Se afstemningsresultater: Resultatet?

Stemmeafgivere
60. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK-sejr

    48 80.00%
  • Uafgjort

    8 13.33%
  • AGF-sejr

    4 6.67%
Viser resultater 1 til 15 af 42

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (19/07-2019 kl. 19:00)

  1. #14
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    703

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (19/07-2019 kl. 19:00)

    Jeg er overvejende positiv over kampen i går. Offensivt der er vi enormt hurtige i spillet skaber mange chancer og som flere har nævnt kunne vi med rimelighed have scoret 4+ mål i går. Godkendt.

    Defensivt synes jeg, at de første 65-70 minutter er godkendt. Meget sigende, så har AGF deres første afslutning efter godt 59 minutter. et skud der går langt forbi, så holdets defensiv fungerede helt efter bogen. Jeg har svært ved at være negativ over nogle i den bageste fire-kæde. De spiller alle godt og der er småfejl undervejs, men det er fodbold og det sker. Det vigtigste er, at der er overskud til gribe ind og rette fejlene.

    Jeg synes problemet kommer efter en god times spil, efterhånden, som udskiftningerne kommer. Der er store kvalitetstab, så snart vi ikke kan stille vores 11 bedste. Holse ser bedre ud i år og jeg tror han får en eller anden form for gennembrud. Han ser også skarp ud til træning - men han er ikke Fischer. Stage ligner en undskyldning fra provinsen - den går ikke. Om det alene er en attitude og mental ting, der skal ændres, ved jeg ikke, men der skal i hvert fald ske et skifte. Han ligner bare ikke en CM i FCK-regi. Han skal suge bolden til sig, tage fat i spillet, vende på små områder, spille i de små rum, tage kontrol når kampen sejler lidt mm. Jeg tvivler ikke på hans engagement, men hans spil og mentalitet, der er han AGF'er og ikke FCK'er. Meget sigende så udtalte han efter OB-kampen 'at han kom ind da kampen bølgede frem og tilbage og det var sådan han havde det allerbedst.' En CM i FCK er meget mere kontrollerende og styrende. Som en sidemand på tribunen udtalte 'ham Stage ser lidt klodset ud.' Det er ikke en start 11'er-spiller vi har købt. Og vi har svært ved at bruge ham, når der skal skabes ro på banen.

    Pieros får udrettet så lidt, at jeg ikke begriber den insisterende indskiftning af ham. Han har problemer i alle faser og facetter af spillet. Og han hænger på ingen måde sammen med N'Doye. Det er ikke en transfertråd, men jeg prøver alligevel - få så købt den offensive forstærkning og sælg Pieros (gerne Pisto).
    Goldbæks Højrefod

  2. De følgende 2 brugere er enige:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 44
    Sidste Meddelelse: 08.06.19, 13:25
  2. Svar: 38
    Sidste Meddelelse: 23.04.19, 15:50
  3. Svar: 95
    Sidste Meddelelse: 03.04.19, 07:39
  4. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 12.03.19, 20:13
  5. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 22.02.19, 11:56

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •