Se afstemningsresultater: Kampens og opgørernes resultat?

Stemmeafgivere
85. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    30 35.29%
  • Uafgjort, og avancement!

    6 7.06%
  • Uafgjort, men intet avancement!

    12 14.12%
  • Atalanta Sejr!

    37 43.53%
Side 5 af 6 FørsteFørste ... 23456 SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 90

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – Atalanta BC (30.08.18 kl.18:30)

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atalanta BC (30.08.18 kl.18:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Ja Mikkel Bischoff proklamerede i nedtakten at han med det niveau han viser pt må ryge for +100 mio inden længe :-)
    Hvor er det også vildt så meget han har udviklet sig på kort tid. Bare i sidste sæson lavede han jo fejl på fejl og mindet om en 1 Divisions spiller.

    Først og fremmest kredit til Vavro og til Ståle for at have tiltro til ham.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #62
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atalanta BC (30.08.18 kl.18:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Emilo Se meddelelser
    Tibling til 7,75 mio kroner
    7,4561 mio kr, med mindre Ståle lige smutter på strøget og hæver cash i en Euronet automat til købet....

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #63
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atalanta BC (30.08.18 kl.18:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af MZ Se meddelelser
    7,4561 mio kr, med mindre Ståle lige smutter på strøget og hæver cash i en Euronet automat til købet....
    Han sagde jo at han havde strækket sig langt!

  6. Den følgende bruger er enig i dette:
    MZ

  7. #64
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,555

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atalanta BC (30.08.18 kl.18:30)

    JEG ER STIIIIIV.....

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #65
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atalanta BC (30.08.18 kl.18:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Ståle afviser at der kommer til at ske noget i morgen på tilgangssiden.. Det er virkelig skidt nyt.. Truppen er i mine øjne uhyggelig smal, og jeg der skal ikke mange skader til før det bliver helt unulgt at opretholde et fornuftigt niveau med to kampe om ugen...
    Vi kommer stensikkert til at smide point i suppen med den nuværende trup, så det er rigtig skidt. Enig. Men det vil jeg først tænke over imorgen :-)

  10. #66
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atalanta BC (30.08.18 kl.18:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Vi kommer stensikkert til at smide point i suppen med den nuværende trup, så det er rigtig skidt. Enig. Men det vil jeg først tænke over imorgen :-)
    På den anden side skal man hellere ikke undervurdere hvad denne sejre kan gøre på sigt for resultaterne i Superligaen. Oven på sådan en sejre, vil vi gå ind til EL/Suppen med ekstra gejst og energi i modsat til sidste sæson, hvor vi kom ind i EL efter vi havde "tabt" CL kval samt havde en af klubbens værste sæsoner.

    Jeg tror mange af vores nuværende spillere vil løfte sig endnu mere også dem som sidder på bænken. Nu har spiller Europa League som et udstillings vindue. Og det er vidst ikke nogen hemmelighed at både Fischer og Boilesen samt mange af vores spillere ser det som et springbræt. Så det kræver gode præstationer både i Suppen og Europa.

    Jeg tror det bliver rigtig godt.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #67
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atalanta BC (30.08.18 kl.18:30)

    Fuuuck jeg har helt glemt, hvor vildt alle spillerne fejrede sejren over det hele. Tjek slutningen her. WOW

    https://www.fck.dk/nyhed/europa-vent...n-mod-atalanta

  13. De følgende 5 brugere er enige:

  14. #68
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,304

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atalanta BC (30.08.18 kl.18:30)

    Det gik jo som forventet, at vi levede op til vores seedning og endnu engang kan takke vores lodtrækningsheld for et nyt europæisk gruppespil. Andetsteds mødte FCM de uovervindelige svenske mestre og BIF mødte frygtindgydende Genk, der sluttede på en imponerende femteplads i den belgiske liga. Atalanta sluttede trods alt kun på syvendepladsen i Serie A, hvor miniputterne fra Juventus, Napoli, Roma, Inter, Lazio og AC Milan alle var bedre end dem.

    Selve præstationen var langt bedre end den var i Italien. Atalanta dominerede i det store og hele, men vores spil fungerede langt bedre og mere vigtigt, så var defensiven virkelig stærk. Atalanta lykkedes dog stadig med at finde rummet mellem vores midtbane og forsvar og når de for alvor foldede sig ud, spillede de gennem vores kæder med tilsyneladende lethed.
    Vi havde dog stadig svært ved at komme frem til chancer og de fleste gode opspil endte med at løbe ud i sandet. Der var dog mange gode sekvenser, der tvang Atalanta til at stå dybt, så vi endte på ingen måde med bare at parere, som det ellers var tilfældet i Italien.

    Joronen stod endnu en bundsolid kamp med gode redninger og fint overblik så Atalanta ikke kunne udnytte rummet bag forsvaret i deres omstillinger.

    Ankersen leverede en virkelig stor præstation. Lykkedes med rigtig meget og havde fint samarbejde med Skov. Han var i en del situationer på hælene mod Gomez, men overordnet set klarede han også det ganske fint. En af banens bedste i dag og han har virkelig hevet sig selv op på det seneste.
    Bjelland var også virkelig stærk, hvilket især viste sig i kampens anden halvdel, hvor han vandt mange dueller.
    Vavro var også i særklasse og at han sparker det sidste straffe var bare prikken over i’et. Han har løftet sit niveau helt enormt, siden han slap af med sin fodlænke.
    Boilesen knoklede en del, men offensivt fungerede venstrekanten aldrig rigtigt. Det blev dog bedre som anden halvleg skred frem.

    Skov viste et rigtig højt niveau og især i anden halvleg lykkedes han med mange aktioner, ligesom han var god til at finde Ankersen.
    Zeca og Falk på midtbanen fungerede rigtig godt i dag. Selvom vi til tider stod rigtig dybt og ikke helt kunne komme frem i presset, lod de sig ikke stresse, men kæmpede sig tilbage i kampen. Der var dog en periode med mange fejlafleveringer, hvilket også var det eneste minus.
    Thomsen var ikke et hit i dag. Han kunne ikke finde pladsen offensivt og lykkedes ikke med ret meget. Defensivt havde han også sine udfordringer og det blev ikke bedre, da han kom ind centralt.

    Fischer var langt bedre med i dag, men han måtte kæmpe hårdt for det. Han havde en del aktioner der lige manglede det sidste, men desværre aldrig blev forløst. Samarbejdet med N’Doye virker dog til at blive bedre fra kamp til kamp.

    Den mest negative ting man kan sige om N’Doye er, at han kun har en et-årig kontrakt og i dag, hvor han ikke blev bortdømt, viste han hvorfor.

    Derudover må man bare hylde det Ståle igen har fået bygget op. Blamagen i sidste sæson er svær at glemme, men et så stort resultat hjælper gevaldigt på det. Vores indskiftninger i dag vidner dog stadig om, at vores trup stadig er noget for smal og når det nu igen står på et europæisk gruppespil, ville en forstærkning til midtbanen ikke gøre noget og som Falk spiller skal det nok være en ny højrekant.

    Dommeren leverede en fin præstation, selvom Atalanta nok vil brokke sig lidt over et manglende straffespark til Cornelius. Han var dog voldsomt bedre end dommeren i udekampen, der virkelig skrabede bunden. Han kunne dog med fordel have uddelt nogle flere advarsler og især Zeca må være noget forundret over slet ikke at modtage en.

    Alt i alt blev det igen til en fantastisk europæisk aften og endnu engang hviler Danmarks koefficient på vores skuldre, selvom de øvrige danske hold havde nogle ganske overkommelige lodtrækninger. Slutteligt skal man ikke glemme at beundre hele Danmarks vstgn for den flotte pokaltitel de vandt sidste sæson.


  15. #69
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atalanta BC (30.08.18 kl.18:30)









    Smukt
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar


  16. #70
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atalanta BC (30.08.18 kl.18:30)

    Er lige kommet hjem og har intet set - udover klip på fck.dk - så har ingen holdning til noget, udover at det fandeme er fantastisk! Og det bliver i mange år en af de kampe, jeg vil ærgre mig mest over at have misset i Parken.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  17. De følgende 10 brugere er enige:

  18. #71
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atalanta BC (30.08.18 kl.18:30)


  19. #72
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atalanta BC (30.08.18 kl.18:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Dejligt at der blev arbejdet på noget mere, men det er ligefør jeg hellere ikke ville have det at vide. Nu sidder man og er ganske ærgerlig.

    Man kan selvfølgelig håbe, at en kvalifikation kan kaste en lille smule mere af i lønningsposen og et gruppespil kan øge motivationen til et FCK-skifte således at en aftale alligevel kan laves, men det virker bare ikke sådan. Det ser ud til at vinduet er lukket for vores del både ud og ind med den undtagelse at vi nok lejer en 3. målmand (eller skriver med en gratis) og at Kadrii skal ud. Men skal han til Sverige eller lignende, så behøves det vist ikke nødvendigvis blive i dag.

    Hvor er det ærgerligt, at man ikke havde gårsdagens kamp lige et par dage tidligere. For det må da have været en ganske god salgstale med den stemning, det gode indsats af holdet og med udsigten til gruppespil.

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #73
    Tilmeldingsdato
    Jul 2009
    Indlæg
    474

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atalanta BC (30.08.18 kl.18:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Er lige kommet hjem og har intet set - udover klip på fck.dk - så har ingen holdning til noget, udover at det fandeme er fantastisk! Og det bliver i mange år en af de kampe, jeg vil ærgre mig mest over at have misset i Parken.
    Jeg nåede at se noget af kampen på TV, men havde heller ikke mulighed for at være der.
    Denne her slår 4-0 over Club Brugge af pinden som kampe jeg ærgrer mig mest over ikke at have været til.

    Det er så vildt! STÆRKT!!!
    Nej, ikke den Mike Jensen
    MikeJensen's Avatar

  22. #74
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,365

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atalanta BC (30.08.18 kl.18:30)

    Som en af Ståles største kritikere kan jeg kun overgive mig totalt, lette på hatten og hylde manden for den her præstation. Hvor er det fantastisk, at han har lyttet :-) og har genopfundet holdet i en mere modig og offensiv udgave.

    I bund og grund er jeg ligeglad med, hvor vores spillere kommer fra, og jeg ønsker på ingen måde at starte en ny Balkan-Østeuropa-debat, men der er ingen tvivl om, at der er kommet en ny gejst på holdet, som nok blandt andet hænger sammen med, at man har fået en stamme af danske spillere, der virkelig VIL det her. Syv i startopstillingen i går ser pænt ud og er god lol, når vstgn samtidig får på puklen for dårligt at kunne mønstre en enkelt - selvom det som sagt egentlig ikke betyder det store for mig :-)
    HIC SUNT LEONES


  23. #75
    Tilmeldingsdato
    Jul 2015
    Indlæg
    89

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atalanta BC (30.08.18 kl.18:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Ja Mikkel Bischoff proklamerede i nedtakten at han med det niveau han viser pt må ryge for +100 mio inden længe :-)
    Christian Olsen var der først med postulatet i Fanradioen :D Men jeg er enig. Hans langskudsmål, hans attitude og nu også et køligt sparket, altafgørende straffespark, det er den slags, der får de store penge op af lommerne hos europæiske klubber. Men Bjelland bør næsten få en bid af kagen, når Vavro bliver solgt, for nøj, hvor har han påvirket ham godt.

  24. De følgende 9 brugere er enige:

Side 5 af 6 FørsteFørste ... 23456 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd Atalanta-FCK
    By superestrella in forum De korte linier
    Svar: 72
    Sidste Meddelelse: 30.08.18, 21:25
  2. Svar: 96
    Sidste Meddelelse: 16.05.18, 12:44
  3. Optakts- og kamptråd: AGF – FC København (11.12.16 kl.16)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 15.12.16, 22:18
  4. Optakts- og kamptråd: FCM – FC København (11.05.14 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 69
    Sidste Meddelelse: 12.05.14, 21:18
  5. Optakts- og kamptråd: OB - København
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 46
    Sidste Meddelelse: 07.12.09, 19:42

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •