Side 134 af 184 FørsteFørste ... 3484124131132133134135136137144 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,996 til 2,010 af 2758

Emner: Til- og afgange, sommeren 2020

  1. #1996
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Skal vi ikke blive enige om kun at videregive twitter rygter hvis de kommer fra en pålidelig bruger og altid skrive nogle ord om hvorfor netop denne bruger skulle være pålidelig.
    Nej.
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  2. De følgende 12 brugere er enige:

  3. #1997
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Jeg må sige jeg er lettere chokeret over nedenstående læsning:

    https://www.bt.dk/superligaen/transf...r-paa-fck-back

    En ting er at både en græsk CL-klub og en italiensk serie a klub er interesserede i Bartolec.. Noget andet er at vi tilsyneladende ikke bare sender ham afsted ved førstkommende lejlighed... Jeg kan næsten ikke huske at have set en spiller så langt fra FCK-niveau som den kære Bartolec.. Og han oppebærer givetvis en pæn hyre.. Jeg må sige at jeg krydser alt hvad der krydses kan, for at vi får sendt Bartolec afsted..

    Men ok, ved nærmere eftertanke.. Ender det med en lejeaftale og købsoption, så hænger vi helt sikkert på ham igen om et års tid...

  4. De følgende 14 brugere er enige:

  5. #1998
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    5

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Var Søren Frederiksen, ikke den danske udgave af Henry eller lign. ifølge CV, da han blev præsenteret? :D

  6. #1999
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    202

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af DrDolk Se meddelelser
    Var Søren Frederiksen, ikke den danske udgave af Henry eller lign. ifølge CV, da han blev præsenteret? :D
    Det var Arjen Robben han blev sammenlignet med.

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #2000
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg må sige jeg er lettere chokeret over nedenstående læsning:

    https://www.bt.dk/superligaen/transf...r-paa-fck-back

    En ting er at både en græsk CL-klub og en italiensk serie a klub er interesserede i Bartolec.. Noget andet er at vi tilsyneladende ikke bare sender ham afsted ved førstkommende lejlighed... Jeg kan næsten ikke huske at have set en spiller så langt fra FCK-niveau som den kære Bartolec.. Og han oppebærer givetvis en pæn hyre.. Jeg må sige at jeg krydser alt hvad der krydses kan, for at vi får sendt Bartolec afsted..

    Men ok, ved nærmere eftertanke.. Ender det med en lejeaftale og købsoption, så hænger vi helt sikkert på ham igen om et års tid...
    Der er flere ting i det her:

    1) Bartolec er næppe så dårlig, som han gøres til herinde.
    2) Man vil næppe slippe ham uden at have en erstatning klar først
    3) Hvis man (som nogle rygter siger) gerne vil af med Varela, så har man formentlig ikke så meget lyst til også at slippe Bartolec. Heller ikke selvom Sidelinien har stemplet ham som kæmpe katastrofe.

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #2001
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Der er flere ting i det her:

    1) Bartolec er næppe så dårlig, som han gøres til herinde.
    2) Man vil næppe slippe ham uden at have en erstatning klar først
    3) Hvis man (som nogle rygter siger) gerne vil af med Varela, så har man formentlig ikke så meget lyst til også at slippe Bartolec. Heller ikke selvom Sidelinien har stemplet ham som kæmpe katastrofe.
    Det er ikke kun Sidelinien. Vi er helt sikkert toppen af kritikken, men også medier og eksperter (tidl. proffer og licenstrænere) har været inde på, at han på ingen måde har grebet chancen, hvilket han virkelig ikke har. Han mangler alt: attitude, gå-på-mod, fysik, speed, selvtillid, teknik. Han kan kaste lange indkast, det er det, og han skal bare væk asap.

    Det er ikke en kritik af Bartolec som person. Han virker som en vellidt og flink fyr. Og bevares, han var jo rigtig stærk i FCN og spiller stadig på det kroatiske landshold. Jeg tror, at han kan blive rigtig god et andet sted. Det virker bare til, at forholdet med FCK er gået skævt. Måske det kan spores tilbage til det missede straffespark mod Røde Stjerne, who knows. Men han ligner jo bare heller ikke en mand, der har det fedt på banen. Det er delvist FCKs skyld, vi har ikke formået at få ham integreret. Men nu ligger landet nu engang sådan, så hvis vi kan sende ham videre og redde noget af det tabte, så er det perfekt. Stage kan jo være back-up på pladsen, indtil vi signer en anden, så kan han da bruges til noget :)

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #2002
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Det er ikke kun Sidelinien. Vi er helt sikkert toppen af kritikken, men også medier og eksperter (tidl. proffer og licenstrænere) har været inde på, at han på ingen måde har grebet chancen, hvilket han virkelig ikke har. Han mangler alt: attitude, gå-på-mod, fysik, speed, selvtillid, teknik. Han kan kaste lange indkast, det er det, og han skal bare væk asap.

    Det er ikke en kritik af Bartolec som person. Han virker som en vellidt og flink fyr. Og bevares, han var jo rigtig stærk i FCN og spiller stadig på det kroatiske landshold. Jeg tror, at han kan blive rigtig god et andet sted. Det virker bare til, at forholdet med FCK er gået skævt. Måske det kan spores tilbage til det missede straffespark mod Røde Stjerne, who knows. Men han ligner jo bare heller ikke en mand, der har det fedt på banen. Det er delvist FCKs skyld, vi har ikke formået at få ham integreret. Men nu ligger landet nu engang sådan, så hvis vi kan sende ham videre og redde noget af det tabte, så er det perfekt. Stage kan jo være back-up på pladsen, indtil vi signer en anden, så kan han da bruges til noget :)
    Jeg ved simpelthen ikke hvorfor, men jeg tror stadig han kan slå igennem. Varela skal jo sælges på et tidspunkt og s skal vi have 2 klar til højre back. Jeg er helt med på at Bartolec har været dårlig - men han har nogle gode kvaliteter og jeg tror han skulle bruge en lidt længere indkøringsperiode og så vil det forhåbentlig også hjælpe med mere spilletid

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #2003
    Tilmeldingsdato
    Nov 2017
    Indlæg
    43

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg ved simpelthen ikke hvorfor, men jeg tror stadig han kan slå igennem. Varela skal jo sælges på et tidspunkt og s skal vi have 2 klar til højre back. Jeg er helt med på at Bartolec har været dårlig - men han har nogle gode kvaliteter og jeg tror han skulle bruge en lidt længere indkøringsperiode og så vil det forhåbentlig også hjælpe med mere spilletid
    Meget enig. Bartolec var en stor profil i FCN, da han fik lov til at udfolde sig mere offensivt. Det tillader Ståles system desværre bare ikke på samme måde, selvom det tit er vores gameplan, at backerne skal til baglinjen.
    Købte øl da Zuma lavede saksesparket...

  15. #2004
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Det er ikke kun Sidelinien. Vi er helt sikkert toppen af kritikken, men også medier og eksperter (tidl. proffer og licenstrænere) har været inde på, at han på ingen måde har grebet chancen, hvilket han virkelig ikke har. Han mangler alt: attitude, gå-på-mod, fysik, speed, selvtillid, teknik. Han kan kaste lange indkast, det er det, og han skal bare væk asap.

    Det er ikke en kritik af Bartolec som person. Han virker som en vellidt og flink fyr. Og bevares, han var jo rigtig stærk i FCN og spiller stadig på det kroatiske landshold. Jeg tror, at han kan blive rigtig god et andet sted. Det virker bare til, at forholdet med FCK er gået skævt. Måske det kan spores tilbage til det missede straffespark mod Røde Stjerne, who knows. Men han ligner jo bare heller ikke en mand, der har det fedt på banen. Det er delvist FCKs skyld, vi har ikke formået at få ham integreret. Men nu ligger landet nu engang sådan, så hvis vi kan sende ham videre og redde noget af det tabte, så er det perfekt. Stage kan jo være back-up på pladsen, indtil vi signer en anden, så kan han da bruges til noget :)
    Jeg er også enig i, at han ikke har grebet chancen. Men jeg synes til gengæld heller ikke, at han er faldet helt igennem, som man skulle tro, når man læser herinde. Han har bestemt fået et pænt antal chancer, men han har stadig ikke (så vidt jeg husker) fået en række kampe fra start i træk, ligesom han har spillet med skiftende mand ved siden af og især foran. Og så har han udelukkende spillet kampe på et hold som ikke har fungeret. I FCN var han en angrebsivrig back, hvilket kræver gode relationer til kantspilleren foran og det kræver lidt selvtillid. Begge dele mangler i den grad her.

    Om han nogensinde kommer til at slå igennem her kan jeg også godt være i tvivl om. Men hvis holdet kom til at fungere, så tror jeg også at han som type vil blive væsentlig bedre. Jeg har personligt ikke noget imod, at man sælger ham og køber en ny. Men hvis man tror (som det tyder på i visse indlæg fra andre skribenter) at det bliver meget bedre med at sælge Bartolec og købe Bah i stedet, så tror jeg man undervurderer førstnævnte og overvurderer sidstnævnte. Det ser jeg i hvert fald ikke som en ret betydelig forstærkning, hvis man kan snakke om en forstærkning overhovedet.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #2005
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Banethecat Se meddelelser
    Meget enig. Bartolec var en stor profil i FCM, da han fik lov til at udfolde sig mere offensivt. Det tillader Ståles system desværre bare ikke på samme måde, selvom det tit er vores gameplan, at backerne skal til baglinjen.
    Det er jeg ret meget uenig i. Vores backs har masser af frihed. Men det som imo mangler er kampe i træk til at tanke selvtillid og især til at få de indbyrdes relationer med kantspilleren foran på plads. Og i forlængelse af det, så er det en kæmpe udfordring for ham (og Varela) at der ikke er kontinuitet i pladsen foran, hverken på navn eller på niveau. Det var bare lidt nemmere at være Ankersen med en stjerne i Robert Skov fast foran sig end Bartolec med Biel, Daramy, Stage, Falk osv foran sig, og som forøvrigt alle spiller halvdårligt på pladsen. Læg dertil nogle ringe angribere (i efteråret) som aldrig vandt en duel på indlæg.
    Når det er sagt, så er det ikke sikkert, at han nogensinde formår at tage skridtet fra at være en virkelig god back i Superligaen i FCN til en klasse back i Europa med FCK. Men forudsætningerne for at tage dette skridt har virkelig heller ikke været ret gode.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #2006
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det er jeg ret meget uenig i. Vores backs har masser af frihed. Men det som imo mangler er kampe i træk til at tanke selvtillid og især til at få de indbyrdes relationer med kantspilleren foran på plads. Og i forlængelse af det, så er det en kæmpe udfordring for ham (og Varela) at der ikke er kontinuitet i pladsen foran, hverken på navn eller på niveau. Det var bare lidt nemmere at være Ankersen med en stjerne i Robert Skov fast foran sig end Bartolec med Biel, Daramy, Stage, Falk osv foran sig, og som forøvrigt alle spiller halvdårligt på pladsen. Læg dertil nogle ringe angribere (i efteråret) som aldrig vandt en duel på indlæg.
    Når det er sagt, så er det ikke sikkert, at han nogensinde formår at tage skridtet fra at være en virkelig god back i Superligaen i FCN til en klasse back i Europa med FCK. Men forudsætningerne for at tage dette skridt har virkelig heller ikke været ret gode.
    Jeg synes, det er en for nem analyse, at sige at Ankersen havde det nemmere. Jeg er enig i, at Ankersen spillede med stærkere spillere gennem sine sæsoner i FCK, men har var i den grad også medvirkende til, at spillere som Verbic, Toutouh og Robert Skov løftede sit spil med sine evige overlap, gå-på-mod og stærke angribende mentalitet. Han var i den grad en FCK back, når det kommer til attitude og vindermentalitet - en type, der hev de andre med og nærmest aldrig faldt igennem. Jeg ser Bartolec som den modsatte type, nemlig at andre skal hive ham op.

    Jeg tror aldrig, det bliver godt med Bartolec i FCK. Det er delvist systemets skyld, men nevertheless - videre med ham.

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #2007
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Jeg synes, det er en for nem analyse, at sige at Ankersen havde det nemmere. Jeg er enig i, at Ankersen spillede med stærkere spillere gennem sine sæsoner i FCK, men har var i den grad også medvirkende til, at spillere som Verbic, Toutouh og Robert Skov løftede sit spil med sine evige overlap, gå-på-mod og stærke angribende mentalitet. Han var i den grad en FCK back, når det kommer til attitude og vindermentalitet - en type, der hev de andre med og nærmest aldrig faldt igennem. Jeg ser Bartolec som den modsatte type, nemlig at andre skal hive ham op.

    Jeg tror aldrig, det bliver godt med Bartolec i FCK. Det er delvist systemets skyld, men nevertheless - videre med ham.
    Det er faktisk meget godt set - men Bartolec er vel egentlig angrebsvillig? Mangler han fart?

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #2008
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Jeg synes, det er en for nem analyse, at sige at Ankersen havde det nemmere. Jeg er enig i, at Ankersen spillede med stærkere spillere gennem sine sæsoner i FCK, men har var i den grad også medvirkende til, at spillere som Verbic, Toutouh og Robert Skov løftede sit spil med sine evige overlap, gå-på-mod og stærke angribende mentalitet. Han var i den grad en FCK back, når det kommer til attitude og vindermentalitet - en type, der hev de andre med og nærmest aldrig faldt igennem. Jeg ser Bartolec som den modsatte type, nemlig at andre skal hive ham op.

    Jeg tror aldrig, det bliver godt med Bartolec i FCK. Det er delvist systemets skyld, men nevertheless - videre med ham.
    Jeg kan se, at vi har ret forskelligt syn på både Ankersen og Bartolec. Jeg kan slet ikke genkende det billede af Ankersen. Som jeg husker ham, så var han (som Bartolec nu) rystende usikker med bolden især starten af sin FCK-karriere, ligesom jeg bestemt ikke husker ham som en der hev de andre op. Bevares, til sidst i sin FCK-tid havde han da vundet så meget at selvtilliden var høj, så han godt kunne finde på at skælde medspillere ud over fejl (typisk hans egne), men jeg husker ham på ingen måde som nogen speciel støtte for medspillere. Tværtimod var han ofte holdets svage punkt.

    Bartolec ser jeg som han har mange af de samme kvaliteter (og udfordringer) som Ankersen, nemlig en ret stor motor og ok fart (ikke helt Ankersen niveau) og løbevillighed. Og ligesom Ankersen, så er der nogle ting defensivt som skal finpudses og nogle mentale udfordringer i modgangstider. Til gengæld ser jeg Bartolec som en bedre fodboldspiller i hvert fald set ud fra tiden i FCN og egentlig også som en spiller med større potentiale. Ankersen kunne groft sagt løbe - og det gjorde han godt med overlap og defensivt - men han var jo ikke ret god til pasningsspil eller indlæg.

  24. De følgende 5 brugere er enige:

  25. #2009
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg kan se, at vi har ret forskelligt syn på både Ankersen og Bartolec. Jeg kan slet ikke genkende det billede af Ankersen. Som jeg husker ham, så var han (som Bartolec nu) rystende usikker med bolden især starten af sin FCK-karriere, ligesom jeg bestemt ikke husker ham som en der hev de andre op. Bevares, til sidst i sin FCK-tid havde han da vundet så meget at selvtilliden var høj, så han godt kunne finde på at skælde medspillere ud over fejl (typisk hans egne), men jeg husker ham på ingen måde som nogen speciel støtte for medspillere. Tværtimod var han ofte holdets svage punkt.

    Bartolec ser jeg som han har mange af de samme kvaliteter (og udfordringer) som Ankersen, nemlig en ret stor motor og ok fart (ikke helt Ankersen niveau) og løbevillighed. Og ligesom Ankersen, så er der nogle ting defensivt som skal finpudses og nogle mentale udfordringer i modgangstider. Til gengæld ser jeg Bartolec som en bedre fodboldspiller i hvert fald set ud fra tiden i FCN og egentlig også som en spiller med større potentiale. Ankersen kunne groft sagt løbe - og det gjorde han godt med overlap og defensivt - men han var jo ikke ret god til pasningsspil eller indlæg.
    Det må man sige, at vi gør. Jeg kan slet ikke genkende det billede. Men lad den ligge for nu :)

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

  27. #2010
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2020

    I øvrigt er der nu 12 dage tilbage til transfervinduet smækker i. Så alle løse rygter fra upålidelige Twitterbrugere mm. om alle fra Alexander Bah og Mathias Ross til Verbic, Zanka og Skov Olsen må meget gerne snart udmønte sig i troværdige rygter, så alle os transfertrængende fans kan få lidt oprejsning. KOM NU STÅLE OG FCK.


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.02.20, 10:09
  3. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •