Side 4 af 4 FørsteFørste 1234
Viser resultater 46 til 56 af 56

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Stjarnan (02/08-2018 kl. 20:00)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    356

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Stjarnan (02/08-2018 kl. 20:00)

    Sidste år var europæiske kampe ikke i høj prioritet hos Brøndby. Tænker der er en hvis sandsynlighed for det sker igen.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Stjarnan (02/08-2018 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Vi skal også til Sofia torsdagen inden, hvor vi næppe heller sparer på noget. Jeg tror måske, at det kan være et større problem for os. Bjelland skal nok ikke spille begge kampe, og NDoye skal gerne blive helt skadesfri inden.
    Dog har vi været vant til at spille midtugekampe de sidste 4 uger, med alt hvad det indebærer. Også i forhold til transport, restitution, osv. Vores spillere har pt. en mere frisk erfaring med det end BØF har. Jeg siger ikke, det bliver afgørende, men det kan få indflydelse på det.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #48
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    204

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Stjarnan (02/08-2018 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Dog har vi været vant til at spille midtugekampe de sidste 4 uger, med alt hvad det indebærer. Også i forhold til transport, restitution, osv. Vores spillere har pt. en mere frisk erfaring med det end BØF har. Jeg siger ikke, det bliver afgørende, men det kan få indflydelse på det.
    Helt bestemt frisk erfaring og generelt bare erfaring med midt uge kampe. I modsætning til BØF. hehe.
    Tror det er svært og sige hvem der håndtere udebane turen bedst, men hvis man vil nørde lidt detaljer omkring dette så er der en lufthavn i Sofia hvorimod man formentlig skal køre henved 150-200km fra Subotica til nærmeste lufthavn. Det giver da en bustur på ca. 2 timer oven i flyveturen for dem.

    Yderligere tror jeg at BØF bliver på hotel og først tager hjem fredag, det gør FCK ikke, de tager hjem torsdag efter kampen.
    Det kan helt sikkert også have indflydelse på restitutionen.

    I sidste ende så skal BØF bare køres over på torsdag og søndag!

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #49
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Stjarnan (02/08-2018 kl. 20:00)

    God sejr - på en absurd billig baggrund.

    Zan

  8. #50
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Stjarnan (02/08-2018 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af tor340 Se meddelelser
    Kvist spillede med stort overskud i hele kampen og det var hans bolderobring som gav målet til 1-0. Han havde rigtigt mange bolderobringer og han lavede så vidt jeg husker ikke et eneste frispark. Jeg synes det er trist at han og Zeca ikke har fundet ind i et godt samarbejde.
    Og så lavede han faktisk også flere rigtig gode offensive afleveringer bla. en indenom deres back, så Pierre var helt fri.

    Når det er sagt, så har Kvists problem senest imo været kampe med højt tempo, og det kan vi ikke ligefrem påstå at Stjarnan kom med.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:
    NHA

  10. #51
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Stjarnan (02/08-2018 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af danebull Se meddelelser
    Sidste år var europæiske kampe ikke i høj prioritet hos Brøndby. Tænker der er en hvis sandsynlighed for det sker igen.
    Jeg tror faktisk, at de kommer til at tage Europa meget seriøst i år. Med deres fremgang og mange investeringer i truppen, så må det være vigtigt for dem også at rykke lidt internationalt. Men det er klart, at der næppe spares spillere imod os.

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #52
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    85

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Stjarnan (02/08-2018 kl. 20:00)

    Alt i alt fint, eneste to minusser i min bog er situationer med Lüftner og Pappa. Efter pausen kigger Lüftner fodbold i to situationer, som 100% var blevet straffet af bedre hold. I begge situationer slipper han sin mand af syne, som er i ryggen på ham, og i begge situationer står hans mand fri til afslutning og sørme ikke om han i begge situationer brokker sig mod Pappa! Jeg har forsvaret Lüftner i venners lag meget efterhånden, men har nogle kæmpe mangler, som overskygger hans gode sider -han er ikke god nok til FCK.

    Den anden ting jeg undrer mig over er, at Pappa har en tendens til at blive forholdsvis arrig over små provokationer hist og her. I begge kampe mod Stjarnan har han haft episoder, hvor han tænder af over småting. Ikke at det gør noget, men han virker som lidt af et "hot head" til tider. Santa og Verbic havde det også, og jeg husker Verbic mod Jablonec og ude mod Horsens tabe hovedet. Jeg siger ikke, at Pappa taber hovedet, men episoden i går var i det 88. minut, og vi førte 5-0, samlet 7-0. Så var der ingen grund til at tilsnuse sig et gult kort og gå op i den konfrontation med en eller anden nobody fra Island...

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #53
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Stjarnan (02/08-2018 kl. 20:00)

    Papa er bare tændt.... dejligt at se ...det betyder bare at han gerne vil vinde.... jeg nyder da at se det :-)

  15. #54
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    204

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Stjarnan (02/08-2018 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af jranja Se meddelelser
    Alt i alt fint, eneste to minusser i min bog er situationer med Lüftner og Pappa. Efter pausen kigger Lüftner fodbold i to situationer, som 100% var blevet straffet af bedre hold. I begge situationer slipper han sin mand af syne, som er i ryggen på ham, og i begge situationer står hans mand fri til afslutning og sørme ikke om han i begge situationer brokker sig mod Pappa! Jeg har forsvaret Lüftner i venners lag meget efterhånden, men har nogle kæmpe mangler, som overskygger hans gode sider -han er ikke god nok til FCK.
    Efter 10 min. har Stjarnan en hovedstødschance hvor deres nr. 8 løber i mellemrummet mellem Lüftner og Sotte, der er ingen af de to som har styr på ham. Efterfølgende kan man se at de to peger, kommunikere og formentlig begge mener at den anden burde have haft nr. 8. Muligvis er der noget kommunikation der fejler lidt mellem de 2.

    Den anden ting jeg undrer mig over er, at Pappa har en tendens til at blive forholdsvis arrig over små provokationer hist og her. I begge kampe mod Stjarnan har han haft episoder, hvor han tænder af over småting. Ikke at det gør noget, men han virker som lidt af et "hot head" til tider. Santa og Verbic havde det også, og jeg husker Verbic mod Jablonec og ude mod Horsens tabe hovedet. Jeg siger ikke, at Pappa taber hovedet, men episoden i går var i det 88. minut, og vi førte 5-0, samlet 7-0. Så var der ingen grund til at tilsnuse sig et gult kort og gå op i den konfrontation med en eller anden nobody fra Island...
    Nej enig, det var et total dumt gult kort!
    Der er også et par situationer hvor Sotte bliver skubbet og falder lidt for nemt af hvad en central forsvarsspiller bør gøre.
    Lars Jacobsen siger i highlights fra kampen på Island at en central forsvarspiller ikke må blive voksenmobbet på den måde.

    Med de gode præstationer som Vavro har leveret, så mener jeg at Vavro bør være foran Sotte i køen til at spille ved side af Bjelland, så kan Sotte-Vavro tage de kampe hvor Bjelland skal spares.
    Sidst redigeret af Palle plankeværk : 03.08.18 kl. 14:12 Årsag: Rod med tegnsætning

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #55
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    240

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Stjarnan (02/08-2018 kl. 20:00)

    Glædeligt at høre, at Ståle taler om hvordan holdet ser bedst ud med een angriber for tiden. Det er jeg meget enig i. Forhåbentlig kan det holde Kodro udenfor - selv i en kamp hvor han scorer hattrick, ligner han et fremmedlegeme i spillets opsætning.

    Andre bemærkninger, er, at Kvist stadigvæk ikke er så dårlig som mange gerne vil gøre ham til, at Gregus bare er en weird og for dårlig spiller, samt at Vavro bør være foran PapaG som (uden at kommentere på hans tændingsniveau) har nogle virkelig funky ingredienser i sit spil, som han helst ikke skulle, men flasher i hver eneste kamp. Han er ikke Lüftner style lort, på ingen måde overhovedet, og han er et fint nok tredjevalg - men Vavro og Bjelland må være makkerparret.

    Stjarnan var i øvrigt til grin elendige over de 180 minutter. Meget belejligt :-)

  18. #56
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Stjarnan (02/08-2018 kl. 20:00)

    Jeg er helt enig i, at Luftner ikke er i nærheden af at være fast starter. Dertil er han bare ikke god nok. Jeg er også overbevist om, at Bjelland er hovedhjørnestenen i det centrale forsvar. Vavro spiller markant bedre nu end tidligere, sandsynligvis fordi han ikke parres med Luftner. Jeg er imidlertid også ret begejstret for Papagianopoulos (?). I mine øjne ligger Vavro og Papa meget tæt i kampen om en startplads. Hvem ved, hvordan Papa vil gøre det i en kamp, hvor han har Bjelland som makker? Den kombination kan jeg ikke huske, jeg har set før. Dette er ikke en valgtale for Papa, jeg synes bare, han og Vavro gør det rigtig godt begge to.

  19. De følgende 8 brugere er enige:

Side 4 af 4 FørsteFørste 1234

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 27.07.18, 10:44
  2. Svar: 133
    Sidste Meddelelse: 19.07.18, 17:51
  3. Svar: 141
    Sidste Meddelelse: 15.03.18, 17:17
  4. Svar: 80
    Sidste Meddelelse: 06.03.18, 09:11
  5. Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (28.09.13 kl.16)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 127
    Sidste Meddelelse: 01.10.13, 09:58

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •