Se afstemningsresultater: Kampens udfald?

Stemmeafgivere
41. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    19 46.34%
  • Uafgjort

    5 12.20%
  • Randers vinder

    17 41.46%
Side 1 af 9 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 133

Emner: Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

    Bruttotruppen er udtaget. 19 mand, hvoraf en altså skal sorteres fra før kampen:

    1 Kamil Grabara
    2 Kevin Diks
    3 Denis Vavro
    5 David Khocholava
    8 Ísak Jóhannesson
    9 Nicolai Jørgensen
    11 Khouma Babacar
    12 Lukas Lerager
    15 Viktor Claesson
    16 Pep Biel
    17 Paul Mukairu
    20 Nicolai Boilesen
    21 Kalle Johnsson
    22 Peter Ankersen
    24 William Bøving
    30 Hákon Arnar Haraldsson
    33 Rasmus Falk
    38 Elias Jelert
    40 Roony Bardghji

    Et bud på en startopstilling:

    ____________Babacar
    _____Claesson - Biel - Bardghji
    _________Falk - Lerager
    Diks - Vavro - Khocholava - Ankersen
    ___________Grabara
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

    Ligegyldigt hvor grimt det bliver, så SKAL vi bare have 3 point i dag - slut :-)

  4. De følgende 8 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

    Det kan selvfølgelig siges om resten af kampene i slutspillet, men det er bare en sindssyg vigtig kamp i dag. Jeg håber virkelig ikke, at spillerne eller for den sags skyld os fans undervurderer Randers. Hvis jeg ikke husker meget fejl, så var det netop et fuck-up på hjemmebane mod Randers, som var med til at koste FCM guldet sidste sæson.

    I regnestykket i mit pessimistiske hoved, så vinder FCM resten af kampene. Satser vi på at målscoren forbliver i vores favør, så skal vi dermed have 12 point i de sidste 6 kampe svarende til 4 sejre. Der er med andre ord råd til ét fuck-up udover kampen i Herning og det må selvfølgelig ikke være hjemme mod Randers. Helt katastrofalt ville det være med pointtab og en række gule kort og medfølgende karantæner i Herning.

    Omvendt, hvis vi lykkes med at hive sejren hjem, så bringer det FCM i en ubehagelig situation. De er dermed tvunget til sejr i BIF (mon ikke de nok skal få det) samt nok også mod os. En sejr i dag vil give os et solidt rygstød inden kampen i Herning, hvor vi kan tage over - måske ikke uden nerver - men med følelsen af, at skulle vi uheldigvis tabe, så fører vi stadig med mindst 3 point og en målscorer.

    Jeg håber på fuld fokus i dag
    Jeg håber egentlig også på samme startopstilling som mod BIF.
    Og så håber jeg på 3 point.

    Kom så FC.

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det kan selvfølgelig siges om resten af kampene i slutspillet, men det er bare en sindssyg vigtig kamp i dag. Jeg håber virkelig ikke, at spillerne eller for den sags skyld os fans undervurderer Randers. Hvis jeg ikke husker meget fejl, så var det netop et fuck-up på hjemmebane mod Randers, som var med til at koste FCM guldet sidste sæson.

    I regnestykket i mit pessimistiske hoved, så vinder FCM resten af kampene. Satser vi på at målscoren forbliver i vores favør, så skal vi dermed have 12 point i de sidste 6 kampe svarende til 4 sejre. Der er med andre ord råd til ét fuck-up udover kampen i Herning og det må selvfølgelig ikke være hjemme mod Randers. Helt katastrofalt ville det være med pointtab og en række gule kort og medfølgende karantæner i Herning.

    Omvendt, hvis vi lykkes med at hive sejren hjem, så bringer det FCM i en ubehagelig situation. De er dermed tvunget til sejr i BIF (mon ikke de nok skal få det) samt nok også mod os. En sejr i dag vil give os et solidt rygstød inden kampen i Herning, hvor vi kan tage over - måske ikke uden nerver - men med følelsen af, at skulle vi uheldigvis tabe, så fører vi stadig med mindst 3 point og en målscorer.

    Jeg håber på fuld fokus i dag
    Jeg håber egentlig også på samme startopstilling som mod BIF.
    Og så håber jeg på 3 point.

    Kom så FC.
    Vi står i en fantastisk position, henfør det pointforspring vi har.

    Jeg nægter simpelthen at tro på at FCM bare gør rent bord i deres kampe. Jeg ser dem altså snildt smide point på udebane Silkeborg og Aalborg samt måske også i aften mod BØF. Derudover så lægger vi os jo hellere ikke bare ned når vi skal møde FCM i næste runde.

    Så ja Kampen mod Randers skal der bare 3 point på kontoen, ingen tvivl.

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det kan selvfølgelig siges om resten af kampene i slutspillet, men det er bare en sindssyg vigtig kamp i dag. Jeg håber virkelig ikke, at spillerne eller for den sags skyld os fans undervurderer Randers. Hvis jeg ikke husker meget fejl, så var det netop et fuck-up på hjemmebane mod Randers, som var med til at koste FCM guldet sidste sæson.

    I regnestykket i mit pessimistiske hoved, så vinder FCM resten af kampene. Satser vi på at målscoren forbliver i vores favør, så skal vi dermed have 12 point i de sidste 6 kampe svarende til 4 sejre. Der er med andre ord råd til ét fuck-up udover kampen i Herning og det må selvfølgelig ikke være hjemme mod Randers. Helt katastrofalt ville det være med pointtab og en række gule kort og medfølgende karantæner i Herning.

    Omvendt, hvis vi lykkes med at hive sejren hjem, så bringer det FCM i en ubehagelig situation. De er dermed tvunget til sejr i BIF (mon ikke de nok skal få det) samt nok også mod os. En sejr i dag vil give os et solidt rygstød inden kampen i Herning, hvor vi kan tage over - måske ikke uden nerver - men med følelsen af, at skulle vi uheldigvis tabe, så fører vi stadig med mindst 3 point og en målscorer.

    Jeg håber på fuld fokus i dag
    Jeg håber egentlig også på samme startopstilling som mod BIF.
    Og så håber jeg på 3 point.

    Kom så FC.
    Tvivler nu på FCM gør rent bord, men hey, de er inde i en irriterende periode, hvor de levrer varen.

    Jeg er enig med dig ift den ekstra portion vigtighed idag. Alle kampe er jo vigtige, men jeg tror faktisk 3 point idag vil presse FCM så voldsomt at jeg kan forestille mig de mister et par point i morgen.

    Zan

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg nægter simpelthen at tro på at FCM bare gør rent bord i deres kampe. Jeg ser dem altså snildt smide point på udebane Silkeborg og Aalborg samt måske også i aften mod BØF.
    Tja, det ligner bare noget vi har set tidligere både med FCM for nogle år siden og BIF sidste år, hvor man ikke kunne se dem vinde hele tiden, men hvor de stadig gjorde det. Faktum er desværre, at FCM siden forårspremieren mod OB har vundet 5 af 7 og de to tabte var mod os - resten har de vundet.

    Jeg håber, at du har ret. Som nævnt, så var det blot det regnskab som kører i mit meget pessimistiske hoved. Under alle omstændigheder så er det i dag den på papiret nemmeste kamp vi har tilbage i år, så der skal både pga stillingen men også pga selvtillid, tro, harmoni i trup osv bare 3 point på kontoen.

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Tja, det ligner bare noget vi har set tidligere både med FCM for nogle år siden og BIF sidste år, hvor man ikke kunne se dem vinde hele tiden, men hvor de stadig gjorde det. Faktum er desværre, at FCM siden forårspremieren mod OB har vundet 5 af 7 og de to tabte var mod os - resten har de vundet.

    Jeg håber, at du har ret. Som nævnt, så var det blot det regnskab som kører i mit meget pessimistiske hoved. Under alle omstændigheder så er det i dag den på papiret nemmeste kamp vi har tilbage i år, så der skal både pga stillingen men også pga selvtillid, tro, harmoni i trup osv bare 3 point på kontoen.
    Bevares FCM har da et godt hold nøjagtig ligesom os. Det kapløb tror jeg vil forsætte i mange år frem. Som du er inde på så handler det om at sammensætte "Stimer" af sejre samt vinde eller i det mindste få uafgjort i de indbyrdes kampe. Så handler det jo om ikke at smide dumme point mod de "mindre" hold. Noget som FCM i den grad over de seneste år også tit gør.

    med det antal kampe der er tilbage, så er vi vores værste fjende lige nu. Efter i dag kan det være 9 point og derved placere en presbold over på bønderne, som trods alt har en svær udekamp i morgen. Den køber jeg gerne :D

    FORZA FC

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    485

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

    Som Brøndby spiller i øjeblikket kan jeg ikke se dem tage point fra FCM.

    Bekymrende at VK dog, hvor lang tid skal han være ude :S Amoo har godt nok heller ikke fået en heldig start

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

    Hvorfor er Boilesen ikke med igen?
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  15. De følgende 6 brugere er enige:

  16. #10
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Hvorfor er Boilesen ikke med igen?
    Vel fordi Jess ser Vavro og Kocholava som bedre pt. Det er altså ikke kontroversielt, når man tænker på gruppens styrke. Selvom pressen (og Boile!?) gerne vil gøre det til en sag.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #11
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

    En lille detalje ift. Boile-debatten, så kan det blive en dyr løsning man vælger. Boile har nok ikke den store interesse i at forlænge, hvorfor han nok skal sælges til sommer (hvis ikke han skal smutte gratis). Vavro skal omvendt købes for en ordentlig pose penge - spørgsmålet er derfor, hvorvidt et bytte mellem Vavro og Boile egentlig er så økonomisk smart - på den lange bane.

    Hvis man ikke formår at få hentet Vavro til sommer, så kan beslutningen om at bænke Boile blive dyr.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #12
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Hvis man ikke formår at få hentet Vavro til sommer, så kan beslutningen om at bænke Boile blive dyr.
    Med i regnestykket hører også, at Vavro er 4 år yngre og fysisk mere robust.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #13
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

    Hold kæft vi er ringe. Håber JT giver dem en ordentlig røffel i pausen.

    Ud med Anker og Diks.

  23. #14
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Faktum er desværre, at FCM siden forårspremieren mod OB har vundet 5 af 7 og de to tabte var mod os - resten har de vundet.
    Ikke fordi det er pisse afgørende, men OB kampen var ikke forårspremieren. De tabte 0-2 hjemme til AaB ugen inden i forårspremieren.
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  24. #15
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

    Puha for en 1. halvleg.. Hysterisk lavt bundniveau vi har.. Anker og Roony bør flås ud i pausen og gerne erstattes af Boile og Hákon.. Diks over hvor han er bedst. Herefter skal vi have NJ på banen efter maks. 60, hvis ikke Baba får hanket op. Og nåå ja.. Hårtørren skal selvfølgelig tændes for fuld styrke her i pausen.. Pinlig indsats.

  25. De følgende 11 brugere er enige:

Side 1 af 9 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022
    By Garneren in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 24.04.22, 10:10
  2. Svar: 129
    Sidste Meddelelse: 17.03.22, 17:20
  3. Svar: 45
    Sidste Meddelelse: 06.03.22, 00:13
  4. Svar: 83
    Sidste Meddelelse: 03.03.22, 13:38
  5. Svar: 109
    Sidste Meddelelse: 22.02.22, 18:09

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •