Side 6 af 10 FørsteFørste ... 3456789 ... SidsteSidste
Viser resultater 76 til 90 af 141

Emner: Den sydamerikanske forbindelse (med hovedfokus på Argentina)

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    62

    Re: F.C. København og den sydamerikanske forbindelse (tråden om sydamerikanske spillere med hovedfokus på Argentina)

    K@sper det er liga kamp i dag ja.. men de skal spille den 22 ( returkampen ) og der vil han så sendes afsted med mindre de vinder 3-0

  2. #77
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: F.C. København og den sydamerikanske forbindelse (tråden om sydamerikanske spillere med hovedfokus på Argentina)

    Citat Oprindeligt indsendt af HToudahl Se meddelelser
    K@sper det er liga kamp i dag ja.. men de skal spille den 22 ( returkampen ) og der vil han så sendes afsted med mindre de vinder 3-0
    Det er jeg helt med på jfr mit forrige indlæg. Tænkte dog at en ligakamp som kunne ses på nettet måske ville have interesse for for nogen.

  3. #78
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: F.C. København og den sydamerikanske forbindelse (tråden om sydamerikanske spillere med hovedfokus på Argentina)

    Som jeg læste det på livescore startede Santander på bænken og kom på banen omkring det 60. minut, hvor Guarani var på røven. De tabte dog stadig 2-0.

  4. #79
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: F.C. København og den sydamerikanske forbindelse (tråden om sydamerikanske spillere med hovedfokus på Argentina)

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Som jeg læste det på livescore startede Santander på bænken og kom på banen omkring det 60. minut, hvor Guarani var på røven. De tabte dog stadig 2-0.
    Santander startede inde og spillede hele kampen

    http://nr.soccerway.com/matches/2015...arani/2037183/
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  5. #80
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: F.C. København og den sydamerikanske forbindelse (tråden om sydamerikanske spillere med hovedfokus på Argentina)

    Citat Oprindeligt indsendt af mikzki Se meddelelser
    Santander startede inde og spillede hele kampen

    http://nr.soccerway.com/matches/2015...arani/2037183/
    Det er ikke den samme kamp.

  6. #81
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: F.C. København og den sydamerikanske forbindelse (tråden om sydamerikanske spillere med hovedfokus på Argentina)

    Citat Oprindeligt indsendt af mikzki Se meddelelser
    Santander startede inde og spillede hele kampen

    http://nr.soccerway.com/matches/2015...arani/2037183/
    Det er ikke den kamp der tales om. Der tales derimod om deres ligakamp i nat. :)
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  7. #82
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: F.C. København og den sydamerikanske forbindelse (tråden om sydamerikanske spillere med hovedfokus på Argentina)

    Jeg kan ikke linke direkte fra min telefon, men øverste kamp på nedenstående link er fra kampen i nat, med startopstillinger, indskiftninger mm. http://www.flashscore.com/team/olimp...cion/b9eesWQG/

  8. #83
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: F.C. København og den sydamerikanske forbindelse (tråden om sydamerikanske spillere med hovedfokus på Argentina)

    Tak til Sarl for resumé af Santander sidste kamp, nu står endnu en kamp for døren i nat.

    Det er sidste kamp for Santander og så endda på hjemmebane, hvor de intet har at tabe men skal bare fremad - jeg forventer at Guarani kommer lidt bedre med i kampen end i første opgør - nogen natteravne der har i planerne at se kampen?
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  9. #84
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: F.C. København og den sydamerikanske forbindelse (tråden om sydamerikanske spillere med hovedfokus på Argentina)

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Tak til Sarl for resumé af Santander sidste kamp, nu står endnu en kamp for døren i nat.

    Det er sidste kamp for Santander og så endda på hjemmebane, hvor de intet har at tabe men skal bare fremad - jeg forventer at Guarani kommer lidt bedre med i kampen end i første opgør - nogen natteravne der har i planerne at se kampen?
    Hvis Guarani går i finalen, er det ikke sidste kamp for Santander.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #85
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: F.C. København og den sydamerikanske forbindelse (tråden om sydamerikanske spillere med hovedfokus på Argentina)

    nej rigtigt nok, men den tror jeg alle er med på, men chancen for at det sker,. er nok ikke så stor. Men hvis de ryger ud så bliver det sku spændene at se hvornår han så tiltræder i FCK.....Kunne være fedt hvis han lige kunne komme med i de sidste 10 min på torsdag for lige at vise flaget. Men det er vist bare lidt ønsketænkning fra min side... :-)

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #86
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: F.C. København og den sydamerikanske forbindelse (tråden om sydamerikanske spillere med hovedfokus på Argentina)

    Citat Oprindeligt indsendt af Killer Se meddelelser
    Kunne være fedt hvis han lige kunne komme med i de sidste 10 min på torsdag for lige at vise flaget. Men det er vist bare lidt ønsketænkning fra min side... :-)
    Det håber jeg sg'u ikke han gør, for så bliver vi taberdømt med 3-0..

  14. De følgende 10 brugere er enige:

  15. #87
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    62

    Re: F.C. København og den sydamerikanske forbindelse (tråden om sydamerikanske spillere med hovedfokus på Argentina)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Det håber jeg sg'u ikke han gør, for så bliver vi taberdømt med 3-0..
    hvorfor skulle vi det ? han kan vel blive registeret hos os som europæisk spiller inden kampen.. han kommer jo fra en ikke europæisk klub så han er ikke låst.

  16. #88
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: F.C. København og den sydamerikanske forbindelse (tråden om sydamerikanske spillere med hovedfokus på Argentina)

    Citat Oprindeligt indsendt af HToudahl Se meddelelser
    hvorfor skulle vi det ? han kan vel blive registeret hos os som europæisk spiller inden kampen.. han kommer jo fra en ikke europæisk klub så han er ikke låst.
    Spillere skal registreres inden runden. Kvist kan heller ikke spille torsdag.

  17. De følgende 6 brugere er enige:

  18. #89
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: F.C. København og den sydamerikanske forbindelse (tråden om sydamerikanske spillere med hovedfokus på Argentina)

    1-1, federico med assist. Nogen der så kampen og kan give resume?
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  19. #90
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: F.C. København og den sydamerikanske forbindelse (tråden om sydamerikanske spillere med hovedfokus på Argentina)

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    1-1, federico med assist. Nogen der så kampen og kan give resume?
    Jeg så den ikke, men hvis man keder sig, så kan den ses her

    https://www.youtube.com/watch?v=L_Qd9ckd8Js
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  20. De følgende 4 brugere er enige:

Side 6 af 10 FørsteFørste ... 3456789 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Tyskland - Argentina
    By Mads740 in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 09.07.06, 02:34
  2. Argentina-Elfenbenskysten
    By JM in forum De korte linier
    Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 11.06.06, 11:20
  3. Så prøver Rosenborg med sydamerikanske spilere
    By ApuNazz in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 07.07.05, 11:37

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •