Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 26

Emner: Optakts- og kamptråd: Stjarnan - FC København (26.07.18 kl.21)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Optakts- og kamptråd: Stjarnan - FC København (26.07.18 kl.21)

    Stjarnan ligger nummer to i Island og havde indtil for en uge siden scoret i samtlige kampe, men siden er det blevet til 0-1 i returkampen mod estiske Nomme Kalju (samlet 3-1) og 0-1 ude mod KR.

    3-1 over det ubesejrede estiske førerhold lyder måske meget flot, men det er trods alt et hold fra en meget svag liga, som rangerer lige under Maltas. Der har i øvrigt sneget sig en fejl ind på FCK.dk, der skriver, at Stjarnan ikke har spillet i Europa siden CL-kval mod Celtic i 2015 - det passer ikke, da islændingene sidste år tabte 0-1i begge kampe mod irske Shamrock Rovers i EL-kvalen.

    Deres vigtige angriber Gudjon Baldvinsson blev skiftet ud efter 52 minutter i weekenden, men jeg har ikke kunnet opklare, om han er skadet.

    Det, jeg har set af dem, tyder på et hold, der kører på i 90 minutter. Der er ikke plads til at slappe af eller miste koncentrationen, hvilket let sker, hvis man undervurderer modstanderen. Og det kunne måske godt ske i en kamp, hvor det tekniske niveau ikke vil imponere, og spillestilen er lidt primitiv. Umiddelbart vil jeg vurdere Stjarnen til at være i kategori med KuPS niveaumæssigt. Kampen spilles på kunstgræs.

    Jeg er spændt på at se opstillingen, for selvom vi naturligvis skal gå videre, vil Ståle formentlig også have weekendens kamp og vores skrøbelige spilleres bentøj i tankerne.

    Opstillingen kunne blive:
    Joronen
    Ankersen - Papagiannopoulos - Vavro - Bengtsson
    Skov - Zeca - Falk - Thomsen
    Kodro - N'Doye

    Fischer talte selv om at være tung i benene, så jeg kunne godt forestille mig, at han først bliver smidt ind senere, når vi er pisket frem for at score et udebanemål.
    HIC SUNT LEONES

  2. De følgende 9 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: Stjarnan - FC København (26.07.18 kl.21)

    Europa er vigtig, men med er tæt program og en åbenbart ikke fit trup, så håber jeg på lidt positivt arrogance og en opstilling med flere reserve. Det kan betyder Stephan på mål, Bengtsson eller Roerslev på backen (ikke begge). Thomsen på midten og Holse/Kadrii fremme.

    Det kunne betyde
    Stephan
    Ankersen- Vavro - Sotte - Bengtsson
    Skov - Zeca - Thomsen - Falk
    N’Doye - Holse/Kadrii

    Afhængig af kampens gang, så kan Gregus komme ind i stedet for Zeca, Roerslev for Ankersen og Holde/Kadrii for N’Doye eller Falk. Lad os få alle i sving fra start og få givet stamspillere ro, hver gang chancen byder sig

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Optakts- og kamptråd: Stjarnan - FC København (26.07.18 kl.21)

    Utroligt at vi er i en forfatning hvor man er nervøs for sådan en kamp. Jovel, Island har slået sig fast på fodbold kortet via deres landshold, men når man ser billeder fra træningen på det skod stadion, så er det jo alene på den baggrund et hold vi skal klaske..2 eller 3 måls sejr som minimum, og så vil jeg meget gerne snart se vores angribere lave et mål eller to.

  6. De følgende 11 brugere er enige:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Optakts- og kamptråd: Stjarnan - FC København (26.07.18 kl.21)

    Er ret sikker på at Gregus starter inde centralt ... de kommer med meget fysik og han har været lidt ude og dermed friske ben

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #5
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Optakts- og kamptråd: Stjarnan - FC København (26.07.18 kl.21)

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsEmil Se meddelelser
    Er ret sikker på at Gregus starter inde centralt ... de kommer med meget fysik og han har været lidt ude og dermed friske ben
    Det gør han sikkert. Det ville bare være så rart at se Thomsen derinde igen. Jeg har siimpelthen ikke troen på, at Gregus kan tage den plads godt nok over en hel sæson - og jeg har det på samme måde med Falk. Det Thomsen viste mod Atletico, var så godt vi stadig kan håbe, han kan være svaret på vores centrale kvaler. Nu Keita virker til at være nærmest fodboldinvalid, er Thomsen eneste håb blandt de eksisterende.

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #6
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Optakts- og kamptråd: Stjarnan - FC København (26.07.18 kl.21)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Europa er vigtig, men med er tæt program og en åbenbart ikke fit trup, så håber jeg på lidt positivt arrogance og en opstilling med flere reserve.
    Afhængig af kampens gang, så kan Gregus komme ind i stedet for Zeca, Roerslev for Ankersen og Holde/Kadrii for N’Doye eller Falk. Lad os få alle i sving fra start og få givet stamspillere ro, hver gang chancen byder sig
    Jeg er enig og går det galt og vi taber 1-0/2-1 etc...så reparerer vi det i næste uge.
    På søndag er der derimod ikke plads til svinkeærinder.
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #7
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    886

    Re: Optakts- og kamptråd: Stjarnan - FC København (26.07.18 kl.21)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Europa er vigtig, men med er tæt program og en åbenbart ikke fit trup, så håber jeg på lidt positivt arrogance og en opstilling med flere reserve. Det kan betyder Stephan på mål, Bengtsson eller Roerslev på backen (ikke begge). Thomsen på midten og Holse/Kadrii fremme.

    Det kunne betyde
    Stephan
    Ankersen- Vavro - Sotte - Bengtsson
    Skov - Zeca - Thomsen - Falk
    N’Doye - Holse/Kadrii

    Afhængig af kampens gang, så kan Gregus komme ind i stedet for Zeca, Roerslev for Ankersen og Holde/Kadrii for N’Doye eller Falk. Lad os få alle i sving fra start og få givet stamspillere ro, hver gang chancen byder sig
    Jeg er i det store hele enig, men synes dog vi skal stille med Joronen på mål, idet han skal spilles ind på holdet så hurtigt som muligt. Der var meget naturligt enkelte kommunikations-/koordinationsproblemer mellem ham og forsvarerene imod Hobro. De ting skal på plads inden vi møder de lidt bedre hold
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  14. De følgende 9 brugere er enige:

  15. #8
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Optakts- og kamptråd: Stjarnan - FC København (26.07.18 kl.21)

    Efter 7 minutter kan det noteres, at Falk har en super teknik. Kunne godt tænke mig at se ham i Spanien en dag. Gregus fik også liget lavet en gregus-klassiker. Jeg kan ikke længere blive sur på ham, men får derimod lidt ondt af ham, da han selv ser tydelig frustreret ud.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #9
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    418

    Re: Optakts- og kamptråd: Stjarnan - FC København (26.07.18 kl.21)

    Hvor lang tid tager det ca. at spille sig i form? Tænker på, om nogen tør gætte på, hvornår Kodro mon er i spil til at røre bolden?

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #10
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Optakts- og kamptråd: Stjarnan - FC København (26.07.18 kl.21)

    Citat Oprindeligt indsendt af aegh Se meddelelser
    Hvor lang tid tager det ca. at spille sig i form? Tænker på, om nogen tør gætte på, hvornår Kodro mon er i spil til at røre bolden?
    Fnis... Og når han endelig har bolden, så er han alt for langsom i tanke og handling. Var det et to-cifret million beløb vi gav for ham? De må da virkelig trække på smilebåndet i Mainz.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #11
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Optakts- og kamptråd: Stjarnan - FC København (26.07.18 kl.21)

    Jeg savner at vi spiller meget mere i længderetningen. Det bliver alt for meget fra side til side. Der bliver simpelthen nusset for meget bold, hvilket medfører at islændingene kan nå at organisere sig.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #12
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Optakts- og kamptråd: Stjarnan - FC København (26.07.18 kl.2

    Citat Oprindeligt indsendt af Req Se meddelelser
    Fnis... Og når han endelig har bolden, så er han alt for langsom i tanke og handling. Var det et to-cifret million beløb vi gav for ham? De må da virkelig trække på smilebåndet i Mainz.
    Han skal selvfølgelig have en længere periode for at bevise sig. Men når det er sagt, så er han pt ikke en opgradering fra Pavlovic. Han kom trods alt til chancer.

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #13
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Optakts- og kamptråd: Stjarnan - FC København (26.07.18 kl.21)

    Hvad er det, Ståle prøver at opnå med duoen Zeca-Gregus? Det fungerer i hvert fald ikke. Spil nu lidt på egne forcer og få en teknisk kompetent spiller derind. Det er så tydeligt, at vi skal vinde den her kamp på at spille uden om de fysisk stærkere islændinge, så lad os få Gregus ud, Fischer ind på kanten og Thomsen eller Falk centralt, så vi kan køre en knastør 1-0-sejr hjem.

    Suk.
    HIC SUNT LEONES

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

  27. #14
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    33

    Re: Optakts- og kamptråd: Stjarnan - FC København (26.07.18 kl.21)

    Gregus må snart være færdig. Jeg har egentlig altid synes han viste nogen ting når han kom ind med gode aflevering mv. Men denne sæson har været helt håbløs og denne kamp er jo bare gennemført elendig. Glæder mig til at se Thomsen centralt her i anden halvleg der har jeg længe gerne ville se ham.

  28. De følgende 5 brugere er enige:

  29. #15
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    33

    Re: Optakts- og kamptråd: Stjarnan - FC København (26.07.18 kl.21)

    OG i øvrigt fin kamp af Roerslev (jeg ved godt det et lavt niveau, men fint at han viser flaget når han får chancen)

  30. De følgende 6 brugere er enige:

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (17.04.17 kl.16)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 145
    Sidste Meddelelse: 29.04.17, 11:35
  2. Optakts- og kamptråd: FC København – FCM (02.03.14 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 109
    Sidste Meddelelse: 05.03.14, 10:21
  3. Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (21.10.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 97
    Sidste Meddelelse: 03.11.12, 11:30
  4. Optakts- og kamptråd: FC København - FCM (15.07.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 18.07.12, 17:48
  5. Optakts- og kamptråd: AGF - F.C. København
    By zan in forum De korte linier
    Svar: 60
    Sidste Meddelelse: 22.04.09, 15:46

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •