Side 37 af 38 FørsteFørste ... 273435363738 SidsteSidste
Viser resultater 541 til 555 af 562

Emner: Til- og afgange 9: Vinter 2012

  1. #541
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    97

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    De gange jeg har set Emil Larsen, har han vist sig langt mere spektakulær og sprudlende end det hav af middelmådige spillere, der generelt render rundt i Superligaen. Og det er på et af de svagere hold vel at mærke.
    Jeg siger køb.

    Var der i øvrigt nogle, der læste den bold.dk-artikel, hvor Santin udtaler, at han vil slutte i karrieren i sin gamle klub Kalmar?
    Jeg bed bare mærke i, at han i samme artikel udtaler, at han ser frem til at kunne spille CL med FCK i næste sæson.

    Er det bare mig, eller har han ikke haft travlt med at finde nye udfordringer i et godt stykke tid efterhånden?

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #542
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    182

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    Der er selvfoelgelig den mulighed at han vil skuffe, ligesom Frederiksen, men omvendt har jeg aldrig set det store lys i Frederiksen.. Ej heller da han var paa sit "hoejeste" i SE.. Det har jeg til gengaeld i Emil Larsen, som jeg synes kunne vaere enormt spaendende! Indroemmet, jeg er maaske ikke den helt store fodbold guru, bortset fra FM12 hvor jeg trofast bringer skabet hjem til Koebenhavn, men kunne godt se Emil Larsen i den paene hvide troeje!!

    /ntrm

  4. #543
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    Selvom spillet er blevet bedre på det seneste, håber jeg på, at vi forstærker os på flere positioner i det næstkommende transfervindue. Blandt andet håber jeg på, at vi får en eller to nye spillere på den centrale midtbane, for selvom det som sådan ikke er en del af konceptet, kunne jeg godt tænke mig, at vi var lidt mere kreative og dynamiske derinde.

    Jeg har ikke selv mulighed for at følge med i norsk fodbold, men to spillere, der meget ofte bliver fremhævet er Magnus Wolff Eikrem fra Molde og Harmeet Singh fra Vålerenga. Singh kender vi selvfølgelig fra tidligere, og jeg ved, at Eikrem har været i lære hos Manchester United. Det kunne dog alligevel være rigtig spændende at høre fra nogen, der har et bedre kendskab til de to spillere end mig. Selvfølgelig ville det også være interessant at høre, om der er andre mulige emner.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #544
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    Jeg kunne virkelig godt tænke mig at CV prøvede at forhøre sig hos Bursaspor i Tyrkiet, hvor Teteh Bangura ikke har haft den helt store succes og ej heller en overvældende mængde af spilletid, så måske kunne han lokkes tilbage til Skandinavien, for at få lidt skub i karrieren igen. Han har imponeret i AIK tidligere og holder generelt set et ret fornuftigt scoringssnit. Derudover er han en hurtig, teknisk stærk, fysisk stærk, fightende angriber, med blik for målet og med et rigtig godt skud. Jeg tror bestemt han kunne blive et hit sammen med Damen, puha en fysik vi ville have i angrebet, uden at gå på kompromis med type sammensætningen, i forhold til Santin-Damen konstallationen.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #545
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    Håber der bliver handlet ind efter vi har sikret os mesterskabet og de mange penge fra CL,specielt nu når det ser ud som om næste sæson bliver den sidste på en stund der giver direkte adgang.

    Mener vi er godt dækket på mål og backs,mon ikke Larsson forsvinder til sommer også skal der handles der. Kunne tænke mig mig et bedre alternativ til Bolanos,|en med noget fart og teknik.
    På midten tror jeg desværre ikke vi handler med mindre det er mulig at få CP hjem, syntes en spiller som Singh burde være et emne specielt med tanke på han har 8 mnd tilbage af sin kontrakt og ikke vil forlænge.

    På toppen forstår jeg stadig ikke vi lod Fall gå til Belgien, han er oplagt som Damen`s afløser og tilmed gratis. Vi skal have noget nyt der, Nord forsvinder Santin vil gerne væk og Mos er ikke tæt på 11èren endnu!! Vi burde tænke lidt længere med tanke på Damen er her på lånt tid!!

  9. #546
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    Er det ikke på tide med en sommer-transfer-tråd? *fralægger sig ansvar*
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  10. De følgende 11 brugere er enige:

  11. #547
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    951

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af Gandhi Se meddelelser
    Jeg har ikke selv mulighed for at følge med i norsk fodbold, men to spillere, der meget ofte bliver fremhævet er Magnus Wolff Eikrem fra Molde og Harmeet Singh fra Vålerenga. Singh kender vi selvfølgelig fra tidligere, og jeg ved, at Eikrem har været i lære hos Manchester United. Det kunne dog alligevel være rigtig spændende at høre fra nogen, der har et bedre kendskab til de to spillere end mig. Selvfølgelig ville det også være interessant at høre, om der er andre mulige emner.
    Det er to spændene spillere og generalt er der mange fede spillere i den norske liga, Marcus Henriksen fra Rosenborg nok den mest spændene af dem alle, sammen med dem du nævner og måske 1-2 andre unge talentfulde spillere. Fælles for dem alle er det bare det lidt mærkelige problem at norske spillere opvokset og skolet i den norske skole ligesom bare ikke helt passer ind i vores stramme 4-4-2 med fløje som går ind og backs der går frem, nordmændene og tippeligaklubbernes forkrampede 4-5-1 med 'indreløber' 'defensiv anker' og 'bakrums spiss' er bare ikke nogen som passer ind, dermed får man aldrig rigtig set spillerne på en position som vi bruger i FCK-systemet før de er på plads hos os. Grindheim er et klassisk eksempel på dette.

    Hvis jeg for sjov skulle knytte et par ord til de spillere der blir spurgt om så ok

    Eikrem, spændene spiller, Molde dreng som meget ung tog til Man Utds akadami og er blevet skolet i deres stil, en komisk lille sidehistorie med ham er at han har været i england i så mange år og selvom han er født og opvokset som barn ganske tæt på Moldes træningsanlæg så tæller han faktisk ikke som en 'homegrown' spiller for dem, pga at han i alle de pågældene år som tæller i forhold til den regel var i England, det var en halvstor artikkel i de norske aviser den gang det kom frem, skal dog ikke kunne sige om det er blevet fulgt op og rettet til eller om der måske var tale om en misforståelse lige da han 'kom hjem til molde' men sådan er historien i hvert fald. Som med andre Molde spillere så er han giga dyr, han kom hjem og skrev en lang kontrakt, Molde har en pengemand i ryggen som er en af norges rigeste og det siger ikke så lidt, man er overhoved ikke afhængig af at skulle sælge spillere ind i mellem, man vil hellere bygge et stærkt hold op med nogen lokale spillere som ryggrad og her er er Magnus Wolff Eikrem en af hjørnestenene, sammen med vores gamle ven Magne Hoseth i øvrigt.

    Harmeet Singh er igen en spændene spiller, har dog ingen ide om hvor han lige skulle spille i vores 4-4-2, midtbanen ville nok blive lige i det tyndeste med ham og Claudemir centralt, på den anden side er han heller ikke vild nok til at kunne stå for alt det offensive selv og midtbanen ville blive tandløs med ham og Grindheim centralt, så kunne man selfølgelig lægge ham ud på en kant, men der er han heller ikke naturligt, han er en 4-3-3 spiller som passer bedst som 'indreløber' altså en af de 3 på selve midtbanen som løber dybt omkring en enlig angriber men som ikke er wing og ikke er en 10'er type som bare ligger der og venter, meget bevæglig spiller, måske lidt som Atiba måske bare uden fysisk, Singh er meget lille. I øvrigt er han del af en spændene VIF (Oslo klub) generation af spillere, den største profil af dem er MOA som spiller i Hannover nu, vores egen Mos er en anden af dem sammen med Singh også er der et par mere, alle norske statsbogere men med navne som ikke helt rimer på Myklebust eller Brattbak. I øvrigt var der lige en nyhed med ham i dag her
    http://www.vg.no/sport/fotball/ligae...artid=10065110

    håber det kan bruges
    Oslo
    Toeffe_WA's Avatar

  12. De følgende 8 brugere er enige:

  13. #548
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    Grønkjær og Peter Kjær kommer med deres bud på, hvem de kunne se i FCK. Det mest interessant er dog i mine øjne, at Grønkjær sender en bredside efter Grindheim og TK, som begge bliver vurderet for svage.

    http://onside.dk/nyheder/superligaen...og-christian-p

    Jeg håber, at CV er enig.

  14. #549
    Tilmeldingsdato
    May 2010
    Indlæg
    19

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    Schøne til samtale hos Ajax. Ærgerligt at han er blevet så eftertragtet og at vi ikke har handlet hurtigere, når vi nu havde mulighed for at hente en kontraktfri landsholdsspiller.
    http://onside.dk/nyheder/aresdivisio...mtale-hos-ajax

    Nu krydser jeg bare fingre for Emil Larsen!
    .........

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #550
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,856

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af AktieemissionFTW Se meddelelser
    Schøne til samtale hos Ajax. Ærgerligt at han er blevet så eftertragtet og at vi ikke har handlet hurtigere, når vi nu havde mulighed for at hente en kontraktfri landsholdsspiller.
    http://onside.dk/nyheder/aresdivisio...mtale-hos-ajax

    Nu krydser jeg bare fingre for Emil Larsen!
    Vi har jo netop ikke haft mulighed for at hente Schøne. Han har hele tiden sagt, at han skifter for at tage et skridt op, og jeg tvivler stærkt på, at København passer ind i den sammenhæng. Hvis vi skulle have haft fingrene i Schøne, så skulle det have været for længe siden.
    Mvh.
    Dane

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #551
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    80

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012


  19. De følgende 9 brugere er enige:

  20. #552
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    Oviedo rygtes igen til Manchester United.

    http://www.dailymail.co.uk/sport/foo...iedo-Evra.html

  21. #553
    Tilmeldingsdato
    Feb 2010
    Indlæg
    373

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    Citat Oprindeligt indsendt af jooness Se meddelelser
    Oviedo rygtes igen til Manchester United.

    http://www.dailymail.co.uk/sport/foo...iedo-Evra.html
    Dammit! Sådan som Oviedo spiller for tiden håber jeg vi kan holde på ham. Måske tilbyde ham en 3 årig kontrakt.

    I forhold til Christian Poulsen, så giver jeg det gode chancer når han udtaler sig om at familien gerne vil hjem. Med CP på midten ville vi have godt med rutine og erfaring op til et forhåbentligt CL eventyr...
    - Joppe
    __________________________
    http://xkcd.com/386/

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #554
    Tilmeldingsdato
    Feb 2010
    Indlæg
    373

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    Og nu åbner Djemba Djemba døren for FCK og BIF. Nej tak tænker jeg... Han virker lidt som et problembarn der ikke vil passe ind i vores trup. Det er trist, for han er en dygtig defensiv midtbanespiller...

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...roendby-og-fck
    - Joppe
    __________________________
    http://xkcd.com/386/

  24. De følgende 6 brugere er enige:

  25. #555
    Tilmeldingsdato
    Apr 2010
    Indlæg
    13

    Re: Til- og afgange 9: Vinter 2012

    Tror ikke han gider den danske liga, men hvis man kunne lokke med CL og en 1-årig kontrakt, så synes jeg Raul kunne være meget interessant. Med hans erfaring og N'Doyes fysik (hvis man kunne overtale ham til at blive), så kunne vi få en giftig angrebsduo. http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1744823.ece

    Hold kæft der ville blive solgt trøjer :)

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01
  2. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  3. Til- og afgange 6: Oktober 2010
    By ougar in forum Transferforum
    Svar: 450
    Sidste Meddelelse: 18.01.11, 21:15
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21
  5. Til- og afgange?
    By MSO in forum Transferforum
    Svar: 380
    Sidste Meddelelse: 20.06.09, 21:30

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •