Side 45 af 47 FørsteFørste ... 35424344454647 SidsteSidste
Viser resultater 661 til 675 af 701

Emner: Rekorder i superligaen

  1. #661
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Rekorder i superligaen

    Citat Oprindeligt indsendt af Outpatient Se meddelelser
    Følger der en forklaring med til alle de blå "attributer" et eller andet sted? Nogle af dem er nemme nok at regne ud, mens andre godt kunne bruge et par ord eller to.

    Er det muligt at hive en liste ud med den hurtigst målte topfart på tværs af hele Superligaen? Måske en top 20? En lignende oversigt over vores nuværende trup ku' også være ret fin.
    Nej. Desværre ikke nogen signatur-forklaring. Der kan man gå på jagt efter de samme tal på hjemmesiden, og se hvad der står - eller søge i javascript-koden og se hvor de bruger værdien. Det er jo ikke at API til at udstille data. Det er et API, som de bruger til at hente data på deres egen superliga.dk side - så brugervenlighed for eksterne "datatyve" står nok meget langt nede på prioriteringslisten.

    Der kommer jo også nogle spørgsmål omkring hvilke data, man kan tillade sig at hente - i det her tilfælde, der anser jeg data som udstillet på superligaens officielle hjemmeside - men jeg bruger det faktisk ikke direkte på superstats.dk - jeg bruger det kun til "personlige formål" :-) Men de data, som vi rent faktisk "taster ind", de kommer jo i sagens natur også fra nettet. Jeg sidder jo ikke og ser samtlige kampe på stadion. Men hvor grænsen går, det er der vist ikke nogen der sådan lige ved.

    Jeg har ikke alle data liggende i analyserbar form, så topfarts-stats er ikke noget jeg lige kan vifte ud af ærmet lige PT.
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #662
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Rekorder i superligaen

    OB har nu spillet 0-0 i to kampe i streg. Hvad er egentlig rekorden for flest 0-0 kampe i streg for et enkelt hold i superligaen? Og hvad er FCK’s “rekord”?

  4. #663
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Rekorder i superligaen

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    OB har nu spillet 0-0 i to kampe i streg. Hvad er egentlig rekorden for flest 0-0 kampe i streg for et enkelt hold i superligaen? Og hvad er FCK’s “rekord”?
    Rekorden er 3 kampe. Det er sket 4 gange i alt - Horsens har stået for de 2 seneste (i 2005 og 2011) og - hvis man tæller minutter - de 2 længste stimer. Den længste på 3 kampe og i alt 79 minutter (7 minutter i kampen inden og 72 minutter i kampen efter). De 2 andre hold, der har klaret 3 er Lyngby i 1993 og AB i 2001.

    Vi har selv 5 gange spillet to 0-0 kampe i træk - senest i november 2015. Den længste periode uden mål er fra marts 2003 og på 2 kampe og i alt 71 minutter uden mål.
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #664
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Rekorder i superligaen

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Rekorden er 3 kampe. Det er sket 4 gange i alt - Horsens har stået for de 2 seneste (i 2005 og 2011) og - hvis man tæller minutter - de 2 længste stimer. Den længste på 3 kampe og i alt 79 minutter (7 minutter i kampen inden og 72 minutter i kampen efter). De 2 andre hold, der har klaret 3 er Lyngby i 1993 og AB i 2001.

    Vi har selv 5 gange spillet to 0-0 kampe i træk - senest i november 2015. Den længste periode uden mål er fra marts 2003 og på 2 kampe og i alt 71 minutter uden mål.
    Tak! Så reelt er der rekordtageringsforsøg i næste runde?

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #665
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Rekorder i superligaen

    11 gange har vi lukket 2+ mål ind i de første 17 runder. Det er en fornem all-time klubrekord. Selv ikke i de glade 90'ere formåede vi det. Ud af de kun i alt 10 andre hold, der har klaret at inkassere så mange mål i de seneste 20 år, der er de 9 rykket ud med et brag. Kun AGF i 2002/03 klarede sig med nød og næppe lige akkurat over nedrykningsstregen. Det er faktisk helt ualmindelig skidt.
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar


  9. #666
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Rekorder i superligaen

    Har fck egentligt sat rekorden for flest kampe i en sæson hvor vi lukker 2 mål ind og samtidigt ender med at vinde. Jeg får det til 4 kampe indtil videre.

  10. #667
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Rekorder i superligaen

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Har fck egentligt sat rekorden for flest kampe i en sæson hvor vi lukker 2 mål ind og samtidigt ender med at vinde. Jeg får det til 4 kampe indtil videre.
    Nej. Ingen Superliga-rekord, men en tangering af klubrekorden - vi har 4 gange tidligere (94/95, 98/99, 12/13, 17/18) gjort det 4 gange på en sæson.

    Esbjerg og Nordsjælland har begge gjort det 5 gange på en sæson.

    Vi har fået mindst 1 point i 7 kampe med 2+ mål imod i år. Der er klub- og superliga-rekorden på 10 (98/99)
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #668
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

  13. De følgende 5 brugere er enige:

  14. #669
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Rekorder i superligaen

    3-0 i Odense-Vejle efter 8 minutter, og 4-0 efter 25 min. Er der sat nogle rekorder?

  15. #670
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Rekorder i superligaen

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    3-0 i Odense-Vejle efter 8 minutter, og 4-0 efter 25 min. Er der sat nogle rekorder?
    Tænker at Vejle i hvert fald allerede må have rekorden for flest minutter uden højintense løb på en sæson.

    Det er så mærkeligt, at de bare står og kigger på - kamp efter kamp.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #671
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Rekorder i superligaen

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    3-0 i Odense-Vejle efter 8 minutter, og 4-0 efter 25 min. Er der sat nogle rekorder?
    Jeps. Det er både hurtigste til 3-0 og hurtigste til 4-0.

    https://twitter.com/superstats_dk/st...02781032026116

    https://twitter.com/superstats_dk/st...03475533271059
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #672
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Rekorder i superligaen

    Grabara skal vel nævnes i denne tråd nu. Derudover, 4 gange 1-0, begynder der at være tale om en rekordstime med ensartede resultater?

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #673
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Rekorder i superligaen

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Grabara skal vel nævnes i denne tråd nu. Derudover, 4 gange 1-0, begynder der at være tale om en rekordstime med ensartede resultater?
    Det er en Superliga klub-rekord. Vi har aldrig tidligere haft samme resultat 4 Superliga-kampe i træk. Vi har 2 gange før vundet 1-0 tre gange i træk og også vundet 2-0 tre gange i træk - og i 2-0 stimen (nov-dec 2009), der vandt vi faktisk også 2-0 i Europa over Cluj - så dermed har vi en enkelt gang tidligere haft samme resultat 4 kampe i træk, hvis vi tager alle kampe med.

    I superligaen er rekorden 5. Både Sønderjyske og Horsens har spillet 1-1 5 kampe i træk.
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #674
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    40

    Re: Rekorder i superligaen

    Jeg har lige et par trænerrelaterede rekord spørgsmål:

    1. Er der andre trænere end Hans Backe, som har vundet Superliga titlen med 2 forskellige klubber?
    2. Er der nogle trænere, som har prøvet at vinde titler (Superliga eller DBU Pokal) i mere end 2 forskellige klubber? (Hans Backe, Glen Riddersholm og Jess Thorup er dem, som jeg lige umiddelbart kan komme på med 2 klubber)

  24. #675
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Rekorder i superligaen

    Citat Oprindeligt indsendt af JohnniBoy Se meddelelser
    1. Er der andre trænere end Hans Backe, som har vundet Superliga titlen med 2 forskellige klubber?
    Arne Sørensen har vundet med hele tre! Blandt andre vores herlige KB – det trettende mesterskab i 1968. (Og så også med Esbjerg og Hvidovre).

  25. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. FCK sætter rekorder i år
    By Gundaris in forum De korte linier
    Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 27.05.09, 07:30
  2. EB om spillerlønninger i Superligaen
    By Andreas Hansen in forum De korte linier
    Svar: 45
    Sidste Meddelelse: 15.03.07, 10:15
  3. 12 ønskehold i superligaen?
    By fc vandmand in forum De korte linier
    Svar: 81
    Sidste Meddelelse: 30.08.05, 11:33
  4. Lønniveauet i Superligaen?
    By LarsGotItGoing in forum De korte linier
    Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 10.06.05, 22:11

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •