Side 31 af 32 FørsteFørste ... 212829303132 SidsteSidste
Viser resultater 451 til 465 af 470

Emner: YouSee-tråden

  1. #451
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,563

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Folk der kvittede da prisen rundede 400 kommer ikke tilbage ved 299… de skal ned i 199.
    Det tænker jeg er en elendig forretning for Viaplay.
    Hvordan skal det nogensinde kunne hænge sammen??

    Så kan de jo ligeså godt lade helt være…

  2. #452
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Det tænker jeg er en elendig forretning for Viaplay.
    Hvordan skal det nogensinde kunne hænge sammen??

    Så kan de jo ligeså godt lade helt være…
    Det er vi sådan set enige i. Men pointen er blot at folk der endeligt sagde nok er nok, og primært havde viaplay (ect) for 1 produkt, de kommer ikke tilbage ved en lille sænkning af abbonnementet. De kommer tilbage når suppen kan købes seperat. Og der får viaplay svært ved at sælge at suppen skal koste 75% af den totale pakke.
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

  3. #453
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,563

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Det er vi sådan set enige i. Men pointen er blot at folk der endeligt sagde nok er nok, og primært havde viaplay (ect) for 1 produkt, de kommer ikke tilbage ved en lille sænkning af abbonnementet. De kommer tilbage når suppen kan købes seperat. Og der får viaplay svært ved at sælge at suppen skal koste 75% af den totale pakke.

    Det er jeg med på.
    Men rettighederne for superligaen koster mere og mere for hver gang. Og hvis de ikke kan tiltrække flere kunder, så er der jo ikke andet at gøre end at hæve prisen? Alternativt droppe superligaen…

  4. #454
    Tilmeldingsdato
    Oct 2017
    Indlæg
    95

    Re: YouSee-tråden

    For tiden bruger de jo fodbold som støtteordning til deres reality lort.

    Det kunne være dejligt at kunne se fodbold uden at skulle støtte druk/voldtæktaforbrydere/idioter/tomhjerner.

    Det vil være en besparelse at give 75% for fodbold og slippe for Crap jeg aldrig kommer til at se et sekund af.

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #455
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af Ssssppp Se meddelelser
    For tiden bruger de jo fodbold som støtteordning til deres reality lort
    Jeg er bange for at det reelt er en sideliniesandhed og at den reel matematik er den anden vej rundt. Dvs reality betaler for suppen.
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #456
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Jeg er bange for at det reelt er en sideliniesandhed og at den reel matematik er den anden vej rundt. Dvs reality betaler for suppen.
    Enig - reality ser billigt ud at producere og folk sluger lortet råt. Tror et hel hold Paradise gæster er dårligere betalt end Tøffe. Pay Per view kommer hellere ikke til at gøre produktet billigere for os (tror jeg), men et eller andet sted er det trods alt mere fair og gennemskueligt.

    Nuværende opsætning har dog været en dårlig start på sæsonen for FCK fans. Hvis man vil følge udekampe på TV og hjemmekampe i Parken, så har det været en dyr start hvor 4 udekampe er fordelt på 3 platforme og ingen af dem er vist på Viasat, som jeg formoder de fleste har adgang til

  9. #457
    Tilmeldingsdato
    Oct 2017
    Indlæg
    95

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Enig - reality ser billigt ud at producere og folk sluger lortet råt. Tror et hel hold Paradise gæster er dårligere betalt end Tøffe. Pay Per view kommer hellere ikke til at gøre produktet billigere for os (tror jeg), men et eller andet sted er det trods alt mere fair og gennemskueligt.

    Nuværende opsætning har dog været en dårlig start på sæsonen for FCK fans. Hvis man vil følge udekampe på TV og hjemmekampe i Parken, så har det været en dyr start hvor 4 udekampe er fordelt på 3 platforme og ingen af dem er vist på Viasat, som jeg formoder de fleste har adgang til
    Hvad ville prisen være for udebanekamp vist på tv ind til vinterpausen?

    Du kommer nemt op på at de med flow-pakker har kostet dig 100kr stykket.

  10. #458
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af Ssssppp Se meddelelser
    Hvad ville prisen være for udebanekamp vist på tv ind til vinterpausen?

    Du kommer nemt op på at de med flow-pakker har kostet dig 100kr stykket.
    Jeg ved det faktisk ikke. De første to udekampe kostede 129 kr for en måned hos Discovery (ved ikke om der kommer flere kampe). På Viasat ser jeg PL, CL og suppen. Så en kamp koster vel ca 50 kr stykket?

    Skal vi gå ren ppv så passer 50 kr vel også nogenlunde med den pris jeg gerne vil betale. Det kan sagtens være jeg hoppe på de 79 kr imod Prag, men jeg synes reelt set det er for meget og forventer da også en skuffelse mht produktet qua streamingen kvalitet og kommenteringen.

  11. #459
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: YouSee-tråden

    Discovery viser typisk 2-3 FCK-kampe på en måned. Købte man et abonnement til SL-start sidste måned, vil man kunne se 4 kampe (heraf 3 udebanekampe) for de 129 kr.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #460
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    894

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Discovery viser typisk 2-3 FCK-kampe på en måned. Købte man et abonnement til SL-start sidste måned, vil man kunne se 4 kampe (heraf 3 udebanekampe) for de 129 kr.
    Kører med Eurosportplayer når sæsonen kører. Ellers lukker jeg den ned. Fungerer og de viser 6/9 kanalerne

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #461
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Kører med Eurosportplayer når sæsonen kører. Ellers lukker jeg den ned. Fungerer og de viser 6/9 kanalerne
    Blev Eurosport Player ikke lukket ned, da de indførte Discovery Plus? Det mener jeg bestemt. Jeg kan dog se, at man kan købe abonnement til Eurosport Player til samme pris som Discovery Plus på trods af mindre indhold (antager jeg). Er der nogle særlige fordele ved Eurosport Player udover det manglende reality-indhold?

  16. #462
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    894

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Blev Eurosport Player ikke lukket ned, da de indførte Discovery Plus? Det mener jeg bestemt. Jeg kan dog se, at man kan købe abonnement til Eurosport Player til samme pris som Discovery Plus på trods af mindre indhold (antager jeg). Er der nogle særlige fordele ved Eurosport Player udover det manglende reality-indhold?
    Aner det ikke - har ikke sammenlignet. Er ligeglad med diverse reality. Ser snooker og cykling en gang imellem også

  17. #463
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: YouSee-tråden

    Kan man caste fra EB+? Eller er man tvunget til at se det på en Ipad eller lignende.

  18. #464
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  19. #465
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,563

    Re: YouSee-tråden

    Jeg vil bare se den kamp.
    Så overvejer at købe adgang via EB.

    På den anden side har jeg ikke lyst til at "bakke op om" den her glidebane med kval kampe placeres som ppv.

    Så tænker jeg forsøger at finde et stream et sted online når kampen starter. Har ingen erfaringer med sådanne streams, men tænker det må kunne lykkedes.

    (Ved godt at der er nogle steder i KBH der viser den, men det bliver herhjemme da knægten også meget gerne vil se kampen)

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Lørdagens TV-kamp, Canal 9 / Yousee WebTV
    By De Onde in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 09.09.10, 21:31
  2. Svar: 31
    Sidste Meddelelse: 17.10.03, 08:32

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •