Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
79. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • BIF vinder

    18 22.78%
  • Uafgjort

    10 12.66%
  • FCK vinder

    51 64.56%
Side 6 af 8 FørsteFørste ... 345678 SidsteSidste
Viser resultater 76 til 90 af 115

Emner: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S vs. F.C. København (08/05-2022 kl. 16:00)

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S vs. F.C. København (08/05-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Det er da under alle omstændigheder oplagt. Jan Bech Andersen har denne uge været i medierne for at klage over, hvordan CV har brugt 43 mio. Det er jo peanuts ift., hvad PC har hældt i lokummet.
    Jeg vil så påstå, at en træner med et tydeligt offensivt koncept og en sikker hånd i mandskabsbehandlingen, ville have fået markant mere ud af det som PC har hentet. Thorup er simpelthen ikke dygtig nok til at være træner i FCK. Han er så usikker i sit koncept - hvis han dog reelt har noget koncept?!, når man tænker på hvor meget han bryster sig af sin pragmatisme - og det gør det meget svært for nye spillere nemt at glide ind på holdet.

    Dermed ikke sagt at alle de nye blomstre, jeg er bare 110% sikker på, at flere af dem ville gøre det, hvis vi havde en dygtigere træner.

  2. De følgende 9 brugere er enige:

  3. #77
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S vs. F.C. København (08/05-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af GeorgeWChubby Se meddelelser
    Fandme pinligt at pisse 9 point væk på den måde!
    Ja vi var lige så dumme som fcm.
    tvivler på vi klarer den. Mest baseret på vi har 2 hjemmebane kampe og det er umuligt at spille på den bane.

  4. #78
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S vs. F.C. København (08/05-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg vil så påstå, at en træner med et tydeligt offensivt koncept og en sikker hånd i mandskabsbehandlingen, ville have fået markant mere ud af det som PC har hentet. Thorup er simpelthen ikke dygtig nok til at være træner i FCK. Han er så usikker i sit koncept - hvis han dog reelt har noget koncept?!, når man tænker på hvor meget han bryster sig af sin pragmatisme - og det gør det meget svært for nye spillere nemt at glide ind på holdet.

    Dermed ikke sagt at alle de nye blomstre, jeg er bare 110% sikker på, at flere af dem ville gøre det, hvis vi havde en dygtigere træner.
    Jeg er helt enig - og så vil jeg tilføje, at PC også er komplet umulig. Hans transfers er selvfølgelig et omdrejningspunkt for at bedømme ham, men de fejl han har begået i løbet af sit første år er både i antal og art uacceptable.

    Hvordan en bestyrelse kan bakke om dette begriber jeg ikke - der må være en kontekst for klubben som handler om, at bestyrelsen og ejerskabet for alt i verden vil styre tingene på en bestemt måde frem mod de mange transaktioner, som de kigger ind i, i den nærmere fremtid. Er det en kontekst, så kan det være bekvemt at have nogle 'nyttige idioter', der finder sig i at skulle gøre som der bliver sagt. Prisen for det bliver, at de samme mennesker (PC, JT, AA) laver nogle bøffer ind i mellem. Men i det større økonomiske billede, lever ejerne nok med det.

    JT helt umulig - vi spiller ad h...... til men han er tilfreds.

    PC - elendige transfers og masser af møgsager

    AA - han snakker og snakker, men jeg tror simpelthen ikke han kan skrue låget på en flaske.

    Jeg tror krisen i klubben stikker langt dybere end PC og JT, lige nu tænker ingen af ejerne på fodbold, de er optaget af endelig at kunne få deres penge igen med en eller anden form for forrentning. Skader det fodbolden, så fred være med det, hvis pengene kommer ind på nogle af de andre forretningssegmenter.

    De bøffer, der er begået det første år med PC og JT, er der træneren der bruger ti år på at begå, og så kan det alligevel svært at nå det.
    Goldbæks Højrefod

  5. De følgende 10 brugere er enige:

  6. #79
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S vs. F.C. København (08/05-2022 kl. 16:00)

    Jeg ville faktisk godtage en fyring af JT nu. Normalt ville det være fuldstændig latterligt med 1 point foran og 3 kampe igen, men jeg tror faktisk vi har en større chance med Neestrup som chef


  7. #80
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S vs. F.C. København (08/05-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Chahboun Se meddelelser
    eller også havde daramy / wind fået langvarige skader eller dykket voldsomt i niveau, bare se på hvordan daramy ikke får spilletid i Ajax. Så de der hypotetiske scenarier kan du ikke bruge som argument for at det havde set anerledes ud. Vi ved det jo ikke. Wind havde i øvrigt i DEN grad fortjent et udlandsskifte, han var virkelig ved at blive for "gammel" til at få chancen for en top 4 liga.
    Man kan aldrig vide hvad der nu var sket, men man må vel vurdere på den viden vi aktuelt har og hvad man vidste dengang. Daramy strålede inden han blev solgt. Det er ganske muligt, at han overpræsterede og at han ville falde til et mere jævnt niveau, men han havde opbygget gode relationer og fungerede virkelig godt sammen med VK. Da Daramy blev solgt så vi jo hurtigt konsekvensen. Derudover solgte man jo faktisk to kantspillere, men erstattede kun med en - og det ved vi allesammen hvordan gik.
    Wind var ligeledes en vigtig brik i vores offensiv og meget af vores spil, var bygget op omkring ham. Vi slog mange bolde op til ham, ligesom han indgik eminent i kombinationsspillet og opspillet generelt. Med Wind kunne vi få både Biel længere frem, ligesom Falk også kom frem og tog del i kombinationsspillet - og endda kom med i feltet. Det går vist også ret godt for Wind i Tyskland. Vi har ligeledes set konsekvensen af at sælge Wind og vi er gået fra at have to angribere, til nu vel at have nul.

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #81
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S vs. F.C. København (08/05-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Jeg er helt enig - og så vil jeg tilføje, at PC også er komplet umulig. Hans transfers er selvfølgelig et omdrejningspunkt for at bedømme ham, men de fejl han har begået i løbet af sit første år er både i antal og art uacceptable.

    Hvordan en bestyrelse kan bakke om dette begriber jeg ikke - der må være en kontekst for klubben som handler om, at bestyrelsen og ejerskabet for alt i verden vil styre tingene på en bestemt måde frem mod de mange transaktioner, som de kigger ind i, i den nærmere fremtid. Er det en kontekst, så kan det være bekvemt at have nogle 'nyttige idioter', der finder sig i at skulle gøre som der bliver sagt. Prisen for det bliver, at de samme mennesker (PC, JT, AA) laver nogle bøffer ind i mellem. Men i det større økonomiske billede, lever ejerne nok med det.

    JT helt umulig - vi spiller ad h...... til men han er tilfreds.

    PC - elendige transfers og masser af møgsager

    AA - han snakker og snakker, men jeg tror simpelthen ikke han kan skrue låget på en flaske.

    Jeg tror krisen i klubben stikker langt dybere end PC og JT, lige nu tænker ingen af ejerne på fodbold, de er optaget af endelig at kunne få deres penge igen med en eller anden form for forrentning. Skader det fodbolden, så fred være med det, hvis pengene kommer ind på nogle af de andre forretningssegmenter.

    De bøffer, der er begået det første år med PC og JT, er der træneren der bruger ti år på at begå, og så kan det alligevel svært at nå det.
    Jeg påstår ikke at PC er den ideelle løsning, men at vores træner er helt og aldeles tandløs. Mit håb, om end flygtigt, er, at PC i det mindste kan se det samme som os, at Thorup er ude, hvor han simpelthen ikke kan bunde. En træner med et fasttømret koncept - og skal vi være ærlige, så har Thorup nu haft +18 måneder til, indarbejde et fasttømret offensivt udtryk - vil have fået langt mere ud af de spillere som PC har hentet. Faktum er dog, at spillerne løber rundt i utydelige og usikre mønstre offensivt. Afleveringerne halter, spillere spiller ude af positioner, de spiler under kontinuerligt niveau, de virker ugidelige og det offensive pres er usammenhængende og sporadisk.

    Thorup er simpelthen ikke dygtig nok til at lede. Tager man eksempelvis Kjetil Knutsen, og sammenligner det han har været igennem i Bodø-Glimt, så han han mistet mange profiler de sidste 2-3 sæsoner. stjernespillere på Daramy-niveau, og de er alle blevet udskiftet uden man har set større udsving i resultaterne. Han udvikler konstant nye stjerner, og han gør det på en måde, hvor det offensive udtryk stadigvæk er tydeligt og defensiven ligeledes sikker.

    Jeg tror på, at det største problem i klubben lige nu er, at samspillet mellem PC og Thorup er det største problem. Thorup blev hentet ind før PC, og det har vist sig at være en katastrofe, præcist som mange her på siden og eksperter i pressen påpegede. Thorup blev hentet ind som et prestigeprojekt fra Kvists side, men skal ret være ret, så gjorde omkalfatringen af holdet en bjørnetjeneste ved ikke at hente sportsdirektøren ind før træneren. Vi har fået katten i sækken ved ikke at være sikre på, at træneren var sportsdirektørens mand.

    Igen, det er ikke et forsvar af PC, men en konstatering af, at Thorup simpelthen ikke er dygtig nok til FCK. Nu håber jeg som sagt på en træner som Kjetil Knutsen, men reelt er jeg ligeglad med navnet. For mig er det afgørende, at vi får en træner der har samme kvaliteter og evner. En som kan løfte holdet og klubben, en der skaber i flot underholdende spilsystem, som samtidig kan sluse nye spillere ind på holdet uden markante udsving i resultaterne, og som ikke lyder som en mellemleder i en pensionskasse når han taler med pressen. Om PC er manden til at finde den træner, kan jeg have min tvivl om, men jeg ser bare den løsning som mere realistisk end, at ledelsen vil starte forfra med en ny træner og sportsdirektør til juli.

    Men hvad, Parken skal sælges i juni måned, og der er rygter som siger, at vi kan få en ny ejer ved samme lejlighed. Måske er det scenarie man skal sætte sin lid efter, for lige nu er udsigterne til at Thorups hovedløse ledelse fortsætter ikke til at holde ud som menig tilhænger.


  10. #82
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S vs. F.C. København (08/05-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg ville faktisk godtage en fyring af JT nu. Normalt ville det være fuldstændig latterligt med 1 point foran og 3 kampe igen, men jeg tror faktisk vi har en større chance med Neestrup som chef
    Neestrup er en del af trænerteamet og dermed en del af problemet. Nej, der skal noget nyt og bedre til!

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #83
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S vs. F.C. København (08/05-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Neestrup er en del af trænerteamet og dermed en del af problemet. Nej, der skal noget nyt og bedre til!
    Jeg er enig i at vi kan bruge nyt blod, og gerne en træner som er tydelig i både sin fodboldstil og kommunikation.. Jeg synes dog ofte man har set, at en assistent der bliver forfremmet, rent faktisk godt kan revolutionere tingene.. Seneste tydelige eksempel er Flick i Bayern.. Neestrup er ikke en sexet “signing”, men jeg tror på mange måder han kunne være den rigtige mand for os.. Så gerne han fik chancen.

  13. De følgende 12 brugere er enige:

  14. #84
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S vs. F.C. København (08/05-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg påstår ikke at PC er den ideelle løsning, men at vores træner er helt og aldeles tandløs. Mit håb, om end flygtigt, er, at PC i det mindste kan se det samme som os, at Thorup er ude, hvor han simpelthen ikke kan bunde. En træner med et fasttømret koncept - og skal vi være ærlige, så har Thorup nu haft +18 måneder til, indarbejde et fasttømret offensivt udtryk - vil have fået langt mere ud af de spillere som PC har hentet. Faktum er dog, at spillerne løber rundt i utydelige og usikre mønstre offensivt. Afleveringerne halter, spillere spiller ude af positioner, de spiler under kontinuerligt niveau, de virker ugidelige og det offensive pres er usammenhængende og sporadisk.

    Thorup er simpelthen ikke dygtig nok til at lede. Tager man eksempelvis Kjetil Knutsen, og sammenligner det han har været igennem i Bodø-Glimt, så han han mistet mange profiler de sidste 2-3 sæsoner. stjernespillere på Daramy-niveau, og de er alle blevet udskiftet uden man har set større udsving i resultaterne. Han udvikler konstant nye stjerner, og han gør det på en måde, hvor det offensive udtryk stadigvæk er tydeligt og defensiven ligeledes sikker.

    Jeg tror på, at det største problem i klubben lige nu er, at samspillet mellem PC og Thorup er det største problem. Thorup blev hentet ind før PC, og det har vist sig at være en katastrofe, præcist som mange her på siden og eksperter i pressen påpegede. Thorup blev hentet ind som et prestigeprojekt fra Kvists side, men skal ret være ret, så gjorde omkalfatringen af holdet en bjørnetjeneste ved ikke at hente sportsdirektøren ind før træneren. Vi har fået katten i sækken ved ikke at være sikre på, at træneren var sportsdirektørens mand.

    Igen, det er ikke et forsvar af PC, men en konstatering af, at Thorup simpelthen ikke er dygtig nok til FCK. Nu håber jeg som sagt på en træner som Kjetil Knutsen, men reelt er jeg ligeglad med navnet. For mig er det afgørende, at vi får en træner der har samme kvaliteter og evner. En som kan løfte holdet og klubben, en der skaber i flot underholdende spilsystem, som samtidig kan sluse nye spillere ind på holdet uden markante udsving i resultaterne, og som ikke lyder som en mellemleder i en pensionskasse når han taler med pressen. Om PC er manden til at finde den træner, kan jeg have min tvivl om, men jeg ser bare den løsning som mere realistisk end, at ledelsen vil starte forfra med en ny træner og sportsdirektør til juli.

    Men hvad, Parken skal sælges i juni måned, og der er rygter som siger, at vi kan få en ny ejer ved samme lejlighed. Måske er det scenarie man skal sætte sin lid efter, for lige nu er udsigterne til at Thorups hovedløse ledelse fortsætter ikke til at holde ud som menig tilhænger.
    Meget meget enig ... PC vil jeg bare gerne have med ud, når de nu alligevel åbner lemmen.
    Goldbæks Højrefod


  15. #85
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S vs. F.C. København (08/05-2022 kl. 16:00)

    Vores offensiv er endnu mere tandløs nu end den var til sidst under Ståle.
    Sidst en spiller scorede som ikke var Pep var i Silkeborg. 360 minutters fodbold har vi spillet siden den kamp som har resulteret i tre mål af den samme spiller, to af dem endda regulære drømmehug….

    Hvor er det jammerligt at være vidne til….

    Jeg kan slet ikke sætte ord på hvor skuffet jeg er.
    Seriøst - jeg tror faktisk slet ikke jeg er i stand til at fejre det sådan for alvor, skulle miraklet ske at vi bliver danske mestre. Jeg kan simpelthen ikke se igennem fingre med det vi er blevet til….


  16. #86
    Tilmeldingsdato
    Sep 2019
    Indlæg
    40

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S vs. F.C. København (08/05-2022 kl. 16:00)

    Jeg ved at spillere og alle andre i FCK læser med herinde. Her er en besked til jer som jeg er sikker på de fleste herinde vil skrive under på

    Nu har I 3 fucking kampe til at få styr på jeres pis og få kørt det mesterskab hjem. Det er pinligt og respektløst at I står og pisser jeres fans op ad ryggen på denne her måde - der har været fuld støtte hele vejen igennem, også da tingene var helt i bund for et års tid siden. Nu tager I
    jer fucking sammen og vinder de sidste 3 kampe!

    Det var bare det

    PS. Der skal ses på både Thorup og PC uanset hvad der sker resten af den sæson. Normalt sviner jeg ikke spillere til, men hvad fanden foregår der når man kan finde på at hente en spiller som Babacar???

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #87
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    485

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S vs. F.C. København (08/05-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    At Daramy ikke får spilletid i Ajax, siger sgu da intet om, hvad han kunne have præsteret hos os! Come on!

    I øvrigt kunne begge have fået deres yderst velfortjente klubskifter her efter sæsonen var afsluttet.. Selvfølgelig er det en hypotetisk diskussion, det kan jo aldrig være andet, men jeg var ekstremt skeptisk over begge salg, og faktum er, at vi hverken har formået at afløse den ene eller den anden, selvom der ellers har været nok skud i bøssen. Men vi har altså KÆMPE problemer på både angriber-positionen og venstrekanten.. Om det koster point? Det er jeg fuldstændig overbevist om, og du må gerne være overbevist om det modsatte.
    det jeg mente, var at han måske er dykket i niveau, og at det sagtens kunne være sket hos os også, eller som sagt en skade der havde gjort at vi aldrig fik så højt et bud på ham igen. Wind derimod var altså på sidste salgsdato, og han havde ikke været tilfreds med at blive, især ikke efter den måde hans far er blevet behandlet på.

    på daværende tidspunkt synes jeg det var ok med begge handler, og det tænker jeg stadig... problemet er PC som ikke sørgede for kanter allerede i sommers og Thorup som ikke evner at gøre noget taktisk, vi spiller på samme måde mod alle uanset om vi er foran eller bagud

  19. #88
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    24

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S vs. F.C. København (08/05-2022 kl. 16:00)

    Med denne udtalelse fra Thorup, samt at vi fik boostet bøfs selvtillid inden deres kamp mod fcm kan det bare ikke gå galt. :-/

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...mmiben/9245446

  20. #89
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S vs. F.C. København (08/05-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Smed Se meddelelser
    Med denne udtalelse fra Thorup, samt at vi fik boostet bøfs selvtillid inden deres kamp mod fcm kan det bare ikke gå galt. :-/

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...mmiben/9245446
    Husk nu på, at præstationen på banen er meget mere vigtig end points på kontoen!!!

    Og her er der meget at glæde os over.

    Således matcher vi slutspillets største taber på både skud på - og forbi - mål, Brøndby har faktisk kun boldbesiddelsen i 14 procentpoints mere end FCK, og vi kan f.eks. glæde os over, at de ikke fik mere ud af deres dobbelt så mange hjørnespark.

    I det hele taget er det lidt af en præstation at tabe point til et hold, der er SÅ dårlige på bolden, SÅ tappet for selvtillid - OG uden et par af sine største profiler.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  21. De følgende 13 brugere er enige:

  22. #90
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S vs. F.C. København (08/05-2022 kl. 16:00)

    En stor del af sidelinien (inklusiv undertegnede) skreg på en pragmatisk træner, som ikke var låst fast på et bestemt system. Det fik vi så, og hold da op. Det var ikke lige hvad man regnede med. Elendigt spil, afhængig af enkeltmandspræstationer og slasket kommunikation - det er godt nok sløjt.

    Man har simpelthen ikke formået at få løst problemet på de to backpladser, da Thorup konsekvent har valgt den dårligere løsning med Ankersen på HB, og Diks på VB selvom Diks helt klart er bedst på HB. Man smider sin de facto anfører, Boilesen, af holdet efter 1 kamp ude med sygdom, hvilket helt naturligt vil skabe røre i et hierarki som der selvfølgelig eksisterer i en professionel fodboldklub - det er fuldstændig vandvittigt, og argumentet med "den bedste spiller/så må han spille sig på igen" holder ikke, det ved man hvis man selv har indgået i et præstations hierarki. Derudover har man endnu ikke formået at få Babacar igang. Jeg er med på, at det tager tid at spille sig ind på holdet, men hvordan helvede kan man blive ved med at sætte ham på holdet, når han konsekvent dingler rundt med 5 km/t. For satan det er frustrerende at se på. Der må der simpelthen være en voksen til stede, som kan fortælle ham at han skal kridte træskoene, for ellers ryger han ud. Om han så har angst, depression eller lignende, så må der findes en løsning herpå - løsningen findes dog ikke på banen. Engell må vise ham filmen 300 igen, eller hvad fanden det ellers er han render rundt og laver.

    Man vælger derudover også at beholde Roony hjemme fra U17. Thorup udtaler dog, at man ser Roony som uhyre vigtig for kampen om guldet. Det stemmer jo slet ikke overens med virkeligheden, når man så ikke udtager ham til kamptruppen.

    Amoo/Karamoko skulle eftersigende være elendige til træning, så det falder nok tilbage på PC, hvis han har formået at formøble omtrent 40-50 mio. kr. på spillere, som ikke engang kan komme i truppen.

    Uanset om man at PC eller Thorup er problemet, så er faktum bare den, at William Kvist vælger at hyre en træner før sportschefen. Det er jo fuldstændig elendigt. PC blev også spurgt ind til nogle af tilgangene i truppen (var det Selles og/eller Bundu?) hvortil han svarede, at den/dem ville han nok egentlig ikke have hentet. Kvist får man selvfølgelig ikke ud, da han vidst sidder som KBs repræsentant, så fokus må rettes mod PC/Thorup. Hvis jeg absolut skulle vælge én der skal tage sit tøj og gå, så bliver det dog Thorup :)


Side 6 af 8 FørsteFørste ... 345678 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 136
    Sidste Meddelelse: 03.05.22, 10:45
  2. Svar: 129
    Sidste Meddelelse: 17.03.22, 17:20
  3. Svar: 45
    Sidste Meddelelse: 06.03.22, 00:13
  4. Svar: 83
    Sidste Meddelelse: 03.03.22, 13:38
  5. Svar: 109
    Sidste Meddelelse: 22.02.22, 18:09

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •