Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 200

Emner: Bendtner til København?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,128

    Re: Bendtner til København?

    Citat Oprindeligt indsendt af Frederik Se meddelelser
    Jeg er ikke så sikker på hans evner som afslutter. Jovist scorer han fint med mål på landsholdet, men alle andre steder har hans mål-statistik været tvivlsom på dét niveau han har befundet sig. Det er både evnen til at komme til chancerne og til at score på de chancer der opstår som ikke har været god nok.

    Jeg bryder mig ikke om manden, og ser ham helst ikke i FCK af mange årsager.

    Mvh
    Hehe, det er jo så beviseligt forkert. Man kan komme med mange argumenter, mod at Bendtner skal tilbage til FCK, men han var statistisk set den farligste angriber i Premier League: http://www.chroniclelive.co.uk/sport...ague---6782472

    Nu, hvor han omsider formelt er fri af Wolfsburg, er det spændende, om han begynder at komme på besøg på Peter Bangs Vej. Som nævnt tidligere er jeg også frisk på at tage chancen, HVIS han æder en kæmpe lønnedgang, og FCK samtidig har muligheden for at smide ham på porten for det mindste fejltrin, så vi ikke skal betale kassen for at slippe af med ham ligesom Wolfsburg.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Indlæg
    334

    Re: Bendtner til København?

    Jeg tror man gerne lige vil have kampene mod Midtjylland og Aab overstået, med et tilfredsstillende resultat, før der kommer gæster med til træningen. Mesterskabet skal hjem, og her skal bare elimineres enhver form for distrahering.

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    309

    Re: Bendtner til København?

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Hehe, det er jo så beviseligt forkert. Man kan komme med mange argumenter, mod at Bendtner skal tilbage til FCK, men han var statistisk set den farligste angriber i Premier League: http://www.chroniclelive.co.uk/sport...ague---6782472
    Nej det er ikke beviseligt. Ligeså vel som du tilsyneladende kan finde en statistik der peger i retning af at Bendtner er den farligste angriber der nogensinde har været i Premier League, ligeså vel kan jeg finde statistik der peger i en mindre flatterende retning :)

    76 mål i 305 kampe f.eks. så scorer han hver 4. kamp. Heller ikke imponerende. Og der tæller hans tid i Arsenal endda op i den statistik!

    http://www.transfermarkt.com/nicklas.../spieler/34557
    http://www.soccerbase.com/players/pl...layer_id=42482

    Så skulle vi nu ikke gøre brug af statistikker der er retvisende, i stedet for at bruge statistikker til at bygge et argument op om at Bendtner er den farligste angriber i Premier League nogensinde - noget som enhver herinde godt ved ikke er tilfældet :)

    Mvh

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #4
    8000 Slettet

    Re: Bendtner til København?

    Nu er de 305 kampe, du henviser til, ikke hele kampe, men kampe hvor han har optrådt i. Både i starten og slutningen af hans Arsenal-tid blev det mest til korte indhop. Og det samme var tilfældet i både Juventus og Wolfsburg. Uden at have noget kvalificeret bud, er hans antal af hele kampe formentligt tættere på 200. Og i så fald er 76 mål i 200 kampe ganske udemærket, med tanke på at det er i 3 af de største ligaer.

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    309

    Re: Bendtner til København?

    Citat Oprindeligt indsendt af 8000 Se meddelelser
    Nu er de 305 kampe, du henviser til, ikke hele kampe, men kampe hvor han har optrådt i. Både i starten og slutningen af hans Arsenal-tid blev det mest til korte indhop. Og det samme var tilfældet i både Juventus og Wolfsburg. Uden at have noget kvalificeret bud, er hans antal af hele kampe formentligt tættere på 200. Og i så fald er 76 mål i 200 kampe ganske udemærket, med tanke på at det er i 3 af de største ligaer.
    Du fremhæver netop min pointe. Statistik kan man læse som fanden læser biblen. Du kan bare ikke drage din konklusion at 76 mål i 200 kampe er godt, fordi er målene faldet når han er blevet skiftet ind eller når han starter inde? Derfor kan man sige at Garnerens statistik med mål per minut er mere retvisende, men igen, jeg synes ikke den statistik er retvisende, for der har været mange angribere i tidens løb der har et godt scoringssnit med mål per minut men som bare ikke er gode nok til at starte inde og blive til stjerner - Bendtner er én af dem, Morten Nordstrand er en anden, Todi Jónsson er en tredje bare for at nævne nogle stykker i vores egen andedam.

    Jeg tror jeg har givet udtryk for min konservative holdning til statistik og min meget begrænsede begejstring for Bendtner :) Over and out.

    Mvh.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,128

    Re: Bendtner til København?

    Citat Oprindeligt indsendt af Frederik Se meddelelser
    Nej det er ikke beviseligt. Ligeså vel som du tilsyneladende kan finde en statistik der peger i retning af at Bendtner er den farligste angriber der nogensinde har været i Premier League, ligeså vel kan jeg finde statistik der peger i en mindre flatterende retning :)

    76 mål i 305 kampe f.eks. så scorer han hver 4. kamp. Heller ikke imponerende. Og der tæller hans tid i Arsenal endda op i den statistik!

    http://www.transfermarkt.com/nicklas.../spieler/34557
    http://www.soccerbase.com/players/pl...layer_id=42482

    Så skulle vi nu ikke gøre brug af statistikker der er retvisende, i stedet for at bruge statistikker til at bygge et argument op om at Bendtner er den farligste angriber i Premier League nogensinde - noget som enhver herinde godt ved ikke er tilfældet :)

    Mvh
    Man kan mene meget om Bendtner. Jeg synes personligt, han er en idiot, og jeg har masser af forbehold overfor at få ham til FCK. Det eneste, jeg påpeger, er, at det er faktuelt forkert, når du skriver følgende: "Jovist scorer han fint med mål på landsholdet, men alle andre steder har hans mål-statistik været tvivlsom på dét niveau han har befundet sig."
    Bendtner havde den bedste mål-per-minut-statistik såvel som den bedste mål-per-afslutning-statistik i PL for to år siden. Så kan du mene, at det er en forkert måde at opgøre mål-statistik på (hvilket jeg så ikke forstår), men der er ikke belæg for at påstå, at hans mål-statistik har været tvivlsom alle steder. At den har været håbløs andre steder er en helt anden, men ikke irrelevant, snak. :-)
    Sidst redigeret af Garneren : 26.04.16 kl. 07:42
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  10. De følgende 10 brugere er enige:

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,141

    Re: Bendtner til København?

    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Feb 2015
    Indlæg
    128

    Re: Bendtner til København?

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/serie...es-til-italien

    Jeg fatter ikke hvordan han kan blive ved med at være interessant for klubber på det niveau.

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,427

    Re: Bendtner til København?

    Citat Oprindeligt indsendt af JakobP Se meddelelser
    Jeg fatter ikke hvordan han kan blive ved med at være interessant for klubber på det niveau.
    Jeg så ikke linket, og troede du mente København ... og er stadig enig ;-)

    Ståles citat siger (forhåbentlig) en del:
    "Det er ikke anderledes, end de tre-fem andre gange, han har spurgt."

    Vi kan ikke bruge en spiller, der ikke kan finde ud af at have et fast arbejde.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #10
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Bendtner til København?

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Jeg så ikke linket, og troede du mente København ... og er stadig enig ;-)

    Ståles citat siger (forhåbentlig) en del:
    "Det er ikke anderledes, end de tre-fem andre gange, han har spurgt."

    Vi kan ikke bruge en spiller, der ikke kan finde ud af at have et fast arbejde.
    Tror mere du opfatter det, så det passer til din holdning. Jeg har godt nok svært ved at se noget afvisende i dét citat.


  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,894

    Re: Bendtner til København?

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...mmerat/6060288

    Lad ham endelig komme til FCK og spille stor mand, det vil bare være såååååå sundt!

  18. #12
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Indlæg
    334

    Re: Bendtner til København?

    Jeg tror ikke man skal lægge for meget i alle de forklaringer, Wolfsburg kommer med. De har jo klart en interesse i at udlægge det som om, at de var den gode arbejdsgiver, der ville ham det bedste, men på grund af Bendtners egne fuck ups, så blev hans potentiale aldrig forløst.

    Jeg siger ikke at Bendtner er et misforstået englebarn, men jeg tvivler på at det er så ensidigt, som Wolfsburg gør det til.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #13
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,894

    Re: Bendtner til København?

    Citat Oprindeligt indsendt af Christian Se meddelelser
    Jeg tror ikke man skal lægge for meget i alle de forklaringer, Wolfsburg kommer med. De har jo klart en interesse i at udlægge det som om, at de var den gode arbejdsgiver, der ville ham det bedste, men på grund af Bendtners egne fuck ups, så blev hans potentiale aldrig forløst.

    Jeg siger ikke at Bendtner er et misforstået englebarn, men jeg tvivler på at det er så ensidigt, som Wolfsburg gør det til.
    Nu kommer historien og håndgemæng med holdkammerater, fuldskab og anden skabagtig opførsel jo ikke fra Wolfsburg, men er historier fra forskellige pressekilder. Hvis man ikke allerede havde billedet af, at Bendtner nok er et stort talent, men også en gigantisk nar, der ødelægger alt for sig selv og andre, så må man efterhånden da få det.

    Det jeg tror er desværre, at for mange ser Bendtner som en ny Grønkjær. Det bliver han ALDRIG! Han vil mere blive vores Kloagger.

  21. #14
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Bendtner til København?

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Nu kommer historien og håndgemæng med holdkammerater, fuldskab og anden skabagtig opførsel jo ikke fra Wolfsburg, men er historier fra forskellige pressekilder. Hvis man ikke allerede havde billedet af, at Bendtner nok er et stort talent, men også en gigantisk nar, der ødelægger alt for sig selv og andre, så må man efterhånden da få det.

    Det jeg tror er desværre, at for mange ser Bendtner som en ny Grønkjær. Det bliver han ALDRIG! Han vil mere blive vores Kloagger.
    1) Kildekritik. Du referere en historie som kun EB har bragt. Det lugter langt væk af utroværdig sensations-journalistik.
    2) Hvad så om Bendtner bliver fotograferet med en Mercedes eller fotografere sig selv med en sok på pikken? En lang række af de situationer han bliver hængt ud for, har intet med fodbold at gøre. Selvfølgelig skal han ikke komme for sent til træning. Men det er små forseelser som bødekassen må tage sig af. Jeg er helt tryg ved at Ståle kan vurdere om Bendtner passer ind i omklædningsrummet.
    3) Jeg forstår overhoved ikke din sammenligning med Agger. Mener du virkelig at Agger er skadelig for BIF fordi han er en kæmpe nar? Ud over at han er lidt for skadet, så tror jeg at de er meget glade for Agger på Vestegnen.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #15
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,141

    Re: Bendtner til København?

    2) Hvad så om Bendtner bliver fotograferet med en Mercedes eller fotografere sig selv med en sok på pikken? En lang række af de situationer han bliver hængt ud for, har intet med fodbold at gøre. Selvfølgelig skal han ikke komme for sent til træning. Men det er små forseelser som bødekassen må tage sig af. Jeg er helt tryg ved at Ståle kan vurdere om Bendtner passer ind i omklædningsrummet.
    Fordi det siger alt om hans umodenhed og hans manglende lyst til at tage sin karrierer seriøst! Hvis man som 28-årig stadig ikke kan overholde nogle ret simple og rimelige regler for hverken at kompromittere sig selv eller andre, kommer man næppe videre..
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Årets fund: Bendtner
    By Don J. in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 29.12.06, 21:10
  2. Bendtner vs. Duncan
    By Poppelvig in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 29.05.06, 21:53
  3. Nicklas Bendtner
    By DaddySallE in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 11.10.05, 21:27

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •