Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 16 til 22 af 22

Emner: Optaktstråd SIF - FCK

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Optaktstråd SIF - FCK

    Det er tankevækkende at vi fyrede Ståle fordi vi bl.a. ønskede et nyt og mere offensivt udtryk og nu spiller vi det mest migrænefremkaldende og tandlæse fodbold nogensinde.. Det er jo ikke kun i dag, pilen har været støt nedadgående i en lang lang periode nu, og spillemæssigt bliver vi nærmest dårligere og dårligere for hver kamp der går..


  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optaktstråd SIF - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Det er tankevækkende at vi fyrede Ståle fordi vi bl.a. ønskede et nyt og mere offensivt udtryk og nu spiller vi det mest migrænefremkaldende og tandlæse fodbold nogensinde.. Det er jo ikke kun i dag, pilen har været støt nedadgående i en lang lang periode nu, og spillemæssigt bliver vi nærmest dårligere og dårligere for hver kamp der går..
    Den kamp mod FCM slog os åbenbart ud. Vi kan jo godt argumentere for at præ den kamp spillede vi jo faktisk noget af det mest fantastiske offensive bold set længe i FCK.

    Men ja efter den kamp er det gået stødt ned at bakke med nogle enkelte gode kampe, men slet ikke på det gode niveau vi så i den gode periode vi havde under JT.

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Optaktstråd SIF - FCK

    Var det ikke noget med at Jess Thorup blev ansat til at spille offensivt sprudlende fodbold,
    der er stykke vej endnu med 0 skud på mål mod en oprykker..

    Når det så er sagt så peger pilen vel også på PC når man kigger på vores bænk
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Optaktstråd SIF - FCK

    Vi er så også uden Falk og Daramy i perioden efter FCM. De to spillere som har vist det højeste offensive topniveau i suppen i den sæson, sammen med Biel naturligvis.

    Det bør ikke være en sovepose for Thorup, men alle hold vil falde markant i niveau, hvis de mister deres to bedste spillere, og erstatningerne ikke findes i truppen.

    Nu mangler AGF hjemme og AaB ude. AGF er mere svingende end Joan Ørting og AaB's form har været nedadgående. Jeg vil ikke være overrasket, hvis FC hutler to sejre hjem, og så må transfervinduet afgøre, om vi kan være bare en smule optimistiske til foråret. Desuden er der vel en sandsynlig for, at Falk er tilbage mod Gymnastikpigerne?

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optaktstråd SIF - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Vi er så også uden Falk og Daramy i perioden efter FCM. De to spillere som har vist det højeste offensive topniveau i suppen i den sæson, sammen med Biel naturligvis.

    Det bør ikke være en sovepose for Thorup, men alle hold vil falde markant i niveau, hvis de mister deres to bedste spillere, og erstatningerne ikke findes i truppen.

    Nu mangler AGF hjemme og AaB ude. AGF er mere svingende end Joan Ørting og AaB's form har været nedadgående. Jeg vil ikke være overrasket, hvis FC hutler to sejre hjem, og så må transfervinduet afgøre, om vi kan være bare en smule optimistiske til foråret. Desuden er der vel en sandsynlig for, at Falk er tilbage mod Gymnastikpigerne?
    Absolut, men så på den anden side, så syntes jeg bare det er kritisabelt at vores spil kan falde så ekstremt meget i niveau pga. 2 spillere. Så mangler der altså noget på det hold. Igennem de senere år har jeg gået og sagt det samme om FCM, som jo også har solgt gode spillere, men aligevel holder de et acceptabelt niveau, selvom de godt nok tabte i dag.

    Men, hvis strategien er vi går ungdomsvejen i fremtiden som PC hentyder til, så tror jeg vi kommer i store problemer. Men du har ret, Vintertransfer vinduet er jo afgørende, hvor alvorligt vi mener det, men det sagde jeg også i Sommers og blev slemt skuffet over PC. pffff.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:
    shs

  9. #21
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Optaktstråd SIF - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Absolut, men så på den anden side, så syntes jeg bare det er kritisabelt at vores spil kan falde så ekstremt meget i niveau pga. 2 spillere. Så mangler der altså noget på det hold. Igennem de senere år har jeg gået og sagt det samme om FCM, som jo også har solgt gode spillere, men aligevel holder de et acceptabelt niveau, selvom de godt nok tabte i dag.

    Men, hvis strategien er vi går ungdomsvejen i fremtiden som PC hentyder til, så tror jeg vi kommer i store problemer. Men du har ret, Vintertransfer vinduet er jo afgørende, hvor alvorligt vi mener det, men det sagde jeg også i Sommers og blev slemt skuffet over PC. pffff.
    Jeg er helt samme sted, og jeg forventer faktisk minimum to-tre stjerneindkøb til januar. PC skal vise, at han der er mening bag ordene "Der skal købes ind til toppen."

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #22
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Optaktstråd SIF - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Absolut, men så på den anden side, så syntes jeg bare det er kritisabelt at vores spil kan falde så ekstremt meget i niveau pga. 2 spillere.
    Tjah ... Det minder vel meget om dengang, hvor Wind og N´doye var ude samtidigt?
    Sidst redigeret af guldsmed : 08.11.21 kl. 10:13
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  12. Den følgende bruger er enig i dette:
    shs

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optaktstråd AaB-FCK, 27/9 kl. 18
    By zan in forum De korte linier
    Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 28.09.09, 19:57
  2. Optaktstråd FCK-BIF 30.08.09
    By Fnug in forum De korte linier
    Svar: 103
    Sidste Meddelelse: 07.09.09, 12:30

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •