Side 134 af 145 FørsteFørste ... 3484124131132133134135136137144 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,996 til 2,010 af 2166

Emner: Til- og afgange: Sommer 2017

  1. #1996
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Ah, han sagde nu, at han ønskede to markante spillere, der kunne gå direkte ind og ændre holdet. Tilføjelsen var så, at man måske kunne blive nødt til at nøjes med en enkelt plus en spiller man selv kunne færdiglave.
    Ja og går vi ud fra, at der hentes en profil til midten, så har Ståle jo præcist gjort dette. Man ville hente to profiler - Sviatchenko lykkedes ikke, hvilket han sikkert allerede på det tidspunkt var bange for - og vi fik Vavro i stedet som talentet, der skal udvikles lidt.

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Det virker ihvertfald temmelig interessant, at man vælger at have to spillere uden nogen form for zone-færdigheder, hvoraf den ene tillige allerede har vist sig som, pænt sagt, udfordret i det spilopbyggende.
    Ja det er "spændende". Forøvrigt tror jeg ikke, at Lüftner er så ringe fremadrettet, som vi gør det til. Ligesom Zanka bestemt heller ikke var fremragende på det område, som mange også gjorde ham til.

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Boilesen, som den fremragende spiller han er, kan sikkert sagtens tage taktstokken som spillende midtstopper med en bulldozer ved sin side. Men hvad så til vinter? Skal holdets bedste spiller så igen finde en ny plads? Eller skal man permanet trækkes med den middelmådige Bengtsson?
    Personligt synes jeg ikke, at Boilesen er så god som du gør ham til. Men jeg vil da tro, at han skal spille back, når/hvis Erik kommer i omdrejninger igen. Men han er vist ikke klar allerede til vinter.

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Og hvad med den ringe midtbane? Finder han nu endeligt i tredje forsøg et hæderligt bud på Delaneys afløser eller ender det igen i det ordinære?
    Det må tiden vise. Det er næppe nemt at finde en, som bare når Delaney til sokkeholderne.

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Og angrebet. Man kan argumentere for, at når man har tre meget dyre angribere er et fjerde mindre dyrt fornuftigt. Til gengæld vil jeg endnu en gang beklage mig over standarden på disse. Det var en fornøjelse at se Bendtner i kampene mod Ajax. Hårdtarbejdende, fremragende opspilsstation og målfarlig. Tænk at man hellere smider store summer efter lottokuponer end en etableret topangriber.
    Jeg har altid været fortaler for Bendtner i FCK. Men der er nok mange, som netop ville kalde Bendtner en lottokupon, hvilket du nu kritiserer vores indkøb for at være. Der var næppe meget "sikkert" i at hente ham, faktisk kan man vel argumentere for, at man lige netop ikke hentede lottokuponen, da man ikke hentede ham.

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Og hvorfor er der stadig ikke hentet spillere med fart og kreativitet til at skabe noget? Ståle kunne sådan set bare have tændt parabolen og set Samuel Adegbenro for at vide, at en spændende spiller rendte rundt i Stavanger til en god pris. Jeg mener, når nu det fremragende scouting-system tilsyneladende ikke fungerer så godt.
    Ja det må du jo spørge Ståle om. Men han ser da meget spændende ud og kunne have passet godt ind her.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #1997
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    En etableret topangriber tager altså ikke fra England til Norge for at spille bold.

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #1998
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,309

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    1) Profiler skal sælges løbende i stedet for som en del af en åreladning. Vi/Ståle lavede samme fejl i 2011 efter CL-eventyret. Prøv at se på Arsenal og Liverpool. De slipper sgu ikke Alexis og Coutinho bare fordi de klager og vil væk. Alt det der med gentlemanaftaler er med enkelte undtagelser noget vås. Så længe man er på kontrakt, så er det firkantet sagt klubben, der bestemmer. Og hvis alle de bærende spilleres kontrakt udløber samme år, så er det dårlig planlægning.
    Jeg har nu været ovenud tilfreds med den måde vi har behandlet vores spillere på. Vi er ikke sammenlignelige med Arsenal eller Liverpool og når en storklub banker på døren, så sælger vi. Så kan man være nok så irriteret over vores placering i fødekæden, men tænk på konsekvenserne det kan have, at nægte spillere at tage til eksempelvis Premier League. Arrighed, manglende motivation, ødelagt stemning i truppen og lignende.
    At det så alligevel lykkes os, at lave de her gentlemanaftaler, synes jeg er ganske udmærket. At man så også overholder aftalerne giver lidt sig selv. At karriereplanlægning er en del af et skifte til København, kan jeg ikke se noget negativt ved.

    Man skal naturligvis ikke bare sælge alle og vi har da også set eksempler på spillere, der forgæves forsøger at presse på for et skifte.

  6. De følgende 8 brugere er enige:

  7. #1999
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Jeg har nu været ovenud tilfreds med den måde vi har behandlet vores spillere på. Vi er ikke sammenlignelige med Arsenal eller Liverpool og når en storklub banker på døren, så sælger vi. Så kan man være nok så irriteret over vores placering i fødekæden, men tænk på konsekvenserne det kan have, at nægte spillere at tage til eksempelvis Premier League. Arrighed, manglende motivation, ødelagt stemning i truppen og lignende.
    At det så alligevel lykkes os, at lave de her gentlemanaftaler, synes jeg er ganske udmærket. At man så også overholder aftalerne giver lidt sig selv. At karriereplanlægning er en del af et skifte til København, kan jeg ikke se noget negativt ved.

    Man skal naturligvis ikke bare sælge alle og vi har da også set eksempler på spillere, der forgæves forsøger at presse på for et skifte.
    Jeg er nok bare lidt mere ambitiøs på klubbens vegne end det. Vi har mistet tre bærende spillere på en halvsæsson og ligesom i '11 da alle bærende spillere forsvandt så spiller vi nu af lort, og vi er allerede røget ud til et hold fra Aserbajdsjan og gået glip af 200 mil. Vi skal ikke sætte os selv i disse situationer, og det er trænerens ansvar, at vi er endt der.

    Vi skal ikke sælge mere end en profil om året. Enten skulle man have skippet enten Zanka, Corner eller Delaney af tidligere og kørt nye profiler ind i tide, eller også skulle man have holdt på mindst en af dem. Det er jo heller ikke fordi vi ligefrem fordi slået transferrekorder med nogle af dem. Der var engang, vi ikke solgte Zuma, fordi vi selv skulle bruge ham.

    Helt ærlig, markedskræfterne og kontraktreglerne er nu engang, som de er. Det der gentlemansnak og loyalitetsfis, det lyder sgu som noget fra vestegnen. Så længe du er under kontrakt, så er det klubben, der bestemmer. Her er FCK sgu ikke forskellig for Liverpool, Brugge, og alle andre dygtigt handlende klubber. Du kan jo vende den om. Zanka smuttede selv på en fri til PSV, så han kender godt gamet. Det gjorde jo ikke, at vi ikke ville smide penge i nakken på PSV for at hente ham tilbage, fordi han ikke var en gentleman. Det er jo cost-benefit. Ajax har et princip om, at hvis spillere ikke fornyer, når de har et år tilbage, så er det på bænken, og så kan du, efter et år uden spilletid, måske få en kontrakt med en dansk klub... Det får sgu ikke spillere til ikke at skrive kontrakt med dem. Jeg tror faktisk heller ikke rigtig at Ståle rigtig tror på det her gentlemansnak. Men det er i høj grad bekvem bortforklaring fra hans side, for at han ikke har haft styr på kontrakterne med sine bærende spillere.
    Sidst redigeret af Tops : 27.08.17 kl. 18:36

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #2000
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Bare lige en sidste ting: Jeg tror faktisk det kan have den komplet modsatte effekt, når man sælger tre bærende spillere fra et succeshold. Signalet til resten af holdet er: festen er slut, nu smutter alle de gode spillere.

    Og så ser du ligepludselig, at så vil hr Olsen, der kun har været i klubben i et år, også videre. Peter Anker banker også på for at komme væk. Og selv Yussef mener, at han har spillet så fremragende en halvsæsson, at nu må han sgu også må videre...

  10. De følgende 6 brugere er enige:

  11. #2001
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    492

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Har lige læst her til aften på serbiske nyheder, at FCK er meget interesseret i Røde Stjernes angriber Richmond Boakye fra Ghana til 4 mill euro, en spiller som minder rigtig meget om Dame N'doye.


    https://youtu.be/uOQxzVNG31M
    Altid enig med Cookie!
    bmw 25's Avatar

  12. #2002
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af bmw 25 Se meddelelser
    Har lige læst her til aften på serbiske nyheder, at FCK er meget interesseret i Røde Stjernes angriber Richmond Boakye fra Ghana til 4 mill euro, en spiller som minder rigtig meget om Dame N'doye.


    https://youtu.be/uOQxzVNG31M
    30 mil for en ny angriber? Den tror jeg ikke på.. Desværre, for vi kunne godt bruge en ny angriber.. Eneste der taler for at rygtet kunne være sandt, er at der er tale om en spiller fra "Ståles jagtmarker"..

  13. De følgende 5 brugere er enige:

  14. #2003
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af bmw 25 Se meddelelser
    Har lige læst her til aften på serbiske nyheder, at FCK er meget interesseret i Røde Stjernes angriber Richmond Boakye fra Ghana til 4 mill euro, en spiller som minder rigtig meget om Dame N'doye.


    https://youtu.be/uOQxzVNG31M
    Kilde?

  15. #2004
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Vi skal ikke sælge mere end en profil om året. Enten skulle man have skippet enten Zanka, Corner eller Delaney af tidligere og kørt nye profiler ind i tide, eller også skulle man have holdt på mindst en af dem. Det er jo heller ikke fordi vi ligefrem fordi slået transferrekorder med nogle af dem.
    Zanka forlængede med løfte om, at han skulle sælges denne sommer. Delaney var på sit sidste år af sin kontrakt. Aftalen med Werder Bremen gav måske ikke så penge i transfer fee, men bidrog utvivlsomt til de fornemme sportslige resultater - herunder i et lukrativt CL-gruppespil. Salget af Cornelius? Tjah... for et år siden blev han bandet væk herinde. Mange havde gladeligt foræret ham væk.

    Jeg tror ikke, at man skal undervurdere betydningen af, at vi behandler spillerne reelt og lever op til mundtlige aftaler. Et salg kræver i øvrigt, at tre parter kan blive enige: de sælgende og købende klubber samt spilleren selv. At tro, at man kan tilrettelægge salg af profiler, så de passer snorlige ind i klubbens planer, er naivt.

  16. De følgende 17 brugere er enige:

  17. #2005
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    30 mil for en ny angriber? Den tror jeg ikke på.. Desværre, for vi kunne godt bruge en ny angriber.. Eneste der taler for at rygtet kunne være sandt, er at der er tale om en spiller fra "Ståles jagtmarker"..
    Læg dertil, at købet af Pusic absolut ingen mening vil give. Dette rygte kan umuligt have noget på sig. Umuligt.

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #2006
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Læg dertil, at købet af Pusic absolut ingen mening vil give. Dette rygte kan umuligt have noget på sig. Umuligt.
    Pavlovic og lidt mønt til Beograd. Så har vi løsningen.

  20. #2007
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    278

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af bmw 25 Se meddelelser
    Har lige læst her til aften på serbiske nyheder, at FCK er meget interesseret i Røde Stjernes angriber Richmond Boakye fra Ghana til 4 mill euro, en spiller som minder rigtig meget om Dame N'doye.


    https://youtu.be/uOQxzVNG31M
    Hvis det er rigtigt at vi vil gi 4 mill euro for en spiller mere i angrebet, hvorfor har vi så hentet Martin Pusic ? Hvis vi er heldige er det måske fordi Pavoli forhåbentlig er ved at være fortid. Men helt ærligt tror jeg desværre ikke på det. Istede for skulle de penge bruges i forsvaret og på midtbane . Det er der jeg ser de største fejlindkøb og mangler.

  21. #2008
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    492

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Wonderboy: Her men det hele står på Serbisk.
    http://www.sportskacentrala.com/pore...-veciti-derbi/
    Der står at inden for 2-3 dage skulle FC købe ham.
    Altid enig med Cookie!
    bmw 25's Avatar

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #2009
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    240

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Læg dertil, at købet af Pusic absolut ingen mening vil give. Dette rygte kan umuligt have noget på sig. Umuligt.
    Enig. Med mindre de har en køber til Pavlovic.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #2010
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    278

    Re: Til- og afgange: Sommer 2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Peter_FCK Se meddelelser
    Enig. Med mindre de har en køber til Pavlovic.

    Måske er Santander slet ikke skadet og det er ham der er på vej væk !! Nej spøj til side men det hænger slet ikke sammen det her, vores forsvar sejler og midtbane er jo helt væk, hvorfor bruge penge på en angriber mere ?
    - Vi spiller piv-dårligt, men det var selvfølgelig fedt at vinde, og især mod Brøndby, for det er jo dem, vi ikke kan lide, sagde Kris Stadsgaard
    Donl
    donl's Avatar

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommer 2015
    By albinus1985 in forum Transferforum
    Svar: 2059
    Sidste Meddelelse: 14.04.17, 13:52
  2. Til- og afgange: Sommer 2014/2015
    By Wonderboy in forum Transferforum
    Svar: 602
    Sidste Meddelelse: 19.05.14, 16:54
  3. Til- og afgange 9: Sommer 2012
    By +Christoffer+ in forum Transferforum
    Svar: 1391
    Sidste Meddelelse: 13.11.12, 15:46
  4. Til- og afgange 8: sommer 2011
    By hz in forum Transferforum
    Svar: 440
    Sidste Meddelelse: 02.06.11, 09:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •