Side 6 af 6 FørsteFørste ... 3456
Viser resultater 76 til 84 af 84

Emner: Optakts- og kamptråd: AGF - F.C. København (19.08.18 kl.16:00)

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF - F.C. København (19.08.18 kl.16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    Undskyld men WHAT!?
    Jeg tror i høj grad Kodro er tiltænkt en bærende rolle og at han skulle tage over for Santander, ellers giver Fc.København ikke 2 millioner euro for en spiller.. Så havde vi købt Helenius eller lign, hvis det bare var for at finde en angriber til at agere 3-4 valg.. Come on ..

    Jeg tror mere det er N'Doye der var tiltænkt den rolle, da han var gratis - at N'doye så vælger at brænde ligaen af og være en bæst som vi husker ham, det kommer nok bag på de fleste, inkl Ståle
    Meget enig. Jeg tror også Kodro var tiltænkt end større rolle med N'doye som backup. Det har så vist sig at N'doye viser det samme niveau som da han var her i sidste periode og som du helt rigtig nævner så må det have overrasket Ståle at se det høje niveau fra N'doye. Lige pånær de første par kampe, hvor rusten skulle bankes af så har han jo været helt fantastisk, både som opspils station samt i målscorer rollen.

    Jeg håber da at Kodro slår igennem, men han virker godt nok usynlig i kampene uden nogen synderlige gode spidskompetancer. Pavlovic havde i det mindste et godt spark :) hvis vi endelig skal lave en sammenligning.

    Vores famøse og helt fantastiske "scouting afdeling" må have set noget i Kodro som vi andre dødelige ikke lige p.t. kan se :)
    Sidst redigeret af EraZ : 21.08.18 kl. 11:17

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #77
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF - F.C. København (19.08.18 kl.16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Jeg husker ikke andre end N'Doye, der har fuldstændig outperformet sine egne første måneder i klubben - ellers udgøres listen af spillere der fik succes også af spillere, som fra dag et var i stand til at spille med i start 11'er. Lad gå de udviklede sig både ift. spilkoncept og individuelt, men fra første dag var kvaliteten tydelig. Fra det seneste gode hold (16/17) er der Ludde, Erik, Amartey, Nikolaj J, Verbic, Robin, Rasmus F til dels Peter A eksempler på det.

    Tidligere har det været lige sådan med Santin, claudemir, Pospech, Pierre, Grønkjær, Bolanos m. fl. I den nuværende trup, er det også bemærkelsesværdigt så let Bjelland og Fischer bare glider ind. Naturloven er oftere, at spillerne, der har kvaliteten viser dem fra start på et højt niveau, fremfor, at det er så svært som skrønen foreskriver.
    Arh, nu bliver det altså en tand for sort-hvidt.
    Listen over spillere, som skulle bruge et halvt til et helt år, før de for alvor brød igennem, indeholder i hvert fald nok navne til, at man ikke blot kan stille det op så simpelt, at hvis de har kvalitet, så viser de fra dag 1. Det gælder ikke mindst mange af vores egenudviklede spillere: Zanka, Kvist, Delaney. De skulle da om nogen bruge mange sæsoner som talenter/seniortalenter/rotationsspillere/udskældte stamspillere, før de brød igennem og blev nogle af de største stjerner i klubbens historier.

    Der er jo også de spillere, som kommer ind på et meget velkørende hold eller får en fantomstart, men senere falder betragteligt i niveau - såsom Claudemir og Bolanos, som du selv nævner, men også spillere som Hoseth, Sionko, Ottesen m.fl. De viste også kvalitet tidligt, men på lånt tid.

    Dermed ikke sagt, at du ikke har en pointe. Især når vi taler spillere fra en højere hylde end vi normalt kan tiltrække (Grønkjær, Fischer, Bjelland mv.). Jeg er heller ikke meget uenig i din analyse af Kodro. Men jeg synes ikke, historikken er så klar, som du antyder i forhold til, hvem der bliver succeser og fiaskoer i klubben. Det er langt mere blandet og mudret, sådan som jeg ser det.

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #78
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF - F.C. København (19.08.18 kl.16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af jooness Se meddelelser
    Arh, nu bliver det altså en tand for sort-hvidt.
    Listen over spillere, som skulle bruge et halvt til et helt år, før de for alvor brød igennem, indeholder i hvert fald nok navne til, at man ikke blot kan stille det op så simpelt, at hvis de har kvalitet, så viser de fra dag 1. Det gælder ikke mindst mange af vores egenudviklede spillere: Zanka, Kvist, Delaney. De skulle da om nogen bruge mange sæsoner som talenter/seniortalenter/rotationsspillere/udskældte stamspillere, før de brød igennem og blev nogle af de største stjerner i klubbens historier.

    Der er jo også de spillere, som kommer ind på et meget velkørende hold eller får en fantomstart, men senere falder betragteligt i niveau - såsom Claudemir og Bolanos, som du selv nævner, men også spillere som Hoseth, Sionko, Ottesen m.fl. De viste også kvalitet tidligt, men på lånt tid.

    Dermed ikke sagt, at du ikke har en pointe. Især når vi taler spillere fra en højere hylde end vi normalt kan tiltrække (Grønkjær, Fischer, Bjelland mv.). Jeg er heller ikke meget uenig i din analyse af Kodro. Men jeg synes ikke, historikken er så klar, som du antyder i forhold til, hvem der bliver succeser og fiaskoer i klubben. Det er langt mere blandet og mudret, sådan som jeg ser det.
    Zanka, Kvist og Delaney kostede heller ikke 2 mil. Euro hvorfor man som fan havde mere tålmodighed.

    Uanset hvordan man vender og drejer det må det da forventes at en spiller med et så stort prisskilt leverer et eller andet godt fra dag 1....

  6. #79
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF - F.C. København (19.08.18 kl.16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Zanka, Kvist og Delaney kostede heller ikke 2 mil. Euro hvorfor man som fan havde mere tålmodighed.

    Uanset hvordan man vender og drejer det må det da forventes at en spiller med et så stort prisskilt leverer et eller andet godt fra dag 1....
    Men Cornelius kostede temmelig meget mere, og hvis det stod til den gennemsnitlige sidelinie-bruger, så var Cornelius røget ud på røv og albuer længe inden han slog igennem (for 2. gang). Så helt enig med Jooness. Så sort og hvidt kan det ikke stilles op (og jeg er i øvrigt også yderst skeptisk omkring Kodro.)
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  7. De følgende 6 brugere er enige:

  8. #80
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF - F.C. København (19.08.18 kl.16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af jooness Se meddelelser
    Arh, nu bliver det altså en tand for sort-hvidt.
    Listen over spillere, som skulle bruge et halvt til et helt år, før de for alvor brød igennem, indeholder i hvert fald nok navne til, at man ikke blot kan stille det op så simpelt, at hvis de har kvalitet, så viser de fra dag 1. Det gælder ikke mindst mange af vores egenudviklede spillere: Zanka, Kvist, Delaney. De skulle da om nogen bruge mange sæsoner som talenter/seniortalenter/rotationsspillere/udskældte stamspillere, før de brød igennem og blev nogle af de største stjerner i klubbens historier.

    Der er jo også de spillere, som kommer ind på et meget velkørende hold eller får en fantomstart, men senere falder betragteligt i niveau - såsom Claudemir og Bolanos, som du selv nævner, men også spillere som Hoseth, Sionko, Ottesen m.fl. De viste også kvalitet tidligt, men på lånt tid.

    Dermed ikke sagt, at du ikke har en pointe. Især når vi taler spillere fra en højere hylde end vi normalt kan tiltrække (Grønkjær, Fischer, Bjelland mv.). Jeg er heller ikke meget uenig i din analyse af Kodro. Men jeg synes ikke, historikken er så klar, som du antyder i forhold til, hvem der bliver succeser og fiaskoer i klubben. Det er langt mere blandet og mudret, sådan som jeg ser det.
    Hvis listen, over spillere der indledningsvis præsterede markant lavt det første halvår, for så efterfølgende at slå til, er lang, så accepterer jeg det gerne. Men jeg kan ikke skrive den liste, men hvis nogen skriver den, anerkender jeg det fint.

    Jeg synes dog listen bør udgøres af spillere, der er købt til at performe og ikke talenter, der skal have en periode til at blive kørt ind. Således bliver Holse, Roerslev og Wind heller ikke bedømt efter samme skala som de spillere, der forventes at være etablerede navne.
    Goldbæks Højrefod

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #81
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF - F.C. København (19.08.18 kl.16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Zanka, Kvist og Delaney kostede heller ikke 2 mil. Euro hvorfor man som fan havde mere tålmodighed.

    Uanset hvordan man vender og drejer det må det da forventes at en spiller med et så stort prisskilt leverer et eller andet godt fra dag 1....
    Men Ståle udtalte fra starten af, at Kodro først skulle bygges op. Så uanset prislappen så burde det gøre, at man som fan har mere tålmodighed, da det ikke har været planen, at han skulle gå ind og dominere Superligaen fra starten af.

  11. #82
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF - F.C. København (19.08.18 kl.16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Men Ståle udtalte fra starten af, at Kodro først skulle bygges op. Så uanset prislappen så burde det gøre, at man som fan har mere tålmodighed, da det ikke har været planen, at han skulle gå ind og dominere Superligaen fra starten af.
    Men undskyld, hvad er egentlig målet for manglende "tålmodighed"? Betyder det at folk begynder at pifte hver gang han er i nærheden af bolden? For det ville eddermanme være dumt. Betyder det, at folk skriver her, at de er virkelig skeptiske, og at han slet ikke er slået igennem? Det er bare ærligt, og der er ingen pligt til at være enig.

    Det gør kun skade, hvis Kenan læser med her. I så fald: hvad laver du, mand! Lad være med det, Kenan!

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #83
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF - F.C. København (19.08.18 kl.16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Men Ståle udtalte fra starten af, at Kodro først skulle bygges op. Så uanset prislappen så burde det gøre, at man som fan har mere tålmodighed, da det ikke har været planen, at han skulle gå ind og dominere Superligaen fra starten af.
    Bygge op betyder i min verden ikke, at han skal være tynd fyld fra start. Det betyder vel, at han skulle komme ind og være en god/stabil angriber fra start af, og så bygges op til et stort salg om 2-3 år.

    Jeg har sådan set tålmodighed mht Kodro - det er ikke sådan at jeg ser ham smidt på gaden lige nu. Jeg er bare ikke så optimistisk mht, hvad der er at bygge på med ham.


    Forøvrigt er det en lidt mærkeligt fornemmelse, at jeg som Sideliniens største Ståle fan og optimist generelt pludselig er at finde i modsatte grøft, når det kommer til Kodro :)

  14. De følgende 8 brugere er enige:

  15. #84
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF - F.C. København (19.08.18 kl.16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Forøvrigt er det en lidt mærkeligt fornemmelse, at jeg som Sideliniens største Ståle fan og optimist generelt pludselig er at finde i modsatte grøft, når det kommer til Kodro :)
    Dagens citat haha!

  16. De følgende 4 brugere er enige:

Side 6 af 6 FørsteFørste ... 3456

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (06.08.17 kl.18)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 145
    Sidste Meddelelse: 10.08.17, 14:20
  2. Svar: 21
    Sidste Meddelelse: 22.11.16, 00:26
  3. Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (29.05.16 kl.17.00)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 28.05.16, 08:33
  4. Optakts- og kamptråd: FC København - FCM (15.07.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 18.07.12, 17:48
  5. Optakts- og kamptråd: OB - København
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 46
    Sidste Meddelelse: 07.12.09, 19:42

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •