Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
72. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    49 68.06%
  • Uafgjort

    10 13.89%
  • OB vinder

    13 18.06%
Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 55

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (16. december 2019, kl. 19:00)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (16. december 2019, kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Dem vil jeg gerne have - og til gengæld vil jeg så give 2 billetter til familie tribunen til en medfan (1 barn og 1 voksen)
    Er de taget?

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (16. december 2019, kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Er de taget?
    Nej det er de ikke - Så de er hermed dine hvis du ønsker. :)

    Send PM med mail adresse så sender jeg billetterne til dig.

  3. #18
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (16. december 2019, kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Jeg er meget enig mht Sanneh. Ville af mange årsager give god mening.

    Og når jeg ser en runde som denne, kan jeg godt ærgrer mig lidt over man ikke gamblede på Bundu eller Sabbi, for en trediedel af Biel-prisen... Nogen gange mener jeg man går over åen efter vand - og endda betaler for meget dyrt vand...

    Zan
    Også enig mhs. til Sanneh. Uanset, hvad så holder det ikke at der konstant er så mange usikkerheder omkring Bjellands skader hist og pist. Nu har vi heldigvis været forskånet for skader til Nilson og Papa, ellers havde det set endnu mere skidt ud.

    Jeg nægter at tro på at Ståle tør gamble til sommer når en ny sæson starter og satse på Bjelland får styr på sine glasben. Eneste problem er bare at Hr. Bjelland er en dyr mand med en lang kontrakt.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #19
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (16. december 2019, kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Også enig mhs. til Sanneh. Uanset, hvad så holder det ikke at der konstant er så mange usikkerheder omkring Bjellands skader hist og pist. Nu har vi heldigvis været forskånet for skader til Nilson og Papa, ellers havde det set endnu mere skidt ud.

    Jeg nægter at tro på at Ståle tør gamble til sommer når en ny sæson starter og satse på Bjelland får styr på sine glasben. Eneste problem er bare at Hr. Bjelland er en dyr mand med en lang kontrakt.
    1) Jeg tror ikke, at man rykker på en forsvarer her til vinter. Og hvis man gør, så må det blive et yngre og "billigt" talent. Ikke en, som skal ligge højt i lønhierarkiet.

    2) Synes vi virkelig, at Sanneh har kvaliteterne til at blive starter her? Han er da en fornuftig forsvarer, men kan han spille bolden frem? Kan han spille zoneforsvar? Har han internationalt niveau?

    Nu er jeg på ingen måde ekspert eller har fulgt ham tæt så jeg kan nemt tage fejl, men bortset fra et pænt antal mål på dødbolde, så har Sanneh aldrig imponeret mig virkelig meget. Han var fin i Horsens (men imo ikke FCK-potentiale) og havde et par gode måneder i FCM efter en lidt tung start - men her spillede han også med nogle rigtig gode makkere (Kian Hansen og Sviatchenko) og han spillede i et 3 mandsforsvar. Nu har han været en katastrofe i Anderlecht, hvor han betegnes som et kæmpe fejlkøb. Han er virkelig ikke en spiller, hvor jeg tænker KØB!!!

    3)
    Denne diskusion hører til i en anden tråd.


    Mht dagens kamp, så fik vi jo en kæmpe hånd i går med FCM's nederlag. Hvis vi ellers formår at samle kræfterne til en sidste kamp (Ståle udtalte en vis bekymring for dette efter Malmø) og vinde, så slutter vi af med FCM indenfor en overskuelig rækkevidde.

    Så mon ikke vi bommer den og smider point :-(

  6. De følgende 7 brugere er enige:

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (16. december 2019, kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    1) Jeg tror ikke, at man rykker på en forsvarer her til vinter. Og hvis man gør, så må det blive et yngre og "billigt" talent. Ikke en, som skal ligge højt i lønhierarkiet.

    2) Synes vi virkelig, at Sanneh har kvaliteterne til at blive starter her? Han er da en fornuftig forsvarer, men kan han spille bolden frem? Kan han spille zoneforsvar? Har han internationalt niveau?

    Nu er jeg på ingen måde ekspert eller har fulgt ham tæt så jeg kan nemt tage fejl, men bortset fra et pænt antal mål på dødbolde, så har Sanneh aldrig imponeret mig virkelig meget. Han var fin i Horsens (men imo ikke FCK-potentiale) og havde et par gode måneder i FCM efter en lidt tung start - men her spillede han også med nogle rigtig gode makkere (Kian Hansen og Sviatchenko) og han spillede i et 3 mandsforsvar. Nu har han været en katastrofe i Anderlecht, hvor han betegnes som et kæmpe fejlkøb. Han er virkelig ikke en spiller, hvor jeg tænker KØB!!!

    3)
    Denne diskusion hører til i en anden tråd.


    Mht dagens kamp, så fik vi jo en kæmpe hånd i går med FCM's nederlag. Hvis vi ellers formår at samle kræfterne til en sidste kamp (Ståle udtalte en vis bekymring for dette efter Malmø) og vinde, så slutter vi af med FCM indenfor en overskuelig rækkevidde.

    Så mon ikke vi bommer den og smider point :-(
    Helt enig, udover at jeg tror vi slår OB. De er ikke i god form, vi har Zeca tilbage.

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #21
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (16. december 2019, kl. 19:00)

    Alt tilsiger, at vi vinder den kamp, så derfor er det så godt som sikkert, at vi mister point ...
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  10. De følgende 8 brugere er enige:

  11. #22
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (16. december 2019, kl. 19:00)

    Lad os nu forhelvede slutte året godt af, med en sejr, når nu AGF og Hobro uddelte julegaver igår. Så kan vi gå på vinterpause kun fire point efter i ligaen og videre i europa. Dette efter et spillemæssigt skuffende efterår, hvor vi har kørt på pumperne siden Røde Stjerne kampen.

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #23
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (16. december 2019, kl. 19:00)

    Man må da virkelig gå ud fra, at spillerne føler et behov for at gå ud og vaske pletten fra i torsdags væk. Men i og med at Lugano reddede vores røv, kan man ikke udelukke, at alvoren ikke rigtigt er gået op for dem.

    In other news: Er der nogen, der ved, hvorfor Daramy har været ude af truppen på det seneste? Jeg synes, jeg har hørt, at Ståle skulle have sagt, at han har været udmattet og havde brug for en pause, men det lyder da mærkeligt, så lidt som han har spillet?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #24
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (16. december 2019, kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Man må da virkelig gå ud fra, at spillerne føler et behov for at gå ud og vaske pletten fra i torsdags væk. Men i og med at Lugano reddede vores røv, kan man ikke udelukke, at alvoren ikke rigtigt er gået op for dem.

    In other news: Er der nogen, der ved, hvorfor Daramy har været ude af truppen på det seneste? Jeg synes, jeg har hørt, at Ståle skulle have sagt, at han har været udmattet og havde brug for en pause, men det lyder da mærkeligt, så lidt som han har spillet?
    Kunne Ståle mon hentyde til mental udmattelse?

  16. De følgende 8 brugere er enige:

  17. #25
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (16. december 2019, kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Søren Q Se meddelelser
    Kunne Ståle mon hentyde til mental udmattelse?
    Det kan selvfølgelig godt være.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  18. #26
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (16. december 2019, kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Men vi kan jo ikke rigtigt tage afsked med Bendtner, når vi ikke ved, om han fortsætter...
    FCK kunne overveje at køre en målkavalkade med Bendtner - f.eks. ved et indkast.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  19. De følgende 7 brugere er enige:

  20. #27
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    454

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (16. december 2019, kl. 19:00)

    Endnu en assist af Fischer, og vores angreb er hyber farligt....................... .

  21. #28
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    280

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (16. december 2019, kl. 19:00)

    Pieros har gjort meget mere for klubben end hvad mange fans har gjort for ham. Han bliver nok aldrig den bedste angriber vi har i klubben, men hans attitude er upåklagelig.


  22. #29
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (16. december 2019, kl. 19:00)

    Hele kommentarsporet til kampen på bold er sgu værd at gemme for eftertiden - uuaaaaaahhhhh der grædes:0) https://mobil.bold.dk/snak/traad/5588476/14

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #30
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    681

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (16. december 2019, kl. 19:00)

    Vi må ikke glemme..... ; ROBERT EFFEKTEN!!!

    Seneste 3 indskiftninger i ligaen..

    ROBERT.jpg


Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 11.05.19, 10:46
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.04.19, 08:29
  3. Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 22.10.18, 17:52
  4. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 06.08.18, 14:13
  5. Optakts- og kamptråd: FC København - Lyngby Boldklub
    By Mads740 in forum De korte linier
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 25.05.08, 20:22

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •