Side 68 af 145 FørsteFørste ... 18586566676869707178118 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,006 til 1,020 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #1006
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Tid til mere panik!!!!! FCM henter 24 årige Søren Reese. Vi kommer aldrig til at vinde et mesterskab igen.

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #1007
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Tid til mere panik!!!!! FCM henter 24 årige Søren Reese. Vi kommer aldrig til at vinde et mesterskab igen.
    Han er fluks sendt videre til Bo Henriksen som straks er ude med superlativerne omkring hans hovedspil. Blandt de bedste i landet både offensivt og defensivt. Hoarsens kommer til at spille med om medaljerne næste sæson!!!!!

  4. #1008
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Tid til mere panik!!!!! FCM henter 24 årige Søren Reese. Vi kommer aldrig til at vinde et mesterskab igen.
    Funny stuff.

    Ærgerligt, at vi ikke har så meget at have denne arrogance i pt.

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #1009
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Funny stuff.

    Ærgerligt, at vi ikke har så meget at have denne arrogance i pt.
    Jeg synes på ingen måde at det er morsomt. Herning har formået at få meget ud af lidt. De har vundet mesterskabet med Drachmann og Dal Hende, der med al respekt, har fået det optimale ud af deres talent. Reese er i nogenlunde samme kategori.

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #1010
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Jeg synes på ingen måde at det er morsomt. Herning har formået at få meget ud af lidt. De har vundet mesterskabet med Drachmann og Dal Hende, der med al respekt, har fået det optimale ud af deres talent. Reese er i nogenlunde samme kategori.
    Om ikke andet, så laver FCM nu den finte, som vi har efterlyst herinde (blot med yngre talenter). De suger de andre klubber for spillere med udviklingspotentiale og låner flere af dem ud bagefter. Udvikler de sig og bliver bedre, så er det en gevinst. Udvikler de sig ikke, så har det været en billig omgang for FCM.

    Jeg tænker dog, at der må være en række talenter på FCMs akademi, som lige nu undrer sig lidt over udviklingen.

  9. De følgende 9 brugere er enige:

  10. #1011
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Jeg synes på ingen måde at det er morsomt. Herning har formået at få meget ud af lidt. De har vundet mesterskabet med Drachmann og Dal Hende, der med al respekt, har fået det optimale ud af deres talent. Reese er i nogenlunde samme kategori.
    Men har det ikke altid været den evige diskussion, at man får for lidt ud af det spillermateriale man trods alt har til rådighed i FCK til tider.

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #1012
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Jeg synes på ingen måde at det er morsomt. Herning har formået at få meget ud af lidt. De har vundet mesterskabet med Drachmann og Dal Hende, der med al respekt, har fået det optimale ud af deres talent. Reese er i nogenlunde samme kategori.

    Mener du FCMs venstre back/wing, der har scoret 11 gange (ét mål færre end angriberen Santander) og været på efterårets, forårets og årets hold 2017/18? Det kunne også være, at han bare var god.


  13. #1013
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Men har det ikke altid været den evige diskussion, at man får for lidt ud af det spillermateriale man trods alt har til rådighed i FCK til tider.
    Jeg synes, vi de sidste par år har fået temmelig mange penge ud af dem men desværre ikke andet.
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  14. #1014
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Kong jensen Se meddelelser
    Mener du FCMs venstre back/wing, der har scoret 11 gange (ét mål færre end angriberen Santander) og været på efterårets, forårets og årets hold 2017/18? Det kunne også være, at han bare var god.
    Ja, det er ham jeg mener. Det er vanvittig flot at han får scoret elleve gange, specielt hans position på banen taget i betragtning. Det får dog ikke mig til at ændre holdning til ham som fodboldspiller. Men okay. Han er også gammel offensivspiller i KB ;-)

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #1015
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg tror du har helt ret. Til gengæld vil jeg gøre opmærksom på det scenarie, vi som FCK-fans ikke ønsker at tro på, nemlig at vores trup formentlig også er meget tæt på at være på plads.
    Ståle har sagt, at vi nok henter 1-2 spillere i dette vindue. Det var inden købet af Papa G og efter Erik havde meldt sin exit til Ståle (ikke i medierne). Tæller Papa G med i det regnestykke, så kan vi altså forvente 0-1 spillere mere (jeg tror på 1 offensiv) og ikke andet.

    Så kan vi være nok så bekymrende over kvaliteten af truppen, men at den ikke er tidlig nok på plads, skal vi måske ikke bekymre os så meget over. For det er den med al sandsynlighed stort set.
    Desværre enig med dig, K@sper. Jeg synes faktisk, at vi med tilgangen af en rigtig god stopper har en stærk start-11. Her tænker jeg på Falk som midt-midt, Fischer som kant og et angreb, hvor jeg tæller Santander med samt en Pieros, der bygger på sine 14 mål fra sidste sæson.

    I min optik er den helt store udfordring i vores trup bredde. Det duer, undskyld mig, FANDME ikke i en klub af FCKs størrelse, der skal vinde pokal og liga hjemme og komme videre fra europæisk gruppespil, at vi er så smalle! Hvordan kan 3 stoppere og en venstreback, der kan spille stopper, NOGENSINDE være dækkende for en topklub? Hvordan kan 2 rendyrkede angribere, 1 talent NOGENSINDE være løsningen for en topklub, der vel at mærke spiller med 2 angribere i hver kamp? Og nå ja, vi har jo Fischer. Jamen så lad os tælle ham med som angriber, men så spørger jeg lige: Hvordan kan 2 kantspillere (Robert Skov og Nicolai Thomsen) og 1 talent i Holse NOGENSINDE være nok for en topklub, der altid spiller med to af slagsen på banen?

  17. De følgende 10 brugere er enige:

  18. #1016
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Desværre enig med dig, K@sper. Jeg synes faktisk, at vi med tilgangen af en rigtig god stopper har en stærk start-11. Her tænker jeg på Falk som midt-midt, Fischer som kant og et angreb, hvor jeg tæller Santander med samt en Pieros, der bygger på sine 14 mål fra sidste sæson.

    I min optik er den helt store udfordring i vores trup bredde. Det duer, undskyld mig, FANDME ikke i en klub af FCKs størrelse, der skal vinde pokal og liga hjemme og komme videre fra europæisk gruppespil, at vi er så smalle! Hvordan kan 3 stoppere og en venstreback, der kan spille stopper, NOGENSINDE være dækkende for en topklub? Hvordan kan 2 rendyrkede angribere, 1 talent NOGENSINDE være løsningen for en topklub, der vel at mærke spiller med 2 angribere i hver kamp? Og nå ja, vi har jo Fischer. Jamen så lad os tælle ham med som angriber, men så spørger jeg lige: Hvordan kan 2 kantspillere (Robert Skov og Nicolai Thomsen) og 1 talent i Holse NOGENSINDE være nok for en topklub, der altid spiller med to af slagsen på banen?
    Meget enig, dog med undtagelse af Falk som midt-midt. Besvares, han har gjort det fint derinde, men kun fordi alternativerne har været så UHYRE ringe. Falk er ikke, og bliver ikke central midt i en 4-4-2. Midt-midt er faktisk den position jeg håber at vi spenderer mest energi (og penge) på, det er her hjertet på holdet er, og det er bare ikke godt nok med Kvist og Gregus.

    Men enig mht. bredden, jeg forstår slet ikke at vi har så smal en trup, når vi er den klub der historisk er med i flest tuneringer og vel har været den klub der har været ramt mest af skade i toppen af Superligaen? Det er bare ikke godt nok.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  19. De følgende 6 brugere er enige:

  20. #1017
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Ny sportsdirektør, eller noget der ligner? Jeg tror han skal ind, for at aflaste Ståle. Når jeg tænker på Solers netværk og erfaring, og forholdet til Ståle, så tror jeg bestemt ikke, det er dumt

    https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...er-og-topagent

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #1018
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    https://www.bt.dk/fodbold/fck-stjern...raefter-dialog

    Djurgården bekræfter kontakt til FCK vedr. Erik.

  23. #1019
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/rygt...isson-og-oblak

    Robin Olsen rygtes bl.a. til Roma og Liverpool.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #1020
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/rygt...isson-og-oblak

    Robin Olsen rygtes bl.a. til Roma og Liverpool.
    Det vil da ikke undre nogen, hvis Liverpool køber endnu en svag målmand, men afsted med ham. 250M DKK - mindst.


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •