Side 1 af 145 12341151101 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,582

    Til- og afgange: Sommer 2017

    Høglis kontrakt udløber, Ludwig er solgt til Werder Bremen, og der planlægges salg af Zanka i sommerens transfervindue.

    Udover dette, lægger vi ud med denne lille observation fra Sydamerika, hvor Lars Højer har været til bold for nylig:
    https://twitter.com/PeterKLcph/statu...28556956278785
    Sidst redigeret af Kiwi : 17.03.17 kl. 10:37

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Høglis kontrakt udløber, og der planlægges salg af både Ludwig og Zanka i sommerens transfervindue.

    Udover dette, lægger vi ud med denne lille observation fra Sydamerika, hvor Lars Højer har været til bold for nylig:
    https://twitter.com/PeterKLcph/statu...28556956278785
    Augustinsson er allerede solgt til Werder Bremen.

  3. De følgende 7 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Udover dette, lægger vi ud med denne lille observation fra Sydamerika, hvor Lars Højer har været til bold for nylig:
    https://twitter.com/PeterKLcph/statu...28556956278785
    Højer har åbenbart set Banfield - Boca Juniors. Jeg har lidt svært ved at forestille mig, at vi kan hente spillere i Boca, så umiddelbart vil jeg gætte på, at fokus har været på Banfield. Halvdelen af deres hold har rundet de 30 og er næppe interessante, men en mulighed kunne måske være højrebacken Gonzalo Bettini, som er 24 og har et år tilbage af sin kontrakt til sommer. Med Høglis afgang skal der en afløser ind, og vi har før kigget på backer i Argentina, uden at det dog er blevet til handler endnu.
    HIC SUNT LEONES

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Som jeg har forstått det har vi en meget lovende HB på SoE, håber og tror han bliver hevet op som back up til PA, medmindre at Ståle har aftale med PA at han selges nu tror jeg ikke det er en HB vi kigger på , men spændende at vi kigger på det marked :)

  6. #5
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Skulle man kigge på en back fra Banfield ville jeg nok pege på Alexis Soto, 23-årig venstreback der var med på Argentinas OL-hold sidste sommer. Rigtig alder, rigtig side og en OL-udtagelse tyder på et niveau hvor han kunne være interessant.

    Men det er godt nok rent gætværk.

  7. De følgende 8 brugere er enige:

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Som jeg har forstått det har vi en meget lovende HB på SoE, håber og tror han bliver hevet op som back up til PA, medmindre at Ståle har aftale med PA at han selges nu tror jeg ikke det er en HB vi kigger på , men spændende at vi kigger på det marked :)
    Men det er altid rigtig svaert det med talenter, fordi man i FCK gerne vil have sikre spillere som reserver. For en klub som FCK er det ekstremt vigtigt at klare sig godt i Europa, og toer man virkelig risikerer en Champions league kvalifikation paa et ungt talent fordi at Ankersen har karantaene eller er skadet? Vi har jo set i aar hvor vigtigt det er at havde nogle gode backups

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Men er det ikke planen at vi skal have flere talenter op så vi får en bestemt % del af home grown spillere ? Eller er jeg helt galt på den ?

  10. #8
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Men er det ikke planen at vi skal have flere talenter op så vi får en bestemt % del af home grown spillere ? Eller er jeg helt galt på den ?
    Så vidt jeg husker måles det i FCK på % home grown minutter.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #9
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Højer har åbenbart set Banfield - Boca Juniors. Jeg har lidt svært ved at forestille mig, at vi kan hente spillere i Boca.
    Hvis det kunne lade sig gøre i 2002, burde det vel ikke være utænkeligt i 2017.

  13. #10
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Jeg siger ikke at han er et scoop, eller overhovedet en mulighed. Men.... Han burde scoutes!

    Omar Al-Soma!
    27 år, spiller for Al-Ahli Jeddah i Saudi League. Så mere usexet findes det vel ikke. Men, 192 cm syrisk superhelt løber altså rundt og venter på en ny destination. Med 33 mål i 29 kampe i denne sæson, herunder er han suveræn topscorer med 22 mål i 20 ligakampe.
    Han score med begge ben, og har et vanvittigt hårdt hug med højre der er hans priære fod. Derudover har har god teknik og fysik.

    https://youtu.be/oMM7h1M9fFU

    Ulempen er at han er 'uprøvet' og har kontrakt til 2020. Men jeg aner ikke hvad prisen på sådan en spiller er.

    Mvh. Wonder/Fifa17
    Sidst redigeret af Wonderboy : 14.03.17 kl. 20:28

  14. #11
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Jeg har længe gået og tænkt på om ikke man skulle overveje at omskole Amankwaa til højre back.. Lige da han blev rykket op spillede han et par pokalkampe på venstre back, blandt andet mod Hvidovre, hvor han gjorde det ganske fremragende.. Han har nogle af de spidskompetencer som er så ufattelig vigtige i form af en fantastisk speed og teknik og efterhånden har han også fået bygget godt med muskler på kroppen.. Selvom det er en grim sammenligning, så må man være ærlig og sige at det gik ganske udmærket for BIF med Durmisi..

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #12
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Danny som højreback? Så skal vi skifte spillestil , han får jo PA til at ligne en verdens stjerne når det gælder indlæg! Men kan godt se han er hurtig og aggressiv som også er gode egenskaper for en FCK back .Danny burde lejes ud en sæson for at utvikle sig efter min mening

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #13
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/bunde...-werder-bremen

    Kunne han være en mulighed? Han har bombet mål ind i alle sine klubber undtagen Werder Bremen.
    Vi sender et par spillere deres vej, så kan vi lige tage Aron johansson den anden vej.

    Han spiller ikke i Werder Bremen, han har en god alder, god højde (186cm) og husker ham som ganske giftig oppe foran

  19. De følgende 5 brugere er enige:

  20. #14
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Jeg synes Joakim Mæhle Fra AaB, er rigtig spændende ud! Han har haft en fantastisk debutsæson og er en rigtig teknisk dygtig hoejre offensiv back. Ham saa jeg gerne at vi hentede som backup/konkurrence til Ankersen. Han boer vaere klar til at tage over om et-to aar.

  21. #15
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Werder skulle nu også være interesseret i Zanka.

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...je-fck-spiller

    Personligt synes jeg at han har niveauet til en større adresse. Nuvel, Werder er en stor klub (ikke storklub), meeen...

Side 1 af 145 12341151101 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •