Side 2 af 145 FørsteFørste 123451252102 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...ere-nu/6577255

    1-2 spillere smutter formentlig til sommer udover de allerede udmeldte (Ludwig og Zanka). Mon ikke der er tale om Cornelius og Toutouh? Hvis det rette bud kommer, så tror jeg vi er parate til at sælge.

    Puha det bliver en stor udskiftning til sommer, det er vigtigt at vi forlængede med Johansson og at Kvist nok slutter karrieren her. Det sikrer i det mindste en smule stabilitet i midteraksen.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Jeg tror det bliver en katastrofe hvis vi også sælger Corner til sommer - det er sgu for mange essentielle spillere på én gang (sammen med Ludwig og Zanka)! Tror godt nok også at nogen skal komme op med big bucks for at vi slipper ham.

    Toutouh kan vi godt undvære, selvom jeg er blevet glad for ham..

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #18
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,091

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af jonlanghoff Se meddelelser
    Jeg tror det bliver en katastrofe hvis vi også sælger Corner til sommer - det er sgu for mange essentielle spillere på én gang (sammen med Ludwig og Zanka)! Tror godt nok også at nogen skal komme op med big bucks for at vi slipper ham.

    Toutouh kan vi godt undvære, selvom jeg er blevet glad for ham..
    Lad os nu se. Mon ikke vi kan overleve med én af de store angribere, hvis der bliver købt en erstatning for den anden. I så fald bliver det spændende at se, hvilken vej Ståle vil gå. Et ny køleskab eller en mindre angriber med speed, teknik og driblegenskaber. Personligt synes jeg, at vi mangler det sidste. En spiller ala Ailton, Santin, Zuma (når de var gode) til at linke op med Santander + vores kanter kunne potentielt blive rigtig godt.
    Men det bliver spændende at se Ståles retning for vores små tekniske angribere har altid haft det svært i Europa.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #19
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/bunde...-werder-bremen

    Kunne han være en mulighed? Han har bombet mål ind i alle sine klubber undtagen Werder Bremen.
    Vi sender et par spillere deres vej, så kan vi lige tage Aron johansson den anden vej.

    Han spiller ikke i Werder Bremen, han har en god alder, god højde (186cm) og husker ham som ganske giftig oppe foran
    Ja f**** tak. Aron Johansson er en ægte goalgetter, der bare har næse for hvor mål kan opstå - han scorer med venstre, højre, på hovedet og på langskud. Skader har dog holdt ham fra at holde topniveau igennem en hel sæson - jeg vil dog tage i mod ham med kyshånd. Zanka den ene vej, og Aron den anden vej vil være en god handel for begge parter.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  8. #20
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Ja f**** tak. Aron Johansson er en ægte goalgetter, der bare har næse for hvor mål kan opstå - han scorer med venstre, højre, på hovedet og på langskud. Skader har dog holdt ham fra at holde topniveau igennem en hel sæson - jeg vil dog tage i mod ham med kyshånd. Zanka den ene vej, og Aron den anden vej vil være en god handel for begge parter.
    Sjovt, jeg husker ham (i AGF) mere som typen der scorede med skinnebenet, nakken, hoften osv. Det lignede oftest lidt et tilfælde at bolden gik i mål. Man kan selvfølgelig være ligeglad når bare han score. Men jeg vil nu helle ligge de samme penge (mit gæt) for en spiller som Ingvartsen

  9. #21
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    Sjovt, jeg husker ham (i AGF) mere som typen der scorede med skinnebenet, nakken, hoften osv. Det lignede oftest lidt et tilfælde at bolden gik i mål. Man kan selvfølgelig være ligeglad når bare han score. Men jeg vil nu helle ligge de samme penge (mit gæt) for en spiller som Ingvartsen
    AGF-mål 12/13 - Mange tæt under mål, men ikke meget skinneben, nakke, hofte osv.:
    ...

  10. #22
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Sarl Se meddelelser
    AGF-mål 12/13...
    Lidt fra AZ + USA - Godt first touch, fine afslutninger, men det er svært at bedømme kun ud fra mål:
    ...

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #23
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    Sjovt, jeg husker ham (i AGF) mere som typen der scorede med skinnebenet, nakken, hoften osv. Det lignede oftest lidt et tilfælde at bolden gik i mål. Man kan selvfølgelig være ligeglad når bare han score. Men jeg vil nu helle ligge de samme penge (mit gæt) for en spiller som Ingvartsen
    Jeg synes helt bestemt også at vi skal gå efter Marcus Ingvartsen til sommer. Denne tilgang behøver ikke at udelukke Aron Johansson. Så kunne jeg sagtens se for mig at vi afskiber Federico og inkasserer en solid pose penge. Hvis vi får et angreb bestående af Corner, Pavlovic, Ingvartsen og Johansson vil vi være dækket godt ind mod sæsonen 17/18.

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #24
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,091

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Jeg synes helt bestemt også at vi skal gå efter Marcus Ingvartsen til sommer. Denne tilgang behøver ikke at udelukke Aron Johansson. Så kunne jeg sagtens se for mig at vi afskiber Federico og inkasserer en solid pose penge. Hvis vi får et angreb bestående af Corner, Pavlovic, Ingvartsen og Johansson vil vi være dækket godt ind mod sæsonen 17/18.
    Ingvartsen ville være en interessant signing. Men jeg er ret sikker på, at vi ikke vil gå med på den pris FCN forlanger. Jeg er ret sikker på, at vi skal på den forkerte side af 30 mio, hvilket vil være for stort et sats for ham. Jeg er desuden ikke overbevist om, at han vil finde skiftet interessant - hen vil nok som Marxø hellere skifte direkte fra fast spilletid i FCN til udlandet.

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #25
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Vidste ikke lige, hvor jeg ellers skulle poste den her, som den kommer i denne tråd. Der har været sagt og skrevet meget om Okore, mange har bange anelser mm, men spillemæssigt tror jeg nu nok, at han skal komme op i gear. Min hurdle med Okore har altid været, at han har været ret meget skadet i sin karriere. Han var ude nogle gange i FCN og gik også tit i stykker i Aston Villa. Hans krop har været ALT ANDET end brugt i denne sæson, og mod Ajax fik han så en fiber. Av av av. Zanka og Erik har jo også været så gode, fordi de næsten aldrig er skadet. Jeg frygter virkelig for, om Okores krop kan holde til det. Måske vi derfor kommer til at gå efter en forsvarsspiller, som ikke ligger så langt niveaumæssigt for Okore/Erik?

  17. #26
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Ragnar spiller i fck 1/7 tænker jeg ;-)

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #27
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,091

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsEmil Se meddelelser
    Ragnar spiller i fck 1/7 tænker jeg ;-)
    Den tanke har jeg også haft. Som profil passer han godt ind i det, som vi leder efter. Og han ser ikke ud til at spille fast pt i England.

    Der er i hvert fald ingen tvivl om, at Ståle skal ud og hente både en back og en central forsvarer medmindre han stoler på nogle fra SE, og det gør han næppe.

  20. #28
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsEmil Se meddelelser
    Ragnar spiller i fck 1/7 tænker jeg ;-)
    Har du nogen grund til at tænke det, eller er det bare et forslag? Det er faktisk ikke så dumt endda - han er røget af holdet i Fulham de seneste par måneder.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  22. #29
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Har du nogen grund til at tænke det, eller er det bare et forslag? Det er faktisk ikke så dumt endda - han er røget af holdet i Fulham de seneste par måneder.
    Hvorend jeg gerne ser Ragnar i Kbh. Igen, kommer dette vel nok ikke til at ske. Dette fordi han ikke passer ind i den måde som klubben nu driver forretningen på. Dvs. Spillere som kan sælges videre til en solid sum. Der kan dog være den lille åbning, at Anton skifter hjem til Göteborg og Ragnar så får den lederrolle som Anton har haft. Det kunne satme være lækkert.

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #30
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    116

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Ragnar har kontrakt indtil 30/6 2018. Jeg ser det temmelig sandsynligt at vi går efter ham. Når det gælder gennemsnitsalderen i midterforsvaret så lader det også til at Ståle foretrækker nogle der har noget rutine. Hvis vi slipper en angriber så håber jeg iøvrigt at vi går efter Fischer. Han ville give os nogle flere tangenter at spille på. Desuden håber jeg at vi udlejer Danny - gerne til FC Rødvin

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •