Side 2 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 73

Emner: Optakts- og kamptråd Atalanta-FCK

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Optakts- og kamptråd Atalanta-FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Håbløs kamp ved halvleg.

    Pieros er helt blæst. Så hellere - idag i hvert fald.

    Vi kom bedre med, og holder resultatet kan præstationen selvfølgelig tilgives.

    Vi kom heldigvis lidt bedre med, men meget skal justeres pausen.

    Zan
    Er vi nu nået så langt, at Kodro end ikke kan nævnes ved navn? :)

  2. De følgende 9 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd Atalanta-FCK

    Vildt nok at Atalanta kan formå at være tekniske gode/boldfaste på den bane, mens vi bare skøjter rundt

    Anyway er det vel det bedste resultat vi kunne få. En kamp i parken med en 60/40 % chance for at gå videre i Atalantas favør. De kommer til at være farlige på en god bane. Men vi må da formode at vi kan skabe mere på hjemmebane

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #18
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd Atalanta-FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Er vi nu nået så langt, at Kodro end ikke kan nævnes ved navn? :)
    Hahaha, touché:-D

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #19
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Optakts- og kamptråd Atalanta-FCK

    Puha, det var nerverpirrende! Et fint resultat, jeg tror dog det bliver ligeså svært i parken. Joronen, Bjelland og N'Doye var i mine øjne de bedste, men jeg syntes alle kæmpede hvad de kunne. Jeg er dog virkelig skuffet over Fischer. Han var virkelig svag idag. Jeg håber dog, at Ståle fremover vil bruge Fischer i angrebet i denne type kampe. Som de også sagde i fjernsynet "Fischer brændte alt sit overskud af på de defensive pligter på kanten". Men vi lever!

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #20
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd Atalanta-FCK

    En mandfolkeindsats mod et rigtigt godt Atalantahold. Atalanta må nok stadig være favoritter til at gå videre, men vi lever efter i dag, og det var målsætningen. Desuden er det svært at komme til chancer, når dommeren dømmer frispark til hjemmeholdet, hver gang vores angribere vandt en duel.

    Bekymrende er også Zecas skade, ligesom denne kamp nok godt kan koste søndag. Puha, der blev brugt mange kræfter.


  10. #21
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Optakts- og kamptråd Atalanta-FCK

    Det er forresten første gang, vi tager til Italien og ikke taber. Imponerende resultat af holdet, som manglede den normale centrale midtbanekonstellation. Så må vi se, om Zeca og Falk bliver klar til returkampen på torsdag. Det bliver nervepirrende at se kampen fra Rom for mit vedkommende.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  11. De følgende 6 brugere er enige:

  12. #22
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Optakts- og kamptråd Atalanta-FCK

    Og som en lille bonus, skal det bemærkes, at naboerne er bagud 4-2. Gad vide om 'coach' snart tager en coach væk (HEHE)

  13. De følgende 7 brugere er enige:

  14. #23
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    325

    Re: Optakts- og kamptråd Atalanta-FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Anyway er det vel det bedste resultat vi kunne få. En kamp i parken med en 60/40 % chance for at gå videre i Atalantas favør. De kommer til at være farlige på en god bane. Men vi må da formode at vi kan skabe mere på hjemmebane
    Vi skal i hvert fald ikke håbe på 0-0 og straffesparkskonkurrence de seneste par uger taget i betragtning.
    ...

  15. De følgende 6 brugere er enige:

  16. #24
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,555

    Re: Optakts- og kamptråd Atalanta-FCK

    Inden folk går helt amok over vores dårlige spil... Jeg havde gerne solgt den for 0-0 og trods alt have en chance på hjemmebane. Lad os få nogle folk i Parken og så ellers find den rette europæiske stemning frem. Vi er stadig underdogs, men det er før sket større mirakler.


  17. #25
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    2,219

    Re: Optakts- og kamptråd Atalanta-FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Jeg har personligt ét ambitiøst, men også meget håndgribeligt succeskriterium for at dette playoff skal være godkendt:

    At Brøndby også ryger ud.
    Et fromt ønske som ser ud til gå i opfyldelse.
    mvh.Anders
    FC København - du ved aldrig, hvad der sker i morgen


  18. #26
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    257

    Re: Optakts- og kamptråd Atalanta-FCK

    Fuld opbakning i Parken, en dommer der tillader vi kan dominere dem fysisk og et underlag der tillader at vi kan spille bolden og vi har alle ingredienserne til en stor og nervepirrende europæisk aften.

    I min optik, var vores største problem at vi ikke kunne fastholde bolden i opspillet, hvilket skyldes at vi havde svært ved at håndtere bolden på underlaget (og at Ndoye fik alt i mod sig).

    Er jeg den eneste der ser frem til at spille på et rigtigt græstæppe? Ja Atalanta kan spille endnu hurtigere, men det virkede til at være mindre påvirket end os.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #27
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Optakts- og kamptråd Atalanta-FCK

    En god dag. Hele Danmarks stolthed fik en lussing i Belgien (mod et hold der startede med samme antal danskere som det danske) og vi fik et rigtig fint resultat.

    Jeg synes godt nok Atalanta var dygtige - og havde vi tabt med to, kunne man ikke indvende noget. Men mon ikke kampen i Parken bliver markant anderledes? Jeg bliver altid overrasket over de store forskelle på ude- og hjemmekampe i europæisk regi. Meget afhænger dog af, om vi kan få Zeca og Falk at se. Det vil ikke alene være en forbedring af midten, men det vil også skubbe Thomsen på kanten og Fischer op i angrebet, hvilket gør os farligere.

    Vores firebackkæde var god i dag. Og Joronen var rigtig god på kassen. Dejligt at defensiven kan steppe op i en sæsonstart der ellers har været præget af de offensive profiler.

    Hold op, hvor bliver det spændende om en uge!
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.


  21. #28
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Optakts- og kamptråd Atalanta-FCK

    Pestegnen formåede at indkassere et 5-2 nederlag, efter en ubehagelig 2-2 udligning! Med vores resultat i mente så endte det hele jo godt. Omend jeg helst så FCMuh floppe.

    Og så var det lidt en drøm at få Corner og N'Doye på banen samtidig, selvom jeg havde forestillet mig det lidt anderledes.

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #29
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Optakts- og kamptråd Atalanta-FCK

    Hvor er det også dejligt, at Joronen kan finde ud af at tage nogle ordentlige målspark og udspark efter tilbagepasninger. Den ryger jo nærmest aldrig ud over sidelinjen. Han virker meget præcis og får også en god længde på boldene. Der var Robin Olsen altså ringe!

  24. De følgende 6 brugere er enige:

  25. #30
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,215

    Re: Optakts- og kamptråd Atalanta-FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Pestegnen formåede at indkassere et 5-2 nederlag, efter en ubehagelig 2-2 udligning! Med vores resultat i mente så endte det hele jo godt. Omend jeg helst så FCMuh floppe.

    Og så var det lidt en drøm at få Corner og N'Doye på banen samtidig, selvom jeg havde forestillet mig det lidt anderledes.
    Bare rolig, med den kulturelle indstilling til europæiske kampe som hr. Steinlein udstrålede mod Astana, så er der fine muligheder for at de fucker op hjemme mod Malmø.
    Personligt ville jeg dog foretrække at FCMuh gik videre, da jeg ikke rigtig kan snuppe Malmø. Er der en måde hvorpå begge hold ryger ud?
    Sidst redigeret af djurlander : 24.08.18 kl. 07:17

  26. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: FCK - FCN
    By Bazooka in forum De korte linier
    Svar: 38
    Sidste Meddelelse: 15.08.10, 20:43
  2. Optakts- og kamptråd: AaB - FCK
    By Elisabeth in forum De korte linier
    Svar: 47
    Sidste Meddelelse: 14.11.09, 14:17
  3. Optakts- og kamptråd FCK - OB
    By Elisabeth in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 27.10.08, 16:33
  4. Optakts- og kamptråd: BIF-FCK
    By Don J. in forum De korte linier
    Svar: 83
    Sidste Meddelelse: 02.09.08, 21:12

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •