Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
28. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • AGF vinder

    4 14.29%
  • Uafgjort

    6 21.43%
  • FCK vinder

    18 64.29%
Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 31 til 38 af 38

Emner: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (13/11-2022 kl. 14:00)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (13/11-2022 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    Uden at vide det vil jeg tro, at man også risikerer mobning som 6-årig pode, hvis man ankommer hos KB Mikrofodbold iført Brøndby-outfit. Nu ved jeg af gode grunde ikke, hvor din søn spiller, men det er vel meget naturligt, at børnene møder op til træning i klubfarver (eller til nød neutrale farver), men det er måske mig, der bare er gammeldags.
    Ja for os voksne er det nok naturligt. For børn på 6 år, så er det nok bare naturligt at spille i den fodboldtrøje man nu kan lide. Uden at jeg har set en børnetræning for nylig, så vil jeg da tro, at det vælter rundt med trøjer med Messi, Ronaldo, Mbappe, Haaland osv fordi det nu en gang er dem, som er seje at være.

    Forhåbentlig bliver ingen mobbet uanset trøje, omend en Brøndbytrøje i KB nok vil medføre et par kække kommentarer undervejs. Man kan jo håbe, at forældrene er så fornuftige, at de ikke lige vælger at gå den vej med trøje. Men herre gud - i den alder aner de jo ikke, hvad de laver, hvem de personen på ryggen er og hvad en remouladefarvet trøje repræsenterer for os voksne.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    177

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (13/11-2022 kl. 14:00)

    Jeg var i mange år træner eller holdleder i vores lokale klub (i Ballerup), og min observation var, at på trods af at antallet af fans nok var 80/20 i Remouladekystens favør vs FCK, så gav det ingen problemer blandt hverken spillere eller forældre at nogle trænede i den ene trøje, og nogle i den anden. Jeg sørgede dog på U8-9 stykker for at skaffe en sponsor som kunne købe træningstøj til hele årgangen - så slap vi også for det kludetæppe af klubtrøjer.

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    425

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (13/11-2022 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    Selvom det nu nok er en 25 år siden, så var der engang hvor man kunne stå som barn på sydsiden i FCK tøj hvor det eneste der skete var at man kom hjem og lugtede som en dranker :)
    Og heldigvis slipper vi da for den slags idag. Gudskelov!

  5. De følgende 7 brugere er enige:

  6. #34
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (13/11-2022 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Bubbibjørnen Se meddelelser
    Og heldigvis slipper vi da for den slags idag. Gudskelov!
    Tamt

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #35
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    425

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (13/11-2022 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Tamt
    Måske… men jeg har det rigtigt fint med man ikke skal kunne rumme unger i Hedlund trøjer på vores tribuner, fordi der findes forældre med komplet mangel på situationsfornemmelse.


  9. #36
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (13/11-2022 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Bubbibjørnen Se meddelelser
    Måske… men jeg har det rigtigt fint med man ikke skal kunne rumme unger i Hedlund trøjer på vores tribuner, fordi der findes forældre med komplet mangel på situationsfornemmelse.
    Det er jo et eller andet sted jeres generations tab, at man er så ensporet at man ikke kan rumme børn, hvis de ikke kan lide samme fodboldhold som en selv - det er foruroligende dumt.

    However, som forældre skal man naturligvis også tage hensyn til andre fans. Det er ikke en børnehave og som tingene har udviklet sig, så skal vi da ikke stå på B :) (og han er hellere ikke gammel nok til C… 7 år). Det har jeg det sådan set ret fint med og jeg er i princippet kæmpe fan af de 4 (5) inddelinger der er i Parken

    - A er blandet
    - B går bananas
    - C når man er vokset fra det mere radikale og vil se fodbold, men med god stemning
    - D familiefest
    - (plus et udeafsnit)

    At B holder en fest og vel mest af alt består af folk i 15-25 års alderen, hvor de(I) ikke helt har opdaget at verden ikke drejer rundt omkring jer, det har også sin charme… men når unge/voksne råber af børn…. Helt ærligt, et eller andet er altså gået galt i opdragelsen.

    Ungerne kan sagtens klare en kæk kommentar eller lidt sjov, men det er børn. Min dreng må hjertens gerne have en ven med til fodbold og vennen må gerne gå i en BØF trøje og han må også tage med på Brøndby stadion.

    However ~ jeg synes faktisk ikke jeg har oplevet noget utåleligt, når vi har vadet igennem fan området og han af den eller anden grund har en anden fodbold t-shift på end FCK…. Men så igen, hvem kan også hade Pisa

  10. De følgende 7 brugere er enige:

  11. #37
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    425

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (13/11-2022 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Det er jo et eller andet sted jeres generations tab, at man er så ensporet at man ikke kan rumme børn, hvis de ikke kan lide samme fodboldhold som en selv - det er foruroligende dumt.

    However, som forældre skal man naturligvis også tage hensyn til andre fans. Det er ikke en børnehave og som tingene har udviklet sig, så skal vi da ikke stå på B :) (og han er hellere ikke gammel nok til C… 7 år). Det har jeg det sådan set ret fint med og jeg er i princippet kæmpe fan af de 4 (5) inddelinger der er i Parken

    - A er blandet
    - B går bananas
    - C når man er vokset fra det mere radikale og vil se fodbold, men med god stemning
    - D familiefest
    - (plus et udeafsnit)

    At B holder en fest og vel mest af alt består af folk i 15-25 års alderen, hvor de(I) ikke helt har opdaget at verden ikke drejer rundt omkring jer, det har også sin charme… men når unge/voksne råber af børn…. Helt ærligt, et eller andet er altså gået galt i opdragelsen.

    Ungerne kan sagtens klare en kæk kommentar eller lidt sjov, men det er børn. Min dreng må hjertens gerne have en ven med til fodbold og vennen må gerne gå i en BØF trøje og han må også tage med på Brøndby stadion.

    However ~ jeg synes faktisk ikke jeg har oplevet noget utåleligt, når vi har vadet igennem fan området og han af den eller anden grund har en anden fodbold t-shift på end FCK…. Men så igen, hvem kan også hade Pisa
    Først og fremmest ved jeg ikke hvilken generation du taler om eller hvilket tab jeg har ved at slippe for at se på modstanderholdets trøjer på vores egne fantribuner.

    Det er oprigtigt dejligt at du tager hensyn (IIA), men det har der gennem tiderne været ret mange eksempler på at andre ikke magter. Jeg er egentlig også lidt ligeglad med om børnene kan klare en kæk kommentar, jeg gider ikke at glo på trøjer af modstanderholdet hvor jeg står, uagtet om den der har den på er 7,17 eller 27.

    Dermed ikke sagt at jeg ikke synes der skal være plads på neutrale tribuner hvis man har den slags, men nu gik den oprindelige kommentar på hvordan man kunne troppe op på “fjendens” territorie i egne farver og det er jeg oprigtigt glad for at vi er sluppet for, børn eller ej.

  12. De følgende 9 brugere er enige:

  13. #38
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (13/11-2022 kl. 14:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser

    At B holder en fest og vel mest af alt består af folk i 15-25 års alderen, hvor de(I) ikke helt har opdaget at verden ikke drejer rundt omkring jer, det har også sin charme…
    Om ikke andet, så får du da fint understreget at du ikke har din gang på Sektion12 eller har indsigt i segmentet på benævnte tribunen. Jeez…
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  14. De følgende 4 brugere er enige:

Side 3 af 3 FørsteFørste 123

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 93
    Sidste Meddelelse: 04.10.22, 10:23
  2. Svar: 47
    Sidste Meddelelse: 05.09.22, 07:37
  3. Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 26.07.22, 08:31
  4. Svar: 114
    Sidste Meddelelse: 09.05.22, 20:09
  5. Svar: 45
    Sidste Meddelelse: 06.03.22, 00:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •