Side 5 af 5 FørsteFørste ... 2345
Viser resultater 61 til 68 af 68

Emner: Optakts- og kamptråd, Hobro - FCK

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Jan 2018
    Indlæg
    86

    Re: Optakts- og kamptråd, Hobro - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    Ikke nok med det, så Fischer 3. anfører? Det synes jeg virker lidt mærkeligt, hvis man tager at anføreren også skal være rolig over for dommeren etc.
    Der er da noget du har misforstået, hvis en anfører skal være rolig overfor dommeren. Anføreren skal være en autoritet overfor dommeren, og er også den spiller på banen, som dommeren giver en tand ekstra snor, når det kommer til udbrud mv. Derudover kan det godt være, at Fischer han har nogle udbrud, men han er ikke direkte idiotisk (i mine øjne) overfor dommeren, og vil helt sikkert kun vokse med opgaven, hvis han en dag får anførerbindet på.

    Læg dog dertil, at han er 3. valg, hvilket gør at det vil være i meget sjældne tilfælde at han får det på. Jeg tror nærmere det meldes ud, at han er 3. valg, for at give ham lidt offentlig cadeau og værdsættelse. Det er mere symbolværdien i at det meldes ud, der betyder noget i dette tilfælde.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #62
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Optakts- og kamptråd, Hobro - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af Dorffen Se meddelelser
    Derudover kan det godt være, at Fischer han har nogle udbrud, men han er ikke direkte idiotisk (i mine øjne) overfor dommeren, og vil helt sikkert kun vokse med opgaven, hvis han en dag får anførerbindet på.
    Jeg vil nu være mere nervøs for hvis han skal have ekstra snak med dommeren, men det kan godt være jeg over fortolker det. Jeg ser mere bare at det skulle ende ud i et dumt rødt kort, hvis han er manden der skulle køle en situation ned.

    Men helt sikkert er det nok meget symbol værdi, men lad os se.

  4. #63
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd, Hobro - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Kun mig der undrer mig over, at boile ikke nævnes her???? https://www.fck.dk/nyhed/zeca-anfoerer-i-stedet-kvist
    Boilesen blev jo kun gjort til viceanfører i mangel af bedre. Han har ikke vist noget i sin tid i FCK, der berettiger en anførertjans.

  5. De følgende 8 brugere er enige:

  6. #64
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd, Hobro - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Boilesen blev jo kun gjort til viceanfører i mangel af bedre. Han har ikke vist noget i sin tid i FCK, der berettiger en anførertjans.
    Det er jeg slet ikke enig i. Men jeg er også en Boile fanboy haha

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #65
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: Optakts- og kamptråd, Hobro - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Boilesen blev jo kun gjort til viceanfører i mangel af bedre. Han har ikke vist noget i sin tid i FCK, der berettiger en anførertjans.
    Er det mig der er forkert på den, men jeg synes det er et tosset tidspunkt at melde en fast anfører ud på når Bjelland er købt ind til at være leder på holdet, og at Ståle pt. har ham som 4. valg på posten?
    Hvis Ståle i stedet havde ladet som om Kvist stadig var første anfører, kunne han om et par uger melde den rigtige anfører ud, som jeg tror er Bjelland.

    Min rækkefølge ville være:
    Bjelland, Zeca, Fischer, Boile, Kvist.

    Med de præstationer som Gregus har lavet på midten, håber jeg virkelig at Kvist har en stor rolle i truppen i år.
    Siden Kvist har været ude af holdet, synes jeg ikke at vores pres spil har fungeret.
    Det koster dyrt for holdet at vi står så lavt på banen når modstanderen angriber. Det giver for mange billige mål væk.
    Hvis Kvist startede inde med Zeca, kunne Zeca være meget mere med i presspillet, som han er god til.
    For han er dårligere end Kvist til at aflevere korte men specielt lange afleveringer bag forsvaret.

    Når det er sagt håber jeg at Thomsen kan få chancen på midten mod Stjarnan, hvis han er klar.
    Det kunne give Baskim en plads på venstrekanten og Fischer i angrebet, da han selv udtaler at han har været tung i benene.
    Kodro tager en tur på bænken, så han er klar til weekenden.

  9. #66
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Optakts- og kamptråd, Hobro - FCK

    Ståle har lige brugt det meste af sidste sæson på at indse, at Kvist er blevet for langsom til vores system og på ingen måde fungerer sammen med Zeca, så jeg kan ikke se, hvorfor han skulle prøve at genoplive den tanke. Det kommer dog næppe heller til at ske, da han angiveligt har tilbudt Kvist en anden rolle i klubben, hvor han altså skulle stoppe den aktive karriere helt.
    Intet tyder på, at vi kommer til at se særlig meget til vores tidligere anfører på banen.

    Nu skal Ståle så bare lige erkende, at Gregus heller ikke er løsningen - hvilket han heldigvis også ser ud til at være på vej til. Vi har brug for, at fem af de forreste seks kan indgå og bidrage i det offensive spil, nærme sig feltet, agere trusler og have blik for det chanceskabende. Det er ikke Zecas force, Gregus har kun langskuddene, og Kvist har absolut ingen af delene.

    Jeg er dog enig i, at det ville være rart at se Thomsen få chancen mod Stjarnan. Det er ved at være sidste udkald for ham, hvis han ikke skal lide den kranke skæbne at skifte til vores overskudslager i Aalborg :-)
    HIC SUNT LEONES

  10. De følgende 6 brugere er enige:

  11. #67
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd, Hobro - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Ståle har lige brugt det meste af sidste sæson på at indse, at Kvist er blevet for langsom til vores system og på ingen måde fungerer sammen med Zeca, så jeg kan ikke se, hvorfor han skulle prøve at genoplive den tanke. Det kommer dog næppe heller til at ske, da han angiveligt har tilbudt Kvist en anden rolle i klubben, hvor han altså skulle stoppe den aktive karriere helt.
    Intet tyder på, at vi kommer til at se særlig meget til vores tidligere anfører på banen.

    Nu skal Ståle så bare lige erkende, at Gregus heller ikke er løsningen - hvilket han heldigvis også ser ud til at være på vej til. Vi har brug for, at fem af de forreste seks kan indgå og bidrage i det offensive spil, nærme sig feltet, agere trusler og have blik for det chanceskabende. Det er ikke Zecas force, Gregus har kun langskuddene, og Kvist har absolut ingen af delene.

    Jeg er dog enig i, at det ville være rart at se Thomsen få chancen mod Stjarnan. Det er ved at være sidste udkald for ham, hvis han ikke skal lide den kranke skæbne at skifte til vores overskudslager i Aalborg :-)
    Gad dog bare Thomsen kunne holde sig skadesfri. Jeg ser virkelig et stort potentiale med ham ved siden af Zeca på midten. Vi har set ham spille godt på den position ikke mindst i mod Atletico Madrid på udebane. Men igen som du nævner så er det ved at være sidste chance. Men igen, hvis hans fysisk ikke holder må vi jo finde et andet alternativ.

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #68
    Tilmeldingsdato
    Jan 2018
    Indlæg
    86

    Re: Optakts- og kamptråd, Hobro - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af Løven Se meddelelser
    Er det mig der er forkert på den, men jeg synes det er et tosset tidspunkt at melde en fast anfører ud på når Bjelland er købt ind til at være leder på holdet, og at Ståle pt. har ham som 4. valg på posten?Hvis Ståle i stedet havde ladet som om Kvist stadig var første anfører, kunne han om et par uger melde den rigtige anfører ud, som jeg tror er Bjelland.Min rækkefølge ville være:Bjelland, Zeca, Fischer, Boile, Kvist.
    For det første er Bjelland ikke 4. valg til posten, men Ståle er en træner der kører et seriøst tungt mentalt spil både overfor truppen og udadtil. Fischer startede heller ikke inde i pokalderbyet mod brøndby, selvom hans præsentation gjorde alle forventede det. Alle udefra ville slagte dem begge, hvis de startede inde fra første fløjt og ikke leverede, på trods af ingen af de to var i kampform. Giver det max. 2 uger, så er Bjelland 1. valg i forsvaret. For det andet, så er jeg 99% sikker på, at den anførerudmelding er endnu en del af Ståles mentale game, som sker i håb om at Zeca løfter sit spil og sit lederskab, og for at lade ham vide at hvis ikke, så står Bjelland klar til at vise hvordan landet ligger.tl;dr: Bjelland er den fødte leder, Fischer vil gerne være det og Zeca skal tage sig sammen og vise de evner, der var grundlag for at vi købte ham.(ved ikke hvorfor, at jeg ikke kan lave linjeskift i mit indlæg - ret irriterende at læse sådan dér)
    Sidst redigeret af Dorffen : 26.07.18 kl. 00:30

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 5 af 5 FørsteFørste ... 2345

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 95
    Sidste Meddelelse: 02.03.18, 16:39
  2. Optakts- og kamptråd: Hobro IK - FC København (22.05.16 kl.16)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 64
    Sidste Meddelelse: 23.05.16, 17:10
  3. Optakts- og Kamptråd: F.C. København - Hobro IK (18.10.15 kl 18)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 69
    Sidste Meddelelse: 21.10.15, 08:10
  4. Svar: 32
    Sidste Meddelelse: 29.10.14, 11:24
  5. Optakts- og kamptråd: FCK-Hobro
    By Baptista in forum De korte linier
    Svar: 191
    Sidste Meddelelse: 14.08.14, 20:47

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •