Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
46. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • PAOK vinder

    23 50.00%
  • Uafgjort

    11 23.91%
  • FCK vinder

    12 26.09%
Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 56

Emner: Optakts- og kamptråd: PAOK vs. F.C. København (04/11-2021 kl. 21:00)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: PAOK vs. F.C. København (04/11-2021 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Ok, jeg må hellere skynde mig at bøje mig i støvet og beklage mit tidlige vredesudbrud.

    Fandme elendige sidste 30 min, men flot og uventet comeback af drengene.

    Zan
    Flot sejr, men det var vidst mere held end forstand den ikke blev 2-2. Vi skal simpelthen være mere "Cool" når vi er foran. Igen alt alt for meget "Panik". Spil nu bare bolden rundt....

  2. De følgende 11 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: PAOK vs. F.C. København (04/11-2021 kl. 21:00)

    Det er en flot sejr på en svær udebane. Der må man forvente at PAOK også styrer kampen, især når de er bagud.

    Dommeren var elendig og utroligt at PAOK ikke får 2-3 ekstra røde kort. Kalle viste så hvor stor en fejl det er, at Graba står fast uden at imponere - vild kamp


  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: PAOK vs. F.C. København (04/11-2021 kl. 21:00)

    En hårdt tilkæmpet sejr mod en usædvanligt sølle og ynkelig modstander. Spillemæssigt fik vi aldrig for alvor leveret det store, men vi fik scoret på vores bedste spilsekvens, hvor det lykkedes at spille rundt om PAOK. Særligt vores presspil blev udspillet, når PAOK spillede op fra forsvaret og først rykkede bolden ud på kanten og herefter spillede ind centralt, hvor de havde alverdens plads. Generelt hænger vores midtbane efter det meste af kampen og da vi kom foran blev presset nok for stort og den kollapsede. Lerager ville skubbe op og presse højt, mens ingen andre fulgte op og vi formåede slet ikke at fastholde bolden. Der skal stadig arbejdes en del på forsvarslinjen, der slet ikke virket til at kunne håndtere når vi presser bare en smule højt og også er tilbageholdende med at skubbe op. Vi så rystende usikre ud i mange omgange og vi fik først stabiliseret defensiven, da PAOK begyndte at blive voldsomt frustrerede.

    Det mest overraskende i kampen er nok, at PAOK rent faktisk modtog en udvisning. Dommeren havde ellers gjort sit for at de kunne beholde 11 mand på banen længst muligt og de burde have modtaget en del flere advarsler og også udvisninger – særligt situationen med VK var slem og fjerdedommeren måtte ud og skærme ham og alligevel kostede det kun en advarsel. PAOK-spillerne var heller ikke for gode til at sparke boldene væk og da heller ikke for at smide sig, men dette straffes ikke længere åbenbart. Kampens svageste præstation tilfalder i den grad dommerteamet, der slet ikke havde niveauet til at dømme kampen.

    Alle spillerne kæmpede det bedste de havde lært, men der er vel ingen der leverer over det forventede.
    Kalle > Grabara. Mere skal der nok ikke siges.
    Ankersen startede uhyre svagt, hvor han blev sat til vægs defensivt og sejlede når han skulle noget fremadrettet. Scoringen gav ham et stort boost og det løftede niveauet gevaldigt.
    Khocholava var stærk, men så noget træt ud imod slutningen.
    Boilesen reddede næsten bolden på stregen, men så ikke så overbevisende ud ellers.
    VK har en svær kamp med en del dueller og han blev også mere eller mindre overfaldet. Det blev ikke til det store offensivt, men jeg synes han slipper godt fra kampen.

    Diks forventede jeg mere af på højrekanten. Han har selvfølgelig oplæg til begge mål, men præstationen var ellers ikke ret god, men han lider også af, at spillet i lange perioder slet ikke fungerede og at han havde et meget defensivt udgangspunkt det meste af anden halvleg.
    Stage og Lerager ligner ikke et makkerpar (endnu). De er ikke særlig godt afstemt, de efterlod ret meget plads omkring sig og så var der ikke altid styr på hvad den ene skulle gøre, når den anden gik med frem (og de ville begge gerne frem). Generelt synes jeg Stage er bedre end Lerager og han præsterede også bedre i dag selvom vi så glimt af hvad Lerager kan tilbyde.
    Bøving leverede endnu en svag præstation og han ville nok have gavn af at blive aflastet – det er dog ikke en reel mulighed.

    Biel så ret svag ud i kampens begyndelse, hvor han lavede ret mange fejl og også brændte en stor chance. Efter scoringen så det bedre ud, ligesom han fik leveret et par skarpe indlæg. Da spillet gik i stå, så vi dog ikke ret meget til ham og han brugte det meste af tiden på at jagte uden at få noget udbytte.
    Wind vandt en del dueller, men det blev sjældent udnyttet og ellers lå han tit ret isoleret i front uden løb omkring sig. Han fik heller ikke mulighed for for alvor at fastholde bolden, så vi kunne rykke holdet frem.

    Et stærkt resultat der i den grad måtte kæmpes hjem, men det kampen måske mest vil huskes for er den yderst svage dommer, der slet slet ikke kunne håndtere kampen og han var vel ikke ret langt fra Messiasniveau. Derudover skal man hæfte sig ved, at vores spillere begynder et se noget slidte ud og vi har bare ikke kvalitet i bredden til for alvor at kunne rotere.


  5. #19
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: PAOK vs. F.C. København (04/11-2021 kl. 21:00)

    Stor kamp af Kalle, der MÅ være det naturlige førstevalg igen. Du har været savnet, Kalle!!!

    ...og det var vel egentlig den vigtigste læring at tage med os fra den kamp.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  6. De følgende 6 brugere er enige:

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    106

    Re: Optakts- og kamptråd: PAOK vs. F.C. København (04/11-2021 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Stor kamp af Kalle, der MÅ være det naturlige førstevalg igen. Du har været savnet, Kalle!!!

    ...og det var vel egentlig den vigtigste læring at tage med os fra den kamp.
    Det tror jeg ikke du skal regne med. Thorup har lige fået bekræftet at han ikke behøver at holde Kalle varm med spilletid for at han præsterer. Det at Kalle ikke har spillet fra Kamil Grabaras røde kort tror jeg siger en hel del. Det var et utroligt oplagt tidspunkt at give Kalle chancen. Det lader til at Grabara ikke skal være til disposition før Kalle får lov til at spille (med undtagelse af blamagen i pokalen).

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #21
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: PAOK vs. F.C. København (04/11-2021 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ninja_Henning Se meddelelser
    Det tror jeg ikke du skal regne med. Thorup har lige fået bekræftet at han ikke behøver at holde Kalle varm med spilletid for at han præsterer. Det at Kalle ikke har spillet fra Kamil Grabaras røde kort tror jeg siger en hel del. Det var et utroligt oplagt tidspunkt at give Kalle chancen. Det lader til at Grabara ikke skal være til disposition før Kalle får lov til at spille (med undtagelse af blamagen i pokalen).
    Jamen, jeg er sådan set enig. Bare fordi Kalle er det naturlige førstevalg, betyder det bestemt ikke, at han også er det for Thorup... Men hvem ved? Måske kommer Kalle til at spille højrekant ;)

    Det er dog ret imponerende, at Kalle kan hive sådan en præstation ud af ærmet med meget lidt kamptræning. Jeg aner virkelig ikke, hvorfor Kalle sådan gik ned i begyndelsen af sidste sæson, men det, han viste i dag, er godt nok tegn på en stærk psyke.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #22
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Optakts- og kamptråd: PAOK vs. F.C. København (04/11-2021 kl. 21:00)

    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...-sit-livs-kamp

    Om Kalle:

    - Han har fået et par kram fra alle spillere, trænere og ledere inde i omklædningsrummet, for han stod sit livs kamp, og på den måde synes jeg også, han var afgørende, siger cheftræner Jess Thorup til TV2 Sport.
    Har Jess ikke set FCK spille fodbold i 2020 eller hvad?
    I øvrigt mener jeg at Brøndby Stadion bør ødelægges

  12. De følgende 7 brugere er enige:

  13. #23
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: PAOK vs. F.C. København (04/11-2021 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kaff Se meddelelser
    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...-sit-livs-kamp

    Om Kalle:



    Har Jess ikke set FCK spille fodbold i 2020 eller hvad?
    Han har i hvert fald set kalle i efteråret 2020 og foråret 2021, hvor han ikke leverede en eneste god kamp.

  14. De følgende 8 brugere er enige:

  15. #24
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Optakts- og kamptråd: PAOK vs. F.C. København (04/11-2021 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    En hårdt tilkæmpet sejr mod en usædvanligt sølle og ynkelig modstander.
    Det var ellers noget af et statement under en uge efter, at vi har mødt Vejle hjemme.

    Jeg tænker, at PAOK ligger i den bedre kvalitetsmæssige ende af de hold, vi har mødt i år. Heldigvis laver de nogle fejl. På mig virker det useriøst at betegne dem som sølle og ynkelige - det er trods alt ikke bøf, vi snakker om.
    Sidst redigeret af Claudemir Fanatic : 05.11.21 kl. 12:19

  16. De følgende 9 brugere er enige:

  17. #25
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: PAOK vs. F.C. København (04/11-2021 kl. 21:00)

    Spillet var dårligt i starten, og vi skal ikke give ansvaret for bolden til dem, når vi kommer foran. Men jeg synes faktisk, det var en ret fin præstation i perioden op til vores udligning og i starten af 2. halvleg. Måske misforstår jeg nogle indlæg herinde, men jeg synes, at kritikken af præstationen er lidt hård (men skyldes nok den sidste halve time?)?

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #26
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: PAOK vs. F.C. København (04/11-2021 kl. 21:00)

    Jeg er fan af dicks ankersen højresiden. Ankersen har været lidt utilfreds med spilletid på det seneste, men det virker til at jess har fundet nøglen til at have dem begge på banen ved at spille diks foran ankersen. Og det var godt for deres sammenspil at dicks fik lagt op til ankersen idag. Det skal nok blive godt med det to på højre side.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #27
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: PAOK vs. F.C. København (04/11-2021 kl. 21:00)

    Kalle stod absolut en god kamp, og der er jo rigtig mange Kalle fans, men husk nu også lige at Kalle havde haft en elendig periode i FCK, hvor han altså spillede under niveau og målene især på langskud bare væltede ind oveni nogle drops. Grabara har så absolut hellere ikke imponeret mig, men jeg tvivler sgu på at Jess sætter Grabara af til kampen i weekenden.

  22. De følgende 6 brugere er enige:

  23. #28
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: PAOK vs. F.C. København (04/11-2021 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Kalle stod absolut en god kamp, og der er jo rigtig mange Kalle fans, men husk nu også lige at Kalle havde haft en elendig periode i FCK, hvor han altså spillede under niveau og målene især på langskud bare væltede ind oveni nogle drops. Grabara har så absolut hellere ikke imponeret mig, men jeg tvivler sgu på at Jess sætter Grabara af til kampen i weekenden.
    Hele holdet præsterede bare ikke i den periode og det smitter af. Det er ikke fordi jeg er uenig - men jeg synes personligt at Kalle er en bedre målmand. Grabara har været dårlig på det seneste.

  24. De følgende 5 brugere er enige:

  25. #29
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: PAOK vs. F.C. København (04/11-2021 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Hele holdet præsterede bare ikke i den periode og det smitter af. Det er ikke fordi jeg er uenig - men jeg synes personligt at Kalle er en bedre målmand. Grabara har været dårlig på det seneste.
    Personligt syntes jeg også Kalle skal have endnu en chance i Målet. Som nævnt så har Grabara skuffet mig en del. Kalle er hellere ikke super god med fødderne, men Grabara er bare endnu dårligere som i den grad også er med til at skabe panik på holdet.

    Derudover så sidder man bare med følelsen at Grabara ikke "rigtig" har reddet point til os endnu. Det virker meget jævnt med ham.
    Sidst redigeret af EraZ : 05.11.21 kl. 10:26

  26. De følgende 4 brugere er enige:

  27. #30
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: PAOK vs. F.C. København (04/11-2021 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Jeg er fan af dicks ankersen højresiden. Ankersen har været lidt utilfreds med spilletid på det seneste, men det virker til at jess har fundet nøglen til at have dem begge på banen ved at spille diks foran ankersen. Og det var godt for deres sammenspil at dicks fik lagt op til ankersen idag. Det skal nok blive godt med det to på højre side.
    Jeg er meget enig! Og man kan undre sig over hvorfor den konstellation ikke har været mere hot før.

    Anker er for god til at have siddende på bænken (altså når han ikke surmuler), og det bliver dejligt offensivt!
    Specielt nu hvor vi virkelig savner nogle raids og offensiv x-faktor. Ikke mindst på kanten.

    Som icing on the cake, er de begge uddannet til også at tænke defensivt, så det ikke bliver gung-ho på højresiden.

    Jeg mener man skal gå all-in på den konstellation, også selvom Diks skal bruge lidt tilvænning til den semi-nye plads.

    Zan

  28. De følgende 3 brugere er enige:

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 56
    Sidste Meddelelse: 24.10.21, 13:03
  2. Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 16.08.21, 14:14
  3. Svar: 161
    Sidste Meddelelse: 21.07.21, 14:56
  4. Svar: 166
    Sidste Meddelelse: 05.05.21, 16:47
  5. Svar: 124
    Sidste Meddelelse: 02.03.21, 23:56

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •