Side 38 af 103 FørsteFørste ... 28353637383940414888 ... SidsteSidste
Viser resultater 556 til 570 af 1543

Emner: Til- og afgange: Vinter 21/22

  1. #556
    crekke er offline Og kategorien er en hest
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    674

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af DrFriis Se meddelelser
    Et kuriøst, hypotetisk og sikkert fuldstændig urealistisk scenarie, men for tankens skyld: Hvad med Jack Wilshere til FCK, hvis Ekdal glipper? Vi mangler en erfaren midtbanemand. Han er godt nok gået klubløs i et halvt år, men inden da spillede han i Championship og kommer jo desuden med stor erfaring fra Premier League. Og han er altså kun lige fyldt 30. Jeg tror ærligt talt ikke, det er det bedste match hverken for os eller ham, men en interessant tanke, om ikke andet bare for PR-værdien.
    Det ville være en drøm at lande et navn som Wilshere men også et direkte mareridt at skulle deale med hans skader/glasben ala Bjelland-style...
    /crekke

    There are only 10 types of people in the world -
    those who understand binary, and those who don't.

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #557
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    153

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af DrFriis Se meddelelser
    Et kuriøst, hypotetisk og sikkert fuldstændig urealistisk scenarie, men for tankens skyld: Hvad med Jack Wilshere til FCK, hvis Ekdal glipper? Vi mangler en erfaren midtbanemand. Han er godt nok gået klubløs i et halvt år, men inden da spillede han i Championship og kommer jo desuden med stor erfaring fra Premier League. Og han er altså kun lige fyldt 30. Jeg tror ærligt talt ikke, det er det bedste match hverken for os eller ham, men en interessant tanke, om ikke andet bare for PR-værdien.
    Husk nu lige at tage et kig på, hvad sådan en fyr kunne tænkes at forlange i løn, og hvad vi betaler de lønførende i truppen.

  4. #558
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Der er tilsyneladende en del, der tror, at kontrakten blev indgået for et par måneder siden i november 2021, men det er ikke tilfældet. Den blev indgået på Roonys 15-års fødselsdag i november 2020. Derfor udløber den i november 2023 - eller 31. december 2023, hvis du har ret i, at man kan få lidt ekstra løbetid, så det passer med en af de to obligatoriske udløbsdatoer.

    Hvis den skal løbe helt til 31. december 2024, må den i sagens natur være blevet forlænget, uden at vi er klar over det.
    Jeg var en af dem. Og jeg er nu med på dit hold omkring at en forlængelse uden fanfarer og trommer lyder voldsomt urealistisk - og dermed virker 31/12 2023 umiddelbart mere sandsynligt end 31/12 2024. Og den med "indtil vinteren 2024" er også så irriterende tåbeligt formuleret, at man fristes til at tro, at det var et eller andet forsøg på nogen spin.
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #559
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    BTs transfervindue podcast melder at FCN er interesseret i Grytebust
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #560
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    BTs transfervindue podcast melder at FCN er interesseret i Grytebust
    Giv væk nu!

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #561
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Giv væk nu!
    Ifølge BT får Grytebust fire mio. om året hos os. Spørgsmålet er desværre nok, hvor meget løn, vi er klar til at smide efter ham, før han gider rykke videre...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #562
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Jeg er ikke selv specielt forført af idéen, men synes da lige den skal med.

    Det ville i hvert fald være en motiveret skipper vi fik tilbage… ;-)

    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...ur-frister-mig

    Zan

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #563
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Det har da aldrig været en mere perfekt timing for Andreas Skov Olsen end nu at tage til København:

    - Vores system passer meget bedre til ham nu, end under Ståles 4-4-2.
    - Han er kun lige fyldt 22 år - så han kan nemt tage 1,5-2 år i København, og stadig få en flot udenlandsk karriere efterfølgende.
    - Der er et dansk mesterskab indenfor rækkevidde og dertilhørende europæisk fodbold efterfølgende.
    - Han er nærmest garanteret en startplads i de næste 11 måneder op til VM.
    - Han kan være rollemodel/læremester for Bardghji
    - Han kan spille sammen med flere danske profiler som Wind, Falk og Boilesen

    Jeg er måske farvet, men hvis alternativet er Rangers og Hertha Berlin - så kan jeg slet ikke se hvorfor han ikke skulle vælge København, og skulle det være klubber over det niveau, så tager han i hvert fald et kæmpe sats, når han ikke kan klare det i Bologna.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  15. De følgende 10 brugere er enige:

  16. #564
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Det har da aldrig været en mere perfekt timing for Andreas Skov Olsen end nu at tage til København:

    - Vores system passer meget bedre til ham nu, end under Ståles 4-4-2.
    - Han er kun lige fyldt 22 år - så han kan nemt tage 1,5-2 år i København, og stadig få en flot udenlandsk karriere efterfølgende.
    - Der er et dansk mesterskab indenfor rækkevidde og dertilhørende europæisk fodbold efterfølgende.
    - Han er nærmest garanteret en startplads i de næste 11 måneder op til VM.
    - Han kan være rollemodel/læremester for Bardghji
    - Han kan spille sammen med flere danske profiler som Wind, Falk og Boilesen

    Jeg er måske farvet, men hvis alternativet er Rangers og Hertha Berlin - så kan jeg slet ikke se hvorfor han ikke skulle vælge København, og skulle det være klubber over det niveau, så tager han i hvert fald et kæmpe sats, når han ikke kan klare det i Bologna.
    Eneste ting skulle lige være de 5 mio ekstra grunde (om året). I hvert fald i Hertha...

    Og hvis han har et mindset der hedder at han (via landsholdet) har bevist sig god nok til udlandet. Hvorfor så runde København...
    (Og det har han vel i grunden, har han ikke..?)

    Men du har selvfølgelig rigtig gode pointer, og mon ikke FCK er med i hans overvejelser (af mange af de grunde du nævner).

    Personligt tror jeg dog han ender i udlandet - og jeg ville SATME blive skuffet hvis det var fucking Rangers. Selvom de da også har et par trumfer.

    Zan

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #565
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Det har da aldrig været en mere perfekt timing for Andreas Skov Olsen end nu at tage til København:

    - Vores system passer meget bedre til ham nu, end under Ståles 4-4-2.
    - Han er kun lige fyldt 22 år - så han kan nemt tage 1,5-2 år i København, og stadig få en flot udenlandsk karriere efterfølgende.
    - Der er et dansk mesterskab indenfor rækkevidde og dertilhørende europæisk fodbold efterfølgende.
    - Han er nærmest garanteret en startplads i de næste 11 måneder op til VM.
    - Han kan være rollemodel/læremester for Bardghji
    - Han kan spille sammen med flere danske profiler som Wind, Falk og Boilesen

    Jeg er måske farvet, men hvis alternativet er Rangers og Hertha Berlin - så kan jeg slet ikke se hvorfor han ikke skulle vælge København, og skulle det være klubber over det niveau, så tager han i hvert fald et kæmpe sats, når han ikke kan klare det i Bologna.
    Du er voldsomt farvet.

    I Hertha Berlin ville han spille i en meget bedre liga med bedre spillere og høje tilskuertal hver uge. Og Hertha har knap 50.000 tilskuere på hjemmebane i hver kamp. Lønniveauet er også væsentligt højere end i FCK.

    I Rangers ville han spille i en liga nogenlunde på niveau med Suppen, men han ville også her spille foran 50.000 tilskuere til hver hjemmekamp. Og i modsætning til i Hertha ville han i Rangers nærmest være garanteret som minimum at spille CL-kvalifikation hvert år. Og lønnen ville her også være bedre.

    Det, vi kan håbe på, er, at han savner Danmark og nogle af sine danske venner i FCK-truppen så højt, at det vejer tungere end de andre ting. Jeg tror sgu desværre ikke på det.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #566
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Du er voldsomt farvet.

    I Hertha Berlin ville han spille i en meget bedre liga med bedre spillere og høje tilskuertal hver uge. Og Hertha har knap 50.000 tilskuere på hjemmebane i hver kamp. Lønniveauet er også væsentligt højere end i FCK.

    I Rangers ville han spille i en liga nogenlunde på niveau med Suppen, men han ville også her spille foran 50.000 tilskuere til hver hjemmekamp. Og i modsætning til i Hertha ville han i Rangers nærmest være garanteret som minimum at spille CL-kvalifikation hvert år. Og lønnen ville her også være bedre.

    Det, vi kan håbe på, er, at han savner Danmark og nogle af sine danske venner i FCK-truppen så højt, at det vejer tungere end de andre ting. Jeg tror sgu desværre ikke på det.
    Relationer med danske kolleger er altså en markant faktor her.. Det må veje tungt (i vores favør) at han her vil komme til at spille sammen med en masse legekammerater og potentielle landsholdskolleger (Wind, Falk, Boile, Stage) med alt hvad dertil hører af sportslige/præstationsmæssige synergier.

    Men ellers er jeg enig i, at i hvert fald Hertha er en anden hylde. Rangers har mange tilskuere, men jeg er bestemt ikke imponeret af deres niveau, så her tror jeg det vil være meget lige.. Og jeg ved heller ikke hvor meget mere han ville kunne tjene der, vi ville formentlig kunne tilbyde ASO en årsløn på 7-8-9 mio og dermed gøre ham til vores dyreste spiller i truppen. Det er ikke sikkert Rangers er villige til at strække sig lige så langt når det kommer til en ung dansk spiller.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #567
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Jeg tillader mig lige at uddybe ovenstående. Alle spillere er selvfølgelig afhængige af selvtillid og humør for at kunne præstere optimalt, men særligt for offensive spillere er selvtillid og spillehumør en altafgørende faktor for at kunne præstere, hvilket formentlig også er en af årsagerne til, at Skov Olsen har præsteret så godt på landsholdet og mindre godt på klubholdet. Med tanke på de holdkammerater Skov Olsen kommer til at få her, kan jeg næsten ikke forestille mig et andet sted, hvor han får bedre betingelser for at tanke både selvtillid og spillehumør. Sammenlagt med det enorme pres der samtidig er på spillerne i FCK, så giver det et nærmest optimalt udviklingsmiljø før udlandet helt sikkert kalder igen om nogle år. Et skifte til os vil næsten stensikkert være det tætteste han kommer på en garanti for en genstartning af karrieren.. Og kan man så samtidig hive 7-9 mio om året….

    Et nyt mislykkedes klubskifte vil på nuværende tidspunkt være katastrofalt for hans karriere, og den risiko er betydeligt større ved et skifte til en udenlandsk klub, end til os (omend risikoen helt sikkert vil være mindre i Rangers end i en klub i Bundesligaen). Derfor er der også med de farvede briller af, rigtig solide argumenter for at vælge FCK nu.

  23. De følgende 5 brugere er enige:

  24. #568
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Relationer med danske kolleger er altså en markant faktor her.. Det må veje tungt (i vores favør) at han her vil komme til at spille sammen med en masse legekammerater og potentielle landsholdskolleger (Wind, Falk, Boile, Stage) med alt hvad dertil hører af sportslige/præstationsmæssige synergier.

    Men ellers er jeg enig i, at i hvert fald Hertha er en anden hylde. Rangers har mange tilskuere, men jeg er bestemt ikke imponeret af deres niveau, så her tror jeg det vil være meget lige.. Og jeg ved heller ikke hvor meget mere han ville kunne tjene der, vi ville formentlig kunne tilbyde ASO en årsløn på 7-8-9 mio og dermed gøre ham til vores dyreste spiller i truppen. Det er ikke sikkert Rangers er villige til at strække sig lige så langt når det kommer til en ung dansk spiller.
    Det er klart, at der kan være personlige/geografiske forhold, der vejer tungt. Men at en spiller skulle spekulere i præstationsmæssige synergier ved at spille på hold med nogen, han måske skal spille på landsholdet med, lyder lidt søgt i mine ører. Og realistisk set er det ret tvivlsomt, at Falk, Boile og Stage kommer til at spille særlig mange flere landskampe.

    Mht. lønnen tror jeg, både Hertha og Rangers kan tilbyde mere. I Hertha ville han givetvis ikke blive lønførende, men deres lønbudget er så meget større end FCK's, at han ville få mere. Så vidt jeg kan google mig frem til, tjener Rangers' bedst betalte spiller 15 mio. om året, mens Falk hos os tjener 9 mio. I modsætning til i Hertha ville Skov Olsen formentlig ryge ind i toppen af hierarkiet i Rangers, så det ville nok kræve en heftig sprængning af lønhierarkiet i FCK, hvis vi skal konkurrere på den parameter. Nok er Skov Olsen ung, men i Rangers ville han være en stjerne at gafle oven på hans gode EM og store potentiale.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  25. De følgende 2 brugere er enige:

  26. #569
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    356

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Det er jo nok kun ASO og folkene tæt på ham, der ved hvad han sætter mest pris på.

    - Er det penge og eventyr --> så bliver det i udlandet sikkert Berlin eller Glasgow.
    - Er det spilleudvikling --> så er det nok Berlin
    - Er det spilletid og sikre rammmer --> så er det nok FCK

    Så kommer meget an på hvad ASO vil med sit liv og sin fodbold. Vi kan gætte fra nu til evigheden og vil ikke komme det meget nærmere, hvad der driver ASO som menneske og fodboldspiller.
    - Torben

  27. Den følgende bruger er enig i dette:

  28. #570
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Man kan jo rangere de tre kandidater (FCK, Rangers og Hertha Berlin) ud fra de forskellige kriterier, som kunne være interessante for ASO:

    Spilletid: 1) FCK, 2) Hertha Berlin, 3) Rangers
    Mulighed for titler: 1) Rangers, 2) FCK, 3) Hertha Berlin
    Løn: 1) Rangers, 2) FCK, 3) Hertha Berlin
    Niveau i ligaen: 1) Hertha Berlin, 2) FCK, 3) Rangers
    Størst stadionkapacitet på hjemmebanen: 1) Hertha Berlin, 2) Rangers, 3) FCK
    Bedst mulighed for videresalg til øvrige klubber i Top-5 ligaer: 1) FCK, 2) Rangers, 3) Hertha Berlin
    Største lokalderby: 1) Rangers, 2) FCK, 3) Hertha Berlin
    Udlandseventyr: 1) Rangers, 2) Hertha Berlin, 3) FCK
    Dagligt pres: 1) Rangers, 2) FCK, 3) Hertha Berlin
    Trygge rammer: 1) FCK, 2) Rangers, 3) Hertha Berlin

    Tæller man det hele sammen, og man giver alle parametre samme værdi, så ligger FCK og Rangers ekstremt lige, mens Hertha Berlin halter lidt efter. Og så kan det hele komme an på tilfældigheder, såsom hvad ASOs "far" Kasper Hjulmand mener er det bedste for ham.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  29. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  2. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  3. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  4. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  5. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •