Side 100 af 193 FørsteFørste ... 5090979899100101102103110150 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,486 til 1,500 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #1486
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    153

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Det er et tveægget sværd, for vi kan ende med at købe spillere til overpris nu, som kan skuffe, og så står vi med “en Bjelland” igen. Castingen skal være på plads. Men enig point er point! De er dog måske alligevel relativt mere værd i mesterskabsspillet, da du der typisk vil stjæle fra dine direkte konkurrenter. Uanset, jeg tror vi alle er enig om, at der godt snart må ske noget! Måske kan deadlines for registrering til europæisk gruppespil være en indikator for en bagkant?

  2. #1487
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    323

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af orhhh Se meddelelser
    Men er det ikke en FCK classic? At vente til slutningen af et vindue, fordi der får du mest værdi for pengene; det er jo set flere gange under Ståle (og CV) i både sommer- og vintervinduer.
    Jeg er helt med på præmissen, at vores konkurrenter kan stikke af, men BØF sælger fx voldsomt ud for tiden og udhuler deres konkurrenceevne. FCM har på den anden side oprustet lidt, men sælger også ud. Jeg forstår godt frustrationen og vil også gerne selv have stammen og nye profiler på plads hurtigst muligt, men de spillere vi leder efter koster enten kisten eller er på udkig efter højere hylder end den vi befinder os på. Det er desværre nok bare vores plads i fødekæden lige nu, at vi må vente til spilleren bliver mør, eller hans klub sænker prisen tilstrækkeligt fordi tiden går. Hvis vi bare skal købe nu-nu-nu, så overbetaler vi, eller ender med Allan Sousa.
    For mig er det CV classic. Du kan også se på, hvad der foregår ude på Vestegnen pt, hvor han huserer. Ståle prøvede langt hen ad vejen at hente nyt ind, før der blev solgt.

  3. De følgende 5 brugere er enige:

  4. #1488
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Forstår ikke i alle sammen allerede nu maler fanden på væggen. Ja vores start har ikke været perfekt med 2 point i 2 kampe imod hold der burde have været sejre. Men værre er det heller ikke. Dog kan det hurtigt blive slemt. Men lad os nu håbe på 3 point imorgen, så der kan komme lidt ro på.
    bif har haft samme sløve start som os og er ikke engang startet Europa eventyret. Fcm har 6 point i 3 kampe. Altså en sejr imorgen og vi er 1 point efter dem.

  5. De følgende 8 brugere er enige:

  6. #1489
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Den måde hvorpå han nærmest blev presset ud af klubben efterlader dog en bitter eftersmag.
    Ved vi rent faktisk at det er sådan det forholder sig? Altså jeg er med på det ser sådan ud udefra, og at det er sådan de historien er blevet strikket sammen i offentligheden.. Men kunne udeladelsen af Fischer i de seneste kampe ikke lige så vel hænge sammen med, at han allerede der har været på vej væk.. Måske ovenikøbet efter egen anmodning? Og i og med at intet har været på plads, har argumentationen så været sportsligt baseret? At Fischer decideret skulle være frosset ud, står i hvert fald ikke soleklart for mig, den konklusion baseres alene på en masse antagelser.

  7. De følgende 7 brugere er enige:

  8. #1490
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Ved vi rent faktisk at det er sådan det forholder sig? Altså jeg er med på det ser sådan ud udefra, og at det er sådan de historien er blevet strikket sammen i offentligheden.. Men kunne udeladelsen af Fischer i de seneste kampe ikke lige så vel hænge sammen med, at han allerede der har været på vej væk.. Måske ovenikøbet efter egen anmodning? Og i og med at intet har været på plads, har argumentationen så været sportsligt baseret? At Fischer decideret skulle være frosset ud, står i hvert fald ikke soleklart for mig, den konklusion baseres alene på en masse antagelser.
    Korrekt. Det er der ingen der ved noget om. Det er ren spekulation og gisner. Men igen sådan er det meste af debatten i de fleste fan forum :)

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #1491
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Chmpen85 Se meddelelser
    Forstår ikke i alle sammen allerede nu maler fanden på væggen. Ja vores start har ikke været perfekt med 2 point i 2 kampe imod hold der burde have været sejre. Men værre er det heller ikke. Dog kan det hurtigt blive slemt. Men lad os nu håbe på 3 point imorgen, så der kan komme lidt ro på.
    bif har haft samme sløve start som os og er ikke engang startet Europa eventyret. Fcm har 6 point i 3 kampe. Altså en sejr imorgen og vi er 1 point efter dem.
    Oh yes, verden er jo sort/hvid. Med en uafgjort eller nederlag kan vi være 3 eller 4 point efter, hvad vi må formode bliver vores største konkurrent i år, efter blot 3 kampe. Her ville det da pynte på holdet, at vores kantspil ikke skal bindes op på en svingende Daramy og en uprøvet William Bøving, og det har PC da en del af ansvaret for.

    Vores træner kan selvfølgelig også bare lade være med at insistere på at spille med brede kanter, men i stedet mere centralt i banen, hvor typer som Wind, Bøving, Biel og Falk har det bedst. Ja, vi har vel egentlig kun Daramy, som pt. kan dække en regulær kantposition på Superliganiveau

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #1492
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    615

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Oh yes, verden er jo sort/hvid. Med en uafgjort eller nederlag kan vi være 3 eller 4 point efter, hvad vi må formode bliver vores største konkurrent i år, efter blot 3 kampe. Her ville det da pynte på holdet, at vores kantspil ikke skal bindes op på en svingende Daramy og en uprøvet William Bøving, og det har PC da en del af ansvaret for.

    Vores træner kan selvfølgelig også bare lade være med at insistere på at spille med brede kanter, men i stedet mere centralt i banen, hvor typer som Wind, Bøving, Biel og Falk har det bedst. Ja, vi har vel egentlig kun Daramy, som pt. kan dække en regulær kantposition på Superliganiveau
    JEg har tænkt nødagtig det samme.
    måden vi spiller på kræver hurtige og bredde kanter - og der har vi lige præcis 1- Daramy.

    jeg synes stadig vores spillertrup er skævt sammen sat.

    vi har for mange keepere.
    vi mangler stadig en defensivt (back eller center alt efter hvilken plads boile skal spille)

    vi har kun 1 kant til midten
    og 5 centrale midtbane spillere.

    og så kun 2 angribere hvor af den ene har tendens til at spille central midt.

    hvis vi skal have det hårde pres og det hurtige pasnings spil som Thorup mener vi skal.

    så skal vi finde en morten olsen trekand med
    enten zeca defensivt med biel og falk foran sig:
    eller også med zeca - stage med falk foran sig
    alt efter om vi vil have lidt mere defensivt tyngde.

    og så mangler vi altså desperat 1-2 hurtige kanter
    written by Zeez

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #1493
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Ved vi rent faktisk at det er sådan det forholder sig? Altså jeg er med på det ser sådan ud udefra, og at det er sådan de historien er blevet strikket sammen i offentligheden.. Men kunne udeladelsen af Fischer i de seneste kampe ikke lige så vel hænge sammen med, at han allerede der har været på vej væk.. Måske ovenikøbet efter egen anmodning? Og i og med at intet har været på plads, har argumentationen så været sportsligt baseret? At Fischer decideret skulle være frosset ud, står i hvert fald ikke soleklart for mig, den konklusion baseres alene på en masse antagelser.
    Vi kan jo på ingen måde vide hvad der helt præcist er sket, så vi må basere vores meninger på det der bliver meldt ud og på hvad andre kan analysere eller komme med af (mere eller mindre troværdige) lækkede oplysninger.

    Vi kan se at Fischer var med i alle træningskampe, hvor han i de to sidste ikke blev skiftet ind i halvlegen (men først i løbet af anden halvleg). I første kamp mod Aab sad han på bænken hele kampen og var den eneste markspiller, der ikke blev skiftet ind - hvor både Stage og Bøving blev foretrukket foran ham. Han kom ind mod Torpedo, men gjorde det ikke ret godt. Herefter var han helt udeladt af truppen mod Silkeborg og igen overhalet af Bøving, der hidtil havde været ret dårlig - også dårligere end Fischer, og Biel der ikke ligefrem havde været syndlig imponerende på kanten.

    Af det vi har set indtil videre har Bøving ikke været ret god på kanten, men skal gerne være omkring feltet og Biel skal gerne være centralt. Der burde derfor være plads til Fischer (som man må formode er højt rangeret i hierarkiet), men Thorup udmelder til pressen, at hans niveau ikke er godt nok - hvilket umiddelbart ikke stemmer overens med de præstationer vi ellers har set.

    Men det er naturligvis også meget sandsynligt, at man har forhandlet om Fischer i længere tid og derfor godt var klar over, at han ikke var en del af truppen fremadrettet. Så kan det selvfølgelig give mening at give Bøving og Biel spilletid foran Fischer - men i det lys synes jeg til gengæld ikke at udmeldingen fra Thorup giver mening.

    For mig giver det forløb altså ikke den bedste smag i munden. Ikke nok med det, så ligner det heller ikke at man har en erstatning klar i kulissen.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #1494
    TopM er offline Bruger af detailvarer
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    421

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Vi kan jo på ingen måde vide hvad der helt præcist er sket, så vi må basere vores meninger på det der bliver meldt ud og på hvad andre kan analysere eller komme med af (mere eller mindre troværdige) lækkede oplysninger.

    Vi kan se at Fischer var med i alle træningskampe, hvor han i de to sidste ikke blev skiftet ind i halvlegen (men først i løbet af anden halvleg). I første kamp mod Aab sad han på bænken hele kampen og var den eneste markspiller, der ikke blev skiftet ind - hvor både Stage og Bøving blev foretrukket foran ham. Han kom ind mod Torpedo, men gjorde det ikke ret godt. Herefter var han helt udeladt af truppen mod Silkeborg og igen overhalet af Bøving, der hidtil havde været ret dårlig - også dårligere end Fischer, og Biel der ikke ligefrem havde været syndlig imponerende på kanten.

    Af det vi har set indtil videre har Bøving ikke været ret god på kanten, men skal gerne være omkring feltet og Biel skal gerne være centralt. Der burde derfor være plads til Fischer (som man må formode er højt rangeret i hierarkiet), men Thorup udmelder til pressen, at hans niveau ikke er godt nok - hvilket umiddelbart ikke stemmer overens med de præstationer vi ellers har set.

    Men det er naturligvis også meget sandsynligt, at man har forhandlet om Fischer i længere tid og derfor godt var klar over, at han ikke var en del af truppen fremadrettet. Så kan det selvfølgelig give mening at give Bøving og Biel spilletid foran Fischer - men i det lys synes jeg til gengæld ikke at udmeldingen fra Thorup giver mening.

    Derudover så er det også forskellige typer. Bøving er mere dynamisk og blev formentligt foretrukket som wingback (hvor Fischer faktisk skulle have været inde inden Boilesens røde kort)

    For mig giver det forløb altså ikke den bedste smag i munden. Ikke nok med det, så ligner det heller ikke at man har en erstatning klar i kulissen.
    Trænerteamet har haft mulighed for at se, hvad Bøving kan byde ind med i træningen. Hvilket vi ikke kan. Mod Torpedo viste Bøving også at han har noget at byde på. Så jeg synes det er for tyndt at konkludere på basis af to kampe.
    Sidst redigeret af TopM : 01.08.21 kl. 00:51

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #1495
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Vi kan jo på ingen måde vide hvad der helt præcist er sket, så vi må basere vores meninger på det der bliver meldt ud og på hvad andre kan analysere eller komme med af (mere eller mindre troværdige) lækkede oplysninger.

    Vi kan se at Fischer var med i alle træningskampe, hvor han i de to sidste ikke blev skiftet ind i halvlegen (men først i løbet af anden halvleg). I første kamp mod Aab sad han på bænken hele kampen og var den eneste markspiller, der ikke blev skiftet ind - hvor både Stage og Bøving blev foretrukket foran ham. Han kom ind mod Torpedo, men gjorde det ikke ret godt. Herefter var han helt udeladt af truppen mod Silkeborg og igen overhalet af Bøving, der hidtil havde været ret dårlig - også dårligere end Fischer, og Biel der ikke ligefrem havde været syndlig imponerende på kanten.

    Af det vi har set indtil videre har Bøving ikke været ret god på kanten, men skal gerne være omkring feltet og Biel skal gerne være centralt. Der burde derfor være plads til Fischer (som man må formode er højt rangeret i hierarkiet), men Thorup udmelder til pressen, at hans niveau ikke er godt nok - hvilket umiddelbart ikke stemmer overens med de præstationer vi ellers har set.

    Men det er naturligvis også meget sandsynligt, at man har forhandlet om Fischer i længere tid og derfor godt var klar over, at han ikke var en del af truppen fremadrettet. Så kan det selvfølgelig give mening at give Bøving og Biel spilletid foran Fischer - men i det lys synes jeg til gengæld ikke at udmeldingen fra Thorup giver mening.

    For mig giver det forløb altså ikke den bedste smag i munden. Ikke nok med det, så ligner det heller ikke at man har en erstatning klar i kulissen.
    Du mangler en “lille” detalje. Transfervinduets Michel Wikkelsø Davidsen meldte tilbage for omkring to måneder siden, at han havde hørt, at Fischer var klar til at prøve noget nyt. Det viser sig, at det var rigtigt, og derfor giver det god mening at Jess at satset på andre spillere. Desuden behøver Jess jo ikke god og fortælle pressen, at Fischer vil videre. Det er der godt nok ikke mange trænere som gør.

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #1496
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Vi har åbenbart forhandlet om et salg af Pierre til Malmø men har stoppet for handlen. Gad vide om det er Boile som var/er på vej væk. Eller om man alligevel ikke er helt trygge ved Viktor K.
    Eller ved nærmere eftertanke, så er det mest sandsynlige måske, at man vil bruge Boile som midterforsvarer og Nelsson kunne være på vej væk.
    https://www.expressen.se/kvallsposte...jarnans-flytt/
    Sidst redigeret af k@sper : 01.08.21 kl. 08:24

  21. #1497
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Vi har åbenbart forhandlet om et salg af Pierre til Malmø men har stoppet for handlen. Gad vide om det er Boile som var/er på vej væk. Eller om man alligevel ikke er helt trygge ved Viktor K.
    Eller ved nærmere eftertanke, så er det mest sandsynlige måske, at man vil bruge Boile som midterforsvarer og Nelsson kunne være på vej væk.
    https://www.expressen.se/kvallsposte...jarnans-flytt/
    Uanset hvad så ville det rigtige udfald være at sælge ham. Også selvom det er MFF. Jeg vil rigtig gerne af med Pierre. Jeg :(
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  22. De følgende 8 brugere er enige:

  23. #1498
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Chmpen85 Se meddelelser
    Forstår ikke i alle sammen allerede nu maler fanden på væggen. Ja vores start har ikke været perfekt med 2 point i 2 kampe imod hold der burde have været sejre. Men værre er det heller ikke. Dog kan det hurtigt blive slemt. Men lad os nu håbe på 3 point imorgen, så der kan komme lidt ro på.
    bif har haft samme sløve start som os og er ikke engang startet Europa eventyret. Fcm har 6 point i 3 kampe. Altså en sejr imorgen og vi er 1 point efter dem.
    En ting er pointene - noget andet er spillet på banen som er mindst ligeså bekymrende….

    Så du VFF-FCM igår? Der fik man rig mulighed for at se vores nærmeste konkurrent folde sig ud, endda med flere profiler som sad over. FCM burde have vundet den kamp mindst 5-0, bl.a. havde de tre forsøg på træværket.

    Det momentum de har for tiden bekymrer mig, endda i en periode med helt ny træner, udskiftning på flere nøgle positioner på banen og et tæt europæisk program imod gode modstandere….

    Så en ting er pointene - noget andet er måden hvorpå de kommer i hus. Selvom det helt vanvittige skulle ske og vi slår OB idag så er jeg stadig meget bekymret over tingenes tilstand selvom vi i så fald “kun” vil være 1 point efter dem…


  24. #1499
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    En ting er pointene - noget andet er spillet på banen som er mindst ligeså bekymrende….

    Så du VFF-FCM igår? Der fik man rig mulighed for at se vores nærmeste konkurrent folde sig ud, endda med flere profiler som sad over. FCM burde have vundet den kamp mindst 5-0, bl.a. havde de tre forsøg på træværket.

    Det momentum de har for tiden bekymrer mig, endda i en periode med helt ny træner, udskiftning på flere nøgle positioner på banen og et tæt europæisk program imod gode modstandere….

    Så en ting er pointene - noget andet er måden hvorpå de kommer i hus. Selvom det helt vanvittige skulle ske og vi slår OB idag så er jeg stadig meget bekymret over tingenes tilstand selvom vi i så fald “kun” vil være 1 point efter dem…
    Det der er mest imponerende ved Herning er, at de kan skifte spillere/trænere, uden nævneværdig impact på resultaterne. Det hele handler om deres organisation, hvor det er de samme mennesker der har siddet der, i de sidste mange år. Alle har de et indgående kendskab til hinanden. Derudover anskuer de cheftrænerposten helt anderledes end mange andre, da det typisk er en position med en hvis udskiftning. Så hvem der end sidder der, "betyder knap så meget" for de kontinuerlige topplaceringer.
    Jeg håber stadigvæk, at den øverste ledelse i PSE/FCK får et advisory board op og stå, der skal fungere som bindeled mellem PSE og FCK. Det må meget gerne være fodboldhjerner/forretningsfolk med gode kommunikative egenskaber, der kan være med til at sælge vores historie som klub.
    Da Ajax for få år siden kæmpede med resultaterne, var et advisory board én af de første ting der blev oprettet, og man må sige, at de efterfølgende er kommet godt efter det, med det mesterskab efter det andet.

  25. De følgende 11 brugere er enige:

  26. #1500
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Det der er mest imponerende ved Herning er, at de kan skifte spillere/trænere, uden nævneværdig impact på resultaterne. Det hele handler om deres organisation, hvor det er de samme mennesker der har siddet der, i de sidste mange år. Alle har de et indgående kendskab til hinanden. Derudover anskuer de cheftrænerposten helt anderledes end mange andre, da det typisk er en position med en hvis udskiftning. Så hvem der end sidder der, "betyder knap så meget" for de kontinuerlige topplaceringer.
    Jeg håber stadigvæk, at den øverste ledelse i PSE/FCK får et advisory board op og stå, der skal fungere som bindeled mellem PSE og FCK. Det må meget gerne være fodboldhjerner/forretningsfolk med gode kommunikative egenskaber, der kan være med til at sælge vores historie som klub.
    Da Ajax for få år siden kæmpede med resultaterne, var et advisory board én af de første ting der blev oprettet, og man må sige, at de efterfølgende er kommet godt efter det, med det mesterskab efter det andet.
    Og man kan tilføje hele deres strategiske satsning på Brasilien, som indtil videre også har givet resultater på banen. Altså vi kan vel efterhånden godt erkende, at FCM og FCK har byttet plads nu. FCM har den bedste organisation, mest kontinuerlighed, spiller i bedre europæiske turneringer, har flest mesterskaber de seneste sæsoner og forhandler pt. om en angriber til +40 mio. Kæmpe respekt for, hvad de har lavet derovre. Imens er vores trup skævt sammensat, vi har ikke fundet et udtryk på banen, og organisationen er totalt udskiftet i løbet af 10 måneder, så den skal også lige finde sig selv. Men men men - nu må vi jo bare bevise, at vi kan komme fra baghjul og tage pladsen tilbage, præcis som den er blevet os frarøvet.


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 6 users browsing this thread. (0 members and 6 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •