Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
91. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder i ordinær tid

    44 48.35%
  • Uafgjort (FCK vinder efter forlænget spilletid eller straffespark)

    8 8.79%
  • Uafgjort (Nykøbing vinder efter forlænget spilletid eller straffespark)

    3 3.30%
  • Nykøbing vinder i ordinær tid

    36 39.56%
Side 3 af 10 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 141

Emner: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Vi gjorde forresten det samme med Boilesen, så selv om vi signede ham i august 2016, fik han først debut for os i februar 2017.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Det er i den grad bekymrende og jeg er ikke sikker på jeg køber, at han slet ikke er i form. Vi var hurtige til at forsøge at 'sluse' ham ind og før landskampspausen blev han skiftet ind tre kampe i træk og fik debut fire dage efter han kom til. På landsholdet fik han en enkelt landskamp mod Zimbabwe d. 3/9 og var på bænken tre dage senere. Sidste sæson spillede han rigeligt. Han kom tilbage til København d. 15/9 og jeg tror det tager længere tid end en uge at blive en couchpotato. Skulle han ikke være i form til at spille mod Nykøbing?
    Plus at han fik fuld tid i alle Sydafrikas tre kampe under OL. Og han så ud til at være i ganske udmærket form i de tre korte indhop, han fik for os før landskamppausen. Han viste i øvrigt okay takter i de kampe, hvor han burde have fået en flot assist, da Højlund sparkede på overliggeren mod Sønderjyske, ligesom at han blev snydt for et straffespark mod Vejle. Hans udmærkede form kan umuligt være forduftet fuldstændig på den uge, han var fanget i Sydafrika pga. sit pas.

    Det undrer mig, at ingen medier har spurgt til, hvorfor Singh manglede i den kamptrup mod FCM, der skreg på hans spillertype. Selv en halvrusten Singh (hvilket han næppe har været) burde have siddet på den bænk, der var så skævt besat typemæssigt. Jeg frygter, at vi allerede er ude i en eller anden form for straffeaktion eller disciplinær krise. Jeg savner i hvert fald en journalist, der undersøger sagen.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  3. De følgende 8 brugere er enige:

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    FCM gør forøvrigt noget lignende med Marrony lige nu, så helt mærkeligt er det ikke.
    Marrony genoptræner efter en skade. Ikke helt det samme som at være overvægtig (hvis Singh da er det) eller mangle et gyldigt pas :)

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #34
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    25

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Er folk oppe at køre over, at en spiller ikke er udtaget til en trup, der ikke er udtaget endnu?

  7. #35
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Desler Se meddelelser
    Er folk oppe at køre over, at en spiller ikke er udtaget til en trup, der ikke er udtaget endnu?
    Jeg tror, vi er nogen, der undrer os over, hvorfor Singh ikke var med forleden mod FCM.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #36
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    25

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Fordi han er dårlig.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #37
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Desler Se meddelelser
    Fordi han er dårlig.
    Forhåbentlig ikke...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #38
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg er måske for første gang fuldstændig ligeglad med at ryge ud. Det er mesterskabet som tæller i år - intet andet. Med vores smalle trup, så er færre kampe blot bedre. Spil kun med reserver og accepter nederlag, om det så er til et serie 2 hold.
    Siden klubben blev stiftet, der har der kun 1 gang tidligere været 3 finaler i træk uden deltagelse af FC København. Det var i 98, 99 og 2000. Nu har der allerede været 4 finaler uden vores deltagelse. Jeg synes efterhånden, at det er tiltrængt, at vi vinder den turnering igen også.
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar


  14. #39
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Plus at han fik fuld tid i alle Sydafrikas tre kampe under OL. Og han så ud til at være i ganske udmærket form i de tre korte indhop, han fik for os før landskamppausen. Han viste i øvrigt okay takter i de kampe, hvor han burde have fået en flot assist, da Højlund sparkede på overliggeren mod Sønderjyske, ligesom at han blev snydt for et straffespark mod Vejle. Hans udmærkede form kan umuligt være forduftet fuldstændig på den uge, han var fanget i Sydafrika pga. sit pas.
    Ja han havde da et par gode aktioner for os, men han så da ikke særlig fit ud. Tværtimod lignede det et par kilo for meget på sidebenene, hvilke sikkert ikke er blevet færre efter mindst én uges selvtræning.

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det undrer mig, at ingen medier har spurgt til, hvorfor Singh manglede i den kamptrup mod FCM, der skreg på hans spillertype. Selv en halvrusten Singh (hvilket han næppe har været) burde have siddet på den bænk, der var så skævt besat typemæssigt. Jeg frygter, at vi allerede er ude i en eller anden form for straffeaktion eller disciplinær krise. Jeg savner i hvert fald en journalist, der undersøger sagen.
    Har Thorup ikke nævnt årsagen et sted eller var det inden den Europæiske kamp? Mener at have læst Thorup udtale, at han først kom hjem et par dage før og først trænede med holdet fredag (da holdet var i Bratislava), hvorfor han ikke var med mod FCM. Endvidere mener jeg også at have læst Thorup snakke om det lidt spøjse forløb med en OL-turnering efterfulgt af et par ugers pause (uden træning) og nu 3 uger i Sydafrika.
    Jeg tror, at vi lægger for meget i det, når nogen spekulerer i fejlkøb allerede (det kan det være, men alt for tidligt at konkludere) eller om strafaktion. Kvart i bold har da vist også nævnt, at vi nok ikke skal forvente at se ham før om et par uger grundet manglende form.

  15. #40
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja han havde da et par gode aktioner for os, men han så da ikke særlig fit ud. Tværtimod lignede det et par kilo for meget på sidebenene, hvilke sikkert ikke er blevet færre efter mindst én uges selvtræning.

    Har Thorup ikke nævnt årsagen et sted eller var det inden den Europæiske kamp? Mener at have læst Thorup udtale, at han først kom hjem et par dage før og først trænede med holdet fredag (da holdet var i Bratislava), hvorfor han ikke var med mod FCM. Endvidere mener jeg også at have læst Thorup snakke om det lidt spøjse forløb med en OL-turnering efterfulgt af et par ugers pause (uden træning) og nu 3 uger i Sydafrika.
    Jeg tror, at vi lægger for meget i det, når nogen spekulerer i fejlkøb allerede (det kan det være, men alt for tidligt at konkludere) eller om strafaktion. Kvart i bold har da vist også nævnt, at vi nok ikke skal forvente at se ham før om et par uger grundet manglende form.
    Jeg har ikke set nogle af begrundelserne, du nævner, men det er nok bare mig. Jeg synes egentlig, han så okay fit ud og hurtig i sine sprint i indhoppene for os. Jeg kan selvfølgelig ikke vide, hvordan han ville se ud, hvis han havde spillet mere end 10-15 minutter i hver kamp, men som indskifter virkede han bestemt anvendelig. Han har et rundt hoved, som måske godt kan se lidt kvabset ud, men det havde Hjalte jo også. ;-)

    Jeg er bestemt ikke ude i at dømme fejlindkøb endnu. Som sagt synes jeg slet ikke, han faldt igennem i de kampe, og det er netop derfor, jeg undrer mig over hans fravær. For selv hvis han ikke er i topform, virker det fjollet at gemme ham væk, når vi i den grad mangler hans type, som det var tydeligt mod FCM. Derfor håber jeg også, han får spilletid i morgen, så han hurtigst muligt kan komme i gang igen.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  16. De følgende 6 brugere er enige:

  17. #41
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    230

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Vi har lavet en minioptakt til kampen som man passende kan lytte når man sidder på landevejen mod Nykøbing F. i morgen.

    Onsdag kl. 18 tager vi turen til Falster for at spille pokalkamp mod Nykøbing FC. Vi har sammen med Gustav, som har et indgående kendskab til NFC, lavet en minioptakt til pokalbraget. Hvilket niveau har vores kommende modstander, hvordan er stemningen til deres hjemmekampe og hvordan er mad- og drikkeudvalget efter Claus Meyers indtog? Få svarene i dette særafsnit af Absalons Radio. Vores normale udsendelse udkommer stadig, som altid, onsdag.

    https://absalonsradio.buzzsprout.com/883612/9236564

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #42
    Tilmeldingsdato
    Aug 2021
    Indlæg
    57

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Forstår stadig ikke hvordan det er muligt at tage på som professionel fodboldspiller i sin bedste alder. Altså træner de ikke næsten hver eneste dag?
    Synes faktisk også det er virkelig uprofessionelt når en klub betaler så mange penge for én.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #43
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Vi gjorde forresten det samme med Boilesen, så selv om vi signede ham i august 2016, fik han først debut for os i februar 2017.
    Jeg synes ikke sammenligningerne med hhv. Marrony og Boilesen er brugbare når det kommer til Singh. Marrony er en ung spiller der flytter kontinent til en ny kultur og i øvrigt ikke har spillet særlig meget i 2021. Boilesen kom hertil efter at have fået sin karriere parkeret i Ajax og den måske største årsag til at han først fik debut i februar var, at man først her havde solgt Augustinson.

    Intet af dette er gældende for Singh. Han har været mange år i Europa og har endda været i Skandinavien før. Ligeledes har han fået fint med spilletid i de klubber han har været i.

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja han havde da et par gode aktioner for os, men han så da ikke særlig fit ud. Tværtimod lignede det et par kilo for meget på sidebenene, hvilke sikkert ikke er blevet færre efter mindst én uges selvtræning.

    Jeg ved ikke om man kan vurdere om han var fit, da han kom ind i kampe der allerede var afgjort og blot havde 10 minutter tilbage. Jeg har svært ved at se, at man som professionel fodboldspiller kan se decideret ”u-fit” ud på så kort tid. Når jeg sammenligner billeder og videoer af ham ser han da heller ikke ud til at have taget bemærkelsesværdigt på.

    I særdeleshed er det besynderligt, at han skulle være kommer i så dårlig form, at han ikke kan have en rolle som indskifter – værre har formen trods alt ikke været da vi hentede ham, da der ikke gik længe for han kom på banen.

    Det jeg frygter er, at Thorup ikke vurderer at han er god nok. Forhåbentligt har han bare brug for mere tid til at falde til og er måske ikke helt med taktisk, men at han skulle være i dårlig form tror jeg ikke på.

  22. De følgende 6 brugere er enige:

  23. #44
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Der er godt nok mange bortforklaringer omkring Singh - det er egentlig meget simpelt. Er han ikke klar til at starte inde i en pokalkamp imod er 1 div hold på nuværende tidspunkt, så har vi virkelig sovet i timen.

    Det er vores eneste køb til kanten og vi har sagt farvel til Fischer og Daramy - han SKAL være klar. Selvfølgelig er han i form til 45-60 minutter som minimum, selvfølgelig SKAL han være god nok på nuværende tidspunkt. Manden er 24 år og har rigeligt med erfaring.

    Starter han ikke inde, så er det mærkeligt, skulle han ikke være i truppen - så er det hovedrystende.

    Med JT udtalelse, så starter vi vel med 7-8 fra hans idealopstilling og det er katastrofalt


  24. #45
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    187

    Re: Optakts- og kamptråd: Nykøbing FC vs. F.C. København (22/09-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Der er godt nok mange bortforklaringer omkring Singh - det er egentlig meget simpelt. Er han ikke klar til at starte inde i en pokalkamp imod er 1 div hold på nuværende tidspunkt, så har vi virkelig sovet i timen.

    Det er vores eneste køb til kanten og vi har sagt farvel til Fischer og Daramy - han SKAL være klar. Selvfølgelig er han i form til 45-60 minutter som minimum, selvfølgelig SKAL han være god nok på nuværende tidspunkt. Manden er 24 år og har rigeligt med erfaring.

    Starter han ikke inde, så er det mærkeligt, skulle han ikke være i truppen - så er det hovedrystende.

    Med JT udtalelse, så starter vi vel med 7-8 fra hans idealopstilling og det er katastrofalt
    Æh, er det virkelig en etableret sandhed, at Singh ikke er udtaget? Truppen er ikke udtaget endnu, og han figurerer da på billedet fra tweetet som åbenbart etablerer, at Singh er tyk og dårlig (?). Skal vi nu ikke liiiiiiiige, drenge.....
    "Tro kan flytte dværge."

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 3 af 10 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 16.08.21, 14:14
  2. Svar: 161
    Sidste Meddelelse: 21.07.21, 14:56
  3. Svar: 166
    Sidste Meddelelse: 05.05.21, 16:47
  4. Svar: 137
    Sidste Meddelelse: 28.04.21, 19:08
  5. Svar: 124
    Sidste Meddelelse: 02.03.21, 23:56

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •