Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
63. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    24 38.10%
  • Uafgjort

    19 30.16%
  • Vejle vinder

    20 31.75%
Side 3 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 70

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (31/10-2021 kl. 16:00)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (31/10-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af peterandreasen Se meddelelser
    Pt er de jo desværre bare bedre!!
    Bestemt.

    Zan

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (31/10-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af d-man Se meddelelser
    Jeg fatter ikke, at vi igen har Grabara i målet.
    Det er jo helt væk. Han har kostet 2 kampe i streg og helt generelt ikke leveret rigtig gode præstationer i denne sæson. Hvis jeg var Kalle ville jeg være mega pissed.


  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (31/10-2021 kl. 16:00)

    Hákon gjorde det godt - og ikke kun pga. målet.


  5. #34
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (31/10-2021 kl. 16:00)

    Stage og Biel på midten synes at være løsningen på nogle af vores problemer. Haraldson imponerede - lille, men går ind i alt.


  6. #35
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    285

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (31/10-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af ersenio Se meddelelser
    det ligner en sejr over Vejle:

    1- superligakampe med Lerager fra start: 1,44 point i snit med 3 sejre, 4 uafgjorte og 2 nederlag
    2. superligakampe uden Lerager fra start: 3 point i snit med 4 sejre


    Opdateret med data om at Lerager stadig er dårlig for os:

    1- superligakampe med Lerager fra start: 1,44 point i snit med 3 sejre, 4 uafgjorte og 2 nederlag
    2. superligakampe uden Lerager fra start: 3 point i snit med 5 sejre


    Efterhånden klart for mig at Lerager hæmmer vores spil i uhørt grad
    Very Nice

  7. De følgende 7 brugere er enige:

  8. #36
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (31/10-2021 kl. 16:00)

    Første sejr i en måned. På en ret billig baggrund, men det var vigtigt at få en lille smule momentum inden ECL-gruppefinalen i Grækenland mod PAOK på torsdag. Håber i den forbindelse at Khocholavas udskiftning ikke skal give grund til yderligere bekymring inden landsholdspausen.

    Det er svært at sige, hvor meget Stage og Biel kan være en løsning inde centralt på baggrund af dagens kamp indtil Falk er tilbage, dertil var modstanden simpelthen for svag. Men vi skal virkelig hænge vores hat på de to resten af efteråret, hvis vi skal have den mindste chance for at holde fast i FCM resten af efteråret.

    PS: Lidt sjovt forresten, at Wind forsøgte at lobbe bolden over Grytebust i løbet af anden halvleg..
    PPS: Jeg håber virkelig at banen bliver skiftet i morgen, så den er klar til Danmarks landskamp mod Færøerne, og endnu vigtigere, vores kampe mod hhv. AGF og Slovan inden vinterpausen. Hold kæft, hvor var den ringe at se på.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  9. De følgende 8 brugere er enige:

  10. #37
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (31/10-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af ersenio Se meddelelser
    Opdateret med data om at Lerager stadig er dårlig for os:

    1- superligakampe med Lerager fra start: 1,44 point i snit med 3 sejre, 4 uafgjorte og 2 nederlag
    2. superligakampe uden Lerager fra start: 3 point i snit med 5 sejre


    Efterhånden klart for mig at Lerager hæmmer vores spil i uhørt grad
    Prøv med variablerne:
    - Kampe uden Lerager OG Falk vs. Kampe uden Falk
    - Kampe uden Lerager OG Daramy vs. Kampe uden Daramy
    - Kampe uden Lerager OG Falk OG Daramy vs. Kampe uden Falk OG Daramy
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #38
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (31/10-2021 kl. 16:00)

    Det blev til en sikker sejr i en ganske useværdig kamp mod en modstander med mere dødvægt end et fitnesscenter. Der blev spekuleret i at Vejle ville parkere bussen og vi derfor ville have problemer med at komme frem til chancer og på papiret stillede Vejle da også op med et tremandsforsvar med to wingbacker – så reelt en femmandsbagkæde. Kvaliteten var dog ikke til at holde os fra fadet, men jeg synes nu heller ikke, at de ligefrem parkerede bussen, da de gerne ville skubbe op og gøre pladsen på midtbanen trang. Det lykkedes dog ikke, da deres midtbane i særdeleshed var dårlig og præget af passivitet og fremstod også uorganiseret. De forsøgte at trække Sousa længere tilbage på banen for at bidrage til opspillet, men så manglede han bare længere fremme.

    Vi spillede ikke ligefrem sprudlende og truppen ser også ramponeret ud efterhånden. Derfor må en sikker sejr uden det store besvær være kærkommen. Taktisk lavede vi ikke nogle væsentlige ændringer. Udtrykket bliver dog anderledes når Biel rykker længere tilbage i banen og også et punkt som modstanderne potentielt kan udnytte, da Stage går længere frem når vi angriber og Biel derfor skal opsamle andenbolde og lukke ned for omstillinger.

    Grabara havde ikke det store at se til, men var tæt på at fumle bolden i eget net. Det sker dog som følge af, at vi stadig tillader at modstanderen står tæt på målmanden på hjørnespark. Det har givet problemer før og var ved at give det igen. Til gengæld så udsparkene langt bedre ud. Jeg var dog overrasket over at han startede frem for Kalle.

    Ankersen spiller en noget sløj kamp. Blev ikke for alvor udfordret defensivt, men offensivt er det for mangelfuldt.
    Khocholava spillede en stærk kamp indtil han blev skadet. Han brød mange afleveringer og havde en del generobringer, ligesom han vandt sine dueller. Han har en større fejlaflevering, men ellers så det fint ud.
    Boilesen havde en lidt mere tilbagetrukket rolle i dag og han leverede også en noget sløj præstation.
    VK har et rigtig godt indlæg i løbet af hele kampen – men det var også tilstrækkeligt. Det fungerer ikke rigtigt mellem ham og Bøving. Defensivt skete der ikke det store i hans side.

    Bøving havde meget få fine aktioner, men set over hele kampen var han ikke imponerende.
    Stage leverer en stærk præstation på midtbanen og fortsatte målscoringen. Bidrager ikke helt så meget i opspillet, men det er også mindre nødvendigt med Biel som makker. Virkede til at han var styrmanden i vores presspil, hvilket også lykkedes fint.
    Biel spiller en fin kamp på midten, men man så også at han så svag ud i det defensive og ikke selv kommer i så afgørende positioner. Har dog en række gode fremadrettede afleveringer, men jeg savnede ham stadig længere fremme.
    Diks som højrekant var ingen ubetinget succes. Han tager de rigtige løb, men helt godt blev det nu ikke. Generelt var det skuffende med vores kanter, da der var rigelig med plads her.

    Wind spiller en stor kamp. Selvom han ikke selv blev farlig, så var han i den grad bindeleddet i vores angrebsspil. Vejle havde dedikeret deres nummer 5 til at dække ham og han fejlede i stor stil, da Wind vandt næsten alle dueller. I enkelte situationer manglede der medspillere (og løb) omkring Wind og efter straffesparket gik han ned i tempo.
    Haraldsson fik scoret et flot mål, deltog flittigt i presset og havde en række gode løb. De gange han modtog bolden i løb kunne han ikke kontrollere den og man så stort set intet til ham i lange perioder. Han er en ung spiller, der ikke har fået så meget spilletid igen, så på den baggrund gjorde han det fint, men der skal trods alt mere til før jeg vil betegne det som en god præstation (og kampens spiller var han aldrig i nærheden af at være).

    Slutteligt synes jeg kampens dommer leverer en fin præstation generelt. Der var ingen større fejl og jeg synes linjen til kampen var fornuftig, men antallet af småfejl var alt for højt og særligt mod slutningen af kampen så han lidt tvivlsom ud.

    Det blev dermed til tre lettjente point, hvor enkelte spilleres stærke præstationer endte med at bære holdet. Vi blev endnu engang vidne til hvor skadesplaget og tyndslidt truppen er. Nu er der kun tre kampe tilbage ligaen før der er pause og forhåbentligt kan vi holde trit med FCM og så komme stærkere tilbage efter vinterpausen for vi er snart ude i, at vi lige så godt kan se U/19 holdets kampe i stedet.

  13. De følgende 9 brugere er enige:

  14. #39
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (31/10-2021 kl. 16:00)

    Synes virkelig ikke man kan se vi mangler Lerager idag..

    men nøj hvor de unge gør det godt Haraldsson er jo en stjerne
    Wind har brug for fart for virkelig at shine som han får idag!
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  15. #40
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (31/10-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Synes virkelig ikke man kan se vi mangler Lerager idag..

    men nøj hvor de unge gør det godt Haraldsson er jo en stjerne
    Wind har brug for fart for virkelig at shine som han får idag!
    Man er ikke nødvendigvis en stjerne fordi man scorer, men jo, Haraldsson viste en god energi. Men stadig plads til udvikling…

    Wind var klart MOM i mine øjne. Lignede en moden spiller idag. Som vi har brug for.

    Zan


  16. #41
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    485

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (31/10-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Haraldsson fik scoret et flot mål, deltog flittigt i presset og havde en række gode løb. De gange han modtog bolden i løb kunne han ikke kontrollere den og man så stort set intet til ham i lange perioder. Han er en ung spiller, der ikke har fået så meget spilletid igen, så på den baggrund gjorde han det fint, men der skal trods alt mere til før jeg vil betegne det som en god præstation (og kampens spiller var han aldrig i nærheden af at være).
    Taget i betragtning at det var hans debut, samt hans unge alder, så synes jeg faktisk det var en god præstation. Ja han fumler og fejler nogle gange, men han har flere gode afleveringer, flere gode taklinger, han viste godt overblik og FART! Målet var da virkelig flot, både i opspil og til scoringen.

    Bøving skuffer mig dog igen, det virker som om, at hver gang han får muligheden for at score så sparker han den ind i en modstander, og hver eneste gang han udfordrer så mister han den. Han prøver at være Daramy men niveauet er meget langt fra. Han er stadig en spændende spiller, men han mangler stadig en del for at kunne gøre sig gældende i europa og mod top superligahold.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #42
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (31/10-2021 kl. 16:00)

    Der er ingen tvivl om at Bøving er meget langt fra Daramys niveau, men jeg synes at vi i glimt ser antrit noget der kan blive godt. Daramy nåede at få rigtig mange kampe inden ham blev god og der var nok også nogle der nåede at blive lidt nervøse for om han kunne komme til at udfolde det potentiale som man kunne se. Nu får Bøving så en del mere spilletid end han måske burde være berettiget til, men det er så fordi der ikke er nogle til for alvor at udfordre den position. Vi skal dog glæde os over, at det på sigt, kan være netop det der gør at han kan tage de skridt der skal til for at han for alvor kan slå igennem.

  19. De følgende 12 brugere er enige:

  20. #43
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (31/10-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Der er ingen tvivl om at Bøving er meget langt fra Daramys niveau, men jeg synes at vi i glimt ser antrit noget der kan blive godt. Daramy nåede at få rigtig mange kampe inden ham blev god og der var nok også nogle der nåede at blive lidt nervøse for om han kunne komme til at udfolde det potentiale som man kunne se. Nu får Bøving så en del mere spilletid end han måske burde være berettiget til, men det er så fordi der ikke er nogle til for alvor at udfordre den position. Vi skal dog glæde os over, at det på sigt, kan være netop det der gør at han kan tage de skridt der skal til for at han for alvor kan slå igennem.
    Enig. Bøving har fået alt for meget spilletid. Klart han har potentiale, men det er gået alt for stærkt efter min smag. Som du er inde på så var Daramy lang tid undervejs med massere af indhop hist og pist, før han tog det sidste skridt. Det er samme vej Bøving skal gå. Forhåbentlig tager PC sig sammen i Vinter transfer vinduet.

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #44
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (31/10-2021 kl. 16:00)

    Kampens højdepunkt for mig var de to episoder til sidste i kampen hvor Jelert følte sig bortdømt ifm med to indkast der gik Vejles vej…
    Vi fører 3-0 og kampen er afgjort - og så viser han sådan en udstråling, vilje og vindermentalitet…

    Pisse fedt, mere af det tak….

  23. De følgende 8 brugere er enige:

  24. #45
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    323

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (31/10-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Kampens højdepunkt for mig var de to episoder til sidste i kampen hvor Jelert følte sig bortdømt ifm med to indkast der gik Vejles vej…
    Vi fører 3-0 og kampen er afgjort - og så viser han sådan en udstråling, vilje og vindermentalitet…

    Pisse fedt, mere af det tak….
    Well, ok man kan se forskelligt på det. Efter første situation får han en påtale af dommeren, så at fremture anden gang virker bare dumt i min bog...

  25. De følgende 5 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 48
    Sidste Meddelelse: 03.08.21, 21:09
  2. Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 05.03.21, 13:05
  3. Svar: 48
    Sidste Meddelelse: 04.03.19, 18:33
  4. Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 22.10.18, 17:52
  5. Optakts- og kamptråd: F.C. København - Vejle Boldklub
    By Fck-fan in forum De korte linier
    Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 14.04.09, 13:34

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •