Se afstemningsresultater: Hvilke krav vil gøre, at du ville vælge stadion fra?

Stemmeafgivere
69. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Begrænset antal kampe (2-3 hjemmekampe og 1 udekamp resten af sæsonen)

    9 13.04%
  • Krav om testning for egen regning

    44 63.77%
  • Specifikt check-in tidsinterval på vej ind og ud af stadion

    6 8.70%
  • Nul alkoholpåvirkning på stadion

    17 24.64%
  • Minimum 1 sædes afstand mellem folk, uanset hvad der sker

    13 18.84%
  • Kasten med krus forbydes

    14 20.29%
Multiple Choice Poll.
Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 16 til 30 af 30

Emner: Krav til tilbagevenden af tilskuere på stadion ifm. COVID-19

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    418

    Re: Krav til tilbagevenden af tilskuere på stadion ifm. COVID-19

    Citat Oprindeligt indsendt af Elver Se meddelelser
    Måske vigtigst af alt: Hvordan kommer man til fodbold med den flok, man har stået sammen med i en menneskealder, og som i hvert fald for mit vedkommende er en vigtig del af det at gå til fodbold? Vi er en større flok med en røvfuld pladser på stribe. Jeg er med på, at vi ikke kan stå side om side, men hvordan kommer vi alle ind til samme kamp(e)?
    Ja, det er et vældig godt spørgsmål. Men egentlig også; hvorfor må vi måske ikke stå på stribe? Vi ser vel på kampen? Kan ikke mindes at jeg har hverken sunget eller råbt ukvemsord mod nabopladsen. Jubel og kram til alt og alle ved scoring bliver sværere for mig at styre.

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Krav til tilbagevenden af tilskuere på stadion ifm. COVID-19

    Formålet med det oplæg er at udstille hvor håbløst et abitrært tal som 500 er til at angive hvor mange man sikkerhedsmæssigt kan have til en fodboldkamp. Det er jo indlysende at der er forskel på hvor mange lyngby kan lukke ind og hvor mange der kan komme i parken/brøndby stadion/ceres park.
    Ved at kalde det for “sale” er der en tydelig reference til biografer hvor kravet vist er at hvert andet sæde skal være ledigt. Hver sal vil have en kapacitet omkring de 1800. Der giver at man kan efterlade hver anden række helt fri, og have et tomt sæde mellem hver tilskuer. Hvilket virker som en rimelig afstand under de nuværende foranstaltninger. Det er dog nok også tæt på hvad der kan lade sig gøre, når der samtidigt skal tages hensyn til 2m afstand mellem folk. 2 m er sat ud fra at folk ikke kan holde sin kæft på stadion.

    Alt i alt virker det mest som et forhandlings oplæg til politikerne om at se lidt mere pragmatisk på tingene.

    Så er der det med hvordan vi fordeler biletterne. Der har fck heldigvis et loyalitetsprogram som kan benyttes. Og med en kapacitet på rundt 8000 (efter politisk forhandling) skulle der være rimelig mulighed for at man kan komme ind og se et par kampe i det mindste.

  3. #18
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Krav til tilbagevenden af tilskuere på stadion ifm. COVID-19

    Lars Bo & Co. er kommet med et konkret udspil, der tillader op til 10.500 i Parken. Heri nævnes bl.a. det med check-in tidsintervaller. https://www.eurosport.dk/fodbold/3f-...40/video.shtml
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #19
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Krav til tilbagevenden af tilskuere på stadion ifm. COVID-19

    Citat Oprindeligt indsendt af Mads Glenn Bøflast
    Nu er der så snak om at enkelte kampe skal bruges som tests i de kommende uger, og her forstår jeg godt, hvis fodboldfans spørger sig selv, hvorfor vi som den eneste branche skal testes og evalueres før vi kan åbne yderligere op. Det så man ikke med biografer, shoppingcentre og andre, pointerer han.

    Faktum i dag er, at de danske superligaklubber er omfattet af et massivt testsystem, hvor spillerne bliver testet ofte.
    Når Mads Glenn slutter sin artikel sådan af, bliver jeg i alvorligt i tvivl om, hvorvidt han overhovedet har fattet, hvad problematikken går ud på (uden at jeg i øvrigt forholder mig til, om Sophie Løhdes kærestes kritik er berettiget eller ej). Men altså, spillernes tests har jo intet at gøre med tilskuerproblematikken, Tumpelast.

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ringen/8154132
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Krav til tilbagevenden af tilskuere på stadion ifm. COVID-19

    I øvrigt mener jeg at Brøndby Stadion bør ødelægges

  8. #21
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Krav til tilbagevenden af tilskuere på stadion ifm. COVID-19

    Citat Oprindeligt indsendt af Kaff Se meddelelser
    Så har vi vist også fået det link. ;-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  9. #22
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Krav til tilbagevenden af tilskuere på stadion ifm. COVID-19

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Så har vi vist også fået det link. ;-)
    En gennemgang her af hvordan hver klub reagerer på det absurde "500 mennesker på 10-38.000 pladser"-krav. Dog endnu ikke med udmelding fra Parken:

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...n-klub/8156765

    AaB: Klubben har solgt 252 billetter efter først til mølle-princippet blandt sæsonkortholderne til pokalsemifinalen mod AGF. Klubben ved endnu ikke, om man vil gøre brug af samme metode til de kommende kampe i Superligaen.
    At sælge billetter til sæsonkortholdere ... tjah, går den så går den vel ;-)

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #23
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Krav til tilbagevenden af tilskuere på stadion ifm. COVID-19

    Lyndon b. Johnson :-D

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #24
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Krav til tilbagevenden af tilskuere på stadion ifm. COVID-19

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    Lyndon b. Johnson :-D
    Nej, nej det betyder "Little Brown Job": https://en.wiktionary.org/wiki/little_brown_job
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  14. #25
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Krav til tilbagevenden af tilskuere på stadion ifm. COVID-19

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    En gennemgang her af hvordan hver klub reagerer på det absurde "500 mennesker på 10-38.000 pladser"-krav. Dog endnu ikke med udmelding fra Parken:

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...n-klub/8156765


    At sælge billetter til sæsonkortholdere ... tjah, går den så går den vel ;-)
    Ja, den er godt nok lidt til den friske side, hvis man ser på, hvad et sæsonkort deroppe har af fordele. :-D

    Sæsonkortfordele AaB.JPG

    (man kan ikke købe sæsonkort som et engangsbeløb p.t., men mon ikke fordelene her er de samme).

    Det fremgår selvfølgelig ikke, om alle sæsonkortholdere allerede har fået deres penge igen, eller om prisen for "solgte" billetter er nul kroner, men hvis ikke dette er tilfældet, er der da virkelig lagt i kakkelovnen.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  15. #26
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Krav til tilbagevenden af tilskuere på stadion ifm. COVID-19

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...s-faar-billet/

    Med henblik på denne artikel med at kun 40 fans får billetter til kampen, så håber jeg virkelig at FCK tager lidt pis på det hele og placere de 40 fans med 2 fans i hver sektion i Parken, for at understrege hvor ABSURD denne regl er.

    Der er 21 sektioner i Parken, som er forbeholdt fans (C1,C2,C3,C4,C6,C7,C9,C10,C12, C13,C14,C15,D1,D2,D3 og så kan sektion12 deles op i 6 sektioner) Så har man placeret alle 40 fans og vist hvor meget plads hver fan har, så politikerne kan se at der sagtens kan komme flere til fodbold end 500.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #27
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    418

    Re: Krav til tilbagevenden af tilskuere på stadion ifm. COVID-19

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...s-faar-billet/

    Med henblik på denne artikel med at kun 40 fans får billetter til kampen, så håber jeg virkelig at FCK tager lidt pis på det hele og placere de 40 fans med 2 fans i hver sektion i Parken, for at understrege hvor ABSURD denne regl er.

    Der er 21 sektioner i Parken, som er forbeholdt fans (C1,C2,C3,C4,C6,C7,C9,C10,C12, C13,C14,C15,D1,D2,D3 og så kan sektion12 deles op i 6 sektioner) Så har man placeret alle 40 fans og vist hvor meget plads hver fan har, så politikerne kan se at der sagtens kan komme flere til fodbold end 500.
    Jeg håber, de giver de 40 pladser til tifo-folk mm.

  18. #28
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Krav til tilbagevenden af tilskuere på stadion ifm. COVID-19

    https://www.fck.dk/nyhed/billetinfo-...ed-500-pladser

    De fleste af pladserne går til skybox-folket, der betaler gildet.

    40 pladser går til fans, og fordeles ved lodtrækning. Disse heldige få vil så også få en VIP-oplevelse.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #29
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    411

    Re: Krav til tilbagevenden af tilskuere på stadion ifm. COVID-19


  21. #30
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    702

    Re: Krav til tilbagevenden af tilskuere på stadion ifm. COVID-19

    De fleste af pladserne går til skybox-folket, der betaler gildet.
    Det er ikke helt sådan, jeg læser det.

    Det er mere for at sikre, at den virksomhed som Lars Seier er medejer af, (igen) kan få økonomisk hjælp af mandens elskede STATAN.

    Man skal kunne dokumentere overfor myndighederne, at man har været proaktiv i bestræbelserne for at begrænse sine tab for at få del i diverse hjælpepakker.
    Mvh,
    Bopa

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. DBU stiller krav om hjemmeavl
    By røde-romario in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 08.07.09, 16:31
  2. Krav til fremtidige mobiler!
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 02.05.06, 10:02
  3. Krav til ledelsen - ang. løveradioen
    By Tve in forum De korte linier
    Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 15.07.03, 12:06

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •