Side 99 af 193 FørsteFørste ... 498996979899100101102109149 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,471 til 1,485 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #1471
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Hvis du møder en idiot, så gå væk, hvis du møder to, så tænk lidt over det, hvis du møder tre, så kig dig selv i spejlet. – Simon Jul

    Igen problemet med Viktor Fischer var måske ikke Jess Thorup men måske mere Viktor Fischer
    Verdenen er jo sjældent så sort hvid, som du forsøger at gøre den til der. Er VF perfekt? Nej, selvfølgelig er han ikke det, men havde han haft hovedet det 100% rigtige sted, så havde vi jo først haft mulighed for at hente ham når han blev 40. Henter man en spiller, så skylder man ham fandme også at give ham alt. Jeg håber virkelig ikke at vi nogensinde ansætter en træner der har bare en snært af den jammerlige attitude du lægger for dagen.

    Kræver VF 10 gange så meget opmærksomhed fra en træner som William Kvist gjorde? Ja, det gør han måske. Men prøv så lige at kigge på de første 5 minutter af den hyldest video FCK har lagt op og overvej om det ikke er et hele værd?

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #1472
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Lindrup Se meddelelser
    Verdenen er jo sjældent så sort hvid, som du forsøger at gøre den til der. Er VF perfekt? Nej, selvfølgelig er han ikke det, men havde han haft hovedet det 100% rigtige sted, så havde vi jo først haft mulighed for at hente ham når han blev 40. Henter man en spiller, så skylder man ham fandme også at give ham alt. Jeg håber virkelig ikke at vi nogensinde ansætter en træner der har bare en snært af den jammerlige attitude du lægger for dagen.

    Kræver VF 10 gange så meget opmærksomhed fra en træner som William Kvist gjorde? Ja, det gør han måske. Men prøv så lige at kigge på de første 5 minutter af den hyldest video FCK har lagt op og overvej om det ikke er et hele værd?
    Jeg tror I har fået morgenkaffen galt i halsen hvis I tror jeg ikke håbede at VF7 ville fortsætte hans start i klubben. Faktum er bare han har ikke været god i København i lang tid uanset hvor meget jeg elsker Fischer både ude og inde på banen (primært hans start i klubben). Han var en fantastisk ambassadør for klubben og byen. Selvom han var fra Jylland havde han FCK DNA (hvad der så end er).

    Jeg håber han får gang i karrieren igen i Belgien men jeg har min tvivl for han har nu fejlet i 4 forskellige lande også kan det ikke kun være Jess der ikke forstår at bruge ham.

    Igen ville jeg elske at se Fischer brænde Superligaen af? JA
    Men jeg vil også have spillere af gavn ikke kun navn uanset hvor gode de er i pressen.
    Kunne det her forløb været håndteret anderledes? Igen er kæmpe ja, det virker til at Jess er (lidt) konfliktsky kontra Ståle i hvertfald ser udefra og om det er det der gør denne sag slemmere ved jeg ikke.

    Glæder mig dog til snakke om nye spillere eller bare rygter snart..

    God weekend

  4. De følgende 10 brugere er enige:

  5. #1473
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Jeg tror I har fået morgenkaffen galt i halsen hvis I tror jeg ikke håbede at VF7 ville fortsætte hans start i klubben. Faktum er bare han har ikke været god i København i lang tid uanset hvor meget jeg elsker Fischer både ude og inde på banen (primært hans start i klubben). Han var en fantastisk ambassadør for klubben og byen. Selvom han var fra Jylland havde han FCK DNA (hvad der så end er).

    Jeg håber han får gang i karrieren igen i Belgien men jeg har min tvivl for han har nu fejlet i 4 forskellige lande også kan det ikke kun være Jess der ikke forstår at bruge ham.

    Igen ville jeg elske at se Fischer brænde Superligaen af? JA
    Men jeg vil også have spillere af gavn ikke kun navn uanset hvor gode de er i pressen.
    Kunne det her forløb været håndteret anderledes? Igen er kæmpe ja, det virker til at Jess er (lidt) konfliktsky kontra Ståle i hvertfald ser udefra og om det er det der gør denne sag slemmere ved jeg ikke.

    Glæder mig dog til snakke om nye spillere eller bare rygter snart..

    God weekend
    Når du nu direkte skriver at han er en idiot og det er hans egen skyld - så får man jo kaffen galt i halsen ;).

    Godt ord igen. Hans talent, motivation og vilje er rigtig imponerende - men det kræver også opmærksom at pleje det og udnytte det og det er ikke super overraskende man ikke er god til det k fodbold verdenen og det er et kæmpe tab

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #1474
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,852

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Når du nu direkte skriver at han er en idiot og det er hans egen skyld - så får man jo kaffen galt i halsen ;).

    Godt ord igen. Hans talent, motivation og vilje er rigtig imponerende - men det kræver også opmærksom at pleje det og udnytte det og det er ikke super overraskende man ikke er god til det k fodbold verdenen og det er et kæmpe tab
    Jeg tror simpelthen ikke du forstår “ordsproget”. Ingen kalder Fischer en idiot, betydningen er jo, “hvis du igen og igen løber ind i de samme problemer, når du møder nye mennesker, så er problemet nok i større grad skabt af dig selv end dem du møder!?”

    I mine øjnene er der ingen tvivl om, at en del af Fischers personlighed kan virke hæmmende i samarbejdet med andre mennesker. Når fysikken samtidig gør, at han ikke kan præstere som tidligere, så er det ikke utænkeligt, at Fischer kan blive et problem for gruppen som helhed.

  8. De følgende 8 brugere er enige:

  9. #1475
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,535

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Hvor er det vildt at se hvor mange der er i opstandelse over afgangen af Fischer.. Og ikke mindst hvor mange der giver Thorup skylden for at Fischer nu er historie.. Det næste bliver vel at Corona også er Thorups skyld.. Helt ærligt, Fischer var også elendig i en meget lang periode under Ståle.. Og nej, Thorup har heller ikke formået at få ham i gang. Skulle vi holde på en løntung spiller, der formentlig ikke kan stille sig tilfreds med en rolle som perifer trupspiller, fordi han gør det godt i interviews, og drikker en pils med fansene når vi har tabt et derby? Selvfølgelig er det fede kvaliteter, og tror da at alle med et FCK-hjerte ville ønske, at Fischer kunne finde tilbage til det niveau, han havde i sine første 10 måneder her. Men intet har jo tydet på at han skulle finde tilbage til det niveau, så Thorup og PC har efter min mening truffet den eneste rigtige beslutning, også selvom den er upopulær blandt størstedelen af fansene…


  10. #1476
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Det næste bliver vel at Corona også er Thorups skyld..
    Nej. Det bliver næppe det næste.


  11. #1477
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,559

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Hvor er det vildt at se hvor mange der er i opstandelse over afgangen af Fischer.. Og ikke mindst hvor mange der giver Thorup skylden for at Fischer nu er historie.. Det næste bliver vel at Corona også er Thorups skyld.. Helt ærligt, Fischer var også elendig i en meget lang periode under Ståle.. Og nej, Thorup har heller ikke formået at få ham i gang. Skulle vi holde på en løntung spiller, der formentlig ikke kan stille sig tilfreds med en rolle som perifer trupspiller, fordi han gør det godt i interviews, og drikker en pils med fansene når vi har tabt et derby? Selvfølgelig er det fede kvaliteter, og tror da at alle med et FCK-hjerte ville ønske, at Fischer kunne finde tilbage til det niveau, han havde i sine første 10 måneder her. Men intet har jo tydet på at han skulle finde tilbage til det niveau, så Thorup og PC har efter min mening truffet den eneste rigtige beslutning, også selvom den er upopulær blandt størstedelen af fansene…
    Men derfor kan det jo godt være ekstremt vemodigt for os som fans når en så unik personlighed som Fischer skifter til en anden klub?

    Han har været dårlig længe - men det ændrer ikke på at han har rørt noget i rigtig mange fans af klubben qua hans personlighed og udstråling. Det er en af de mest spektakulære personligheder i klubben i RIGTIG mange år (måske endda nogensinde) der nu er væk - en spiller som har haft en enorm tilknytning til os fans fra dag 1.

    Jeg fik en klump i halsen da jeg læste hans afskeds salut og jeg kommer virkelig til at savne ham i vores klub uagtet at han aldrig genfandt formen fra hans første tid i klubben….


  12. #1478
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Hvor er det vildt at se hvor mange der er i opstandelse over afgangen af Fischer.. Og ikke mindst hvor mange der giver Thorup skylden for at Fischer nu er historie.. Det næste bliver vel at Corona også er Thorups skyld.. Helt ærligt, Fischer var også elendig i en meget lang periode under Ståle.. Og nej, Thorup har heller ikke formået at få ham i gang. Skulle vi holde på en løntung spiller, der formentlig ikke kan stille sig tilfreds med en rolle som perifer trupspiller, fordi han gør det godt i interviews, og drikker en pils med fansene når vi har tabt et derby? Selvfølgelig er det fede kvaliteter, og tror da at alle med et FCK-hjerte ville ønske, at Fischer kunne finde tilbage til det niveau, han havde i sine første 10 måneder her. Men intet har jo tydet på at han skulle finde tilbage til det niveau, så Thorup og PC har efter min mening truffet den eneste rigtige beslutning, også selvom den er upopulær blandt størstedelen af fansene…
    Personligt anfægter jeg ikke, at Fischer særligt det sidste års tid har været langt fra det vi så det første år. Det, der virkelig piner mig, er at se FC København uden profiler og typer som Zanka, Delaney og Fisher. Vi er lige nu en kedelig leverpostejsklub uden den kant, som har kendetegnet os de sidste 20 år enten på ledelsesgangene, i trænerteamet eller i spillertruppen - og nej den brovtende kant vi får fra PC og Seier, forbinder jeg ikke med noget fedt københavner-agtigt. PC kan selvfølgelig overraske med nogle super lækre indkøb, men lige nu er det ualmindeligt gråt og kedeligt.


  13. #1479
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Speaking of transfers, så synes jeg ikke kun, at PC skal bedømmes, når vinduet er overstået. Ender han fx. med at hente 1-2 store offensive profiler til sidst i vinduet, så kan man sagtens anfægte, at det ikke skete før. Der er over en måned til markedet lukker, og inden da kan vi både nå at udspille vores europæiske rolle samt være 6-9 point bag nærmeste konkurrenter. I det (dommedags)scenarie skal flere faktorer selvfølgelig indtænkes, men jeg mener med rette, at man efterhånden kan anfægte PC hans tempo med at bringe ny energi, dynamik og fart i vores offensiv.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #1480
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,535

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Men derfor kan det jo godt være ekstremt vemodigt for os som fans når en så unik personlighed som Fischer skifter til en anden klub?

    Han har været dårlig længe - men det ændrer ikke på at han har rørt noget i rigtig mange fans af klubben qua hans personlighed og udstråling. Det er en af de mest spektakulære personligheder i klubben i RIGTIG mange år (måske endda nogensinde) der nu er væk - en spiller som har haft en enorm tilknytning til os fans fra dag 1.

    Jeg fik en klump i halsen da jeg læste hans afskeds salut og jeg kommer virkelig til at savne ham i vores klub uagtet at han aldrig genfandt formen fra hans første tid i klubben….
    Selvfølgelig kan det det, og fair nok.. Men at kanalisere den tristhed ud i vrede over Thoruæ, holder bare ikke, og er slet ikke fair…

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #1481
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,308

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Det er selvfølgelig trist at Fischer forlader klubben – især fordi vi (eller mange af os) sidder med følelsen af, at han stadig er noget uforløst (særligt med tanke på, at han aldersmæssigt vel burde peake nu). Det niveau vi så før han blev skadet, har vi sukket længe efter, men det er desværre udeblevet. Som person passede han da også ret godt ind og han virkede også til at være vellidt blandt de øvrige spillere.
    Men uanset hvad, så havde han et år tilbage af kontrakten, så selvom han havde brændt ligaen af, så ville det være tid til at sælge. Jeg har derfor svært ved at klandre hverken Thorup eller PC for salget. Den måde hvorpå han nærmest blev presset ud af klubben efterlader dog en bitter eftersmag.

  18. De følgende 9 brugere er enige:

  19. #1482
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Speaking of transfers, så synes jeg ikke kun, at PC skal bedømmes, når vinduet er overstået. Ender han fx. med at hente 1-2 store offensive profiler til sidst i vinduet, så kan man sagtens anfægte, at det ikke skete før. Der er over en måned til markedet lukker, og inden da kan vi både nå at udspille vores europæiske rolle samt være 6-9 point bag nærmeste konkurrenter. I det (dommedags)scenarie skal flere faktorer selvfølgelig indtænkes, men jeg mener med rette, at man efterhånden kan anfægte PC hans tempo med at bringe ny energi, dynamik og fart i vores offensiv.
    Præcis. Det var også det jeg anfægtede 1 uge før sæsonstart. Det muligt EM havde en effekt og Corona etc. etc. Men det rykker bare ikke ved at sæsonen er gået i gang og vi potentielt når de offensive forstærkninger kommer er 6-9 point efter eller mere. Læg dertil de først skal spilles ind på holdet. Det er jo slet ikke sikkert vi "bare" får en X-faktor stjerne eller 2 som slår til fra start.

    Og så kan man komme med alle mulige undskyldninger. Vi har hvertfald endnu engang fået en dårlig sæsonstart...

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #1483
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    155

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Men er det ikke en FCK classic? At vente til slutningen af et vindue, fordi der får du mest værdi for pengene; det er jo set flere gange under Ståle (og CV) i både sommer- og vintervinduer.
    Jeg er helt med på præmissen, at vores konkurrenter kan stikke af, men BØF sælger fx voldsomt ud for tiden og udhuler deres konkurrenceevne. FCM har på den anden side oprustet lidt, men sælger også ud. Jeg forstår godt frustrationen og vil også gerne selv have stammen og nye profiler på plads hurtigst muligt, men de spillere vi leder efter koster enten kisten eller er på udkig efter højere hylder end den vi befinder os på. Det er desværre nok bare vores plads i fødekæden lige nu, at vi må vente til spilleren bliver mør, eller hans klub sænker prisen tilstrækkeligt fordi tiden går. Hvis vi bare skal købe nu-nu-nu, så overbetaler vi, eller ender med Allan Sousa.

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #1484
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af orhhh Se meddelelser
    Men er det ikke en FCK classic? At vente til slutningen af et vindue, fordi der får du mest værdi for pengene; det er jo set flere gange under Ståle (og CV) i både sommer- og vintervinduer.
    Jeg er helt med på præmissen, at vores konkurrenter kan stikke af, men BØF sælger fx voldsomt ud for tiden og udhuler deres konkurrenceevne. FCM har på den anden side oprustet lidt, men sælger også ud. Jeg forstår godt frustrationen og vil også gerne selv have stammen og nye profiler på plads hurtigst muligt, men de spillere vi leder efter koster enten kisten eller er på udkig efter højere hylder end den vi befinder os på. Det er desværre nok bare vores plads i fødekæden lige nu, at vi må vente til spilleren bliver mør, eller hans klub sænker prisen tilstrækkeligt fordi tiden går. Hvis vi bare skal købe nu-nu-nu, så overbetaler vi, eller ender med Allan Sousa.
    Sandt, men det ændre bare ikke ved, at det formentlig kan koste et Mesterskab. Så må vi jo satse på at truppen er 100 % på plads til næste sæson, og så komme "Buldrende" fra start JT style :)

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #1485
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,559

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Sandt, men det ændre bare ikke ved, at det formentlig kan koste et Mesterskab. Så må vi jo satse på at truppen er 100 % på plads til næste sæson, og så komme "Buldrende" fra start JT style :)
    Præcis. De point man optjener i starten af sæsonen er præcis ligeså meget værd som dem vi optjener i mesterskabsspillet…. Og at vi nu igen igen står i en latterlig situation efter en håbløs sæsonstart er bare pisse irriterende.

    Jeg tror dog som jeg hele tiden har sagt at vi skal af med nogle lønkroner før vi kan hente de kvalitets spillere vi ønsker. Vi hænger på nogle meget dyre “stjerner” som ikke viser noget som helst og gør situationen meget svær….

  26. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •