, så var imo et spørgsmål om ikke at være klar på at spille pga ren undervurdering af modstanderne. Det vil næppe ske mod bedre hold.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #103
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: 4 billetter til mandagskampen bortgives

    Citat Oprindeligt indsendt af LogeLars Se meddelelser
    Bare vent, i næste kamp kvæler han kreativiteten og er roden til at alt ondt :o)
    Whaaat. Jeg troede det var Ståle, der kvælte alt kreativitet.

  22. #104
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: 4 billetter til mandagskampen bortgives

    Citat Oprindeligt indsendt af Kim-N Se meddelelser
    Det vi manglede i den her kamp var en spillertype som kunne tage styringen, og lægge sig foran forsvaret da det begyndte at sejle. En spillertype som måske ikke ville skabe meget offensivt, men som ikke ville have ladet vores forsvar i stikken som vores midtbane gjorde i dag.

    Ja, William Kvist var stærkt savnet i dag imo
    Det er sjovt med den store tiltro til Kvist som en stabiliserende faktor, der kan skabe ro hos usikre medspillere. Kvist har jo brilleret med den ene foræring til modstanderne efter den anden de seneste måneder. Jeg har altid været kritisk overfor Kvists tendens til at dræbe vores fremadrettede spil, men engang måtte man dog give Kvist-tilhængerne, at han også formåede at slå modstandernes spil i stykker. Den kredit har jeg svært ved at se belæg for at give ham længere.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  23. De følgende 6 brugere er enige:

  24. #105
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: 4 billetter til mandagskampen bortgives

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nu har jeg aldrig spillet fodbold på seniorniveau, så jeg ved ikke om mekanismerne er de samme. Men jeg har spillet andet boldspil på pænt niveau, og jeg kender ganske udmærket fra mig selv, at hvis man er så overlegen som vi var i første halvleg og man så går ned i kadence, så kan det være ufatteligt svært (tæt på umuligt) at komme op i gear igen.
    Som jeg så det, så var det præcis det der skete i går. Vi var så overlegne, at spillerne troede den var hjemme ved pausen. Så kom man aldrig op i gear igen og blev rystet af Helsingørs to hurtige mål samt det usikre målmandsspil. Ved 3-2 og 3-3 blev vi nærmest paniske og spillede ikke som et hold, fordi man var bange for hvad målmanden kunne lave af fejl. Det vil ikke ske "normalt".

    Det er selvfølgelig helt utilgiveligt at gå på banen i 2. halvleg med den attitude, men det gør at jeg ikke er ekstremt bekymret. Nu må vi selvfølgelig se, hvordan det ser ud i næste kamp. Men umiddelbart kan jeg ikke se sådan et lignende sammenbrud ske i andre kampe. Måske kan vi blive spillet ud af brættet, men som det skete i går, så var imo et spørgsmål om ikke at være klar på at spille pga ren undervurdering af modstanderne. Det vil næppe ske mod bedre hold.
    Jeg ser kampen anderledes end dig tror jeg. Jeg er ikke som sådan bekymret for attituden vi kommer ud med. Det kan justeres af Ståle og spillerne til næste gang.
    Det der bekymrer mig er, at vi står i en situation hvor alt går galt og hvor der tydeligt skal gøres noget anderledes, men de ledere vi har på banen magter ikke den justering. De lader stå til, og ryger ned i afgrunden sammen med de andre. Roy Keane, Delaney og Linderoth havde savet en eller anden midt over ved stillingen 3-2, så havde de skreget holdet ørerne fulde, sørget for bedre beskyttelse foran forsvaret og så havde de genetableret presset på boldholderen både ved at løbe mere selv men også ved at råbe de andre ørerne fulde.
    Den markante vokale og fysiske ledelse manglede i går, og hvis det ikke ligger i blodet på dem at reagere sådan ved kriser, så synes jeg oprigtigt det er bekymrende.

  25. De følgende 2 brugere er enige:

Side 7 af 10 FørsteFørste ... 45678910 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 80
    Sidste Meddelelse: 06.03.18, 09:11
  2. Optakts- og kamptråd: Helsingør-FCK 17.9.2017
    By FCK4LIF3 in forum De korte linier
    Svar: 20
    Sidste Meddelelse: 18.09.17, 22:14
  3. Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (30.03.14 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 01.04.14, 14:49
  4. Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (11.11.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 31
    Sidste Meddelelse: 17.11.12, 08:33
  5. FC København trak Helsingør i Pokalen
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 52
    Sidste Meddelelse: 27.09.09, 14:38

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •