Side 89 af 193 FørsteFørste ... 39798687888990919299139189 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,321 til 1,335 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #1321
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    https://www.bt.dk/superligaen/bt-afs...ter-til-lyngby

    Det er simpelthen det optimale PC kunne få ud af Bjelland-situationen, uden at involvere The Wolf fra Pulp Fiction.


  2. #1322
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    485

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Ift. 2. Punkt, så var der jo også en EM-slutrunde at spille for i sidste sæson.

    Jeg er lunken ved Zanka, det ændrer et par fine kampe i slutningen af sidste sæson ikke på. Omvendt så lyder et forsvar af Kocholava og Zank dog ikke helt ringe - taget CV’er med Shakhtar og Ferner i betragtning.
    Er vi ikke enige om at Zanka i de sidste 2-3 kampe viste lidt af sit niveau? Jeg tror virkelig det gjorde en KÆMPE forskel for ham at der var fans på tribunerne. Zanka er altså nok den mest inkarnerede klubmand sammenlignet med samtlige nuværende spillere. Zanka er den eneste spiller jeg har set som altid har givet sine DM og Pokalmedaljer til fans på tribunerne. Var det ikke også Zanka som ved sit seneste mesterskab sendte Superliga pokalen op på handikap tribunen?

    Jeg kan slet ikke forstille mig at Zanka tager umotiveret til FCK, det elsker han klubben for højt til. Fans på tribunerne og en lederrolle, så tror jeg vi ser ham blomstre.
    Hans niveau sidste sæson kan jo også forklares med generelt ringe niveau på holdet, det er også svært at styre forsvaret, hvis midtbanen konstant taber bolde. Læg dertil evt. rust og frustration til reservekampen som kostede et rødt kort og infight med Thorup, dette bør jo ikke være gældende for den nye sæson?

    Hvis Zanka kommer til FCK igen, så er jeg stensikker på han kun gør det fordi han er motiveret.


  3. #1323
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Chahboun Se meddelelser
    Er vi ikke enige om at Zanka i de sidste 2-3 kampe viste lidt af sit niveau? Jeg tror virkelig det gjorde en KÆMPE forskel for ham at der var fans på tribunerne. Zanka er altså nok den mest inkarnerede klubmand sammenlignet med samtlige nuværende spillere. Zanka er den eneste spiller jeg har set som altid har givet sine DM og Pokalmedaljer til fans på tribunerne. Var det ikke også Zanka som ved sit seneste mesterskab sendte Superliga pokalen op på handikap tribunen?

    Jeg kan slet ikke forstille mig at Zanka tager umotiveret til FCK, det elsker han klubben for højt til. Fans på tribunerne og en lederrolle, så tror jeg vi ser ham blomstre.
    Hans niveau sidste sæson kan jo også forklares med generelt ringe niveau på holdet, det er også svært at styre forsvaret, hvis midtbanen konstant taber bolde. Læg dertil evt. rust og frustration til reservekampen som kostede et rødt kort og infight med Thorup, dette bør jo ikke være gældende for den nye sæson?

    Hvis Zanka kommer til FCK igen, så er jeg stensikker på han kun gør det fordi han er motiveret.
    Ja det kan vi jo håbe på. Javist viste Zanka niveau i nogle af kampene i slutspillet. Og i vores nuværende situation med Nelsson som måske også inden for kort tid er på vej væk, så er jeg tilbøjelig til at tage chancen, fordi han er opdraget i klubben og kender måden det gøres på.

    Men det ændre bare ikke på at i hovedparten af kampene i sidste sæson var Zanka en skuffelse. Fans på lægterne elller ej. så skal en dybt professionel fodboldspiller som ham have gjort det langt bedre. Den der med at han har svært ved at motivere sig til de mindre kampe, medmindre det er "BIG GAME kampe" holder bare ikke, hvis man vil vinde guld :)

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #1324
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Angående Zankas manglende motivation sidste år, så kom han jo også hjem til noget helt andet end det han skrev under på/for. Han troede, at han skulle hjem at spille for Ståle med alt hvad det indebærer, og nærmest på dagen han skriver under fyres Ståle og klubben kastes ud i kaos. Jeg kan ærlig talt godt forstå, hvorfor han ikke ligefrem fandt situationen super fed. Med til historien hører jo også, at Zanka efter en tur på bænken og snakke med Thorup kom tilbage og var motiveret og god. Kommer han nu igen, så ved han hvad han kommer til og må formodes at kunne tænke sig at spille i dette setup.

  6. De følgende 7 brugere er enige:

  7. #1325
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Haha, oh man, der er nogle spillere der har lang snor og nogle der ikke har:-D

    Zan

  8. #1326
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Chahboun Se meddelelser
    Er vi ikke enige om at Zanka i de sidste 2-3 kampe viste lidt af sit niveau? Jeg tror virkelig det gjorde en KÆMPE forskel for ham at der var fans på tribunerne. Zanka er altså nok den mest inkarnerede klubmand sammenlignet med samtlige nuværende spillere. Zanka er den eneste spiller jeg har set som altid har givet sine DM og Pokalmedaljer til fans på tribunerne. Var det ikke også Zanka som ved sit seneste mesterskab sendte Superliga pokalen op på handikap tribunen?

    Jeg kan slet ikke forstille mig at Zanka tager umotiveret til FCK, det elsker han klubben for højt til. Fans på tribunerne og en lederrolle, så tror jeg vi ser ham blomstre.
    Hans niveau sidste sæson kan jo også forklares med generelt ringe niveau på holdet, det er også svært at styre forsvaret, hvis midtbanen konstant taber bolde. Læg dertil evt. rust og frustration til reservekampen som kostede et rødt kort og infight med Thorup, dette bør jo ikke være gældende for den nye sæson?

    Hvis Zanka kommer til FCK igen, så er jeg stensikker på han kun gør det fordi han er motiveret.
    Citat Oprindeligt indsendt af Chahboun Se meddelelser
    Er vi ikke enige om at Zanka i de sidste 2-3 kampe viste lidt af sit niveau? Jeg tror virkelig det gjorde en KÆMPE forskel for ham at der var fans på tribunerne. Zanka er altså nok den mest inkarnerede klubmand sammenlignet med samtlige nuværende spillere. Zanka er den eneste spiller jeg har set som altid har givet sine DM og Pokalmedaljer til fans på tribunerne. Var det ikke også Zanka som ved sit seneste mesterskab sendte Superliga pokalen op på handikap tribunen?

    Jeg kan slet ikke forstille mig at Zanka tager umotiveret til FCK, det elsker han klubben for højt til. Fans på tribunerne og en lederrolle, så tror jeg vi ser ham blomstre.
    Hans niveau sidste sæson kan jo også forklares med generelt ringe niveau på holdet, det er også svært at styre forsvaret, hvis midtbanen konstant taber bolde. Læg dertil evt. rust og frustration til reservekampen som kostede et rødt kort og infight med Thorup, dette bør jo ikke være gældende for den nye sæson?

    Hvis Zanka kommer til FCK igen, så er jeg stensikker på han kun gør det fordi han er motiveret.
    Hvis du læser mit indlæg igen, så lægger du mærke til, at jeg ikke imponeres af 3 udmærkede kampe i slutningen af sidste sæson. Vi går ind til en uhyre vigtig sæson, hvor der absolut skal hentes guld. Alle mand skal altså møde op - også selvom det gælder Randers, Vejle eller Viborg. Der er altså tale om en god omgang gravearbejde på godt jysk.

    Kritikken af Zanka er jo ikke ny. Zankas helt store problem har altid været hans mentale tilstand, hvor han oftere (dog mindre i sine unge år) en hvad godt er, mister koncentrationen og laver mystiske børnefejl. Kombinerer du så det med udtalelsen om at være "big game player" og en elendig sæson (- et par kampe), jamen så inviterer man i hvert fald skepticismen til højbordet. Og det var egentlig min pointe. Jeg er ikke anti Zanka på nogen måde, men efter 2 halv-kedelige sæsoner (nationalt i hvert fald), hvor Zanka har spillet en rolle i én af dem, så bør man nok overveje tilgangen en ekstra gang, inden man smider en lang og dyr kontrakt efter Zanka. At Zanka kom pga. Ståle, og derfor ikke kunne præstere, det synes jeg egentlig styrker ovenstående argument.

    Ift. Zankas videregivelse af medaljer og pokaler, så er det selvfølgelig god stil - men det er ret beset ligegyldigt ift. den sportslige vurdering. At man er FCK-mand skal ikke være udslagsgivende for hvorvidt man tilbydes en kontrakt i klubben.
    Sidst redigeret af Sreq : 15.07.21 kl. 18:32

  9. De følgende 5 brugere er enige:

  10. #1327
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    485

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Ja det kan vi jo håbe på. Javist viste Zanka niveau i nogle af kampene i slutspillet. Og i vores nuværende situation med Nelsson som måske også inden for kort tid er på vej væk, så er jeg tilbøjelig til at tage chancen, fordi han er opdraget i klubben og kender måden det gøres på.

    Men det ændre bare ikke på at i hovedparten af kampene i sidste sæson var Zanka en skuffelse. Fans på lægterne elller ej. så skal en dybt professionel fodboldspiller som ham have gjort det langt bedre. Den der med at han har svært ved at motivere sig til de mindre kampe, medmindre det er "BIG GAME kampe" holder bare ikke, hvis man vil vinde guld :)
    Hvis du så lidt kampe i bundesligaen sidste år, så ville du lægge mærke til samme "flade" holdning fra mange spillere, og hvis man ser på superligaen generelt, så skete der altså et løft i niveau da der kom tilkuere og tryk på. Det var i hvert fald klart mit indtryk.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #1328
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Så blev det officielt at Bjelland udlejes til Lyngby:
    https://www.fck.dk/nyhed/andreas-bje...jet-til-lyngby

    Dermed er vi nede på fire midterforsvarere:
    - Khocholava
    - Nelsson
    - Oikonomou
    - Lund

    Og med et forestående salg af Nelsson, så er det en "no-brainer" at vi kommer til at få en tilgang, og højst sandsynligvis Zanka. Som PC udtaler det, så handler det primært om at Zanka skal have fået styr på en aftale med Fenerbahce, så han kan få lidt penge med derfra, inden han kan præsenteres som FCK'er igen.

    Og så handler det derefter om en række indkøb til offensiven, hvor PC slet ikke er kommet i gang, samt at få solgt ud af bredden, herunder Varela, Bartolec, Pierre, Oviedo, samt enten Kalle eller Grytebust.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #1329
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Chahboun Se meddelelser
    Hvis du så lidt kampe i bundesligaen sidste år, så ville du lægge mærke til samme "flade" holdning fra mange spillere, og hvis man ser på superligaen generelt, så skete der altså et løft i niveau da der kom tilkuere og tryk på. Det var i hvert fald klart mit indtryk.
    Ingen tvivl om det, men vi har jo også modsat set hold/spillere som mentalt godt kan klare den udfordring. Det går begge veje. Man at en rutineret professionel fodboldspiller som tjener en fed hyre på live TV i et interview siger at han kun kan sætte sig op til at præstere i BIG GAME kampe ala BØF og FCM og med tilskuere på lægterne syntes jeg bare er noget tyndt ovenpå en sæson hvor han i grundspillet har været under niveau. Især for en dygtig spiller som Zanka som er højt respekteret i klubben.

    Men igen måske er det bare mig der er naiv på den front :)

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #1330
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    485

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Hvis du læser mit indlæg igen, så lægger du mærke til, at jeg ikke imponeres af 3 udmærkede kampe i slutningen af sidste sæson. Vi går ind til en uhyre vigtig sæson, hvor der absolut skal hentes guld. Alle mand skal altså møde op - også selvom det gælder Randers, Vejle eller Viborg. Der er altså tale om en god omgang gravearbejde på godt jysk.

    Kritikken af Zanka er jo ikke ny. Zankas helt store problem har altid været hans mentale tilstand, hvor han oftere (dog mindre i sine unge år) en hvad godt er, mister koncentrationen og laver mystiske børnefejl. Kombinerer du så det med udtalelsen om at være "big game player" og en elendig sæson (- et par kampe), jamen så inviterer man i hvert fald skepticismen til højbordet. Og det var egentlig min pointe. Jeg er ikke anti Zanka på nogen måde, men efter 2 halv-kedelige sæsoner (nationalt i hvert fald), hvor Zanka har spillet en rolle i én af dem, så bør man nok overveje tilgangen en ekstra gang, inden man smider en lang og dyr kontrakt efter Zanka. At Zanka kom pga. Ståle, og derfor ikke kunne præstere, det synes jeg egentlig styrker ovenstående argument.

    Ift. Zankas videregivelse af medaljer og pokaler, så er det selvfølgelig god stil - men det er ret beset ligegyldigt ift. den sportslige vurdering. At man er FCK-mand skal ikke være udslagsgivende for hvorvidt man tilbydes en kontrakt i klubben.
    Når jeg læser tråden igennem her, så virker alle enige om, at Zanka er den bedste mulighed vi har PT, med mindre scouting afdelingen finder et talent som kan slå til fra dag et (meget usandsynligt).
    Jeg tænker derfor mere diskussionen handler om, hvorvidt han vil være motiveret, og det er jeg ikke i tvivl om.

    Jeg er derfor enig med dig i alt hvad du siger, men ift. medaljer, er det bare min pointe at Zanka har for meget respekt for klubben til at komme på en lukrativ kontrakt og så bare fede den af. Jeg håber selv at han kommer på en 1-2 årig kontrakt, det ville være bedst, for jeg kan ikke se andre alternativer lige nu.

  17. #1331
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Chahboun Se meddelelser
    Når jeg læser tråden igennem her, så virker alle enige om, at Zanka er den bedste mulighed vi har PT, med mindre scouting afdelingen finder et talent som kan slå til fra dag et (meget usandsynligt).
    Jeg tænker derfor mere diskussionen handler om, hvorvidt han vil være motiveret, og det er jeg ikke i tvivl om.

    Jeg er derfor enig med dig i alt hvad du siger, men ift. medaljer, er det bare min pointe at Zanka har for meget respekt for klubben til at komme på en lukrativ kontrakt og så bare fede den af. Jeg håber selv at han kommer på en 1-2 årig kontrakt, det ville være bedst, for jeg kan ikke se andre alternativer lige nu.
    Enig en 2 årig kontrakt til Zanka vil jeg syntes vil være det bedste udfald. Det er så bare ikke sikkert Zanka går med til det. til trods for min skepsis så er jeg også villig til give Zanka chancen, men det skal ikke være for enhver pris.

    Hvis vi taler en guldrendet kontrakt på 4-5 år ala Bjelland så bliver det altså et nej tak herfra. Bliver spændende hvad PC præsentere.

    Anyway AAB skal smadres på Søndag. en ny start LETS GO.

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #1332
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    https://www.fck.dk/nyhed/klubhuset-1...-jacob-lauesen

    https://www.fck.dk/nyhed/pc-status-d...ring-transfers

    I FCK’s podcast Klubhuset sagde PC, at der bliver megen aktivitet både ind og ud resten af transfervinduet. Mht. tilgange nævnte han specifikt kanter / offensive positioner.

    Spændende!
    Sidst redigeret af Ståle : 16.07.21 kl. 06:06

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #1333
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    De næste, der ryger videre er vel Varela, Bartolec og Oviedo, samt en målmand
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  22. #1334
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Jeg tror personligt at 1-2 af Nelsson/Boilesen/Daramy/Wind ryger. Derudover de spillere der er nævnt ovenfor.

    På tilgangssiden tror jeg Zanka kommer. Derudover lyder det spændende med et par spillere til offensiven - her er det noget mere uklart hvad PC hiver op af hatten. Mon Bruun Larsen stadig er i kikkerten?

    Jeg havde personligt håbet på fx en Nikolai Baden - ung dansker der hamrer mål ind i Østrig - men har er røget til Vitesse nu...

  23. #1335
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    De næste, der ryger videre er vel Varela, Bartolec og Oviedo, samt en målmand
    Det ville være fantastisk at virkelig få renset ud. Og vel egentlig også noget vi skal huske i den samlede vurdering af PC når transfervinduet lukker - nemlig hvor meget fyld han formår at få sendt afsted…
    Sidst redigeret af DiscoTango : 16.07.21 kl. 07:31

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •