Side 131 af 144 FørsteFørste ... 3181121128129130131132133134141 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,951 til 1,965 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #1951
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    https://www.dr.dk/sporten/fodbold/ro...g-mod-bendtner

    Flere holdkammerater fra Rosenborg støtter op om Nicklas Bendtner.

    Det sker efter en historie i norske Adresseavisen om, at dele af spillertruppen har vendt sig imod danskeren.

    Den billede kan holdkammerat og anfører Mike Jensen ikke genkende.

    - Nej, det kan jeg ikke. Jeg læste det, og det er halve sandheder, gæt og rygter, siger Mike Jensen til VG.


    Midtbanespilleren Anders Trondsen kan heller ikke se, at der skulle være dårlig stemning på holdet.

    - Der er en fin stemning i omklædningsrummet. Nicklas håndterer det godt. Han er en fin fyr, så selvfølgelig håber vi, at han kommer tilbage igen, siger Trondsen til VG.

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #1952
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Plundbeck Se meddelelser
    Bevares Bendtner er en person der dele vandene og med god grund men der kommer trods alt en person ond som må være topmotiveret og som har noget fysisk styrke spm angrebet virkelig skriger efter med ndoye ude i halvanden måned og Wind uden 7-9 måneder samt ndoye må realistisk set køre på sidste sæson af flere årsager.

    Fire måneder til at prøve hinanden ad og hvis det virker kan aftalen forlænges. Jeg vil mene vores angreb inden Bendtner og med skaderne til Wind og ndoye er ufatteligt tyndt og daramy er ikke klar til være bærende endnu men skal nok live en stor profil
    Det var det samme, man sagde om Bendtner, da han kom til Rosenborg. At NU var det sidste chance, og NU måtte han virkelig være topmotiveret for at vise ALT. Og så går det da også godt i nogle måneder, før der går Bendtner i den, og han selvtræner, og medierne hygger sig med at skrive den ene krisehistorie efter den anden. Men fair nok. Det lykkedes trods alt Rosenborg at blive mester sidste år - bl.a. ved hjælp af Bendtners fem mål... Fem! I Norge!

    Ser vi bort fra brandet Bendtner, som er en stor joke, forstår jeg for så vidt godt Ståle. Bendtner gør normalt en hæderlig indsats i et par måneder, før han falder totalt af på den. Og det er - forhåbentlig - det korte Bendtner-vindue, som Ståle forsøger at udnytte i Wind og Damens fravær. Og så er den meget medieuro bare noget, man må tage med. Men Bendtner kommer altså bare altid med en pris. Og den mindste er det, han koster at have løbende for sig selv efter nogle måneder.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #1953
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    https://www.dr.dk/sporten/fodbold/ro...g-mod-bendtner

    Flere holdkammerater fra Rosenborg støtter op om Nicklas Bendtner.

    Det sker efter en historie i norske Adresseavisen om, at dele af spillertruppen har vendt sig imod danskeren.

    Den billede kan holdkammerat og anfører Mike Jensen ikke genkende.

    - Nej, det kan jeg ikke. Jeg læste det, og det er halve sandheder, gæt og rygter, siger Mike Jensen til VG.


    Midtbanespilleren Anders Trondsen kan heller ikke se, at der skulle være dårlig stemning på holdet.

    - Der er en fin stemning i omklædningsrummet. Nicklas håndterer det godt. Han er en fin fyr, så selvfølgelig håber vi, at han kommer tilbage igen, siger Trondsen til VG.
    Hvor mange gange har spillere til citat udtalt, at man ikke kan lide en anden spiller? Og hvor ofte mon spillere ikke kan lide hinanden i omklædningsrummet? Lige med den her type historier stoler jeg en del mere på, hvad vandrørene måtte have at fortælle, end hvad spillerne siger officielt.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  6. #1954
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    208

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Enig i at bedtners periode i Rosenborg ikke har været prangende men med argumentet om han kan skabe uro i omklædningsrummet sagde man også om Fischer og da Grønkjær kom til fck var argumentet ligeledes også ar han havde skifter klubber for mange gange udenfor de seneste år og potentialet er trods alt til stede og hvis det havde været et udenlandsk spiller ville jeg være enig med sig men når der er tale om en dansk spiller der alt andet lige bør være efter omstændighederne let at interagere kulturelt hælder jeg trods alt til at det skal have chancen. 32 blev der også buhet af i første kamp efter han kom tilbage og den handel viste sig trods alt meget god

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #1955
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    85

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Det var det samme, man sagde om Bendtner, da han kom til Rosenborg. At NU var det sidste chance, og NU måtte han virkelig være topmotiveret for at vise ALT. Og så går det da også godt i nogle måneder, før der går Bendtner i den, og han selvtræner, og medierne hygger sig med at skrive den ene krisehistorie efter den anden. Men fair nok. Det lykkedes trods alt Rosenborg at blive mester sidste år - bl.a. ved hjælp af Bendtners fem mål... Fem! I Norge!

    Ser vi bort fra brandet Bendtner, som er en stor joke, forstår jeg for så vidt godt Ståle. Bendtner gør normalt en hæderlig indsats i et par måneder, før han falder totalt af på den. Og det er - forhåbentlig - det korte Bendtner-vindue, som Ståle forsøger at udnytte i Wind og Damens fravær. Og så er den meget medieuro bare noget, man må tage med. Men Bendtner kommer altså bare altid med en pris. Og den mindste er det, han koster at have løbende for sig selv efter nogle måneder.

    Du er godt nok negativ omkring Bendtner. Og så giver nogle af de ting du skriver ikke særlig god mening.
    Det var da ikke kun nogle få måneder Bendtner var god i Rosenborg .. Hans første sæson blev han topscorer og spillede en forrygende sæson!
    Derudover så har der også været spekulationer i forhold til, hvorfor han lige pludselig ikke måtte spille mere i Rosenborg, og skulle selvtræne.. Spekulationerne/rygterne gik på, at der i hans kontrakt er indskrevet en form for bonus, hvis han spiller x-antal kampe eller sådan noget.

    Er der en, der ikke skal tidligt op, der kan finde link på det?

  9. De følgende 10 brugere er enige:

  10. #1956
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Jeg forstår ikke hvorfor du bliver så oprevet, Andreas. Bendtner har fået en kontrakt på fire måneder, da vores angreb - ja hele vores offensiv i øjeblikket - ser ganske tvivlsomt ud og der stadig er mange kampe tilbage.
    Når man lægger det sammen med, at Thelin-handlen ikke blev til noget, så er Bendtner nok noget nær det bedste vi kunne få med så kort varsel på en så kort kontrakt. På en måde har det altid ligget i kortene, at Bendter skulle hertil på et tidspunkt (selvom Ståle gentagne gange har afvist - skete endda to gange i august alene) og når det skulle være, så passer det fint med fire måneder til at vise sig frem. Jeg tvivler på, at han kan ødelægge ret meget på fire måneder og hvem ved - måske flyder Parken med "The Lord Has Risen" bannere om fire måneder. I min optik er det ikke den dårligste lottokupon vi kunne have hentet.

    Citat Oprindeligt indsendt af jranja Se meddelelser
    Derudover så har der også været spekulationer i forhold til, hvorfor han lige pludselig ikke måtte spille mere i Rosenborg, og skulle selvtræne.. Spekulationerne/rygterne gik på, at der i hans kontrakt er indskrevet en form for bonus, hvis han spiller x-antal kampe eller sådan noget.

    Er der en, der ikke skal tidligt op, der kan finde link på det?
    Jeg kender ikke den egentlige årsag, men da deres nye træner tiltrådte sad Bendtner derhjemme med fodlænke på. Mon ikke det har spillet ind?
    Sidst redigeret af Kenney : 03.09.19 kl. 00:03


  11. #1957
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    85

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af jranja Se meddelelser
    Du er godt nok negativ omkring Bendtner. Og så giver nogle af de ting du skriver ikke særlig god mening.
    Det var da ikke kun nogle få måneder Bendtner var god i Rosenborg .. Hans første sæson blev han topscorer og spillede en forrygende sæson!
    Derudover så har der også været spekulationer i forhold til, hvorfor han lige pludselig ikke måtte spille mere i Rosenborg, og skulle selvtræne.. Spekulationerne/rygterne gik på, at der i hans kontrakt er indskrevet en form for bonus, hvis han spiller x-antal kampe eller sådan noget.

    Er der en, der ikke skal tidligt op, der kan finde link på det?

    Never mind, fandt det selv..
    Ny bog: Bendtner har en stor sign off-klausul
    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...n-off-klausul/

    Lad os give manden en chance! Han har fire måneder til at levere varen. Som angrebet så ud mod AaB og som det ser ud pt, så synes jeg godt vi kan give Bendtner en chance!

  12. De følgende 7 brugere er enige:

  13. #1958
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Jeg bider mærke i, at Ståle flere gange har undsagt Bendtner i medierne. At han nu alligevel dukker op på en fire mdrs. kontrakt fem minutter i lukketid, kan vel ikke tolkes som andet end desperation og yderste nødløsning.

    Det er virkelig en skør signing, som vel frem for alt siger noget om, hvor presset situationen er lige nu i vores angreb. Herren se i nåde til gode gamle FCK.


  14. #1959
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    208

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Med Ståle tilbagekomst i fck er der godt nok langt mellem de gode angribere der købes ind og ser man bort fra ndoye og corner som hentes tilbage i fck har jeg virkelig ikke tillid til at satse på at Ståle smider mange millioner efter en ny østeuropæisk/sydamerikansk angriber for hans historik kan ikke have været prangende. Udover ndoye og corner som man kender fra før er det noget nær kun Santander der blevet en succes på nuværende tidspunkt. Prøv Bendtner af fire måneder og så må det briste eller bære, mem hvis det viser sig at være en succes kan man jo passende forlænge aftalen og hvis modsat kan man lade aftalen løbe ud. Er der ikke rigeligt med historier om fck der hænger på breddespillere der Har for gode kontrakter til at de smutter i form af Nikolaj Thomsen og Uros matic samt en vanvittig høj løn til bjelland som man også gamblede med på trods af en mindre god skadeshistorol samt Pieros som kostede et pænt beløb og som ikke har vist det store og ligeså med pavlovic. Bestnersatsen bør økonomisk og sportsligt prøves over fire
    Måneder trods alt.

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #1960
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Jeg forstår ikke hvorfor du bliver så oprevet, Andreas. Bendtner har fået en kontrakt på fire måneder, da vores angreb - ja hele vores offensiv i øjeblikket - ser ganske tvivlsomt ud og der stadig er mange kampe tilbage.
    Når man lægger det sammen med, at Thelin-handlen ikke blev til noget, så er Bendtner nok noget nær det bedste vi kunne få med så kort varsel på en så kort kontrakt. På en måde har det altid ligget i kortene, at Bendter skulle hertil på et tidspunkt (selvom Ståle gentagne gange har afvist - skete endda to gange i august alene) og når det skulle være, så passer det fint med fire måneder til at vise sig frem. Jeg tvivler på, at han kan ødelægge ret meget på fire måneder og hvem ved - måske flyder Parken med "The Lord Has Risen" bannere om fire måneder. I min optik er det ikke den dårligste lottokupon vi kunne have hentet.



    Jeg kender ikke den egentlige årsag, men da deres nye træner tiltrådte sad Bendtner derhjemme med fodlænke på. Mon ikke det har spillet ind?
    Hvis du tjekker min historik, bliver jeg sgu sjældent oprevet, og har vel forsvaret stort set samtlige af Ståles beslutninger (hvis vi ser bort fra Pieros :)). Men Bendtner er Bendtner, og jeg var lykkelig for, at han endte i Rosenborg i sin tid, da han altid ender med at blive et problembarn for de klubber, der fejlagtigt har troet, at han NU ville benytte den "sidste chance", han fik tildelt.

    Jeg tror helt ærligt også, at det i den grad mere er af nød end glæde, at Ståle pludselig hiver den her lettere brugte kanin op af hatten. Der er vel ikke mange spillere på denne planet, som Ståle har undsagt mere end Bendtner. For længe siden var han klart interesseret. Men det seneste år har interessen mildest talt virket iskold.

    Men ja - ser vi bort fra, hvor meget Bendtner desværre har det med at fylde udenfor banen, så giver det bestemt mening. FCK mangler desperat en angriber, men er også velvidende om, at man inden alt for længe har to fuldgode tilbage af slagsen. Det fordrer ikke til en langsigtet investering, og en sådan er Bendtner ved gud heller ikke. Til gengæld er Rosenborg desperate for at afhænde deres fejlinvestering uden gevinst, og vi er desperate efter en, der forhåbentlig ikke kræver meget tilvænning for hurtigt at kunne levere.

    Så ja - på papiret giver det som sådan mening. Og handlede det kun om at se på startopstilling og mulige scenarier på banen, så kan det bestemt forsvares. Grunden til, at jeg bliver oprevet er, at Bendtner skaber uro. Og uro er altså mere end blot, om spillertruppen taler dårligt om dig. Det er også den stemning, det skaber i en trup, når ens medspiller stjæler overskrifterne fra dig og klubben, når han har dyrket sex uden samtykke med en taxa weekenden forinden. Hvordan vil Fischer håndtere, at alle medier vil jagte Bendtner før ham? Hvordan vil det påvirke Daramy, når han får et potentielt forbillede, der mere er til bling end til bold? Og kan Bendtner virkelig slide så meget, som Ståle kræver, når han nu har fået på puklen for at være den, der løber mindst i Rosenborg?

    Jeg tror sgu bare, at jeg virkelig har nydt, at FCK var trådt ind i de voksnes rækker, hvor man lod Brøndby om uroen og FCM om at hente spillere mere af navn end af gavn. Så ja, jeg er sgu ret skuffet i dag. Der må da findes andre angribere derude i den store verden, som (også) har brug for seks måneder til at vise sit værd i.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #1961
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Med de sidste handler, der faldt på plads inden midnat, er status på FCKs transfervindue flg.:

    AFGANGE:
    Aboubakar Keita (Leuven, 400.000 € (ubekræftet))
    Denis Vavro (Lazio, 10,5 mio €)
    Jesse Joronen (Brescia, 5 mio. €)
    Robert Skov (Hoffenheim, 10 mio. €)
    Mads Roerslev (Brentford, 200.000 € (ubekræftet))
    Peter Ankersen (Genoa, 2 mio. €)
    Samlede transferindtægter: 28,1 mio. €, eller 212 mio. kr.

    TILGANGE:
    Sten Grytebust (fri transfer)
    Karlo Bartolec (2 mio. €)
    Jens Stage (2 mio. €)
    Victor Nelsson (3,5 mio. €)
    Kalle Johnsson (1 mio. €)
    Pep Biel (4 mio. €)
    Bryan Oviedo (fri transfer)
    Michael Santos (2,5 mio. €)
    Nicklas Bendtner (fri transfer)
    Samlede transferudgifter: 15 mio. €, 112 mio. kr.

    Økonomisk har transfervinduet medført en gevinst på 100 mio. kr., eller 1,5 gange Brøndbys seneste underskud..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  19. #1962
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Vi har købt en lottokupon og jeg elsker det. Nu får vi en angriber, hvor jeg rent faktisk rejser mig i spænding på indlæg til bagerste stolpe.

    Hvis Bendtner kan smadre FCK på 4 mdr, så er der vel egentlig ikke så meget styr på tingene, som vi går og tror - og så er han hellere ikke værre.

    Velkommen hjem - sådan her håndtere man jubel efter en bytur: (3:40)

    https://m.youtube.com/watch?v=j1PT0P4vk-s


  20. #1963
    Tilmeldingsdato
    Sep 2013
    Indlæg
    247

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Og, ja, så er der den der brandværdi, hvor Bendtner for mig er en langt større joke end FCM's grinagtige signing af van der Vaart. Al medieinteresse om FCK vil nu handle om Bendtner. Vi skal høre på tusind historier og mindre eller større skandaler, lige fra de skide sko, han træner i, til "en mut Bendtner på bænken". Det her er bare så helt utroligt useriøst!
    Jeg tror så omvendt, at al den omtale Bendtner fører med til klubben er guld værd. Og beslutter han sig endelig for at piske en taxa, smitter den dårlige ikke sønderlig af på klubben.

    Spændende transfer, godt for klubben. Om det bliver en spillemæssig succes, er ikke sikkert. Jeg krydser fingre.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #1964
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Hold kæft en katastrofe.

    Bendtner……… Eneste lyspunkt er det kun er for et halvt år. En spiller ude af form, ja ham skal vi nok få glæde af lol. Bliver spændende om han kan nå at smadrer harmonien i truppen.

    Vi ses i Byen Bendtner
    Sidst redigeret af EraZ : 03.09.19 kl. 05:50

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #1965
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Skal man have de positive briller på, kan han umuligt være mere uskarp foran mål end Pieros. Til gengæld mister Ståle sin forreste forsvarer, hvis han stiller op med bevægelsesøkonomen Bendtner. Ja ja, helt uinteressant er det ikke.

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •