Side 101 af 193 FørsteFørste ... 51919899100101102103104111151 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,501 til 1,515 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #1501
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Kampen mod OB vil give et fingerpeg om hvor vi står pt! Jeg har mine bange anelser for den kamp, men også for derbyet derefter.

  2. #1502
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Og man kan tilføje hele deres strategiske satsning på Brasilien, som indtil videre også har givet resultater på banen. Altså vi kan vel efterhånden godt erkende, at FCM og FCK har byttet plads nu. FCM har den bedste organisation, mest kontinuerlighed, spiller i bedre europæiske turneringer, har flest mesterskaber de seneste sæsoner og forhandler pt. om en angriber til +40 mio. Kæmpe respekt for, hvad de har lavet derovre. Imens er vores trup skævt sammensat, vi har ikke fundet et udtryk på banen, og organisationen er totalt udskiftet i løbet af 10 måneder, så den skal også lige finde sig selv. Men men men - nu må vi jo bare bevise, at vi kan komme fra baghjul og tage pladsen tilbage, præcis som den er blevet os frarøvet.
    I forhold til deres Brasilien-eventyr, må man bare løfte på hatten af deres evne ud i scouting. Selv Brumado begynder at ligne noget der er brugbart.
    Derudover har de stadigvæk deres akademi i Nigeria, hvorfra de har ham den nye Raphael Onyedika der sidste år var i Fredericia. Han ser overordentligt spændende ud.
    Selvom det gør ondt at erkende, så er vi desværre blevet overhalet.
    Det positive må så være, at det næsten kun kan gå fremad, og at hele organisationen forhåbentligt har fået sig en kæmpe lærestreg, ved ikke at fastholde og øge gearingen af fodbolddelen, som skete for flere år siden. Det er så kommet i gang igen, men vi havde bare et kæmpe momentum som vi desværre ikke evnede at udnytte og udbygge.

  3. De følgende 14 brugere er enige:

  4. #1503
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    I forhold til deres Brasilien-eventyr, må man bare løfte på hatten af deres evne ud i scouting. Selv Brumado begynder at ligne noget der er brugbart.
    Derudover har de stadigvæk deres akademi i Nigeria, hvorfra de har ham den nye Raphael Onyedika der sidste år var i Fredericia. Han ser overordentligt spændende ud.
    Selvom det gør ondt at erkende, så er vi desværre blevet overhalet.
    Det positive må så være, at det næsten kun kan gå fremad, og at hele organisationen forhåbentligt har fået sig en kæmpe lærestreg, ved ikke at fastholde og øge gearingen af fodbolddelen, som skete for flere år siden. Det er så kommet i gang igen, men vi havde bare et kæmpe momentum som vi desværre ikke evnede at udnytte og udbygge.
    Og ALT dette har de opbygget siden Jess tog over - han kører vores klub i sænk for hver dag der går :(
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  5. #1504
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Kong jensen Se meddelelser
    Og ALT dette har de opbygget siden Jess tog over - han kører vores klub i sænk for hver dag der går :(
    Ahh det er vidst lige for unuanceret :)

    FCM har haft en Stærk Organisation i mange år. Og vores problemer i klubben startede lang tid før JT blev ansat. Faktum er, at vores Ledelse/organisation har ligget på den lade side i mange år og "bare" troet at vi de næste 10 år kunne kører samme stil uden udvikling. Og det gælder både stilen på banen samt omstruktureringen af klubben.

    Fint nok man kan være for og imod JT. Personligt er jeg skuffet over vi ikke har været mere "parat" fra sæson start. De næste 2 kampe bliver spændende. Han skal hvertfald til at levere nu.

  6. De følgende 12 brugere er enige:

  7. #1505
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Ahh det er vidst lige for unuanceret :)

    FCM har haft en Stærk Organisation i mange år. Og vores problemer i klubben startede lang tid før JT blev ansat. Faktum er, at vores Ledelse/organisation har ligget på den lade side i mange år og "bare" troet at vi de næste 10 år kunne kører samme stil uden udvikling.
    Og det er da vist også lettere unuanceret, da Ståle både forsøgte at udvikle vores spil (beskrevet tidligere af andre debattører) og da vi da også har forsøgt os med mere spændende jagtmarker for nye spillere. Vi har både haft Østeuropa (Verbic, Matic, Pavlovic, Luftner, Vavro), Sydeuropa (Pieros, Biel) og Sydamerika (Santander, Santos (købt i Europa) og Varela). Det er vel lige før man kan påstå, at det er disse forsøg fra Ståles side på at udvikle holdet, som har kostet nedturen. Spillemæssigt satte man sig imellem to store, imens man i forsøget på at hente spillere med CL-potentiale (bedste eksempel er næsten Biel i stedet for Dreyer) også fik for mange spillere ind som aldrig nåede top-superliga-niveau.

    Jeg tror endvidere, at vi skal passe på med at tro, at alt FCM gør mht indkøb er genialt. Det ser sådan ud lige nu, men for bare få måneder siden var spillere som Kaba (som kun præsterer mod os), Evander, Sisto mfl. ganske ordinære og kostede et DM tl BIF. Læg dertil en perlerække af indkøb som Kadlec, Pfeiffer, Brumado (katastrofe indtil måske nu), George mfl. så tegner sig et lidt mere mudret billede som nok ligner vores en del. FCM har bare også ramt ualmindelig godt på især Scholz og Sviatchenko (som kom hjem igen) men også et par andre primært danskere spillere (som Dreyer). Og så har deres helt store force vel været de spillere som er kommet fra enten akademi eller som er hentet i en ung alder som Mabil, Cajuste osv. Og netop her er vi da steppet op omkring ungdomssetuppet, hvor vi har fået flere gode spillere igennem og har nogle kæmpe talenter på vej. Der er sket en udvikling, men det tager nogle år inden vi for alvor høster frugten fra ungdommen.

    Det er dog klart, at vi er nødt til at ramme rigtigt på vores næste store indkøb (gerne i flertal) - og FCM må da også gerne brænde nallerne en smule på noget i Brasilien. Men så tror jeg nu heller ikke situationen er værre.

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #1506
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Og det er da vist også lettere unuanceret, da Ståle både forsøgte at udvikle vores spil (beskrevet tidligere af andre debattører) og da vi da også har forsøgt os med mere spændende jagtmarker for nye spillere. Vi har både haft Østeuropa (Verbic, Matic, Pavlovic, Luftner, Vavro), Sydeuropa (Pieros, Biel) og Sydamerika (Santander, Santos (købt i Europa) og Varela). Det er vel lige før man kan påstå, at det er disse forsøg fra Ståles side på at udvikle holdet, som har kostet nedturen. Spillemæssigt satte man sig imellem to store, imens man i forsøget på at hente spillere med CL-potentiale (bedste eksempel er næsten Biel i stedet for Dreyer) også fik for mange spillere ind som aldrig nåede top-superliga-niveau.

    Jeg tror endvidere, at vi skal passe på med at tro, at alt FCM gør mht indkøb er genialt. Det ser sådan ud lige nu, men for bare få måneder siden var spillere som Kaba (som kun præsterer mod os), Evander, Sisto mfl. ganske ordinære og kostede et DM tl BIF. Læg dertil en perlerække af indkøb som Kadlec, Pfeiffer, Brumado (katastrofe indtil måske nu), George mfl. så tegner sig et lidt mere mudret billede som nok ligner vores en del. FCM har bare også ramt ualmindelig godt på især Scholz og Sviatchenko (som kom hjem igen) men også et par andre primært danskere spillere (som Dreyer). Og så har deres helt store force vel været de spillere som er kommet fra enten akademi eller som er hentet i en ung alder som Mabil, Cajuste osv. Og netop her er vi da steppet op omkring ungdomssetuppet, hvor vi har fået flere gode spillere igennem og har nogle kæmpe talenter på vej. Der er sket en udvikling, men det tager nogle år inden vi for alvor høster frugten fra ungdommen.

    Det er dog klart, at vi er nødt til at ramme rigtigt på vores næste store indkøb (gerne i flertal) - og FCM må da også gerne brænde nallerne en smule på noget i Brasilien. Men så tror jeg nu heller ikke situationen er værre.
    Overhovedet ikke :)

    Jeg har ment længe at det var en stor fejl at Ståle både var Sportsdirektør og Træner. Og taget i betragtning af vores budget/økonomiske muskler, så mener jeg vi over mange sæsoner så, at forskellen på os og de andre hold i suppen var meget lille. Det falder jo tilbage på træneren (Og her taler jeg ikke om Europa). Det jo fint Ståle køber de nævnte spillere du nævner, men hvis de ikke passer på den måde der skal spilles bold på så er vi jo lige vidt.

    Udviklingen i Organisationen kom bare alt for sent og det har vi betalt prisen for de senere år og måske også i denne sæson. Time will tell.

  10. De følgende 9 brugere er enige:

  11. #1507
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Vi har åbenbart forhandlet om et salg af Pierre til Malmø men har stoppet for handlen. Gad vide om det er Boile som var/er på vej væk. Eller om man alligevel ikke er helt trygge ved Viktor K.
    Eller ved nærmere eftertanke, så er det mest sandsynlige måske, at man vil bruge Boile som midterforsvarer og Nelsson kunne være på vej væk.
    https://www.expressen.se/kvallsposte...jarnans-flytt/
    Eller at Nelsson ikke er på vej væk, men at man har opgivet Zanka.

    Han vil nok gerne have habile 3 CBs, og jeg tvivler på Marios ses som meget mere end en breddespiller.

    Zan

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #1508
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Hvis de store salg er på vej, så ville jeg gå benhårdt efter Wahid Faghir, hvis jeg var PC
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #1509
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    485

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Hvis de store salg er på vej, så ville jeg gå benhårdt efter Wahid Faghir, hvis jeg var PC
    Tvivler på han vil til FCK, han har talt om udlandet i over et år, men enig, han ville være spændende at have liggende på toppen

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #1510
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...l-deadline-dag

    PC blev interviewet af Onside her til aften, og han udtalte, at der vil komme (flere) spillere ind, og der vil også komme spillere ud i dette transfervindue.
    Sidst redigeret af Ståle : 01.08.21 kl. 21:41

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #1511
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...l-deadline-dag

    PC blev interviewet af Onside her til aften, og han udtalte, at der vil komme (flere) spillere ind, og der vil også komme spillere ud i dette transfervindue.
    PC skal snakke mindre og handle mere

  20. De følgende 9 brugere er enige:

  21. #1512
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    PC skal snakke mindre og handle mere
    Jeg synes så, at PC snakker meget, meget lidt. Det han siger, har han jo sagt i flere måneder nu. Desuden har han været i et voldsomt svært marked præget af corona og EM, og skal ret være ret, så synes jeg faktisk, at han har gjort det godt med både køb og salg. Så er der spørgsmålet om tiden. Der er gerne fire parter i en handel, og pengene er den del, som er afgørende for hastigheden, og vi ved jo også, at PC har et konomisk ansvar overfor klubben og de involverede parter.

  22. De følgende 7 brugere er enige:

  23. #1513
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    PC skal snakke mindre og handle mere
    Er det oprigtigt et problem at han stiller op til interview?

  24. De følgende 12 brugere er enige:

  25. #1514
    TopM er offline Bruger af detailvarer
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    421

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Emilo Se meddelelser
    Er det oprigtigt et problem at han stiller op til interview?
    Alt er et problem med PC og Cluejess - forstå nu ;)

  26. De følgende 2 brugere er enige:

  27. #1515
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg synes så, at PC snakker meget, meget lidt. Det han siger, har han jo sagt i flere måneder nu. Desuden har han været i et voldsomt svært marked præget af corona og EM, og skal ret være ret, så synes jeg faktisk, at han har gjort det godt med både køb og salg. Så er der spørgsmålet om tiden. Der er gerne fire parter i en handel, og pengene er den del, som er afgørende for hastigheden, og vi ved jo også, at PC har et konomisk ansvar overfor klubben og de involverede parter.
    Jeg venter i spænding på nyindkøb - det er nemlig et super spændene vindue, hvad kan ham PC egentlig præstere. Indtil nu er de “nemme” handler jo foretaget, men hvor er jokeren, hvor er stjernen etc.

    Altså lidt mindre “vi er ikke færdige” og lidt flere underskrifter :). Jeg synes hverken han gjort det godt eller skidt indtil nu. 2 ud af 3 indkøb ville nok ikke have ændret resultaterne indtil nu og er købt, hvor vi havde rigeligt og selvom det sagtens kan være gevinster på sigt, så har vi solgt ud i offensiven og “kun” erstattet med talenter (jeg forstår alle argumenterne omkring penge, EM osv).

    Resten: slap nu af, vi kritikkere må også gerne komme med oneliners…. Og ja, jeg ville da rigtig gerne have præsenteret spillere hurtigst muligt, men han var jo inde på at det handler om timing og Europa bestemmer åbenbart om vi har penge (sådan hørte jeg det) og det er jo frygteligt hvis vi har købt en målmand og en højre back (ok, udskiftet Varela og dermed har vi sikkert ikke brugt ale for mange penge) og brugt de fleste penge og så solgt/udlejet offensiv kræfter, hvor vi var tyndt besat.

    Jeg er ikke urolig endnu, men PC sætter sig op i et hjørne hvor der jo kommer ramaskrig, hvis vi ikke får flere og endda af en vis kvalitet

  28. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •