Side 153 af 155 FørsteFørste ... 53103143150151152153154155 SidsteSidste
Viser resultater 2,281 til 2,295 af 2318

Emner: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

  1. #2281
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Bump!



    Kontekst
    I øvrigt mener jeg at Brøndby Stadion bør ødelægges

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #2282
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Ingen ønsker kollektive straffe i dansk fodbold, for alle er enige om, at ballademagerne ikke forsvinder ved, at vi straffer alle fans.
    Tal for dig selv, Palmå. Det er jo lige præcis den her slags straffe, som rent faktisk gør ondt i modsætning til ligegyldige småbøder, der får dig til at få fingeren ud og tage fat i et problem, som du og dine forgængere har vendt det blinde øje til i årtier.

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ke-dom/9393574
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  4. #2283
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    567

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Husk nu at det kun er ca 15 bøffere der laver ballade, resten er pæne lovlydige borgere… eller noget
    Imod moderne stemningsdiktatur

  5. De følgende 7 brugere er enige:

  6. #2284
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    279

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Nu har jeg gået og tygget lidt på den, og jeg synes, at det ville være lidt synd, hvis den bare gik i glemmebogen. Særligt på en dag hvor byens hold går og venter på lodtrækningen senere i dag til Champions league….

    Niels Federiksens forvaskede tropper blev jo for en yderst sjælden gang blæst ud af Europa. (Undskyld den sarkastiske undertone om sjældenhed) Og Federiksen mente efterfølgende, at det jo nok havde været bedre, at være sluttet som nummer 6, da truppen var tyndslidt efter den “lange” europa kampagne.
    Jeg må erkende, at hvis samme svada var kommet fra Thorup, så var jeg personligt sprængt i luften af raseri. Det er jo den vildeste småklubs-mentalitet. Men måske er det forklaringen på deres start på sæsonen. Det er måske med vilje de går efter maksimalt at slutte på en 6. plads, hvilket egentligt også ville være fint med mig. Dog ville en sidsteplads være at foretrække, så de ville være helt sikre på ikke at fuck’e vores koefficient op igen, igen��

    FORZA FCK

  7. De følgende 11 brugere er enige:

  8. #2285
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    445

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Fra Sydsiden online kommer MushaRingDammaDuDammaDong med velovervejede svar ang. det legitime behov for maskering - i stedet for at fjerne idioterne:

    » Stop nu bare alle kampe hvor der ses maskeringer blandt fans. Meddel over
    » højtalerne at maskeringer skal fjernes med det samme, ellers bliver det
    » pågældende hold taberdømt... Måske er det radikalt, men der er INGEN grund
    » til at maskere sig selv....


    Musha's svar:
    Det var da et fuldstændigt vanvittigt forslag helt ude af proportioner. Og jo det er faktisk en god grund til at maskere sig selv. Magthaverne og DBU har ulovligjort brugen af Pyro. En lov som naturligvis ikke skal respekteres da den er totalitær og idiotisk. Antal døde af Pyro = 0. Antal tilskadekomne er meget lavt. Til sammenligning er ting som alkohol, cigaretter og bilkørsel lovlige og slår mange mennesker ihjel hver eneste dag.

    Så da man risikerer at få en uretmæssig straf ved brug af Pyro så er maskering i det henseende = selvforsvar.
    Mvh Anders
    -----------------------------------------------
    Pessimist for life

  9. De følgende 10 brugere er enige:

  10. #2286
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    890

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af Anders Se meddelelser
    Fra Sydsiden online kommer MushaRingDammaDuDammaDong med velovervejede svar ang. det legitime behov for maskering - i stedet for at fjerne idioterne:

    » Stop nu bare alle kampe hvor der ses maskeringer blandt fans. Meddel over
    » højtalerne at maskeringer skal fjernes med det samme, ellers bliver det
    » pågældende hold taberdømt... Måske er det radikalt, men der er INGEN grund
    » til at maskere sig selv....


    Musha's svar:
    Det var da et fuldstændigt vanvittigt forslag helt ude af proportioner. Og jo det er faktisk en god grund til at maskere sig selv. Magthaverne og DBU har ulovligjort brugen af Pyro. En lov som naturligvis ikke skal respekteres da den er totalitær og idiotisk. Antal døde af Pyro = 0. Antal tilskadekomne er meget lavt. Til sammenligning er ting som alkohol, cigaretter og bilkørsel lovlige og slår mange mennesker ihjel hver eneste dag.

    Så da man risikerer at få en uretmæssig straf ved brug af Pyro så er maskering i det henseende = selvforsvar.
    Der er ikke noget som sinkelogik :)

  11. De følgende 11 brugere er enige:

  12. #2287
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Sideliniens ougar med en forbløffende statistik om, at Brøndby på de seneste 17 sæsoner, fra 2007 til 2023, i samtlige 13 forsøg har hevet Danmarks UEFA-koefficient ned:
    Med @FCKobenhavn's 4 CL bonus-point, så er det nu en realitet, at Brøndby - IGEN - trækker Danmarks koefficient ned. Det er på flot vis 13. sæson i træk, at BIF er en klods om benet på de andre danske hold. Det er der kun 1 hold i hele Europacup historien, der har gjort dårligere
    BIF's Sklander med et endnu mere forbløffende svar ...




  13. #2288
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    416

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Sideliniens ougar med en forbløffende statistik om, at Brøndby på de seneste 17 sæsoner, fra 2007 til 2023, i samtlige 13 forsøg har hevet Danmarks UEFA-koefficient ned:


    BIF's Sklander med et endnu mere forbløffende svar ...


    Nej, et "enig" er simpelthen ikke nok på denne her. Hahahahahahahahahahahahahahaha


  14. #2289
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Vi ved jo, at svulstighed og selverkendelse er to størrelser, som er helt på afveje, når man er en ægte betonprol, og Daniel Wass viser her tydeligt hvorfor, https://bold.dk/fodbold/klubber/broe...e-tilhaengere/

    "Brøndby-profilen Daniel Wass mente efter sejren over Randers, at de andre hold i Superligaen også går glip af noget, når klubben ikke har mulighed for at medbringe fans til udekampe.

    - Jeg tror lige så meget, at de andre hold ærgrer sig over det, fordi vores fans giver så meget til Superligaen og til de andre stadioner.

    - Selvfølgelig er vi også selv ærgerlige over ikke at have vores fans med til vores udebanekampe resten af året.

    - Vi ser dem heldigvis på søndag igen, og det bliver fedt, siger Daniel Wass og hentyder til rivalopgøret mod FC København på hjemmebane søndag"

  15. #2290
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Vi ved jo, at svulstighed og selverkendelse er to størrelser, som er helt på afveje, når man er en ægte betonprol, og Daniel Wass viser her tydeligt hvorfor, https://bold.dk/fodbold/klubber/broe...e-tilhaengere/

    "Brøndby-profilen Daniel Wass mente efter sejren over Randers, at de andre hold i Superligaen også går glip af noget, når klubben ikke har mulighed for at medbringe fans til udekampe.

    - Jeg tror lige så meget, at de andre hold ærgrer sig over det, fordi vores fans giver så meget til Superligaen og til de andre stadioner.

    - Selvfølgelig er vi også selv ærgerlige over ikke at have vores fans med til vores udebanekampe resten af året.

    - Vi ser dem heldigvis på søndag igen, og det bliver fedt, siger Daniel Wass og hentyder til rivalopgøret mod FC København på hjemmebane søndag"
    Hvis vi lige lægger de negative briller fra os, så mener jeg egentlig, Wass har ret. Stemningen på stadion er en anden, når begge hold har fans på lægterne, og begge hold har brug for støtte fra egne fans. Produktet bliver et andet og mere salgbart, derfor vil klubberne også gerne have alle fans med. Desværre kan FCK ikke have fans med på søndag pga sikkerhedsrisikoen (Bvadrrrr - jeg fatter ikke, det er kommet dertil, at det er et tema).

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #2291
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af Luffe Se meddelelser
    Hvis vi lige lægger de negative briller fra os, så mener jeg egentlig, Wass har ret. Stemningen på stadion er en anden, når begge hold har fans på lægterne, og begge hold har brug for støtte fra egne fans. Produktet bliver et andet og mere salgbart, derfor vil klubberne også gerne have alle fans med. Desværre kan FCK ikke have fans med på søndag pga sikkerhedsrisikoen (Bvadrrrr - jeg fatter ikke, det er kommet dertil, at det er et tema).
    Jeg er måske massivt i undertal, men jeg elsker virkelig kampene mod Brøndby uden deres sinkede fans på tribunerne. Må det fortsætte lang tid endnu.


  18. #2292
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af Outpatient Se meddelelser
    Jeg er måske massivt i undertal, men jeg elsker virkelig kampene mod Brøndby uden deres sinkede fans på tribunerne. Må det fortsætte lang tid endnu.
    Har det på præcis samme måde!

  19. De følgende 7 brugere er enige:

  20. #2293
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Citat Oprindeligt indsendt af Outpatient Se meddelelser
    Jeg er måske massivt i undertal, men jeg elsker virkelig kampene mod Brøndby uden deres sinkede fans på tribunerne. Må det fortsætte lang tid endnu.
    Enig.
    Der er ikke noget federe end et Parken helt i hvidt der alle hepper på vores helte.
    Jeg undværer også meget gerne tosserne.....både fordi jeg bare ikke gider at se og høre på dem, men også fordi deres rene tilstedeværelse ofte medfører et fokus i visse dele af vores fankredse på at måle tissemænd med de gule tosser i stedet for at se fodbold og koncentrere sig om at bære vores eget hold frem.

  21. De følgende 5 brugere er enige:

  22. #2294
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,037

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Ikke så tit jeg får besøgt deres fora efterhånden, men godt at se at alt er ved det gamle.

    Vi er stadig ikke som fck
    Skrevet af Kobarlai, 2 dage siden
    At Brøndby er blevet opkøbt af GFH begejstrer mig ikke, men det er i min optik desværre et af vilkårene i dansk fodbold.

    I Danmark har man ikke lavet regler som i Tyskland, hvis jeg husker korrekt så skal 51% af ejerskabet være på fansenes hænder.

    Når alt det er sagt så er vi stadig ikke som fck, det bliver vi først den dag Brøndby if og Grønne stjerne Brøndby bliver enige om at lade et aktieselskab drive vores fælles førstehold som vi kalder FC Vestegnen/Vestegnen FC som overtager Brøndbys licens og starter direkte i superligaen og Brøndby må finde sig til rette i en eller anden serie.

    fck er og bliver en plastikklub det er der stadig lang vej til at vi bliver, hvorfor? Man kan som alm. menneske melde sig ind i Brøndby if men ikke fck. Der skal man melde sig ind i kb eller b1903.

    Brøndby gør meget for fodbold det ses bl.a. også ved at vi har kvindefodbold det har fck ikke for det er der ikke penge i, de er inde i smoggen nu begyndt at tale om at de skal have kvindefodbold ved ikke om det er fordi der er ved at være penge i kvindefodbold nu?

    fck har engelsk i sit navn hvor er stoltheden over at være dansk? Ikke at jeg har noget imod andre nationer, men stolt af at være dansker det er jeg.

    Så frygt ej kære medfans vi er ikke som football club københavn heldigvis.
    Temptation; I like Women, Wine and Song – and all the special pleasures of doing something wrong….Yeah; you’ll never make a saint of me!!


  23. #2295
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,304

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6

    Et kæmpestort "det er noget andet" indlæg. FCK har dog det danske flag i logoet. Hvorfor hader Brøndby Danmark?

  24. De følgende 7 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  2. Svar: 359
    Sidste Meddelelse: 15.04.07, 17:44
  3. Svar: 300
    Sidste Meddelelse: 03.11.06, 10:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •